Ogłoszenie z dnia 2024-09-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00401305/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa stacji uzdatniania wody w Okalewie wraz z rozbudową stacji uzdatniania wody w Skrwilnie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SKRWILNO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866755
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rypińska 7
1.5.2.) Miejscowość: Skrwilno
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-510
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki
1.5.7.) Numer telefonu: 542700012
1.5.8.) Numer faksu: 542700214
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@skrwilno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.skrwilno.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/skrwilno1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa stacji uzdatniania wody w Okalewie wraz z rozbudową stacji uzdatniania wody w Skrwilnie.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-97f3e39e-322a-4045-9da8-8f403c6758ce
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00495909
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00015949/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Przebudowa stacji uzdatniania wody w Okalewie wraz z rozbudową stacji uzdatniania wody w Skrwilnie.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00401305
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RI.271.16.2024.AS
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 6678800,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ I – Wykonanie przebudowy stacji uzdatniania wody w Okalewie.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych przebudową stacji uzdatniania wody w Okalewie, na działkach ewidencyjnych nr 1101/19, 1101/6, 1101/22, obręb Okalewo, gm. Skrwilno. Przebudowa będzie polegać na dostosowaniu istniejących obiektów na terenie ujęcia do nowego układu technologicznego uzdatniania wody.
Zakres robót dla Etapu I zamierzenia budowlanego:
Roboty budowlane - Branża architektoniczno-konstrukcyjna
- roboty rozbiórkowe,
- wykonanie ścianek działowych,
- wykonanie fundamentów i posadzek,
- wykonanie izolacji termicznej stropodachu z pokryciem, obróbkami blacharskimi i orynnowa-niem,
- montaż solarki okiennej i drzwiowej,
- wykonanie wewnętrznych wypraw tynkarskich i okładzin ścian,
- docieplenie ścian zewnętrznych płytami styropianowymi z wyprawą tynkarską i malowaniem,
- wykonanie drabin zewnętrznych i daszków łukowych,
- wykonanie nawierzchni z kostki brukowej.
Roboty budowlane - Branża sanitarna
- roboty demontażowe,
- montaż instalacji sanitarnych wewnętrznych w tym:
• wykonanie instalacji wodociągowej
• wykonanie instalacji kanalizacji sanitarnej
• wykonanie instalacji wentylacyjnej
• wykonanie instalacji grzewczej
- montaż nowych rurociągów zewnętrznych w tym:
• wykonanie kanalizacji sanitarnej i zbiornika bezodpływowego
Roboty budowlane – Branża elektryczna
- dostawa agregatu prądotwórczego w obudowie kontenerowej na podwoziu (przyczepa samo-chodowa),
Zakres robót dla Etapu II zamierzenia budowlanego:
Roboty budowlane - Branża architektoniczno-konstrukcyjna
- roboty rozbiórkowe i demontażowe,
-wykonanie ścian działowych
Roboty budowlane - Branża sanitarna
- roboty demontażowe,
- wykonanie nowej studni głębinowej wraz z obudową ,
- wymianę pomp głębinowych,
- wykonanie nowego układu technologicznego,
- montaż nowych urządzeń technologicznych,
- montaż automatyki dla nowych urządzeń technologicznych,
- wykonanie instalacji wewnętrznych (technologicznych),
- montażu nowych rurociągów wody surowej, uzdatnionej i popłuczyn,
- montażu nowego odstojnika popłuczyn i demontaż istniejącego ciągu odstojników betonowych,
- montaż zbiornika neutralizującego wraz z przyłączem,
- wymiana rurociągu odprowadzającego wody popłuczne do odbiornika wraz z wylotem.
Roboty budowlane – Branża elektryczna
- zasilanie agregatu prądotwórczego,
- zasilanie oraz montaż rozdzielni głównej RG,
- zasilanie rozdzielni RT oraz RZH,
- instalacja technologiczna,
- instalacja trójfazowa,
- oświetlenie wewnętrzne i zewnętrzne,
- instalacja gniazd wtykowych,
- ułożenie rur osłonowych
- wykonanie pomiarów.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej oraz w załącznikach do niej (Załącznik nr 9 do SWZ i załącznik nr 10 do SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45232430-5 - Roboty w zakresie uzdatniania wody
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45245000-6 - Roboty w zakresie pogłębiania i pompowania dla instalacji do uzdatniania wody
45252120-5 - Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania wody
4.5.5.) Wartość części: 4060000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania w systemie zaprojektuj i wybuduj pod nazwą: „Przebudowa stacji uzdatniania wody w Okalewie wraz z rozbudową stacji uzdatniania wody w Skrwilnie”. CZĘŚĆ II – Wykonanie rozbudowy stacji uzdatniania wody w Okalewie oraz stacji uzdatniania wody w Skrwilnie w formule „Zaprojektuj i wybuduj.”Wykonawca zobowiązany jest w szczególności do:
1) opracowania kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej w zakresie określonym przez Zamawiającego w Programie Funkcjonalno-Użytkowych (PFU), obejmującym:
a) Budowę instalacji Fotowoltaicznej dla SUW Skrwilno z odpowiednią instalacją elektryczną;
b) Budowę instalacji Fotowoltaicznej dla SUW Okalewo z odpowiednią instalacją elektryczną;
c) Wymianę orurowania na SUW Skrwilno;
d) Zbiornik do magazynowania wody pitnej na SUW Skrwilno, z rurociągami technologicznymi będącymi wyposażeniem zbiornika;
e) Zbiornik do magazynowania wody pitnej na SUW Okalewo, z rurociągami technologicznymi będącymi wyposażeniem zbiornika;
f) Utwardzenie dojazdu do SUW Okalewo oraz ciągów komunikacyjnych z kostki betonowej;
g) Wymianę obudowy studziennej – 2 sztuki SUW Skrwilno i 1 sztuka SUW Okalewo;
h) Wykonanie ogrodzenia SUW Okalewo oraz wykonanie ogrodzenia studni na terenie SUW Skrwilno.
