Ogłoszenie z dnia 2022-12-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00449369/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Organizacja kolonii letnich dla dzieci z Gminy Bolesławiec
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gminny Ośrodek Kultury i Sportu w Bolesławcu z/s w Kruszynie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001021978
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kasztanowa 1b
1.5.2.) Miejscowość: Kruszyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-700
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 75 732 14 77
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gokis.boleslawiec@wp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gokis.gminaboleslawiec.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.gminaboleslawiec.pl/3501/594/postepowania-rowne-i-powyzej-130-000-zl.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Organizacja kolonii letnich dla dzieci z Gminy Bolesławiec2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-58955704-641b-11ed-aea3-5a7c432eaced
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00495788
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00449369/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GOKiS.271.1.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest organizacja kolonii letnich dla dzieci z gminy Bolesławiec w 2023 r. w miejscowości nad Morzem Bałtyckim w woj. zachodniopomorskim, w tym przedmiot zamówienia obejmuje:
1. Usytuowanie ośrodka kolonijnego w miejscowości nad Morzem Bałtyckim w pasie od Świnoujścia do Darłowa z wyłączeniem Pogorzelicy.
2. Różnica ilości dzieci na turnusach nie powinna być większa niż 3 osoby.
3. Zakwaterowanie uczestników kolonii letnich tj. 145 (+/- 5) dzieci i 15 osób kadry pedagogicznej w trzech, następujących po sobie turnusach 10 dniowych (9 noclegów), w budynku murowanym – w rozumieniu przepisów ustawy – Prawo budowlane – położonym na terenie uporządkowanym, zagospodarowanym i pozbawionym jakichkolwiek przedmiotów i urządzeń mogących zagrażać bezpieczeństwu, w tym:
a) zakwaterowanie uczestników i kadry kolonii w jednym budynku na maksymalnie dwóch sąsiadujących ze sobą kondygnacjach, z wyłączeniem kondygnacji -1 (minus jeden).
b) zakwaterowanie dzieci, w pokojach minimum 2, a maksimum 4 osobowych z pełnym węzłem sanitarnym (natrysk, WC) w każdym pokoju z zimną i ciepłą wodą przez całą dobę, bez ograniczeń. W każdym pokoju powinna znajdować się szafa ubraniowa z ilością półek odpowiadającą ilości dzieci (min. po 1 na dziecko). Oprócz tego w pokoju powinny być szafki nocne przy każdym łóżku lub stół z krzesłami odpowiadającymi liczbie dzieci w pokoju.
c) wychowawcy powinni być zakwaterowani w minimum 2 pokojach, a kierownik w osobnym trzecim pokoju, kadra musi być zakwaterowana na tych samych piętrach co dzieci.
d) ośrodek oddalony od strzeżonego, morskiego kąpieliska przeznaczonego dla kolonii Zamawiającego w odległości nie większej niż 1500 m (odległość rozumiana jako długość trasy do przejścia na kąpielisko). W przypadku położenia Ośrodka w odległości większej niż 1500 m oferta będzie odrzucona. Odległość będzie sprawdzana w trakcie wizji lokalnej.
e) ośrodek ogrodzony i oświetlony.
f) ośrodek powinien posiadać liczbę świetlic odpowiadającą przedstawionemu wzorowi: 1 świetlica na max. 250 osób przebywających na terenie ośrodka i uprawnionych do korzystania z niej.
g) łazienki w pokojach dzieci powinny być sprzątane przez obsługę ośrodka min. co 3 dni.
h) ławki na terenie ośrodka.
i) sprzęt nagłaśniający dyskoteki i inne imprezy.
4. Wyżywienie dla uczestników kolonii i kadry: zapewnienie całodniowego wyżywienia (4 posiłki dziennie: śniadanie, obiad, kolacja, podwieczorek + paczka wyjazdowa).
5. Wsad do kotła nie może być mniejszy niż 26,00 (brutto) zł na 1 osobę.
6. Obiekty sportowe, kulturalne i rekreacyjne: zagwarantowanie korzystania przez dzieci z obiektów sportowych, kulturalnych, rekreacyjnych znajdujących się na terenie ośrodka. Obiekty muszą być wyposażone w urządzenia niezbędne do przeprowadzania rozgrywek sportowych (np. boisko do koszykówki z dwoma koszami itp.). W przypadku dysponowania przez Wykonawcę tylko jednym z boisk – musi się ono wykazać zabezpieczeniem w bramki, kosze i siatkę – zakładanie w zależności od potrzeb.
7. Opieka medyczna dla uczestników i kadry: zapewnienie całodobowej opieki lekarskiej i pielęgniarskiej (pielęgniarka musi przebywać przez całą dobę na terenie ośrodka). W razie nagłej potrzeby Wykonawca zapewnia na swój koszt transport do szpitala lub ośrodka zdrowia, w którym przyjmuje lekarz. Wykonawca dostarcza Zamawiającemu kopię umowy z pielęgniarką na 3 dni przed rozpoczęciem turnusu i wysyła pocztą elektroniczną na adres Zamawiającego.
