Og³oszenie z dnia 2023-11-15
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00533438/01 - Wynik z dnia 2023-12-05
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa oleju opa³owego na potrzeby Gminy Obryte w 2024 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA OBRYTE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550668137
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Obryte 185
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Obryte
1.5.3.) Kod pocztowy: 07-215
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski
1.5.7.) Numer telefonu: 297411004
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugobryte@obryte.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.obryte.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa oleju opa³owego na potrzeby Gminy Obryte w 2024 r.
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-d3debb95-83b6-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00495683
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-11-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00022161/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.4 Dostawa oleju opa³owego na potrzeby Gminy Obryte w 2024 r.
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://obryte.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://obryte.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1) W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym, a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu platformy zakupowej dostêpnej pod adresem https://obryte.ezamawiajacy.pl
2) Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawc± odbywa siê zgodnie z Rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. poz. 2452).
3) Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto na platformie zakupowej.
4) Instrukcja korzystania z platformy dostêpna jest pod adresem: https://obryte.ezamawiajacy.pl
5) Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu zosta³y opisane w instrukcji https://obryte.ezamawiajacy.pl
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „Rozporz±dzenie”, informujê, ¿e:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Obryte z siedzib± Obryte 185, 07-215 Obryte, ugobryte@obryte.pl.
2. Kontakt z wyznaczonym Inspektorem Ochrony Danych w sprawach dotycz±cych przetwarzania Pañstwa danych osobowych oraz realizacji przys³uguj±cych Pañstwu praw zwi±zanych z ich przetwarzaniem mo¿liwy jest pod adresem iod@obryte.pl.
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego znak IZ.271.ZP.15.2022 prowadzonym w trybie podstawowym;
4. Dane osobowe bêd± przetwarzane przez okres zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy z dnia z dnia 11 wrze¶nia 2019 r.– Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm), zwanej dalej PZP, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas obowi±zywania umowy.
5. Podstaw± prawn± przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. c) ww. Rozporz±dzenia w zwi±zku z przepisami PZP.
6. Odbiorcami Pani/Pana danych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 4 PZP.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 7. Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach PZP, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z PZP.
8. Osoba, której dane dotycz± ma prawo do:
- dostêpu do tre¶ci swoich danych oraz mo¿liwo¶ci ich poprawiania, sprostowania, ograniczenia przetwarzania,
- w przypadku gdy przetwarzanie danych odbywa siê z naruszeniem przepisów Rozporz±dzenia s³u¿y prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa,
9. Osobie, której dane dotycz± nie przys³uguje:
- w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e Rozporz±dzenia prawo do usuniêcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 Rozporz±dzenia;
- na podstawie art. 21 Rozporz±dzenia prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych.
10. W przypadku gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 Rozporz±dzenia, wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, Administrator mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego.
11. Skorzystanie przez osobê, której dane dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 Rozporz±dzenia, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z PZP.
12. Wyst±pienie z ¿±daniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 Rozporz±dzenia, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego.
13. W przypadku danych osobowych zamieszczonych przez Administratora w Biuletynie Zamówieñ Publicznych, prawa, o których mowa w art. 15 i art. 16 Rozporz±dzenia, s± wykonywane w drodze ¿±dania skierowanego do Administratora.
14. Od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku gdy wniesienie ¿±dania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 Rozporz±dzenia, spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole i za³±cznikach do protoko³u, Administrator nie udostêpnia tych danych zawartych w protokole i w za³±cznikach do protoko³u, chyba ¿e zachodz± przes³anki, o których mowa w art. 18 ust. 2 Rozporz±dzenia.
15. W przypadku gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 Rozporz±dzenia, wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, Administrator mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych w szczególno¶ci na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia.
16. Skorzystanie przez osobê, której dane dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia, o którym mowa w art. 16 Rozporz±dzenia, nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników.
17. Ponadto informujemy, i¿ w zwi±zku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych nie podlega Pan/Pani decyzjom, które siê opieraj± wy³±cznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu, o czym stanowi art. 22 Rozporz±dzenia.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: IZ.271.ZP.13.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa oleju opa³owego na potrzeby Gminy Obryte w 2024 roku”.
