eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MaszewoModernizacja sali wiejskiej w Maszewie



Ogłoszenie z dnia 2024-09-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja sali wiejskiej w Maszewie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MASZEWO

1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Maszewo

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770273

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 71

1.5.2.) Miejscowość: Maszewo

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-614

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski

1.5.7.) Numer telefonu: 683831321

1.5.8.) Numer faksu: 683831376

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@maszewo.net.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: maszewo.net.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2585e43c-f6b1-11ee-b016-82aaee56c84c

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja sali wiejskiej w Maszewie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2585e43c-f6b1-11ee-b016-82aaee56c84c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00495637

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00259418/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Modernizacja sali wiejskiej w Maszewie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00277947

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OŚ.271.04.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest modernizacja sali wiejskiej w Maszewie w oparciu o opracowanie na jej wykonanie dokumentacji technicznej.

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) Opracowanie dokumentacji projektowej na: „Modernizację sali wiejskiej w Maszewie” w zakresie: przebudowa dachu sali wiejskiej wraz z wymianą pokrycia,
 budowa wieńca dachu,
 ocieplenie ścian budynku,
 kompletna wymiana stolarki drzwiowej,
 budowa nowego komina dla potrzeb istniejącego kominka
2) Uzyskanie wymaganych prawem decyzji oraz zezwoleń na modernizację sali wiejskiej w Maszewie
3) Wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji sali wiejskiej w Maszewie w następującym zakresie:
 przebudowa dachu sali wiejskiej wraz z wymianą pokrycia,
 budowa wieńca dachu,
 ocieplenie ścian budynku,
 kompletna wymiana stolarki drzwiowej,
 budowa nowego komina dla potrzeb istniejącego kominka,
 obniżenie sufitu,
 wymiana oświetlenia sali widowiskowej,
 malowanie ścian w pomieszczeniach,
 rozbiórka istniejącej kuchni węglowej kaflowej
 ułożenie terakoty oraz glazury do wys. 2,0 m w pomieszczeniach kuchennych i kotłowni
 ułożenie paneli podłogowych na sali głównej,
 wymiana pieca węglowego na ekologiczny piec na pellet drzewny

4) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dziale 2 obejmuje: Przedmiar robót - formularz cenowy (zał. 3 SWZ ) oraz PFU wraz z dodatkiem nr 1 do PFU.
5) Uzupełnieniem opisu przedmiotu zamówienia jest dokument „Rozwiązania zastępcze w zakresie bezpieczeństwa pożarowego dla przebudowywanej sali wiejskie w Maszewie 72 oraz Postanowienie Lubuskiego Komendanta PSP ws odstępstw. Wykonawca zobowiązany będzie oszacować elementy niezbędne do wdrożenia zapisów ww. dokumentu w ofercie.
6) Wykonawca zobowiązany jest we własnym zakresie przewidzieć i wycenić zakres niezbędnych usprawnień i prac mających na celu spełnienie wymogów sanitarnych dla obiektu, mając na względzie obecne i przyszłe przeznaczenie obiektu i prowadzoną w nim działalność.
7) Zamawiający informuje, że uzyskał Decyzję nr 2/CP.2023 z dnia 28 września 2023 r. o ustaleniu lokalizacji celu publicznego dla przedmiotowej inwestycji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

45111213-4 - Roboty w zakresie oczyszczania terenu

45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu

45111250-5 - Badanie gruntu

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45215000-7 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz obiektów użyteczności publicznej

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji

45223200-8 - Roboty konstrukcyjne

45223210-1 - Roboty konstrukcyjne z wykorzystaniem stali

45223800-4 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji

45223810-7 - Konstrukcje gotowe

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45261100-5 - Wykonywanie konstrukcji dachowych

45261200-6 - Wykonywanie pokryć dachowych i malowanie dachów

45261300-7 - Kładzenie zaprawy i rynien

45261410-1 - Izolowanie dachu

45261420-4 - Uszczelnianie dachu

45261900-3 - Naprawa i konserwacja dachów

45262000-1 - Specjalne roboty budowlane inne niż dachowe

45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań

45262300-4 - Betonowanie

45262310-7 - Zbrojenie

45262311-4 - Betonowanie konstrukcji

45262320-0 - Wyrównywanie

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45262520-2 - Roboty murowe

45262690-4 - Remont starych budynków

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45312310-3 - Ochrona odgromowa

45312311-0 - Montaż instalacji piorunochronnej

45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych

45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe

45343200-5 - Instalowanie sprzętu gaśniczego

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45410000-4 - Tynkowanie

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien

45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45431000-7 - Kładzenie płytek

45432000-4 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45500000-2 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych

71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów

71244000-0 - Kalkulacja kosztów, monitoring kosztów

71245000-7 - Plany zatwierdzające, rysunki robocze i specyfikacje

71246000-4 - Określenie i spisanie ilości do budowy

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe

71251000-2 - Usługi architektoniczne i dotyczące pomiarów budynków

71313420-5 - Normy ekologiczne dla projektu budowlanego

71313430-8 - Analiza wskaźników ekologicznych dla projektu budowlanego

71351000-3 - Usługi planowania geologicznego, geofizycznego i inne usługi naukowe

71300000-1 - Usługi inżynieryjne

71510000-6 - Usługi badania terenu

71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

71530000-2 - Doradcze usługi budowlane

71540000-5 - Usługi zarządzania budową

71541000-2 - Usługi zarządzania projektem budowlanym

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 923100 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1834299 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 923100 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Artur Galstyan “Armen”

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9241832712

7.3.4) Miejscowość: Chotków

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 960000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 390 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.