eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SkrwilnoPrzebudowa stacji uzdatniania wody w Okalewie wraz z rozbudową stacji uzdatniania wody w Skrwilnie.



Ogłoszenie z dnia 2024-09-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa stacji uzdatniania wody w Okalewie wraz z rozbudową stacji uzdatniania wody w Skrwilnie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SKRWILNO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866755

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rypińska 7

1.5.2.) Miejscowość: Skrwilno

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-510

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki

1.5.7.) Numer telefonu: 542700012

1.5.8.) Numer faksu: 542700214

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@skrwilno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.skrwilno.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/skrwilno

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa stacji uzdatniania wody w Okalewie wraz z rozbudową stacji uzdatniania wody w Skrwilnie.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-97f3e39e-322a-4045-9da8-8f403c6758ce

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00495909

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00015949/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Przebudowa stacji uzdatniania wody w Okalewie wraz z rozbudową stacji uzdatniania wody w Skrwilnie.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00401305

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RI.271.16.2024.AS

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 6678800,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ I – Wykonanie przebudowy stacji uzdatniania wody w Okalewie.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych przebudową stacji uzdatniania wody w Okalewie, na działkach ewidencyjnych nr 1101/19, 1101/6, 1101/22, obręb Okalewo, gm. Skrwilno. Przebudowa będzie polegać na dostosowaniu istniejących obiektów na terenie ujęcia do nowego układu technologicznego uzdatniania wody.
Zakres robót dla Etapu I zamierzenia budowlanego:
Roboty budowlane - Branża architektoniczno-konstrukcyjna
- roboty rozbiórkowe,
- wykonanie ścianek działowych,
- wykonanie fundamentów i posadzek,
- wykonanie izolacji termicznej stropodachu z pokryciem, obróbkami blacharskimi i orynnowa-niem,
- montaż solarki okiennej i drzwiowej,
- wykonanie wewnętrznych wypraw tynkarskich i okładzin ścian,
- docieplenie ścian zewnętrznych płytami styropianowymi z wyprawą tynkarską i malowaniem,
- wykonanie drabin zewnętrznych i daszków łukowych,
- wykonanie nawierzchni z kostki brukowej.
Roboty budowlane - Branża sanitarna
- roboty demontażowe,
- montaż instalacji sanitarnych wewnętrznych w tym:
• wykonanie instalacji wodociągowej
• wykonanie instalacji kanalizacji sanitarnej
• wykonanie instalacji wentylacyjnej
• wykonanie instalacji grzewczej
- montaż nowych rurociągów zewnętrznych w tym:
• wykonanie kanalizacji sanitarnej i zbiornika bezodpływowego
Roboty budowlane – Branża elektryczna
- dostawa agregatu prądotwórczego w obudowie kontenerowej na podwoziu (przyczepa samo-chodowa),

Zakres robót dla Etapu II zamierzenia budowlanego:
Roboty budowlane - Branża architektoniczno-konstrukcyjna
- roboty rozbiórkowe i demontażowe,
-wykonanie ścian działowych
Roboty budowlane - Branża sanitarna
- roboty demontażowe,
- wykonanie nowej studni głębinowej wraz z obudową ,
- wymianę pomp głębinowych,
- wykonanie nowego układu technologicznego,
- montaż nowych urządzeń technologicznych,
- montaż automatyki dla nowych urządzeń technologicznych,
- wykonanie instalacji wewnętrznych (technologicznych),
- montażu nowych rurociągów wody surowej, uzdatnionej i popłuczyn,
- montażu nowego odstojnika popłuczyn i demontaż istniejącego ciągu odstojników betonowych,
- montaż zbiornika neutralizującego wraz z przyłączem,
- wymiana rurociągu odprowadzającego wody popłuczne do odbiornika wraz z wylotem.
Roboty budowlane – Branża elektryczna
- zasilanie agregatu prądotwórczego,
- zasilanie oraz montaż rozdzielni głównej RG,
- zasilanie rozdzielni RT oraz RZH,
- instalacja technologiczna,
- instalacja trójfazowa,
- oświetlenie wewnętrzne i zewnętrzne,
- instalacja gniazd wtykowych,
- ułożenie rur osłonowych
- wykonanie pomiarów.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej oraz w załącznikach do niej (Załącznik nr 9 do SWZ i załącznik nr 10 do SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45232430-5 - Roboty w zakresie uzdatniania wody

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45245000-6 - Roboty w zakresie pogłębiania i pompowania dla instalacji do uzdatniania wody