1) Zadanie polegaæ bêdzie na sukcesywnych dostawach oleju opa³owego lekkiego do szkó³ na terenie Gminy Obryte, Urzêdu Gminy w Obrytem i Wiejskiego Domu Kultury w Obrytem w 2024 roku w ilo¶ci oko³o 80 m3, z zastrze¿eniem, ¿e wielko¶æ dostaw oleju opa³owego mo¿e ulec zmianie, w zale¿no¶ci od przebiegu panuj±cych warunków atmosferycznych w sezonie grzewczym.
Ze wzglêdu na specyfikacjê przedmiotu zamówienia, Zamawiaj±cy nie jest w stanie precyzyjnie okre¶liæ ilo¶ci oleju, który zostanie dostarczony do Zamawiaj±cego w okresie obowi±zywania umowy. Zamawiaj±cy zastrzega, i¿ z przyczyn niezale¿nych od niego, mo¿e nast±piæ mniejsze wykorzystanie ilo¶ci przedmiotu zamówienia bez konsekwencji dla Zamawiaj±cego.
Zamawiaj±cy w okresie trwania umowy zobowi±zuje siê do zakupu 50 m3. Pozosta³a ilo¶æ
30 m3 oleju jest objêta prawem opcji, tzn. zamawiaj±cy mo¿e ale nie musi zrealizowaæ tej czê¶ci zamówienia i z tego tytu³u nie przys³uguj± ¿adne roszczenia. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ skorzystania z ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia objêtego prawem opcji w przypadku gdy w okresie trwania umowy u zamawiaj±cego wyst±pi konieczno¶æ zakupu dodatkowych ilo¶ci opa³u. Rzeczywista wielko¶æ zamówienia bêdzie zale¿a³a od warunków atmosferycznych. Wykonawca ma obowi±zek dostarczyæ ka¿d± ilo¶æ oleju w przedziale od 50 m3 do 80 m3. W przypadku skorzystania przez Zamawiaj±cego z prawa opcji uruchomiony w tym trybie zakres opcjonalny ma byæ realizowany w sposób analogiczny, jak zakres podstawowy. Przedmiotu umowy objêtego prawem opcji dotycz± te same warunki i zobowi±zania umowne Wykonawcy, co przedmiotu umowy objêtego zakresem podstawowym zamówienia.
2) Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawê oleju opa³owego lekkiego o nastêpuj±cych parametrach:
a) warto¶æ opa³owa nie ni¿sza ni¿ – 42,6 MJ/kg;
b) gêsto¶æ w temperaturze 15oC nie wy¿sza ni¿ – 0,86 g/cm3;
c) temperatura zap³onu nie ni¿sza ni¿ – 56oC;
d) temperatura p³yniêcia nie wy¿sza ni¿ – (- 24oC);
e) lepko¶æ kinematyczna w temperaturze 20oC nie wiêksza ni¿ – 6mm2/s;
f) sk³ad frakcyjny: do temperatury 250ºC destyluje siê nie wiêcej ni¿ 65 % (v/v); do temperatury 350ºC destyluje siê nie mniej ni¿ 85 % (v/v);
g) pozosta³o¶æ po koksowaniu w 10 % pozosta³o¶ci destylacyjnej nie wiêksza ni¿ 0,3 % (m/m);
h) pozosta³o¶æ po spopieleniu 0,01 % (m/m);
i) zawarto¶æ siarki nie wiêcej ni¿ 0,15 % (m/m);
j) zawarto¶æ wody nie wiêksza ni¿ 200 mg/kg;
k) ca³kowita zawarto¶æ zanieczyszczeñ nie wiêksza ni¿ 24 mg/kg;
l) barwa – czerwona
Wykonawca zobowi±zany jest dostarczyæ ¶wiadectwo jako¶ci dostarczonego oleju wraz z ka¿d± dostaw±.
