Ogłoszenie z dnia 2024-09-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00439526/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-31
- 2024/BZP 00442552/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa komputerów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespoł Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Powierciu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000097590
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Powiercie 31
1.5.2.) Miejscowość: Powiercie
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-600
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.7.) Numer telefonu: 632615197
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zsoks@wp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiercie.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9615581.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa komputerów2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0bfe8f30-d839-4196-a6b1-73787cbf78c8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00495843
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00228647/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Zakup i dostawa komputerów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00439526
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZSCKR-ZP-6/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 155000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są dostawy sprzętu komputerowego stacjonarnegoLP. Przedmiot zamówienia część 1 Część zamówienia
1 Komputer stacjonarny nowy nieużywany - ilość 21 szt 1
Wymagane minimalne parametry techniczne komputera nowego:
Procesor: wielordzeniowy, uzyskujący wynik co najmniej 19,548 punktów w teście Passmark – CPU Mark wg wyników procesorów publikowanych na stronie http://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php, wg rankingu z dnia 22.07.2024, stanowiącego.
Pamięć operacyjna: 16 GB DDR4 2666 MHz w jednym module, możliwość rozbudowy do min 32 GB
Dyski pamięci masowej: Dysk systemowy – pojemność min. 500 GB, SSD, interfejs M.2 PCI-Express x4 NVMe
Karta graficzna: Dedykowana, minimum klasy GeForce RTX 4060 lub lepsza, powinna umożliwiać pracę na 2 monitorach ze wsparciem dla DirectX, Open CL 2.0
Karta muzyczna: zintegrowana z płytą główną, zgodna z High Definition, porty słuchawek i mikrofonu na przednim oraz na tylnym panelu obudowy
BIOS: funkcja blokowania wejścia do BIOS
- możliwość aktualizacji za pomocą narzędzi producenta komputera;
2 x Display Port
• 1 x RJ-45
• 1 x Audio: line-out
Wbudowane porty obudowy: 8 szt. USB w tym: minimum 2 porty z przodu (w tym min. 2 x USB 3.0) lub 1x USB 3.1 Type C, minimum 4 porty z tyłu obudowy (w tym min. 2 x USB 3.0). Wymagana ilość i rozmieszczenie (na zewnątrz obudowy komputera) portów USB nie może być osiągnięta w wyniku stosowania konwerterów, przejściówek itp.
Karta sieciowa: 10/100/1000 Ethernet RJ 45, zintegrowana z płytą główną,
Bezpieczeństwo Zintegrowany z płytą główną dedykowany układ sprzętowy służący do tworzenia i zarządzania wygenerowanymi przez komputer kluczami szyfrowania. Zabezpieczenie to musi posiadać możliwość szyfrowania poufnych dokumentów przechowywanych na dysku twardym przy użyciu klucza sprzętowego (TPM co najmniej w wersji 2.0)
Płyta główna: 2 złącza PCI-Express (w tym co najmniej jedno PCI-Express x16); 1 złącze M.2;
– 2 złącza DIMM pamięci RAM DDR4;
– 3 złącza SATA 3.0
Obudowa: zasilacz o mocy minimum 550W pracujący w sieci 230V 50/60Hz prądu zmiennego w celu szybkiej weryfikacji usterki w obudowę komputera musi być wbudowany akustyczny lub/i optyczny system diagnostyczny, służący do sygnalizowania i diagnozowania problemów z komputerem i jego komponentami; obudowa w jednostce centralnej musi być otwierana bez konieczności użycia narzędzi (wyklucza się użycie standardowych wkrętów, śrub motylkowych)
Ergonomia: suma wymiarów obudowy (wysokość + szerokość + głębokość mierzona po krawędziach zewnętrznych) nie może wynosić więcej niż 700 mm.
