Ogłoszenie z dnia 2023-11-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00454992/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Montaż instalacji fotowoltaicznych na 3 budynkach użyteczności publicznej w Gminie Czarna Białostocka .
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Czarna Białostocka
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050659036
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Torowa 14 A
1.5.2.) Miejscowość: Czarna Białostocka
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-020
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.7.) Numer telefonu: 857131340
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@czarnabialostocka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip-umczarnabialostocka.wrotapodlasia.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-fb1195cd-6f29-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Montaż instalacji fotowoltaicznych na 3 budynkach użyteczności publicznej w Gminie Czarna Białostocka .2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fb1195cd-6f29-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00495677
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00026787/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.9 Montaż instalacji fotowoltaicznych na 3 budynkach użyteczności publicznej w Gminie Czarna Białostocka
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Regionalny Program Operacyjny Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa V. Gospodarka niskoemisyjna, Działanie 5.4. Strategie niskoemisyjne, Poddziałanie 5.4.2. Strategie niskoemisyjne BOF.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00454992
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Or.271.23.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, warunki i sposób jego realizacji - stanowi Załącznik nr 1 OPZ do SWZ
I. Zakup i montaż instalacji fotowoltaicznej na potrzeby Przedszkole "Kraina Marzeń" w Czarnej Białostockiej, ul. Torowa 26:
Instalacja o łącznej mocy od 44,00 do 44,59 kWp. Ogólny zakres prac, które należy wykonać przy wykonaniu przedmiotu zamówienia obejmuje:
1. sporządzenie opinii konstruktora w zakresie wytrzymałości konstrukcji dachu obiektu pod proponowane konstrukcje wsporcze oraz panele.
2. wykonanie WLZ do rozdzielni głównej budynku o długości 10 m.
3. wykonanie rozdzielnic RAC, RDC, WDC, ROZE.
4. dostarczenie i montaż inwertera o mocy min. 50 kW.
5. wykonanie konstrukcji wsporczych pod panele fotowoltaiczne.
6. dostarczenie i montaż fabrycznie nowych paneli fotowoltaicznych wraz z wyposażeniem wchodzącym w skład instalacji.
7. wykonanie okablowania od strony AC i DC.
8. montaż ograniczników przepięć od strony AC i DC.
9. zastosowanie dodatkowych zabezpieczeń częstotliwościowych i napięciowych (jeżeli nie posiada takowych inwerter).
10. wykonanie instalacji przeciwpożarowego wyłącznika prądu PWP PV wraz ze sporządzeniem opinii rzeczoznawcy ds. przeciwpożarowych w zakresie prawidłowości zastosowanych rozwiązań technicznych w aspekcie ochrony przeciwpożarowej.
11. dostosowanie istniejącej instalacji uziemiającej.
12. dostosowanie instalacji odgromowej budynku do nowych warunków.
13. przeprowadzenie niezbędnych prac remontowych uszkodzeń dachu budynku powstałych w trakcie realizacji instalacji.
14. wykonanie systemu monitorowania instalacji fotowoltaicznej.
15. wykonanie niezbędnych zmian do projektu wykonawczego.
16. rozruch instalacji.
16. przeszkolenie pracowników z obsługi zamontowanej instalacji fotowoltaicznej.
17. sporządzanie dokumentacji powykonawczej.
2. Zamawiający wskazuje charakterystyczne parametry określające wielkość i rodzaj Instalacji.
1. Wykonanie WLZ (wewnętrzna linia zasilająca) do rozdzielni głównej.
2. Wykonanie rozdzielnic RAC, RDC, WDC:
3. Wykonanie przeciwpożarowych wyłączników prądu PWP PV.
4. Wykonanie konstrukcji wsporczych pod panele fotowoltaiczne.
5. Montaż inwerterów.
W celu uzyskania najbardziej wydajnej pracy instalacji należy zastosować inwertery trójfazowe spełniające podstawowe parametry;
6. Inteligentny licznik energii Smart Meter
7. Panele fotowoltaiczne
8. System monitorowania instalacji fotowoltaicznej
9. Gromadzenie danych odbywać się będzie w pamięci monitoringu systemu. Dane do analizy muszą być zgrywane z urządzenia. Zdalny dostęp zapewnia wbudowany stały dostęp do Internetu. Pozwoli to na transmisje danych w celu ich gromadzenia i analizy. Jednocześnie możliwe jest zawiadamianie poprzez zdefiniowane wcześniej adresy mailowe o awariach lub nieprawidłowym funkcjonowaniu inwerterów.
10. Uruchomienie instalacji.
Instalację należy podłączyć, uruchomić i sprawdzić poprawność działania instalacji oraz systemu monitorowania.