3) Miejsca dostawy oleju opa³owego lekkiego:
a) Zespó³ Placówek O¶wiatowych w Obrytem;
b) Filialna Szko³a Podstawowa w Gródku Rz±dowym;
c) Filialna Szko³a Podstawowa w Zambskach Ko¶cielnych;
d) Filialna Szko³a Podstawowa w Soko³owie W³o¶ciañskim;
e) Urz±d Gminy w Obrytem.
f) Wiejski Dom Kultury w Obrytem
4) W przypadku w±tpliwo¶ci co do jako¶ci dostarczonego oleju opa³owego – Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo pobrania w obecno¶ci osoby, która dostarczy³a produkt, próbki oleju opa³owego i skierowanie jej do badania do wybranego przez siebie laboratorium na koszt Wykonawcy.
5) Zamawiaj±cy wymaga:
a) dostaw partii oleju w ci±gu maksymalnie 2 dni roboczych, po dniu z³o¿enia zamówienia. Wykonawca zobowi±zany jest dostarczyæ olej opa³owy w³asnym transportem i na w³asny koszt.
b) dostawy oleju opa³owego transportem ko³owym – auto cystern± zaopatrzon± w pompê roz³adunkow± z legalizowanym urz±dzeniem pomiarowym oraz wê¿em roz³adunkowym i z³±czkami dostosowanymi do otworów wlewowych zbiorników paliwowych bêd±cych w posiadaniu Zamawiaj±cego. Dostawy bêd± rozliczane na podstawie wydruku z roz³adunku paliwa w temperaturze rzeczywistej. Sprzêt powinien posiadaæ aktualne badania techniczne odpowiadaj±ce wszelkim wymogom przy transporcie paliw p³ynnych.
6) Przedmiot zamówienia obejmuje dostawê, transport asortymentu do miejsca przeznaczenia oraz wy³adunek.
7) Dostawy oleju opa³owego realizowane bêd± sukcesywnie, zgodnie z aktualnym zapotrzebowaniem Zamawiaj±cego.
8) Dostawy odbywaæ siê bêd± w dni robocze godzinach pracy Zamawiaj±cego.
9) W przypadku przyjmowania oleju w warunkach rzeczywistych i kontrolowania jego ilo¶ci na podstawie wskazañ przep³ywomierza Zamawiaj±cy ma prawo ¿±daæ okazania ¶wiadectwa legalizacji licznika autocysterny o numerze zgodnym z numerem seryjnym licznika zainstalowanego na autocysternie, z której bêdzie dokonywany roz³adunek oleju opa³owego.
2. Wspólny S³ownik Zamówieñ CPV:
09135100-5 Olej opa³owy
3. Zamawiaj±cy informuje, ¿e z³o¿enie oferty nie musi byæ poprzedzone odbyciem wizji lokalnej.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09135100-5 - Olej opa³owy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:
1) Zadanie polegaæ bêdzie na sukcesywnych dostawach oleju opa³owego lekkiego do szkó³ na terenie Gminy Obryte, Urzêdu Gminy w Obrytem i Wiejskiego Domu Kultury w Obrytem w 2024 roku w ilo¶ci oko³o 80 m3, z zastrze¿eniem, ¿e wielko¶æ dostaw oleju opa³owego mo¿e ulec zmianie, w zale¿no¶ci od przebiegu panuj±cych warunków atmosferycznych w sezonie grzewczym.Ze wzglêdu na specyfikacjê przedmiotu zamówienia, Zamawiaj±cy nie jest w stanie precyzyjnie okre¶liæ ilo¶ci oleju, który zostanie dostarczony do Zamawiaj±cego w okresie obowi±zywania umowy. Zamawiaj±cy zastrzega, i¿ z przyczyn niezale¿nych od niego, mo¿e nast±piæ mniejsze wykorzystanie ilo¶ci przedmiotu zamówienia bez konsekwencji dla Zamawiaj±cego.
