Ogłoszenie z dnia 2024-09-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00457187/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-14
- 2024/BZP 00457789/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowóz i odwóz dzieci i młodzieży niepełnosprawnych wraz z opieką zamieszkałych na terenie Gminy Lipiany do szkół i placówek oświatowych w roku szkolnym 2024/2025 i 2025/2026 w dni nauki szkolnej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA LIPIANY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811685272
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: pl. Wolności 1
1.5.2.) Miejscowość: Lipiany
1.5.3.) Kod pocztowy: 74-240
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki
1.5.7.) Numer telefonu: 915641049
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umig@lipiany.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lipiany.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/lipiany1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dowóz i odwóz dzieci i młodzieży niepełnosprawnych wraz z opieką zamieszkałych na terenie Gminy Lipiany do szkół i placówek oświatowych w roku szkolnym 2024/2025 i 2025/2026 w dni nauki szkolnej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c835e0bc-3b5f-45ce-9f40-8ce8b3d6cd48
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00495870
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00063267/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 „Dowóz i odwóz dzieci i młodzieży niepełnosprawnych wraz z opieką zamieszkałych na terenie Gminy Lipiany do szkół i placówek oświatowych w roku szkolnym 2024/2025 i 2025/2026 w dni nauki szkolnej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00457187
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BUD-Z.271.15.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dowóz i odwóz dzieci i młodzieży niepełnosprawnych wraz z opieką zamieszkałych na terenie Gminy Lipiany do Niepublicznego Przedszkola Miejskiego „Puchatek” w Pyrzycach, Niepublicznego Ośrodka Edukacyjno – Rehabilitacyjno – Wychowawczego w Nowielinie oraz Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego im. Jana Brzechwy w Pyrzycach” w roku szkolnym 2024/2025 i 2025/2026 w dni nauki szkolnej.Ilość dzieci:
• do Niepublicznego Przedszkola Specjalnego „Puchatek” w Pyrzycach, ul. Poznańska 1, 74-200 Pyrzyce: 1 dziecko z Lipian; 1 dziecko z Wołczyna, 1 dziecko z Batowa.
• do Niepublicznego Ośrodka Rehabilitacyjno-Edukacyjno-Wychowawczego, Nowielin 40, 74-230 Mielęcin, 2 dzieci z Lipian: w tym 2 na wózku inwalidzkim,
2 dzieci z Mironowa, 1 dziecko z Batowa, 1 dziecko z Mielęcinka.
• do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego im. Jana Brzechwy w Pyrzycach,
ul. Słowackiego 1, 74-200 Pyrzyce: 3 dzieci z Lipian, 1 dziecko ze Skrzynki.
Dowóz organizowany będzie przez 20 miesięcy (od dnia 02.09.2024 r. do dnia 26.06.2026 r.) – 2 lata szkolne z wyłączeniem wakacji i ferii szkolnych, dni ustawowo wolnych od pracy, dni wolnych ustalonych decyzjami dyrektorów placówek oświatowych oraz dni, kiedy zostaną zamknięte szkoły z przyczyn niezależnych od Zamawiającego (np. w związku z ogłoszeniem stanu epidemii).
Szacuje się, że w całym okresie objętym umową przewóz będzie realizowany maksymalnie przez 370 dni. Liczba ta może ulec zmianie w sytuacji zmian w przepisach prawnych dotyczących organizacji nauczania w tym organizacji roku szkolnego.
Przewidywana liczba kilometrów trasy przewozu dzieci:
1) Łączna trasa przejazdu będzie wynosiła średnio :
a) cz. 1 – 85 km dziennie
4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.5.) Wartość części: 450000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dowóz i odwóz dzieci niepełnosprawnych wraz z opieką zamieszkałych na terenie Gminy Lipiany do Niepublicznego Przedszkola Miejskiego „Bratek” w Laskowie oraz Ośrodka Rewalidacyjno - Wychowawczego w Barlinku w roku szkolnym 2024/2025 i 2025/2026 w dni nauki szkolnej.Ilość dzieci:
• do Niepublicznego Przedszkola „Bratek” Laskowo 16, 74-210 Przelewice: 2 dzieci z Jedlic; 1 dziecko z Lipian.
• do Ośrodka Rewalidacyjno - Wychowawczego w Barlinku, ul. Henryka Sienkiewicza 15, 74-320 Barlinek: 1 dziecko z Jedlic.
Dowóz organizowany będzie przez 20 miesięcy (od dnia 02.09.2024 r. do dnia 26.06.2026 r.) – 2 lata szkolne z wyłączeniem wakacji i ferii szkolnych, dni ustawowo wolnych od pracy, dni wolnych ustalonych decyzjami dyrektorów placówek oświatowych oraz dni, kiedy zostaną zamknięte szkoły z przyczyn niezależnych od Zamawiającego (np. w związku z ogłoszeniem stanu epidemii).
Szacuje się, że w całym okresie objętym umową przewóz będzie realizowany maksymalnie przez 370 dni. Liczba ta może ulec zmianie w sytuacji zmian w przepisach prawnych dotyczących organizacji nauczania w tym organizacji roku szkolnego.
Przewidywana liczba kilometrów trasy przewozu dzieci:
1) Łączna trasa przejazdu będzie wynosiła średnio :
b) cz. 2 – 65 km dziennie
4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.5.) Wartość części: 170000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 297831,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 449735,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 297831,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mewa Bus Pyrzyce Jerzy Marek Olech
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5970003757
7.3.3) Ulica: Rolna 6a/7
7.3.4) Miejscowość: Pyrzyce
7.3.5) Kod pocztowy: 74-240
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 297831,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 191919,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 438191,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 191919,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU Tomasz Staszkiewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5971343981
7.3.3) Ulica: Stodolna 2G
7.3.4) Miejscowość: Barlinek
7.3.5) Kod pocztowy: 74-320
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO HANDLOWO USŁUGOWE TOMASZ STASZKIEWICZ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 191919,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa transportu sanitarnego dla Powiatowego Centrum Zdrowia w Otwocku
- Usługi transportu medycznego i niemedycznego, realizowane na rzecz szpitala i ambulatorium z Izbą Chorych Zakładu Karnego nr 1 w Łodzi
- Usługi transportu sanitarnego, nr sprawy GCR/9/ZP/2025
- Usługa transportu sanitarnego dla Powiatowego Centrum Zdrowia w Otwocku
- ZP-2/25 Usługa kierowcy specjalistycznym samochodem sanitarnym typu "T" i typu ,,P''
- Świadczenie usługi transportu sanitarnego odpowiednimi do tego celu karetkami i przez personel posiadający odpowiednie kwalifikacje
więcej: (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.