Certyfikacja komputera
Napęd DVD +/-RW
System operacyjny: Microsoft Windows 11 Professional PL 64-bit (lub równoważny)
Dodatkowe oprogramowanie narzędziowe uruchamiane z poziomu BIOS-u
Wyposażenie dodatkowe mysz optyczna przewodowa z interfejsem USB, długość przewodu min. 1,8m, 2 przyciski z rolka (scroll), Patchcord RJ45, kategoria 5e, UTP, dł. 2m
Klawiatura USB w układzie QWERTY US Przewód zasilający do komputera, dł. min 1,8m
Gwarancja jakości producenta na komputer:
Czas reakcji serwisu – 3 dni robocze,
Czas reakcji rozumiany jako fizyczne pojawienie się serwisanta w siedzibie zamawiającego i podjęcie próby naprawy.
Specyfikacja monitora do komputera PC fabrycznie nowego nieużywanego:
2 Parametry techniczne nie niższe niż:
1
Przekątna ekranu (cale): 23.8
Rozdzielczość natywna: 1920 x 1080 px
Czas reakcji: 5 ms
Jasność: 250 ccd
Typ matrycy: IPS/PLS
Powłoka matrycy: matowa
Proporcje obrazu: 16:9
Kontrast statyczny (x:1) 1000
Kąt widzenia w pionie 178 0
Kąt widzenia w poziomie 1780
Kontrast dynamiczny (x:1):10000000
Standard VESA: 100x100
Regulacja: regulacja wysokości, regulacja pochylenia (góra/dół), obrotowa podstawa, pivot
Złącza: HDMI, D-Sub (VGA) DisplayPort, USB 3.0 typ A, USB 3.0 typ B
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30231300-0 - Monitory ekranowe
4.5.5.) Wartość części: 58800,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są dostawy sprzętu komputerowego stacjonarnego poleasingowego - używanego.Lp. Przedmiot zamówienia część 2 Część zamówienia
1 Komputer stacjonarny używany poleasingowy - ilość 25 szt 2
Wymagane minimalne parametry techniczne komputera używanego poleasingowego:
Procesor: Procesor wielordzeniowy, uzyskujący wynik co najmniej 5100 punktów w teście Passmark – CPU Mark wg wyników procesorów publikowanych na stronie http://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php, wg rankingu z dnia 22.07.2024
Pamięć operacyjna: 8 GB DDR4 2666 MHz w jednym module, możliwość rozbudowy do min 32 GB
Dyski pamięci masowej: Dysk systemowy – pojemność min. 250GB, SSD, interfejs M.2 PCI-Express x4 NVMe
Karta graficzna: zintegrowana z procesorem, powinna umożliwiać pracę na 2 monitorach ze wsparciem dla DirectX, Open CL 2.0
Karta muzyczna: zintegrowana z płytą główną, zgodna z High Definition, porty słuchawek i mikrofonu na przednim oraz na tylnym panelu obudowy.
BIOS: funkcja blokowania wejścia do BIOS
- możliwość aktualizacji za pomocą narzędzi producenta komputera;
Wbudowane porty obudowy: 2 x Display Port
1 x RJ-45
1 x Audio: line-out
8 szt. USB w tym: minimum 4 porty z przodu obudowy (w tym min. 2 x USB 3.0)1x USB 3.1 Type C, minimum 4 porty z tyłu obudowy (w tym min. 2 x USB 3.0). Wymagana ilość i rozmieszczenie (na zewnątrz obudowy komputera) portów USB nie może być osiągnięta w wyniku stosowania konwerterów, przejściówek itp.
