Ogłoszenie z dnia 2024-09-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00459208/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i dystrybucja energii elektrycznej na rzecz:
- Tomaszowskiego TBS Sp. z o.o.,
- SP 10 w Tomaszowie Maz.,
- ZSP nr 2 w Tomaszowie Maz.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie1.2.) Nazwa zamawiającego: TOMASZOWSKIE TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.3.) Oddział zamawiającego: Tomaszowskie TBS Spółka z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590708822
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Majowa 15
1.5.2.) Miejscowość: Tomaszów Mazowiecki
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-200
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.7.) Numer telefonu: + 48 (44) 724-64-20
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ttbsprzetargi@ttbs.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ttbs.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1a481c1a-1659-4878-b09a-16fca002458d1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
1.9.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie
Zamawiający 2
1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa nr 10 im. Tomaszowskich Olimpijczyków
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7732125124
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ostrowskiego 14
1.5.2.) Miejscowość: Tomaszów Maz.
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-200
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.7.) Numer telefonu: (44) 723 67 83
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp10@dziesiatka.tm.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://dziesiatka.tm.pl/
Zamawiający 3
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 2 w Tomaszowie Mazowieckim
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7732476697
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wiejska 29/32
1.5.2.) Miejscowość: Tomaszó Maz.
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-200
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.7.) Numer telefonu: 44 723 95 86
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zsp2@tomaszow-maz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zs-p2tomaszow.wikom.pl
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa i dystrybucja energii elektrycznej na rzecz:- Tomaszowskiego TBS Sp. z o.o.,
- SP 10 w Tomaszowie Maz.,
- ZSP nr 2 w Tomaszowie Maz.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1a481c1a-1659-4878-b09a-16fca002458d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00495608
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00459208
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 17/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa energii i świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej dla obiektów wskazanych w załącznikach do SWZ, przy szacunkowym rocznym (12- miesięcznym) zużyciu energii elektrycznej na poziomieCzęść 1: TTBS - 154 000 KWh
przy czym:
miejsca dostarczania energii elektrycznej
punkty poboru energii
numery liczników
grupy taryfowe
moce umowne
określono w załączniku nr 1 do SWZ, na który składają się załączniki do części zamówienia: 1.1 – cz. 1 stanowiące opis przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
65310000-9 - Przesył energii elektrycznej
4.5.5.) Wartość części: 146262,99 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa energii i świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej dla obiektów wskazanych w załącznikach do SWZ, przy szacunkowym rocznym (12- miesięcznym) zużyciu energii elektrycznej na poziomie:Część 2: SP nr 10 - 515 147 KWh
przy czym:
miejsca dostarczania energii elektrycznej
punkty poboru energii
numery liczników
grupy taryfowe
moce umowne
określono w załączniku nr 1 do SWZ, na który składają się załączniki do części zamówienia:1.2 – cz. 2, stanowiące opis przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
65310000-9 - Przesył energii elektrycznej
4.5.5.) Wartość części: 605348,96 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa energii i świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej dla obiektów wskazanych w załącznikach do SWZ, przy szacunkowym rocznym (12- miesięcznym) zużyciu energii elektrycznej na poziomie:Część 3: ZSP nr 2 - 218 500 KWh,
przy czym:
miejsca dostarczania energii elektrycznej
punkty poboru energii
numery liczników
grupy taryfowe
moce umowne
określono w załączniku nr 1 do SWZ, na który składają się załączniki do części zamówienia: 1.3 - cz. 3, stanowiące opis przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
65310000-9 - Przesył energii elektrycznej
4.5.5.) Wartość części: 223600,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Mając na uwadze art. 255 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych Pełnomocnik informuje
o unieważnieniu przedmiotowego postępowania, ponieważ w terminie składania ofert złożono 1 ofertę, której ceny za realizację każdej części zamówienia przewyższają kwoty, które zamawiający zamierzali przeznaczyć na sfinansowanie swojego zamówienia. Jednocześnie po dokonaniu analizy sytuacji finansowej zamawiający nie mogą na obecną chwilę zwiększyć tych kwot do cen oferty złożonej w zakresie danej części zamówienia.
