Ogłoszenie z dnia 2023-11-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00473237/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zamówienie na dostawę bonów towarowych w formie elektronicznych kart podarunkowych dla pracowników Starostwa Powiatowego w Nowym Sączu.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT NOWOSĄDECKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491893180
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jagiellońska 33
1.5.2.) Miejscowość: Nowy Sącz
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-300
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.5.7.) Numer telefonu: (+48) 18 41 41 600
1.5.8.) Numer faksu: (+48) 18 41 41 700
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: powiat@nowosadecki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.nowosadecki.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/nowosadecki1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zamówienie na dostawę bonów towarowych w formie elektronicznych kart podarunkowych dla pracowników Starostwa Powiatowego w Nowym Sączu.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4889dfb6-77c2-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00495743
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00044226/17/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.9 Dostawa bonów towarowych w formie elektronicznych kart podarunkowych dla pracowników Starostwa Powiatowego w Nowym Sączu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00473237
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.28.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa bonów towarowych w formie elektronicznych kart podarunkowych dla pracowników Starostwa Powiatowego w Nowym Sączu w ilości 221 sztuk wg następującej specyfikacji:
• wartość zasilenia: 2 000 zł w ilości 215 sztuk,
• wartość zasilenia: 1 750 zł w ilości 3 sztuk,
• wartość zasilenia: 1 500 zł w ilości 1 sztuki,
• wartość zasilenia: 1 000 zł w ilości 1 sztuki,
• wartość zasilenia: 500 zł w ilości 1 sztuki.
Łączna wartość zasilenia 221 sztuk kart elektronicznych wynosi: 438 250 zł (słownie: czterysta trzydzieści osiem tysięcy dwieście pięćdziesiąt złotych 00/100).
Maksymalny termin wykonania zamówienia wynosi:
a) dostawa kart do 5 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy z wybranym wykonawcą (Uwaga: termin dostawy kart stanowi kryterium oceny ofert – patrz pkt XIII ppkt 4.5) SWZ)
b) zamawiający wymaga aby aktywacja kart nastąpiła najpóźniej do 2 dni roboczych po przesłaniu (e-mailem) wykonawcy potwierdzenia odbioru kart.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia /OPZ/ zawiera załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30163000-9 - Karty płatnicze
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia gdy złożone oferty podlegały odrzuceniu.W postępowaniu ofertę złożył jeden wykonawca PLUXEE POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, z siedzibą ul. Wincentego Rzymowskiego 53, 02-697 Warszawa. Oferta ta podlegała odrzuceniu.
Podstawa prawna odrzucenia oferty: art. 226 ust. 1 pkt 5) ustawy Pzp. Treść oferty jest niezgodna z warunkami zamówienia.
Podstawa faktyczna odrzucenia oferty: zamawiający w pkt IV specyfikacji warunków zamówienia zwanej dalej SWZ zawarł wymóg dostawy kart w terminie do 5 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy z wybranym wykonawcą.
Warunek ten zamawiający powtórzył:
w pkt XIII ppkt 4.5) SWZ jednocześnie informując, że oferta wykonawcy, który zaoferuje termin dostawy dłuższy niż 5 dni kalendarzowych zostanie odrzucona jako oferta, której treść jest niezgodna z warunkami zamówienia;
w pkt 5 formularza oferty stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ.
Wykonawca zaoferował 7 dniowy termin dostawy kart, w związku z powyższym jego oferta podlegała odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 445257,62 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 445257,62 PLN
INNE PRZETARGI Z NOWEGO SĄCZA
- Obsługa recepcji w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Nowym Sączu - Wydział Rozwoju Kompetencji w Zakopanem
- Wynajem dwóch zestawów ciągnika samochodowego, naczepy ciężarowej do wywozu nieczystości
- Zakup i sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej w Nowym Sączu ul. Emilii Plater 20.
- Dostawa leków i środków medycznych dla potrzeb Sądeckiego Pogotowia Ratunkowego w Nowym Sączu.
- Budżet Obywatelski 2024 - W trosce o miasto i jego mieszkańców - cz. XV
- BZP.271.113.2024 Wykonanie wewnętrznej instalacji gazu, co i cwu w lokalu położonym przy ul. Rynek 22 w Nowym Sączu
więcej: przetargi w Nowym Sączu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i realizacja kart zakupowych w formie papierowej dla osób uprawnionych - klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Ostrołęce
- "Dostawa kart podarunkowych na potrzeby pracowników Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Spółki z o.o. w Koszalinie przy ulicy Komunalnej 5 ".
- Usługi mycia zewnętrznego oraz odkurzanie pojazdów służbowych KSP
- Dostawa kart przedpłaconych i bonów podarunkowych
- Dostawa elektronicznych kart przedpłaconych dla pracowników PISF
więcej: Karty płatnicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.