11. Po zakończeniu robót należy przeprowadzić próby montażowe obejmujące badania i pomiary:
12. Należy wykonać dokumentację powykonawczą obejmującą między innymi:
13. Przeprowadzenie szkolenia z obsługi instalacji fotowoltaicznej powinno obejmować:
II. Zakup i montaż instalacji fotowoltaicznej na potrzeby Szkoły Podstawowej Nr 1 im. Jana Pawła II w Czarnej Białostockiej, ul. B. Prusa 1:
Instalacja o mocy od 39,20 do 40,00 kWp.
I. Ogólny zakres prac które należy wykonać przy wykonaniu przedmiotu zamówienia obejmuje:
1. sporządzenie opinii konstruktora w zakresie wytrzymałości konstrukcji dachu obiektu pod proponowane konstrukcje wsporcze oraz panele
2. wykonanie WLZ do rozdzielni głównej budynku o długości 10 m
3. wykonanie rozdzielnic RAC, RDC, WDC,
4. dostarczenie i montaż inwertera o mocy 50 kW.
5. wykonanie konstrukcji wsporczych pod panele fotowoltaiczne
6. dostarczenie i montaż fabrycznie nowych paneli fotowoltaicznych wraz z wyposażeniem wchodzącym w skład instalacji
7. wykonanie okablowania od strony AC i DC
8. montaż ograniczników przepięć od strony AC i DC
9. zastosowanie dodatkowych zabezpieczeń częstotliwościowych i napięciowych (jeżeli nie posiada takowych inwerter)
10. wykonanie instalacji przeciwpożarowego wyłącznika prądu PWP PV wraz z sporządzeniem opinii rzeczoznawcy ds. przeciwpożarowych w zakresie prawidłowości zastosowanych rozwiązań technicznych w aspekcie ochrony przeciwpożarowej
11. dostosowanie istniejącej instalacji uziemiającej
12. dostosowanie instalacji odgromowej budynku do nowych warunków
13. przeprowadzenie niezbędnych prac remontowych uszkodzeń dachu budynku powstałych w trakcie realizacji instalacji
14. wykonanie systemu monitorowania instalacji fotowoltaicznej
15. wykonanie niezbędnych zmian do projektu wykonawczego
16. rozruch instalacji
16. przeszkolenie pracowników z obsługi zamontowanej instalacji fotowoltaicznej
17. sporządzanie dokumentacji powykonawczej
II. Dla uproszczenia Zamawiający wskazuje charakterystyczne parametry określające wielkość i rodzaj Instalacji
1. Wykonanie WLZ (wewnętrzna linia zasilająca) do rozdzielni głównej
2. Wykonanie rozdzielnic RAC, RDC, WDC:
3. Wykonanie przeciwpożarowych wyłączników prądu PWP PV.
4. Wykonanie konstrukcji wsporczych pod panele fotowoltaiczne.
5. Montaż inwerterów
6. Inteligentny licznik energii Smart Meter
7. Panele fotowoltaiczne
W celu optymalizacji produkcji energii należy użyć paneli o parametrach:
8. System monitorowania instalacji fotowoltaicznej
9. Gromadzenie danych odbywać się będzie w pamięci monitoringu systemu. Dane do analizy muszą być zgrywane z urządzenia. Zdalny dostęp zapewnia wbudowany stały dostęp do Internetu. Pozwoli to na transmisje danych w celu ich gromadzenia i analizy. Jednocześnie możliwe jest zawiadamianie poprzez zdefiniowane wcześniej adresy mailowe o awariach lub nieprawidłowym funkcjonowaniu inwerterów.
10. Uruchomienie instalacji
Instalację należy podłączyć, uruchomić i sprawdzić poprawność działania instalacji oraz systemu monitorowania.
11. Po zakończeniu robót należy przeprowadzić próby montażowe obejmujące badania i pomiary:
12. Należy wykonać dokumentację powykonawczą obejmującą między innymi:
13. Przeprowadzenie szkolenia z obsługi instalacji fotowoltaicznej powinno obejmować:
III. Zakup i montaż instalacji fotowoltaicznej na potrzeby Szkoły Podstawowej w Czarnej Wsi Kościelnej, ul. Szkolna 1 Czarna Wieś Kościelna:
Instalacja o łącznej mocy od 34,00 do 34,58 kWp.
