Ogłoszenie z dnia 2024-09-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00519246/01 - Wynik z dnia 2024-09-27
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa na dostawę ciepła do Zespołu Szkół nr 1 im. Jędrzeja Śniadeckiego w Ełku z wykorzystaniem kotłowni ekologicznej zlokalizowanej w budynku szkoły w sezonie grzewczym 2024/2025
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół nr 1 im. Jędrzeja Śniadecki w Ełku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000190696
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 11 Listopada 24
1.5.2.) Miejscowość: Ełk
1.5.3.) Kod pocztowy: 19-300
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki
1.5.7.) Numer telefonu: +48 87 621 69 92
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zs1@zs1.elk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zs1.elk.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa na dostawę ciepła do Zespołu Szkół nr 1 im. Jędrzeja Śniadeckiego w Ełku z wykorzystaniem kotłowni ekologicznej zlokalizowanej w budynku szkoły w sezonie grzewczym 2024/2025
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d08f3832-6de4-406f-8122-7fea881c99fa
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00495631
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00060439/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Usługa na dostawę ciepła do Zespołu Szkół nr 1 im. Jędrzeja Śniadeckiego w Ełku z wykorzystaniem kotłowni ekologicznej zlokalizowanej w budynku szkoły w sezonie grzewczym 2024/2025
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d08f3832-6de4-406f-8122-7fea881c99fa3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej tj. poprzez Platformę dostępną pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 5. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z Platformy e-Zamówienia oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna w obszarze zamówień publicznych.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, zwane dalej „RODO " ), informuję, że:
1. Administratorem Pani/Pana/Państwa danych osobowych jest Zespół Szkół nr 1 im. Jędrzeja Śniadeckiego w Ełku, tel. +48 87 621 69 92 mail: zs1@zs1.elk.pl, a w jego imieniu Dyrektor Jolanta Agata Opaluch.
2. Inspektorem ochrony danych w Zespole Szkół nr I im. Jędrzeja Śniadeckiego w Ełku jest Mirosław Krajewski mail: mirkraj@wp.pl . Można się z nim kontaktować we wszelkich sprawach związanych z przetwarzaniem Państwa danych osobowych.
3. Pani/Pana/Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. I lit. b RODO
w celu zawarcia umowy na podstawie złożonej oferty oraz na podstawie art. 6. ust. 1 lit. a (w zakresie wskazanym w ofercie) w celu dokonania oceny oferty lub ułatwienie kontaktu
z oferentem;
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu zapisy Ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z póź. zm.), dalej „ustawa Pzp”.
5. Pani/Pana/Państwa dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 5 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
6. Obowiązek podania przez Panią/Pana/Państwo danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana/ Państwa dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.
7. W odniesieniu do Pani/Pana/Państwa danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
8. Pani/Pana/Państwa dane osobowe mogą być ujawnione wykonawcom oraz osobom zainteresowanym (np. w związku z dostępem do informacji publicznej), a także podmiotom przetwarzającym dane na podstawie zawartych umów powiązanych z przedmiotem niniejszego postepowania.
9. Posiada Pani/Pan/Państwo na podstawie art. 15 RODO prawo:
1) dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; na podstawie art. 16 RODO;
2) do sprostowania Pani/Pana danych osobowych, na podstawie art. 18 RODO - co nie może skutkować zmianą wyniku postępowania oraz zmianą postanowień umowy;
3) żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
4) do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w Warszawie,
ul. Stawki 2, gdy uzna Pani/Pan/Państwo, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana/Państwa dotyczących narusza przepisy RODO;
10. Skorzystanie przez Panią/Pana/Państwo z prawa do:
1) usunięcia danych osobowych w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO;
2) przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
3) sprzeciwu, na podstawie art. 21 RODO p, jest równoznaczne z rezygnacja z udziału
w niniejszym przetargu, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest wskazany zapis punktu 3.
11. Administrator w granicach przepisów prawa zapewni poszanowanie prywatności dla osób, których dane zostały zawarte w ofercie.
Ełk, 01 stycznia 2022 r.
