eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrasnystawRozbudowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Gminy Krasnystaw.



Ogłoszenie z dnia 2024-09-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Gminy Krasnystaw.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Krasnystaw

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 110197960

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Marii Konopnickiej 4

1.5.2.) Miejscowość: Krasnystaw

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-300

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.7.) Numer telefonu: 825763753

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: budownictwo@krasnystaw.ug.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ugkrasnystaw.bip.e-zeto.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://przetargi.krasnystaw.ug.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Gminy Krasnystaw.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-38bbf9a8-3aa6-11ef-880f-0e435a8a43bc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00495859

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00013570/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Rozbudowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie gminy Krasnystaw

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00398852

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GK.271.9.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1968473,73 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia pn. „Rozbudowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Gminy Krasnystaw” polega
na opracowaniu wielobranżowej dokumentacji projektowej budowlanej i wykonawczej, uzyskaniu niezbędnych pozwoleń
oraz realizacji robót budowlanych w zakresie kompleksowej budowy sieci wodociągowej i modernizacji ujęcia wody w msc.
Widniówka oraz montażu wodomierzy i reduktorów ciśnienia na istniejących przyłączach wodociągowych.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
2.1. Modernizację stacji wodociągowej w m. Widniówka oraz doposażenie studni w m. Latyczów celem zintegrowania pracy
stacji po połączeniu wodociągów.
2.2. Budowa sieci wodociągowej na długości ok. 1100 mb od ujęcia wody w m.
Widniówka do punktu zakończenia wodociągu biegnącego z m. Latyczów.
2.3. Montaż 500 szt. wodomierzy oraz zakup i montaż 17 szt. reduktorów
ciśnienia na istn. przyłączach wodociągowych.
3. Zakres prac objęty umową w formule „zaprojektuj i wybuduj” obejmuje, w szczególności:
a) wykonanie map do celów projektowych,
b) wykonanie prac projektowych robót o których mowa w pkt.2 w zakresie, o którym jest mowa w PFU,
c) uzyskanie pozwolenia na budowę lub dokonanie skutecznego zgłoszenia na cały zakres prac projektowych,
d) wybudowanie zaprojektowanych sieci i obiektów.
e) pełnienie stałego nadzoru autorskiego na Kontrakcie.
4. Wykonanie sieci wodociągowej i modernizacja ujęcia wody obejmuje:
a) Opracowanie projektu budowlanego w zakresie opisanym w PFU, uzyskanie uzgodnień, zgód na dysponowanie terenem do celów budowlanych, decyzji niezbędnych do zrealizowania kontraktu tj. w szczególności,
- projekt architektoniczno - budowlany wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę – 6 egz.,
- projekt zagospodarowania terenu – 6 egz.,
- projekty techniczny– 6 egz,
- specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót - 4 egz.,
- przedmiaru robót, kosztorysu inwestorskiego 2 egz.,
- wersja elektroniczna opracowanej dokumentacji w formacie doc, pdf, dwg, ath odpowiednio odo opracowanej dokumentacji 2 egz.
b) przygotowanie terenu do prowadzenia prac budowlanych, zapewnienie organizacji ruchu,
c) wykonanie przewodów sieci wodociągowej o wymiarach zgodnych z projektem,
e) wykonanie obiektów towarzyszących, niezbędnych do funkcjonowania sieci wodociągowej i ujęcia wody,
f) wykonanie przekroczeń poprzecznych jezdni asfaltowych z wodociągiem zgodnie z warunkami technicznymi administratora drogi (jeżeli dot.),
g) wykonanie zabezpieczenia skrzyżowań z istniejącym uzbrojeniem terenu,
h) przywrócenie terenu w pasie robót do stanu poprzedniego wraz z odbudową elementów pasa drogowego w tym nawierzchni drogowych, wjazdów, chodników do stanu sprzed robót wg warunków technicznych administratora drogi,
i) wykonanie niezbędnych prób, sprawdzeń, odbiorów,
j) wykonanie zagospodarowania terenu, dojazdów, zieleni,
k) uzyskanie niezbędnych zezwoleń, dopuszczeń,
l) wykonanie niezbędnych prób, sprawdzeń, odbiorów,
5. W zakresie robót towarzyszących Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania min. następujących czynność:
a) uzyskanie przez Wykonawcę robót zezwolenia właściwego rzeczowo Zarządu Dróg na prowadzenie robót w pasie drogowym, na podstawie opracowanego przez Wykonawcę projektu organizacji ruchu,
b) organizacje, zagospodarowanie i utrzymanie zaplecza Wykonawcy,
c) zapewnienie obsługi geodezyjnej podczas wykonawstwa robot,
d) zabezpieczenie terenu budowy w porze dziennej i nocnej wraz z minimalizacja uciążliwości dla mieszkańców,
e) zorganizowanie i wykonanie wszystkich zaplanowanych i niezaplanowanych dostaw materiałów oraz prac budowlano -
montażowych i połączeniowych, które zakończone zostaną osiągnięciem założonych efektów inwestycyjnych,
f) zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań i odbiorów technicznych przewidzianych Wymaganiami Zamawiającego oraz ewentualne uzupełnienie dokumentacji odbiorczej w trakcie trwania inwestycji i w wymaganym czasie po jej zakończeniu,
g) wykonanie dokumentacji powykonawczej łącznie z inwentaryzacją geodezyjną (przed zakryciem robót ulegających
zakryciu) w zakresie wymaganym prawem i wymaganym przez Inspektora,
h) rozbiórka i odnowa nawierzchni komunikacyjnych i elementów pasa drogowego na trasie wykonywanych robót, doprowadzenie terenów budowy do stanu zastanego lub zakładanego stanu w rozwiązaniach projektowych lub
wynikającego z uzgodnień,
i) uzyskanie wymaganych dokumentów i spełnienie wszelkich wymogów dla przekazania wykonanych sieci (jako kompletnej, sprawnej struktury) do eksploatacji i użytkowania w rozumieniu polskiego prawa,
j) uzyskanie decyzji pozwolenia na użytkowanie lub dokonanie skutecznego zgłoszenia zakończenia robót budowlanych;
k) realizacja obowiązków wynikających z odpowiedzialności Wykonawcy w Okresie Zgłaszania Wad i Rękojmi.
l) Wykonanie i montaż tablicy informacyjnej zgodnie z treścią Uchwały nr 84/2021 Rady Ministrów z dnia 1 lipca 2021 roku w
sprawie ustanowienia Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych,
Opracowanie pełnej dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem niezbędnych decyzji, uzgodnień i pozwoleń na budowę i na jej podstawie wykonanie robót budowlanych - zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
7. Szczegółowe warunki realizacji Umowy i jej zakres przedmiotowy, w tym zakres prac projektowych oraz robót określa Program funkcjonalno-użytkowy (dalej zwany również: „PFU”) stanowiący załącznik Nr 7 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2644500,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4388350,19 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2644500,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Emil Majewski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7122085024

7.3.3) Ulica: Solna 5/15

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.5) Kod pocztowy: 20-021

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2644500,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-11-10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.