I. Ogólny zakres prac które należy wykonać przy wykonaniu przedmiotu zamówienia obejmuje:
1. sporządzenie opinii konstruktora w zakresie wytrzymałości konstrukcji dachu obiektu pod proponowane konstrukcje wsporcze oraz panele
2. wykonanie WLZ do rozdzielni głównej budynku o długości 10 m
3. wykonanie rozdzielnic RAC, RDC, WDC,
4. dostarczenie i montaż inwertera o mocy 50 kW,
5. wykonanie konstrukcji wsporczych pod panele fotowoltaiczne
6. dostarczenie i montaż fabrycznie nowych paneli fotowoltaicznych wraz z wyposażeniem wchodzącym w skład instalacji
7. wykonanie okablowania od strony AC i DC
8. montaż ograniczników przepięć od strony AC i DC
9. zastosowanie dodatkowych zabezpieczeń częstotliwościowych i napięciowych (jeżeli nie posiada takowych inwerter)
10. wykonanie instalacji przeciwpożarowego wyłącznika prądu PWP PV wraz z sporządzeniem opinii rzeczoznawcy ds. przeciwpożarowych w zakresie prawidłowości zastosowanych rozwiązań technicznych w aspekcie ochrony przeciwpożarowej
11. dostosowanie istniejącej instalacji uziemiającej
12. dostosowanie instalacji odgromowej budynku do nowych warunków
13. przeprowadzenie niezbędnych prac remontowych uszkodzeń dachu budynku powstałych w trakcie realizacji instalacji
14. wykonanie systemu monitorowania instalacji fotowoltaicznej
15. wykonanie niezbędnych zmian do projektu wykonawczego
16. rozruch instalacji
16. przeszkolenie pracowników z obsługi zamontowanej instalacji fotowoltaicznej
17. sporządzanie dokumentacji powykonawczej
II. Dla uproszczenia Zamawiający wskazuje charakterystyczne parametry określające wielkość i rodzaj Instalacji
1. Wykonanie WLZ (wewnętrzna linia zasilająca) do rozdzielni głównej
2. Wykonanie rozdzielnic RAC, RDC, WDC:
3. Wykonanie przeciwpożarowych wyłączników prądu PWP PV.
4. Wykonanie konstrukcji wsporczych pod panele fotowoltaiczne.
5. Montaż inwerterów
6. Inteligentny licznik energii Smart Meter
7. Panele fotowoltaiczne
8. System monitorowania instalacji fotowoltaicznej
9. Gromadzenie danych odbywać się będzie w pamięci monitoringu systemu. Dane do analizy muszą być zgrywane z urządzenia. Zdalny dostęp zapewnia wbudowany stały dostęp do Internetu. Pozwoli to na transmisje danych w celu ich gromadzenia i analizy. Jednocześnie możliwe jest zawiadamianie poprzez zdefiniowane wcześniej adresy mailowe o awariach lub nieprawidłowym funkcjonowaniu inwerterów.
10. Uruchomienie instalacji
Instalację należy podłączyć, uruchomić i sprawdzić poprawność działania instalacji oraz systemu monitorowania.
11. Po zakończeniu robót należy przeprowadzić próby montażowe obejmujące badania i pomiary:
12. Należy wykonać dokumentację powykonawczą obejmującą między innymi:
13. Przeprowadzenie szkolenia z obsługi instalacji fotowoltaicznej powinno obejmować:
4.5.3.) Główny kod CPV: 09332000-5 - Instalacje słoneczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych
45312310-3 - Ochrona odgromowa
45314320-0 - Instalowanie okablowania komputerowego
45317000-2 - Inne instalacje elektryczne
09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa
09332000-5 - Instalacje słoneczne
44112410-5 - Konstrukcje dachowe
45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 336651,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 560940,18 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 336651,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Agrosolar Polska Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5423314642
7.3.4) Miejscowość: Białystok
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 336651,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-15PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa energii cieplnej w 2025 i 2016 r. do budynku Szkoły Podstawowej nr 403 z siedzibą przy ul. K. Karlińskiego 6 w Warszawie.
- Kompleksowa dostawa energii cieplnej do budynku Oddziału Kolekcji im. Jana Pawła II mieszczącego się przy placu Bankowym 1A w Warszawie
- "ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY GMINY KRZYKOSY I JEJ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH"
- Dostawa, przesył i dystrybucja energii cielnej do budynku LXVIII LO przy ulicy Narbutta 31 w Warszawie i budynku Szkoły Głównej Handlowej przy ulicy Wiśniowej 41 w Warszawie w roku 2025.
- Kompleksowa dostawa i przesyłanie energii cieplnej do budynku SZRM przy ul. Marszałkowskiej 77/79 w Warszawie.
- "Podłączenie wykonanej instalacji fotowoltaicznej do budynku Szkoły Podstawowej w Stróży "budynek stary " ul. Akacjowa 2A, 23-206 Stróża Kolonia, Dz. 175/4 (.....)"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.