Karta sieciowa: 10/100/1000 Ethernet RJ 45, zintegrowana z płytą główną,
Bezpieczeństwo: Zintegrowany z płytą główną dedykowany układ sprzętowy służący do tworzenia i zarządzania wygenerowanymi przez komputer kluczami szyfrowania. Zabezpieczenie to musi posiadać możliwość szyfrowania poufnych dokumentów przechowywanych na dysku twardym przy użyciu klucza sprzętowego (TPM co najmniej w wersji 2.0)
Płyta główna: Trwale oznaczona logo producenta komputera z wbudowanymi min.: 2 złącza PCI-Express (w tym co najmniej jedno PCI-Express x16); 1 złącze M.2;
– 2 złącza DIMM pamięci RAM DDR4;
– 3 złącza SATA 3.0
Obudowa: w celu szybkiej weryfikacji usterki w obudowę komputera musi być wbudowany akustyczny lub/i optyczny system diagnostyczny, służący do sygnalizowania i diagnozowania problemów z komputerem i jego komponentami; obudowa w jednostce centralnej musi być otwierana bez konieczności użycia narzędzi (wyklucza się użycie standardowych wkrętów, śrub motylkowych) zasilacz o mocy minimum 200W pracujący w sieci 230V 50/60Hz prądu zmiennego,
Ergonomia: suma wymiarów obudowy (wysokość + szerokość + głębokość mierzona po krawędziach zewnętrznych) nie może wynosić więcej niż 700 mm.
Certyfikacja komputera
Napęd DVD +/-RW
System operacyjny: Microsoft Windows 10 Professional PL 64-bit (lub równoważny)
Dodatkowe oprogramowanie: narzędziowe uruchamiane z poziomu BIOS-u
Wyposażenie dodatkowe: mysz optyczna przewodowa z interfejsem USB, długość przewodu min. 1,8m, 2 przyciski z rolka (scroll), Patchcord RJ45, kategoria 5e, UTP, dł. 2m
Klawiatura USB w układzie QWERTY US Przewód zasilający do komputera, dł. min 1,8m
Gwarancja: 2 lata
Specyfikacja monitora poleasingowego do komputera PC :
2. Parametry techniczne nie niższe niż:
Przekątna ekranu (cale): 23.8
Rozdzielczość natywna: 1920 x 1080 px
Czas reakcji: 5 ms
Jasność: 250 ccd
Typ matrycy: IPS/PLS
Powłoka matrycy: matowa
Proporcje obrazu: 16:9
Kontrast statyczny (x:1) 1000
Kąt widzenia w pionie 178 0
Kąt widzenia w poziomie 1780
Kontrast dynamiczny (x:1):10000000
Złącza: HDMI lub DisplayPort,
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30231300-0 - Monitory ekranowe
4.5.5.) Wartość części: 31250,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup i dostawa sprzętu komputerowego bez monitorów.Lp. Przedmiot zamówienia część 3 Część zamówienia
1 Komputer stacjonarny nowe nieużywane bez monitorów - ilość 5 szt 3
Wymagane minimalne parametry techniczne komputera:
Procesor: Procesor wielordzeniowy, uzyskujący wynik co najmniej 19,548 punktów w teście Passmark – CPU Mark wg wyników procesorów publikowanych na stronie http://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php, wg rankingu z dnia 22.07.2024
Pamięć operacyjna: 16 GB DDR4 2666 MHz w jednym module, możliwość rozbudowy do min 32 GB
Dyski pamięci masowej: Dysk systemowy – pojemność min. 500 GB, SSD, interfejs M.2 PCI-Express x4 NVMe
Karta graficzna: zintegrowana z procesorem.
Karta muzyczna: zintegrowana z płytą główną, zgodna z High Definition, porty słuchawek i mikrofonu na przednim oraz na tylnym panelu obudowy.
BIOS: funkcja blokowania wejścia do BIOS
- możliwość aktualizacji za pomocą narzędzi producenta komputera.
Wbudowane porty obudowy: 2 x Display Port
1 x RJ-45
1 x Audio: line-out
8 szt. USB w tym: minimum 4 porty z przodu obudowy (w tym min. 2 x USB 3.0)1x USB 3.1 Type C, minimum 4 porty z tyłu obudowy (w tym min. 2 x USB 3.0). Wymagana ilość i rozmieszczenie (na zewnątrz obudowy komputera) portów USB nie może być osiągnięta w wyniku stosowania konwerterów, przejściówek itp.
