Ogłoszenie z dnia 2023-11-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00439983/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont odcinka drogi gminnej nr 410328W w miejscowości Pasikonie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kampinos
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013271306
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Niepokalanowska 3
1.5.2.) Miejscowość: Kampinos
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-085
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@kampinos.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kampinos.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://kampinos.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont odcinka drogi gminnej nr 410328W w miejscowości Pasikonie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e98e5435-682d-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00495939
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00026384/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.13 Remont odcinka drogi gminnej nr 410328W w miejscowości Pasikonie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00439983
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: FZ.271.17.2023.EK
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest remont odcinka drogi gminnej w ramach zadania pn.: „Remont odcinka drogi gminnej nr 410328W w miejscowości Pasikonie”.
Roboty budowlane dotyczą remontu drogi publicznej gminnej nr 410328W w miejscowości Pasikonie w gminie Kampinos na dz. ew. nr 131 obręb 0018 Pasikonie na odcinku o następującym pikietażu km: od 3+925 do 4+870.
Zakres prac obejmuje roboty drogowe związane z:
a) remontem jezdni,
b) regulacją poboczy.
Zamawiający jest w posiadaniu zgłoszenia robót niewymagających pozwolenia na budowę dot. remontu odcinka drogi gminnej nr 410328W w miejscowości Pasikonie na dz. nr ew. 131, obr. ew. 0018 Pasikonie, wobec którego Starosta Warszawski Zachodni nie wniósł sprzeciwu w terminie ustawowym (załącznik nr 10 do SWZ).
Parametry przebudowywanej drogi:
• odcinek drogi objęty robotami o dł. 945 mb,
• szerokość jezdni – 3,00-3,20 m,
• szerokość pobocza – 0,5 m,
• powierzchnia poboczy – 945 m2,
• powierzchnia jezdni 2 929,5 m2,
• warstwa wyrównawcza z asfaltobetonu AC16W o gr. 3 cm,
• warstwa wiążąca z asfaltobetonu AC11S o gr. 5 cm.
Odwodnienie
Odprowadzenie wód opadowych z powierzchni jezdni odbywać się będzie poprzez spadki poprzeczne na pobocze i tereny zielone w granicy pasa drogowego.
Szczegółowy zakres robót został określony w powyższym opisie przedmiotu zamówienia, na rysunku oraz w przedmiarze robót, który został pomocniczo załączony do niniejszej SWZ.
Szczegółowy zakres robót został określony w powyższym opisie przedmiotu zamówienia, w Dokumentacji technicznej (Załącznik nr 11 do SWZ) oraz w przedmiarze robót, który został pomocniczo załączony do niniejszego SWZ. (Załącznik nr 12 do SWZ)
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 430891,76 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 430891,76 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 430891,76 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe RYDMAR Ryszard Chłystek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 837-11-99-023
7.3.3) Ulica: Juliopol 96
7.3.4) Miejscowość: Młodzieszyn
7.3.5) Kod pocztowy: 96-512
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE RYSZARD CHŁYSTEK
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE RYSZARD CHŁYSTEK
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 430891,76 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie i konserwacja nawierzchni drogi leśnej w leśnictwach: Podlesie nr 1001 i 1002, Panewnik nr 1130, Ochojec nr 601, 0621, 0638/2,0638/3, 0154 Giszowiec nr 0201/2
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
- Remont drogi wojewódzkiej nr 561 na odcinku od km 20+351 (20+375) do km 21+009 (21+035) - nr postępowania 260/24
- "Przebudowa odcinka drogi powiatowej Nr 1266R Biedaczów - Grodzisko Górne od km 0+092 do 1+419 w miejscowości Gwizdów"
- Przebudowa drogi gminnej Nr 110822L w miejscowości Żurawnica.
- Usunięcie nieodpowiedniego stanu technicznego wiaduktu drogowego na DW 766 w m. Pińczów w km 28+416 (km 3+906 obwodnicy Pińczowa)
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.