Ogłoszenie z dnia 2023-11-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00311497/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Zataje
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Galewice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250855073
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wieluńska 5
1.5.2.) Miejscowość: Galewice
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-405
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.7.) Numer telefonu: 627838618
1.5.8.) Numer faksu: 627838625
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@galewie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.galewice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/7947951.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Zataje2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1e848a2a-2539-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00495890
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00025723/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.11 Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Zataje
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00311497
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RI.D.OGRiL.1.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 191858,54 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania inwestycyjnego pn. „Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Zataje”. Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji na wykonane roboty budowlane na okres wskazany z formularzu oferty. Minimalny okres gwarancji wynosi 60 miesięcy. Udzielając gwarancji wykonawca zapewnia bezpłatne czynności przeglądów gwarancyjnych. Przeglądy będą odbywały się minimum raz w roku.
2. Projektowane parametry techniczne drogi:
- kategoria drogi – droga gminna nr 118256E,
- klasa drogi – lokalna (L),
- obciążenie ruchem KR 1,
- szerokości jezdni 2,5-3,0m,
- mijanka szerokości 5,0m,
- przekrój drogowy z obustronnymi poboczami o szer. 0,75m.
- całkowita długość projektowanego odcinka drogi wynosi ~ 346m
Przewiduje się wykonanie drogi o nawierzchni bitumicznej szerokości 2,50m – 3,00m na długości 346m z jedną mijanką o szer. 5,00m. Początek projektowanej drogi znajduje się na krawędzi drogi gminnej nr 118256E i jest to zarazem początek kilometrażu pomocniczego km 0+000. Koniec projektowanej drogi znajduje się w km 0+346,00m.
Projektuje się konstrukcję jezdni z następujących warstw:
Warstwa ścieralna grubości 5cm z betonu asfaltowego AC 8 S 50/70 wg PN-EN 13108-1 i WT-2 Nawierzchnie asfaltowe,
Warstwa podbudowy grubości 20 cm z mieszanki niezwiązanej 0/31,5mm wg. PN-EN-13285 i WT-4 -2014 Mieszanki niezwiązane do dróg krajowych,
Warstwa gruntu stabilizowanego cementem o Rm=2,5 MPa grubości 15cm,
Grunt rodzimy i nasypowy zagęszczony do wskaźnika zgęszczenia Is=1,00.
Podbudowę nieograniczoną ściekiem i krawężnikiem należy wykonać szerszą od nawierzchni po 15cm. Połączenie między warstwowe podbudowy oraz warstwy bitumicznej jezdni wykonać przez skropienie emulsją asfaltową w ilości 0,8-1,0kg/m2. Należy nadać spadki poprzeczne zgodnie z planem sytuacyjnym.
Przewiduje się odprowadzenie wody z jezdni przez wykonanie spadków poprzecznych 2% na pobocza i dalej przez nadanie niwelety powierzchniowo do gruntu.
W ramach zadania będą wykonywane następujące prace: roboty pomiarowe, roboty rozbiórkowe, wykonanie nasypów, wykonanie koryta, wykonanie podbudowy, ułożenie nawierzchni z betonu asfaltowego.
Szczegółowe informacje dotyczące zakresów robót przedstawiono w dokumentacji (zał. nr 9 do SWZ).
3. Ponadto w ramach realizacji przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązuje się bez dodatkowego wynagrodzenia do:
- wykonania projektu czasowej organizacji ruchu oraz oznakowania terenu budowy,
- w przypadku zniszczenia lub uszkodzenia robót ich części bądź urządzeń w toku realizacji – naprawienia ich i doprowadzenia do stanu pierwotnego,
- wykonania badań, jak również do dokonania odkrywek w przypadku nie zgłoszenia do odbioru robót ulegających zakryciu lub zanikających,
- odpowiedniego zabezpieczenia terenu budowy,
- zapewnienia właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy,
- utrzymania terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwania na bieżąco zbędnych materiałów i odpadów,
- umożliwienia wstępu na teren budowy pracownikom nadzoru budowlanego, inspektorowi nadzoru i uprawnionym przedstawicielom strony Zamawiającej,
- zapewnienia źródła zasilania w energię oraz wodę dla maszyn i pojazdów niezbędnych do wykonania zamówienia,
- uporządkowania terenu robót i terenu przyległego po zakończeniu robót, w tym także zagospodarowania na własny koszt i ryzyko odpadów powstałych w toku realizacji robót,
- zapewnienia kierownika budowy, kierowników robót branżowych oraz bieżącego, dokładnego i czytelnego prowadzenia dziennika budowy,
- wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej,
- przeprowadzenia wymaganych badań i pomiarów kontrolnych zgodnie z wymogami SST.
Szczegóły zawiera SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 291326,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 349269,14 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 291326,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe „LARIX” Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5751839378
7.3.3) Ulica: ul. Klonowa 11
7.3.4) Miejscowość: Lubliniec
7.3.5) Kod pocztowy: 42-700
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE LARIX" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE LARIX" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 291326,10 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przebudowa drogi powiatowej nr 4128E Trębaczew - Broniew (granica powiatu) od km 8+436 do km 10+136"
- "Przebudowa drogi powiatowej nr 4128E Trębaczew - Broniew (granica powiatu) od km 8+436 do km 10+136"
- Modernizacja skweru na Os. Kazimierza Wielkiego w Gnieźnie
- Roboty budowlane i nasadzenia zieleni wraz z pielęgnacją w 2026r., związanych z realizacją zadania pn.: "Plac Sikorskiego - zielone podwórko w sercu Krakowa!", w ramach BO dzielnic edycja X
- Wyspa dzieci - budowa placu zabaw ze strefami tematycznymi przy Katoliku w trybie wykonania: zaprojektuj i wybuduj
- "Przebudowa dróg na terenie gminy Goworowo"
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.