8. Nadzór ratowników wodnych dla uczestników i kadry: zapewnienie nadzoru przez ratowników nad dziećmi korzystającymi z kąpieli w morzu (ratownik tylko do dyspozycji kolonii Zamawiającego). Wykonawca dostarcza Zamawiającemu kopię umowy z ratownikiem na 3 dni przed rozpoczęciem turnusu i wysyła pocztą elektroniczną na adres Zamawiającego.
9. Ubezpieczenie każdego uczestnika kolonii oraz kadry pedagogicznej od następstw nieszczęśliwych wypadków NNW na kwotę 10.000,00 zł (słownie zł: dziesięć tysięcy na 1 osobę). Kopię dokumentów poświadczających wymagane ubezpieczenia należy dostarczyć Zamawiającemu na 3 dni przed rozpoczęciem turnusu i wysyłać pocztą elektroniczną na adres Zamawiającego. Brak ubezpieczenia jest przesłanką do odstąpienia od umowy z winy Wykonawcy.
10. Posiadanie przez usługodawcę ubezpieczenia w zakresie odpowiedzialności cywilnej OC na sumę gwarancyjną w wysokości nie mniejszej niż 200.000,00 zł. Kopię dokumentów poświadczających wymagane ubezpieczenia należy dostarczyć Zamawiającemu na 30 dni przed rozpoczęciem turnusu i wysyłać pocztą elektroniczną na adres Zamawiającego. Brak ubezpieczenia jest przesłanką do odstąpienia od umowy z winy Wykonawcy.
11. Atrakcje:
a) zorganizowanie całodniowej wycieczki z przewodnikiem do atrakcyjnych miejsc oddalonych max do 150 km od miejsca zakwaterowania,
b) rejs statkiem po morzu dla uczestników kolonii,
c) wyjście lub wyjazd na basen kryty (dowóz i odwóz z basenu),
d) punkty a) i b) mogą być zrealizowane jednego dnia, punkt c) musi być innego dnia niż a) i b)
e) ognisko z pieczeniem kiełbasek,
f) wyjście na lody (jeden z automatu lub dwie gałki),
g) zorganizowanie dwóch atrakcji dodatkowych, zaproponowanych przez Wykonawcę.
12. Oprócz pokoi – dodatkowe pomieszczenie na magazyn sprzętu i rzeczy do organizacji zajęć min. 4 m kwadratowe.
13. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia bezpłatnego zakwaterowania i wyżywienia kadry w ilości: 15 osób (czterech wychowawców i kierownik - na każdym z turnusów po 5 osób).
14. Koszty związane z wynagrodzeniem kadry (15 osób) oraz transportem uczestników kolonii nie są objęte przedmiotem zamówienia.
15. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą i wybrana, zobowiązany będzie do przedłożenia aktualnego zaświadczenia o zgłoszeniu wypoczynku właściwemu kuratorowi oświaty do dnia 05 czerwca 2023 r. W/w zaświadczenie należy przesłać na adres e-mail wskazany przez Zamawiającego.
UWAGA!!!
Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania wizji lokalnej miejsc zaproponowanych przez Wykonawców jako miejsc zakwaterowania i pobytu dzieci przed wyborem oferty najkorzystniejszej oraz sprawdzenia stanu przygotowania do kolonii wybranego ośrodka na dwa tygodnie przed rozpoczęciem realizacji zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55240000-4 - Usługi w zakresie ośrodków i domów wypoczynkowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający informuje, że na sfinansowanie tego zamówienia zamierzał przeznaczyć kwotę 218.700,00 zł.W przedmiotowym postępowaniu w terminie do składanie ofert, wpłynęły 2 oferty: oferta nr 1 za cenę 260.217,00 zł - 100pkt., oferta nr 2 - oferta odrzucona.
Zamawiający na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) ustawy Pzp odrzuca ofertę nr 2 złożoną przez Biuro Podróży „Kon Tiki” z Wrocławia w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, w związku z tym, że jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia. Na podstawie wizji lokalnej miejsc zaproponowanych przez Wykonawcę w ofercie nr 2, jako miejsc zakwaterowania i pobytu dzieci na kolonii, stwierdzono, że obiekt jest w złym stanie technicznym i nie spełnia obowiązujących standardów w tym zakresie, zatem Zamawiający odrzuca ofertę nr 2 jako niezgodną z warunkami zamówienia.
Oferta nr 1, spośród ofert nieodrzuconych, z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny oferty ocenionej jako najkorzystniejsza. W związku z powyższym Zamawiający unieważnia ww. postępowanie o udzielenie zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 260217,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 260217,00 PLN
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.