Ogłoszenie z dnia 2022-12-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00411330/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Wdrożenie systemu monitorującego selektywne zbieranie odpadów komunalnych.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Jasło
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440301
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 12
1.5.2.) Miejscowość: Jasło
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-200
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wzp@um.jaslo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://um.jaslo.pl/pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://um-jaslo.logintrade.net/zapytania_email,105300,427e7b560791241bc2c96df6ab7f5c8b.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wdrożenie systemu monitorującego selektywne zbieranie odpadów komunalnych.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cb8494e4-550e-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00495811
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00028413/19/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Wdrożenie systemu monitorującego selektywne zbieranie odpadów komunalnych.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Rozbudowa i modernizacja Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w Jaśle przy ul. Żniwnej”, wchodzącego w zakres projektu o tej samej nazwie, współfinansowanego z Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020, oś priorytetowa II Ochrona środowiska, w tym adaptacja do zmian klimatu2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00411330/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GK.7021.15.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia.
1.1. Dostawa i montaż urządzeń wymienionych w punkcie 2 niniejszego opisu w 5 pojazdach typu śmieciarka.
1.2. Dostawa 16000 szt. transponderów RFID przeznaczonych do montażu w pojemnikach
2-kołowych o parametrach opisanych w punkcie 3.1.1. niniejszego opisu.
1.3. Dostawa 2000 szt. transponderów RFID przeznaczonych do montażu w pojemnikach
4-kołowych oraz kontenerach o parametrach opisanych w punkcie 3.1.2. niniejszego opisu.
1.4. Dostawa 2 szt. urządzeń typu kolektor RFID o parametrach opisanych w punkcie 3.1.4
1.5. Udostępnienie oprogramowania webowego o funkcjonalności opisanej w punkcie 3.5 oraz zapewnienie pomocy technicznej przez okres związania z umową tj. 4 miesięcy.
1.6. Zaimportowanie przez Wykonawcę do oprogramowania webowego, o którym mowa w pkt 1.5. bazy danych punktów odbioru odpadów dostarczonej przez Zamawiającego.
1.7. Przeprowadzenie dwóch 1-dniowych szkoleń w siedzibie Zamawiającego w zakresie obsługi udostępnionego oprogramowania oraz obsługi urządzenia typu kolektor danych RFID.
2. Wyposażenie pojazdów.
2.1. System monitoringu bazujący na GPS
2.1.1. Wykonawca wyposaży 5 pojazdów w elektroniczny system monitoringu bazujący na rejestratorze GPS rejestrującym przebieg tras – punkty nie rzadziej niż co 100m i 30 sekund.
2.1.2. Rejestrator GPS powinien posiadać parametry nie gorsze niż:
a. Napięcie zasilania 10 – 15 VDC dla pojazdów z instalacją elektryczną 12V, 20 – 0VDC dla pojazdów z instalacją elektryczną 24V,
b. Wbudowany modem GSM/GPRS,
c. Wbudowany moduł GPS,
d. Zapisywanie danych z zadanym interwałem czasowym lub odległościowym z możliwością zapętlenia bufora danych,
e. Bufor danych o pojemności min. 100000 pozycji,
f. Możliwość zdalnej konfiguracji.
2.1.3. Dane przesyłane przez dodatkowe urządzenia (m.in. moduł identyfikacji pojemników) podłączone do Rejestratora GPS muszą być w pełni zintegrowane z systemem monitoringu GPS.
2.1.4. Przesył danych z urządzeń dodatkowych musi być jednoczesny z przesyłem danych z systemu monitoringu GPS. Wszystkie Zarejestrowane zdarzenia (załadunek, wyładunek, identyfikacja i inne) muszą być rozszerzone o dokładną datę i czas [zgodny z uniwersalnym czasem koordynowanym UTC(PL)] oraz współrzędne geograficzne zdarzeń wyznaczone na podstawie systemu GPS.
2.1.5. Wykonawca zabezpieczy karty SIM na potrzeby transmisji danych z Rejestratora GPS.
2.2. Czujnik załadowania/wyładowania odpadów
2.2.1. Wykonawca wyposaży wszystkie pojazdy w czujniki:
a. Czujnik przystawki odbioru mocy,
b. Czujnik uruchamiania urządzenia wrzutowego,
c. Czujnik otwierania odwłoka.
2.3. System identyfikacji pojemników w technologii RFID
2.3.1. Wykonawca wyposaży 5 pojazdów w system automatycznej identyfikacji pojemników RFID. System musi spełniać warunki:
a. musi zapewniać identyfikację pojemników za pomocą anten RFID - każdy założony na urządzeniu wrzutowym pojemnik powinien być automatycznie identyfikowany przez rejestrację kodu zamontowanego w nim Transpondera RFID,
b. musi pracować na częstotliwości 134,2 kHz,
c. musi umożliwiać identyfikację wszystkich pojemników, zarówno z tworzyw sztucznych jak i metalowych.
2.3.2. Elementy systemu identyfikacji pojemników nie powinny być gorsze niż:
2.3.2.1. Moduł RFID:
a. Napięcie zasilania 10 - 30 V,
b. Możliwość odczytywania co najmniej następujących typów transponderów:
- FDX: FDX-A, FDX-B, Manchester/32, Biphase/64, Biphase/128,
- HDX.
c. Komunikacja poprzez Rejestrator GPS.