2) wykonania robót budowlanych, zgodnie z opracowaną i zatwierdzoną dokumentacją projektową, niezbędnych do osiągnięcia celów opisanych w PFU.
3) uzyskania w imieniu i na rzecz Zamawiającego koniecznych opinii, warunków technicznych, uzgodnień, pozwoleń, zezwoleń, zgłoszeń i decyzji w zakresie projektowanych elementów infrastruktury technicznej łącznie z uzyskaniem ostatecznej decyzji pozwolenia na budowę / zgłoszeniem zamiaru rozpoczęcia robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budo-wę oraz uzyskaniem w imieniu Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie / zaświadczenia właściwego organu nadzoru budowlanego o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu w sprawie przystąpienia do użytkowania obiektu budowlanego.
Celem nadrzędnym zamówienia jest osiągnięcie wysokich standardów gospodarki wodnej, z pozyskaniem nowoczesnych technologii ograniczających koszty produkcji i dostaw wody oraz zapewnienie ciągłości dostaw wody do Odbiorców.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 11 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45252126-7 - Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania wody pitnej
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.5.) Wartość części: 1978000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowego samochodu dostawczego z zabudową na potrzeby stacji uzdatniania wody w Gminie Skrwilno.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 12 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34136100-0 - Lekkie samochody półciężarowe
4.5.5.) Wartość części: 210400,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowego specjalistycznego sprzętu - ładowarki kołowej przegubowej z osprzętem na potrzeby stacji uzdatniania wody w Gminie Skrwilno.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 13 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34144710-8 - Ładowarki jezdne
4.5.5.) Wartość części: 340000,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest kompleksowy nadzór inwestorski nad:I. Wszystkimi robotami budowlanymi we wszystkich występujących przy realizacji robót branżach w ramach zadania ”Przebudowa stacji uzdatniania wody w Okalewie wraz z rozbudową stacji uzdatniania wody w Skrwilnie” w odniesieniu do: CZĘŚĆ I – Wykonanie przebudowy stacji uzdatniania wody w Okalewie.
II. Pracami projektowymi i wszystkimi robotami budowlanymi we wszystkich występujących przy realizacji robót branżach w ramach zadania ”Przebudowa stacji uzdatniania wody w Okalewie wraz z rozbudową stacji uzdatniania wody w Skrwilnie” w odniesieniu do: CZĘŚĆ II – Wykonanie rozbudowy stacji uzdatniania wody w Okalewie oraz stacji uzdatniania wody w Skrwilnie w formule „Zaprojektuj i wybuduj”.
Usługa pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego związana jest z organizacją, koordynacją, nadzorowaniem, zarządzaniem procesem przebudowy i rozbudowy stacji uzdatniania wody w Skrwilnie oraz stacji uzdatniania wody w Okalewie wraz z robotami towarzyszącymi, egzekwowaniem warunków umowy od Wykonawcy prac projektowych, robót budowlanych oraz Dostawców materiałów.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 14 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
4.5.5.) Wartość części: 90400,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1777695,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5820331,71 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4993800,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Instalcompact Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7770001571
7.3.3) Ulica: Wierzbowa 23
7.3.4) Miejscowość: Tarnowo Podgórne
7.3.5) Kod pocztowy: 62-080
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Roboty budowlane,roboty sanitarne i roboty elektryczne.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4993800,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2432940,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5139889,90 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2432940,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MARKOST Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7831813689
7.3.3) Ulica: Kawalerów Maltańskich 13/2
7.3.4) Miejscowość: Rabowice
7.3.5) Kod pocztowy: 62-020
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2432940,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 258792,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 258792,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 258792,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TRUCK NORD CENTER Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7761701381
7.3.3) Ulica: Jabłoniowa 54
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-175
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 258792,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-06-01 do 2025-06-30Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 418200,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 418200,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 418200,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RAITECH Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9532188486
7.3.3) Ulica: Bydgoska 41
7.3.4) Miejscowość: Brzoza
7.3.5) Kod pocztowy: 86-061
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 418200,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-06-01 do 2025-06-30Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 71340,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 111192,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 111192,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Inżynieryjne "NOVUMINŻ" Piotr Witkowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8741560392
7.3.3) Ulica: Ceglana 16
7.3.4) Miejscowość: Brodnica
7.3.5) Kod pocztowy: 87-300
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Usługi Inżynieryjne "NOVUMINŻ" Piotr Witkowski
jakie przetargi wygrała firma
Usługi Inżynieryjne "NOVUMINŻ" Piotr Witkowski
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 111192,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Sprawowanie kompleksowego nadzoru inwestorskiego dla zadania: "Rozwój infrastruktury społecznej w Rumi (budynek użyteczności publicznej)."
- Pełnienie funkcji Inwestora zastępczego przy realizacji zadania inwestycyjnego pn .: "Przebudowa budynku Estrady Poznańskiej wraz z dostawą sprzętu i wyposażenia"
- Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy i rozbudowy infrastruktury drogowej Powiatu Nowosądeckiego na terenie Gminy Gródek nad Dunajcem
- Budowa boiska piłkarskiego przy Publicznej Szkole Podstawowej nr 5 w Opolu
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru dla zadania pn. "Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej Powiatu Lwóweckiego przy ul. Ptasiej 3 we Lwówku Śląskim"
- "Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania: "1.59 Przebudowa peronu przystankowego na przystanku tramwajowym nr 10412" Dolmed"
więcej: Lekkie samochody półciężarowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.