Zamawiaj±cy w okresie trwania umowy zobowi±zuje siê do zakupu 50 m3. Pozosta³a ilo¶æ
30 m3 oleju jest objêta prawem opcji, tzn. zamawiaj±cy mo¿e ale nie musi zrealizowaæ tej czê¶ci zamówienia i z tego tytu³u nie przys³uguj± ¿adne roszczenia. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ skorzystania z ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia objêtego prawem opcji w przypadku gdy w okresie trwania umowy u zamawiaj±cego wyst±pi konieczno¶æ zakupu dodatkowych ilo¶ci opa³u. Rzeczywista wielko¶æ zamówienia bêdzie zale¿a³a od warunków atmosferycznych. Wykonawca ma obowi±zek dostarczyæ ka¿d± ilo¶æ oleju w przedziale od 50 m3 do 80 m3. W przypadku skorzystania przez Zamawiaj±cego z prawa opcji uruchomiony w tym trybie zakres opcjonalny ma byæ realizowany w sposób analogiczny, jak zakres podstawowy. Przedmiotu umowy objêtego prawem opcji dotycz± te same warunki i zobowi±zania umowne Wykonawcy, co przedmiotu umowy objêtego zakresem podstawowym zamówienia.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 365 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy stosowaæ bêdzie nastêpuj±ce kryteria oceny ofert, przypisuj±c im odpowiednio wagi procentowe:
- cena ofertowa (C) – 60 % (max 60 pkt)
- termin p³atno¶ci faktur (T) – 40 % (max 40 pkt)
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin p³atno¶ci
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. Zgodnie z art. 57 ustawy PZP o udzielenie niniejszego zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy którzy:1) nie podlegaj± wykluczeniu,
2) spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu, okre¶lone w og³oszeniu o zamówieniu oraz niniejszej specyfikacji warunków zamówienia.
2. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym
Zamawiaj±cy nie stawia warunków w tym zakresie.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Warunek dotycz±cy posiadania uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej zostanie spe³niony, je¿eli Wykonawca posiada dokumenty potwierdzaj±ce posiadanie kompetencji, uprawnieñ w szczególno¶ci koncesji, zezwolenia, licencji na prowadzenie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciek³ymi (w tym olejami opa³owymi) wydane przez Prezesa Urzêdu Regulacji Energetyki. W przypadku podmiotów zagranicznych dokumenty wydane w kraju z którego pochodzi Wykonawca
Uwaga: Przy ocenie spe³niania tego warunku udzia³u przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spó³ki cywilne) posiadanie uprawnieñ, o których mowa powy¿ej, jest wymagane od ka¿dego z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia w takim zakresie, w jakim bêd± oni wykonywaæ dostawy.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie stawia warunków w tym zakresie.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Zamawiaj±cy nie stawia warunków w tym zakresie.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 4. W celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu Wykonawca sk³ada:
a) dokument potwierdzaj±cy posiadanie kompetencji, uprawnieñ w szczególno¶ci koncesji, zezwolenia, licencji na prowadzenie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciek³ymi (w tym olejami opa³owymi) wydane przez Prezesa Urzêdu Regulacji Energetyki. W przypadku podmiotów zagranicznych dokumenty wydane w kraju z którego pochodzi Wykonawca.
Uwaga: Przy ocenie spe³niania tego warunku udzia³u przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spó³ki cywilne) posiadanie uprawnieñ, o których mowa powy¿ej, jest wymagane od ka¿dego z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia w takim zakresie, w jakim bêd± oni wykonywaæ dostawy.
b) o ile dotyczy, pisemne zobowi±zanie innego podmiotu/podmiotów do udostêpnienia osoby / osób zdolnych do wykonania zamówienia lub zasobów zdolnych do wykonania zamówienia lub zasobów niezbêdnych do wykonania zamówienia, którymi Wykonawca bêdzie dysponowa³ lub inny dowód potwierdzaj±cy dysponowanie ww. osobami / zasobami.