Administrator Danych Osobowych
Dyrektor Zespołu Szkól nr 1
im. Jędrzeja Śniadeckiego w Ełku
Jolanta Agata Opaluch
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 10. Skorzystanie przez Panią/Pana/Państwo z prawa do:
1) usunięcia danych osobowych w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO;
2) przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
3) sprzeciwu, na podstawie art. 21 RODO p, jest równoznaczne z rezygnacja z udziału
w niniejszym przetargu, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest wskazany zapis punktu 3.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZS1.26.12.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: Usługa na dostawę ciepła do Zespołu Szkól nr 1 im. Jędrzeja Śniadeckiego w Ełku z wykorzystaniem kotłowni ekologicznej zlokalizowanej w budynku szkoły, w sezonie grzewczym 2024/2025.
1.1 Dostawa ciepła do Zespołu Szkół nr I im. Jędrzeja Śniadeckiego w Ełku z wykorzystaniem kotłowni ekologicznej zlokalizowanej w budynku szkoły w sezonie grzewczym 2024/2025.
1.2 Dotyczy kotłowni na biomasę, przystosowanej do spalania odpadów drewna i przeznaczonej do wytwarzania ciepła.
1.3 Dane techniczne kotłów: Kocioł typu C40-DH o mocy cieplnej trwałej 0,4 MW – 2 szt.
1.4 Przewidywana roczna (w okresie obowiązywania umowy) produkcja ciepła 1900 GJ.
1.5 Przewidywane roczne teoretyczne zużycie biomasy 180 t, 257 m3, około 720 m przestrzennych drewna należy do obowiązków Wykonawcy.
2. Przedmiot zamówienia nazwany w dalszej treści niniejszego zapytania o cenę dla Wykonawców „przedmiotem zamówienia”.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje odpowiednio - Załącznik nr 1 do SWZ do niniejszego zapytania.
4.2.6.) Główny kod CPV: 98390000-3 - Inne usługi
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-10-01 do 2025-04-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Usługa na dostawę ciepła do Zespołu Szkół nr 1 im. Jędrzeja Śniadeckiego w Ełku z wykorzystaniem kotłowni ekologicznej zlokalizowanej w
budynku szkoły, w sezonie grzewczym 2025/2026. Produkcja cieplna 1900 GJ
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 100% cena za 1 GJ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
W ubieganiu się o udzielenie zamówienia mogą uczestniczy Wykonawcy, którzy:1. Nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale VI SWZ.
2. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności.
3. Złożą oferty zgodnie z wymogami zamówienia oraz przyjmą warunki umowy, według załączonego wzoru - Załącznik nr 6 do SWZ.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a. Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 usta wy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r.
o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U z 2024 r., poz. 594), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - Załącznik nr 4 do SWZ;
b. Wykaz co najmniej 2 usług z ostatnich 2 lat przez upływem terminu składania ofert, Wypełniony Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat posiadanych kwalifikacji, uprawnień i doświadczenia w zakresie objętym przedmiotem zamówienia oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami. Oświadczenie wykonawcy, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu za mówienia, posiadają uprawnienia do wykonania zamówienia - Załącznik nr 5 do SWZ;
c. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Opłaconą polisę lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, co najmniej na kwotę złożonej oferty.SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale VII SWZ, składa każdy z Wykonawców . Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy - w zależności od przedmiotu prowadzonego postępowania - wykonają poszczególni Wykonawcy.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-09-17 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: 1. Ofertę należy złożyć wraz z załącznikami w tym oświadczenia za pośrednictwem formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku udostępnionego na Platformie e-Zamówienia
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-09-17 13:00
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI Z EŁKU
- Dostawy artykułów spożywczych do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Ełku, ul Grajewska 16A w okresie od 1 stycznia do 31 grudnia 2025r.
- DOSTAWA CIĄGNIKA WRAZ Z OSPRZĘTM (PŁUG I SZCZOTKA)
- Sukcesywna dostawa wyrobów na potrzeby Laboratorium Powiatowej Stacji Sanitarno - Epidemiologicznej w Ełku
- Zakup paliw płynnych do pojazdów służbowych oraz sprzętu na rok 2025
więcej: przetargi w Ełku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Specjalista IT - koordynacja działań informatycznych, opracowanie koncepcji, kontrola realizacji i funkcjonowania wirtualnego miasteczka zawodów
- Utrzymanie i zakup dekoracji okolicznościowej Miasta Krakowa w latach 2024-2026
- Odławianie i transport bezdomnych zwierząt z przyjęciem do schroniska z terenu Miasta i Gminy Piekoszów w 2025 i 2026 roku
- Wartość - powyżej 400 000 euro.
- wykonywanie robót górniczych.
więcej: Inne usługi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.