Karta sieciowa: 10/100/1000 Ethernet RJ 45, zintegrowana z płytą główną,
Bezpieczeństwo: Zintegrowany z płytą główną dedykowany układ sprzętowy służący do tworzenia i zarządzania wygenerowanymi przez komputer kluczami szyfrowania. Zabezpieczenie to musi posiadać możliwość szyfrowania poufnych dokumentów przechowywanych na dysku twardym przy użyciu klucza sprzętowego (TPM co najmniej w wersji 2.0)
Płyta główna: Trwale oznaczona logo producenta komputera z wbudowanymi min.: 2 złącza PCI-Express (w tym co najmniej jedno PCI-Express x16); 1 złącze M.2;
– 2 złącza DIMM pamięci RAM DDR4;
– 3 złącza SATA 3.0
Obudowa: W celu szybkiej weryfikacji usterki w obudowę komputera musi być wbudowany akustyczny lub/i optyczny system diagnostyczny, służący do sygnalizowania i diagnozowania problemów z komputerem i jego komponentami; obudowa w jednostce centralnej musi być otwierana bez konieczności użycia narzędzi (wyklucza się użycie standardowych wkrętów, śrub motylkowych) zasilacz o mocy minimum 550 W pracujący w sieci 230V 50/60Hz prądu zmiennego,
Ergonomia: suma wymiarów obudowy (wysokość + szerokość + głębokość mierzona po krawędziach zewnętrznych) nie może wynosić więcej niż 700 mm.
Certyfikacja komputera
Napęd DVD +/-RW
System operacyjny: Microsoft Windows 11 Professional PL 64-bit (lub równoważny)
Dodatkowe oprogramowanie: narzędziowe uruchamiane z poziomu BIOS-u
Wyposażenie dodatkowe: mysz optyczna przewodowa z interfejsem USB, długość przewodu min. 1,8m, 2 przyciski z rolka (scroll), Patchcord RJ45, kategoria 5e, UTP, dł. 2m
Klawiatura USB w układzie QWERTY US Przewód zasilający do komputera, dł. min 1,8m
Gwarancja producenta : Czas reakcji serwisu – 3 dni robocze, czas reakcji rozumiany jako fizyczne pojawienie się serwisanta w siedzibie zamawiającego i podjęcie próby naprawy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.5.) Wartość części: 20500,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 58800,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 113610,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 58800,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FHU Horyzont Krzysztof Lech
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6851656241
7.3.3) Ulica: Parkowa 6
7.3.4) Miejscowość: Gorlice
7.3.5) Kod pocztowy: 38-300
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
F.H.U."HORYZONT" Krzysztof Lech
jakie przetargi wygrała firma
F.H.U."HORYZONT" Krzysztof Lech
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 58800,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21225,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 35250,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21225,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KOMPRE Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5140342453
7.3.3) Ulica: Wesoła 37
7.3.4) Miejscowość: Ostrzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 63-500
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21225,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9545,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17910,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9545,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NTT Technology Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 1132579351
7.3.3) Ulica: Trakt Brzeski 89
7.3.4) Miejscowość: Warszawa-Wesoła
7.3.5) Kod pocztowy: 05-077
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9545,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup wraz z dostawą sprzętu komputerowego typu all in one wraz z monitorami dla Zakładu Narodowego im. Ossolińskich
- Dostawa i instalacja zestawów do prezentacji danych pomiarowych i treści edukacyjnych
- Dostawa i wdrożenie systemu do wykonywania kopii zapasowych
- Dostawa wyposażenia na potrzeby funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności w Malinowie - sprzęt komputerowy
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
- Dostawa sprzętu komputerowego do siedzib jednostek Powiatu Częstochowskiego oraz Starostwa Powiatowego w Częstochowie - 2 części
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.