5. Je¶li wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu udostêpniaj±cego zasoby (podmiot trzeci) dodatkowo z ofert± sk³ada: za³±cznik nr 4 – Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 3 i ust. 4. oraz Za³±cznik nr 2 – o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postêpowania tego podmiotu art. 125 ust. 5 ustawy – o¶wiadczenia podpisuje podmiot udostepniaj±cy zasoby.
6. W przypadku wspólnego ubiegania siê o udzielenie zamówienia przez Wykonawców, o¶wiadczenie w zakresie braku podstaw do wykluczenia (za³. nr 2) sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. W zakresie spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu o¶wiadczenie ( za³. nr 3) sk³adaj± wszyscy wykonawcy wskazuj±c w jakim zakresie opisany w SWZ warunek udzia³u spe³nia dany wykonawca.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. W celu potwierdzenia spe³niania przez wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu oraz wykazania braku podstaw do wykluczenia okre¶lonych w dziale V. i VI. niniejszej SWZ, zamawiaj±cy ¿±da nastêpuj±cych dokumentów:
W celu wstêpnego potwierdzenia, ¿e Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu do formularza oferty za³±cza:
1) Podpisane o¶wiadczenie, o braku podstaw do wykluczenia – wed³ug za³±czonego wzoru nr 3 do SWZ.
2) Podpisane o¶wiadczenie dotycz±ce spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu – wed³ug za³±czonego wzoru nr 2 do SWZ.
Informacje zawarte w o¶wiadczeniach, o których mowa w ust. 1, pkt 1) i 2) stanowi± wstêpne potwierdzenie, ¿e wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu.
2. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, przedstawia, wraz z o¶wiadczeniem, o którym mowa w ust. 1 i 2, sk³ada tak¿e o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powo³uje siê na jego zasoby - wed³ug za³±czonego wzoru 2a i 3a.
3. Zamawiaj±cy wezwie wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzieñ z³o¿enia nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych, je¿eli wymaga³ ich z³o¿enia w og³oszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia, aktualnych na dzieñ z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych:
3.1. O¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej, zgodnie ze wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 5 do SWZ;
3.2. Odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji – wykonawca nie jest jednak zobowi±zany do z³o¿enia tych dokumentów, je¿eli Zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, o ile wykonawca wskaza³ dane;
3.3. Zamawiaj±cy nie wzywa do z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych, je¿eli mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, w szczególno¶ci rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne, o ile wykonawca wskaza³ w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1, dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych ¶rodków.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
Nie wymagane5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
XVI. NA OFERTÊ SK£ADAJ¡ SIÊ NASTÊPUJ¡CE DOKUMENTY:1. Formularz ofertowy przygotowany wg wzoru – Za³±cznik nr 1 do SWZ ,
2. O¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postêpowania oraz o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu zgodnie z za³±cznikami nr 2 i 3 do SWZ,
3. Zobowi±zanie podmiotu udostepniaj±cego zasoby (je¶li dotyczy) zgodnie z z³±cznikiem nr 4 do SWZ.
4. Pe³nomocnictwo/pe³nomocnictwa dla osoby/osób podpisuj±cych ofertê, je¿eli oferta jest podpisana przez pe³nomocnika – je¿eli dotyczy W przypadku sk³adania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia – pe³nomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowê o wspó³dzia³aniu, z której bêdzie wynikaæ przedmiotowe pe³nomocnictwo. Pe³nomocnik mo¿e byæ ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postêpowaniu albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy
Pe³nomocnictwo do z³o¿enia oferty musi byæ z³o¿one w takiej formie jak sk³adana oferta (w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowany podpisem lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub osobistym). Dopuszcza siê tak¿e elektronicznej kopii (skanu) pe³nomocnictwa sporz±dzonego uprzednio w formie pisemnej, w formie elektronicznego po¶wiadczenia sporz±dzonego stosownie do art. 97 par. 2 ustawy z dnia 4 lutego 1991r. prawo n notariacie, które to po¶wiadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, b±d¼ poprzez opatrzenie skanu pe³nomocnictwa sporz±dzonego uprzednio w formie pisemnej kwalifikowanym podpisem, podpisem zaufanym, podpisem osobistym mocodawcy. Elektroniczna kopia pe³nomocnictwa nie mo¿e byæ uwierzytelniana przez upe³nomocnionego.
5. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do oferty za³±czaj± o¶wiadczenie zgodnie z tre¶ci± art. 117 ust 4 ustawy Pzp – wzór stanowi za³±cznik nr 7 do SWZ
6. O¶wiadczenia i/lub dokumenty na podstawie których, Zamawiaj±cy dokona oceny skuteczno¶ci zastrze¿enia informacji zawartych w ofercie, stanowi±cych tajemnicê przedsiêbiorstwa, w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (je¿eli Wykonawca zastrzega takie informacje).
7. Oferta powinna byæ podpisana przez osobê upowa¿nion± do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z form± reprezentacji Wykonawcy okre¶lon± w rejestrze lub innym dokumencie, w³a¶ciwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy lub przez upe³nomocnionego przedstawiciela Wykonawcy.
8. Po¶wiadczenia za zgodno¶æ z orygina³em dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot na którego zdolno¶ciach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które ka¿dego z nich dotycz±. Przez orygina³ nale¿y rozumieæ dokument podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobê upowa¿nion±.
2. Do przygotowania oferty konieczne jest posiadanie przez osobê upowa¿nion± do reprezentowania Wykonawcy kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia.2. W formularzu oferty nale¿y wskazaæ firmy (nazwy) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
3. Oferta musi byæ podpisana w taki sposób, by wi±za³a prawnie wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia. Osoba podpisuj±ca ofertê musi posiadaæ umocowanie prawne do reprezentacji. Umocowanie musi wynikaæ z tre¶ci pe³nomocnictwa za³±czonego do oferty – tre¶æ pe³nomocnictwa powinna dok³adnie okre¶laæ zakres umocowania.
4. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
5. Dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia oraz o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp obowi±zany bêdzie z³o¿yæ ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
6. Wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia bêd± ponosiæ odpowiedzialno¶æ solidarn± za wykonanie umowy;
7. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia wyznacz± spo¶ród siebie Wykonawcê kieruj±cego (lidera), upowa¿nionego do zaci±gania zobowi±zañ, otrzymywania poleceñ oraz instrukcji dla i w imieniu ka¿dego, jak te¿ dla wszystkich partnerów;
8. Zamawiaj±cy mo¿e w ramach odpowiedzialno¶ci solidarnej ¿±daæ wykonania umowy w ca³o¶ci przez lidera lub od wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia ³±cznie lub ka¿dego z osobna.
9. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane, dostawy lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
10. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do oferty za³±czaj± o¶wiadczenie zgodnie z tre¶ci± art. 117 ust 4 ustawy Pzp – wzór stanowi za³±cznik nr 7 do SWZ
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wyst±pienia co najmniej jednej z okoliczno¶ci w niej wymienionych z uwzglêdnieniem podanych we wzorze umowy warunków ich wprowadzenia.Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostan± wprowadzone do tre¶ci tej umowy, okre¶lone zosta³y w za³±czniku nr 6 do SWZ.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-11-23 14:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Platforma zakupowa: obryte.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-11-23 14:15
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-12-22
INNE PRZETARGI OBRYTE
wiêcej: przetargi OBRYTE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa oleju opa³owego dla Domu Pomocy Spo³ecznej OSTOJA w So¶nicowicach"
- Dostawa oleju opa³owego lekkiego
- Dostawa oleju napêdowego grzewczego typu lekkiego do Zamku Wielkopolskiego w Rokosowie
- Dostawa paliw p³ynnych, olejów, smarów oraz oleju opa³owego do Arboretum Le¶nego przy Nadle¶nictwie Syców
- Sukcesywne dostawy oleju opa³owego do kot³owni Szko³y Podstawowej nr 7 w Tczewie
- "Dostawa oleju opa³owego lekkiego dla Domu Pomocy Spo³ecznej w Moczarach w 2025 r."
wiêcej: Olej opa³owy »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.