Pelnomocnik najpóźniej przed otwarciem ofert poinformował, iż na realizacje danego zamówienia zamierza się przeznaczyć środki finansowe w wysokościach:
Część: 1 Kwota przeznaczona na sfinansowanie zamówienia: 146 262.99 PLN
Część: 2 Kwota przeznaczona na sfinansowanie zamówienia: 744 579.22 PLN
Część: 3 Kwota przeznaczona na sfinansowanie zamówienia: 302 530.8 PLN
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 303175,39 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 303175,39 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Mając na uwadze art. 255 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych Pełnomocnik informuje
o unieważnieniu przedmiotowego postępowania, ponieważ w terminie składania ofert złożono 1 ofertę, której ceny za realizację każdej części zamówienia przewyższają kwoty, które zamawiający zamierzali przeznaczyć na sfinansowanie swojego zamówienia. Jednocześnie po dokonaniu analizy sytuacji finansowej zamawiający nie mogą na obecną chwilę zwiększyć tych kwot do cen oferty złożonej w zakresie danej części zamówienia.
Pełnomocnik najpóźniej przed otwarciem ofert poinformował, iż na realizacje danego zamówienia zamierza się przeznaczyć środki finansowe w wysokościach:
Część: 1 Kwota przeznaczona na sfinansowanie zamówienia: 146 262.99 PLN
Część: 2 Kwota przeznaczona na sfinansowanie zamówienia: 744 579.22 PLN
Część: 3 Kwota przeznaczona na sfinansowanie zamówienia: 302 530.8 PLN
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 835312,30 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 835312,30 PLN
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Mając na uwadze art. 255 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych Pełnomocnik informuje
o unieważnieniu przedmiotowego postępowania, ponieważ w terminie składania ofert złożono 1 ofertę, której ceny za realizację każdej części zamówienia przewyższają kwoty, które zamawiający zamierzali przeznaczyć na sfinansowanie swojego zamówienia. Jednocześnie po dokonaniu analizy sytuacji finansowej zamawiający nie mogą na obecną chwilę zwiększyć tych kwot do cen oferty złożonej w zakresie danej części zamówienia.
Pelnomocnik najpóźniej przed otwarciem ofert poinformował, iż na realizacje danego zamówienia zamierza się przeznaczyć środki finansowe w wysokościach:
Część: 1 Kwota przeznaczona na sfinansowanie zamówienia: 146 262.99 PLN
Część: 2 Kwota przeznaczona na sfinansowanie zamówienia: 744 579.22 PLN
Część: 3 Kwota przeznaczona na sfinansowanie zamówienia: 302 530.8 PLN
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 355906,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 355906,60 PLN
INNE PRZETARGI Z TOMASZOWA MAZOWIECKIEGO
- Ochrona obiektów znajdujących się na terenie byłego Ośrodka Szkoleniowo - Wypoczynkowego "Borki" w Swolszewicach Małych w okresie od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
- Zakup samochodu dla Zarządu Dróg Powiatowych
- Zakup samochodu osobowego dla potrzeb Miejskiego Zakładu Komunikacyjnego w Tomaszowie Mazowieckim Sp. z o.o.
- Przeprowadzenie szkoleń dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Energia kwalifikacji"
- Usługa kompleksowa sprzątania terenów zewnętrznych i zieleni wokół budynków przy ul. Topolowa - Niska -Akacjowa - Zagajnikowa.
- Zakup sprzętu komputerowego
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa energii cieplnej w 2025 i 2016 r. do budynku Szkoły Podstawowej nr 403 z siedzibą przy ul. K. Karlińskiego 6 w Warszawie.
- Kompleksowa dostawa energii cieplnej do budynku Oddziału Kolekcji im. Jana Pawła II mieszczącego się przy placu Bankowym 1A w Warszawie
- "ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY GMINY KRZYKOSY I JEJ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH"
- Dostawa, przesył i dystrybucja energii cielnej do budynku LXVIII LO przy ulicy Narbutta 31 w Warszawie i budynku Szkoły Głównej Handlowej przy ulicy Wiśniowej 41 w Warszawie w roku 2025.
- Kompleksowa dostawa i przesyłanie energii cieplnej do budynku SZRM przy ul. Marszałkowskiej 77/79 w Warszawie.
- Dostawę energii elektrycznej obejmującą usługę kompleksową polegającą na świadczeniu usługi przesyłania lub dystrybucji energii elektrycznej oraz sprzedaży energii elektrycznej do obiektów gminy
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.