45252120-5 - Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania wody

4.5.5.) Wartość części: 4060000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania w systemie zaprojektuj i wybuduj pod nazwą: „Przebudowa stacji uzdatniania wody w Okalewie wraz z rozbudową stacji uzdatniania wody w Skrwilnie”. CZĘŚĆ II – Wykonanie rozbudowy stacji uzdatniania wody w Okalewie oraz stacji uzdatniania wody w Skrwilnie w formule „Zaprojektuj i wybuduj.”
Wykonawca zobowiązany jest w szczególności do:
1) opracowania kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej w zakresie określonym przez Zamawiającego w Programie Funkcjonalno-Użytkowych (PFU), obejmującym:
a) Budowę instalacji Fotowoltaicznej dla SUW Skrwilno z odpowiednią instalacją elektryczną;
b) Budowę instalacji Fotowoltaicznej dla SUW Okalewo z odpowiednią instalacją elektryczną;
c) Wymianę orurowania na SUW Skrwilno;
d) Zbiornik do magazynowania wody pitnej na SUW Skrwilno, z rurociągami technologicznymi będącymi wyposażeniem zbiornika;
e) Zbiornik do magazynowania wody pitnej na SUW Okalewo, z rurociągami technologicznymi będącymi wyposażeniem zbiornika;
f) Utwardzenie dojazdu do SUW Okalewo oraz ciągów komunikacyjnych z kostki betonowej;
g) Wymianę obudowy studziennej – 2 sztuki SUW Skrwilno i 1 sztuka SUW Okalewo;
h) Wykonanie ogrodzenia SUW Okalewo oraz wykonanie ogrodzenia studni na terenie SUW Skrwilno.
2) wykonania robót budowlanych, zgodnie z opracowaną i zatwierdzoną dokumentacją projektową, niezbędnych do osiągnięcia celów opisanych w PFU.
3) uzyskania w imieniu i na rzecz Zamawiającego koniecznych opinii, warunków technicznych, uzgodnień, pozwoleń, zezwoleń, zgłoszeń i decyzji w zakresie projektowanych elementów infrastruktury technicznej łącznie z uzyskaniem ostatecznej decyzji pozwolenia na budowę / zgłoszeniem zamiaru rozpoczęcia robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budo-wę oraz uzyskaniem w imieniu Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie / zaświadczenia właściwego organu nadzoru budowlanego o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu w sprawie przystąpienia do użytkowania obiektu budowlanego.

Celem nadrzędnym zamówienia jest osiągnięcie wysokich standardów gospodarki wodnej, z pozyskaniem nowoczesnych technologii ograniczających koszty produkcji i dostaw wody oraz zapewnienie ciągłości dostaw wody do Odbiorców.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 11 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45252126-7 - Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania wody pitnej

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.5.) Wartość części: 1978000,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowego samochodu dostawczego z zabudową na potrzeby stacji uzdatniania wody w Gminie Skrwilno.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 12 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34136100-0 - Lekkie samochody półciężarowe

4.5.5.) Wartość części: 210400,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowego specjalistycznego sprzętu - ładowarki kołowej przegubowej z osprzętem na potrzeby stacji uzdatniania wody w Gminie Skrwilno.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 13 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34144710-8 - Ładowarki jezdne

4.5.5.) Wartość części: 340000,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest kompleksowy nadzór inwestorski nad:
I. Wszystkimi robotami budowlanymi we wszystkich występujących przy realizacji robót branżach w ramach zadania ”Przebudowa stacji uzdatniania wody w Okalewie wraz z rozbudową stacji uzdatniania wody w Skrwilnie” w odniesieniu do: CZĘŚĆ I – Wykonanie przebudowy stacji uzdatniania wody w Okalewie.
II. Pracami projektowymi i wszystkimi robotami budowlanymi we wszystkich występujących przy realizacji robót branżach w ramach zadania ”Przebudowa stacji uzdatniania wody w Okalewie wraz z rozbudową stacji uzdatniania wody w Skrwilnie” w odniesieniu do: CZĘŚĆ II – Wykonanie rozbudowy stacji uzdatniania wody w Okalewie oraz stacji uzdatniania wody w Skrwilnie w formule „Zaprojektuj i wybuduj”.
Usługa pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego związana jest z organizacją, koordynacją, nadzorowaniem, zarządzaniem procesem przebudowy i rozbudowy stacji uzdatniania wody w Skrwilnie oraz stacji uzdatniania wody w Okalewie wraz z robotami towarzyszącymi, egzekwowaniem warunków umowy od Wykonawcy prac projektowych, robót budowlanych oraz Dostawców materiałów.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 14 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

4.5.5.) Wartość części: 90400,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1777695,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5820331,71 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4993800,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Instalcompact Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7770001571

7.3.3) Ulica: Wierzbowa 23

7.3.4) Miejscowość: Tarnowo Podgórne

7.3.5) Kod pocztowy: 62-080

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Roboty budowlane,roboty sanitarne i roboty elektryczne.


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4993800,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2432940,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5139889,90 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2432940,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MARKOST Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7831813689

7.3.3) Ulica: Kawalerów Maltańskich 13/2

7.3.4) Miejscowość: Rabowice

7.3.5) Kod pocztowy: 62-020

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2432940,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 258792,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 258792,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 258792,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TRUCK NORD CENTER Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7761701381

7.3.3) Ulica: Jabłoniowa 54

7.3.4) Miejscowość: Gdańsk

7.3.5) Kod pocztowy: 80-175

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 258792,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-06-01 do 2025-06-30

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 418200,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 418200,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 418200,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RAITECH Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9532188486

7.3.3) Ulica: Bydgoska 41

7.3.4) Miejscowość: Brzoza

7.3.5) Kod pocztowy: 86-061

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 418200,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-06-01 do 2025-06-30

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 71340,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 111192,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 111192,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Inżynieryjne "NOVUMINŻ" Piotr Witkowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8741560392

7.3.3) Ulica: Ceglana 16

7.3.4) Miejscowość: Brodnica

7.3.5) Kod pocztowy: 87-300

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 111192,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.