eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KampinosRemont odcinka drogi gminnej nr 410328W w miejscowości Pasikonie



Ogłoszenie z dnia 2023-11-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont odcinka drogi gminnej nr 410328W w miejscowości Pasikonie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kampinos

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013271306

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Niepokalanowska 3

1.5.2.) Miejscowość: Kampinos

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-085

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@kampinos.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kampinos.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://kampinos.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont odcinka drogi gminnej nr 410328W w miejscowości Pasikonie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e98e5435-682d-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00495939

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00026384/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.13 Remont odcinka drogi gminnej nr 410328W w miejscowości Pasikonie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00439983

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: FZ.271.17.2023.EK

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest remont odcinka drogi gminnej w ramach zadania pn.: „Remont odcinka drogi gminnej nr 410328W w miejscowości Pasikonie”.
Roboty budowlane dotyczą remontu drogi publicznej gminnej nr 410328W w miejscowości Pasikonie w gminie Kampinos na dz. ew. nr 131 obręb 0018 Pasikonie na odcinku o następującym pikietażu km: od 3+925 do 4+870.
Zakres prac obejmuje roboty drogowe związane z:
a) remontem jezdni,
b) regulacją poboczy.
Zamawiający jest w posiadaniu zgłoszenia robót niewymagających pozwolenia na budowę dot. remontu odcinka drogi gminnej nr 410328W w miejscowości Pasikonie na dz. nr ew. 131, obr. ew. 0018 Pasikonie, wobec którego Starosta Warszawski Zachodni nie wniósł sprzeciwu w terminie ustawowym (załącznik nr 10 do SWZ).
Parametry przebudowywanej drogi:
• odcinek drogi objęty robotami o dł. 945 mb,
• szerokość jezdni – 3,00-3,20 m,
• szerokość pobocza – 0,5 m,
• powierzchnia poboczy – 945 m2,
• powierzchnia jezdni 2 929,5 m2,
• warstwa wyrównawcza z asfaltobetonu AC16W o gr. 3 cm,
• warstwa wiążąca z asfaltobetonu AC11S o gr. 5 cm.

Odwodnienie
Odprowadzenie wód opadowych z powierzchni jezdni odbywać się będzie poprzez spadki poprzeczne na pobocze i tereny zielone w granicy pasa drogowego.
Szczegółowy zakres robót został określony w powyższym opisie przedmiotu zamówienia, na rysunku oraz w przedmiarze robót, który został pomocniczo załączony do niniejszej SWZ.
Szczegółowy zakres robót został określony w powyższym opisie przedmiotu zamówienia, w Dokumentacji technicznej (Załącznik nr 11 do SWZ) oraz w przedmiarze robót, który został pomocniczo załączony do niniejszego SWZ. (Załącznik nr 12 do SWZ)

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 430891,76 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 430891,76 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 430891,76 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe RYDMAR Ryszard Chłystek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 837-11-99-023

7.3.3) Ulica: Juliopol 96

7.3.4) Miejscowość: Młodzieszyn

7.3.5) Kod pocztowy: 96-512

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 430891,76 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.