2.3.2.2. Anteny RFID:
a. Dwie anteny RFID instalowane na grzebieniu urządzenia wrzutowego (pełniące funkcję zęba):
- anteny muszą być uniwersalne tj. umożliwiać odczyt zarówno transponderów RFID typu FDX jak i HDX (zgodne z parametrami opisanymi w punktach 4.1.1 oraz 4.1.2),
- anteny muszą automatyczne identyfikować zawieszenie na grzebień urządzenia wrzutowego pojemnika, którego numer Transpondera RFID nie można było odczytać (brak transpondera RFID w pojemniku lub uszkodzony transponder RFID w pojemniku).
b. Jedna antena RFID instalowana poza grzebieniem:
- Anteny odczytujące transpondery RFID typu HDX (zgodne z parametrami opisanymi w punkcie 4.1.2).
2.3.2.3. Sygnalizator optyczny - dwukolorowe diody LED min. 2 zainstalowane przy urządzeniu wrzutowym informujące pracowników kolorem zielonym o poprawnym odczytacie transpondera RFID (czerwony kolor oznacza brak odczytu transpondera RFID).
2.3.2.4. Sygnalizator akustyczny - głośnik typu „buzzer” informujący pracowników dźwiękiem o poprawnym odczycie transpondera RFID.
3. Wyposażenie pojemników.
3.1. Wykonawca dostarczy transpondery RFID oraz urządzenia wspomagające inwentaryzację pojemników o parametrach nie gorszych niż:
3.1.1. Pojemniki 2-kołowe (plastikowe) - transpondery montowane w gnieździe fabrycznym pojemników zgodnie z normą EN 14803 o parametrach nie gorszych niż:
c. Typ: FDX-B BDE 134,2kHz,
d. 128 bitowy numer zgodny ze standardem BDE,
e. rozmiar: fi 30x15mm,
f. Obudowa IP67,
g. Odporność na: paliwo, olej mineralny, olej roślinny, sól,
h. Temperatura pracy: w zakresie od -25 do 70 stopni C.
3.1.2. Pojemniki 4-kołowe oraz kontenery - transpondery montowane z boku pojemnika lub kontenera zgodnie z normą EN 14803 o parametrach nie gorszych niż:
a. Typ: zabudowany 32-mm LF HDX BDE Glass Transponder,
b. 64 bitowy numer zgodny ze standardem BDE,
c. Minimalny rozmiar transpondera bez obudowy: 30.6mm x 3.8mm,
d. Odporność mechaniczna nie gorsza niż:
- wibracje Wg IEC 68.2.6 Fc (10g,10 - 500Hz, 3 osie, 4h),
- uderzenia wg IEC 68.2.27Ea (półsinus 20og, 3ms, 3 osie, 100 razy).
e. Obudowa IP67,
f. Odporność na: paliwo, olej mineralny, olej roślinny, sól,
g. Temperatura pracy: w zakresie od -25 do 70 stopni C,
h. Obudowa transpondera umożliwiająca montaż za pomocą do 2 nitów z boku kosza.
3.1.3. Zamawiający we własnym zakresie zamontuje transpondery RFID w pojemnikach.
3.1.4. Kolektor danych RFID - urządzenie wspomagające inwentaryzację pojemników - bezprzewodowe urządzenie umożliwiające przypisanie przez Zamawiającego na podstawie informacji i instrukcji udzielonych przez Wykonawcę transponderów RFID do pojemników oraz punktów wywozowych zgodne
z poniższą specyfikacją:
3.1.4.1. Wyświetlacz o przekątnej min. 3,5" oraz rozdzielczości min. 640x480,
3.1.4.2. Dotykowy ekran,
3.1.4.3. Fizyczna klawiatura,
3.1.4.4. Wbudowany moduł GPS (nie gorszy niż UBLOX 6),
3.1.4.5. Wbudowany moduł GSM co najmniej 3G,
3.1.4.6. Wbudowany moduł Wifi,
3.1.4.7. Wbudowany moduł Bluetooth,
3.1.4.8. Wbudowany czytnik kodów kreskowych 1D,
3.1.4.9. Wbudowana kamera o rozdzielczości min. 5MP,
4.5.3.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 300548,66 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 300548,66 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 300548,66 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ELTE SMART
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6792585194
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 300548,66 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
INNE PRZETARGI Z JASŁA
- "Doposażenie/wyposażenie pracowni/warsztatów w Zespole Szkół Budowlanych im. Króla Kazimierza Wielkiego w Jaśle."
- Remonty cząstkowe i likwidacja przełomów na drogach powiatowych
- Dostawa implantów ortopedycznych
- USŁUGA UBEZPIECZENIA AUTOBUSÓW ELEKTRYCZNYCH MIASTA JASŁA
- DOSTAWA PIECZYWA
- Dostawa odczynników do laboratorium.
więcej: przetargi w Jaśle »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup sprzętu informatycznego i urządzeń bezpieczeństwa wraz z licencjami, dostawą i montażem, w ramach projektu "Cyberbezpieczny Urząd"
- Zakup sprzętu i oprogramowania w ramach projektu Cyberbezpieczny Samorząd - Powiat Słupski
- Świadczenie usług opieki gwarancyjnej oraz serwisowej dla Systemu SIMPLE.EduHub
- Zakup sprzętu komputerowego w ramach projektu "Szansa dla wszystkich" - program podniesienia wyników maturalnych uczniów dolnośląskich szkół
- Dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu elektronicznego oraz doposażenia szkół podstawowych z terenu gminy Serokomla
- Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu pn. "Edukacja włączająca w Gminie Kozy" dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 1 i Szkoły Podstawowej nr 2- dwie częśći
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.