Ogłoszenie z dnia 2024-09-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00311469/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-06
- 2024/BZP 00328456/01 - Modyfikacja z dnia 2024-05-17
- 2024/BZP 00334893/01 - Modyfikacja z dnia 2024-05-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa suchego zbiornika retencyjnego na rowie H14 w Krzyżanowicach”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Krzyżanowice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258440
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Główna 5
1.5.2.) Miejscowość: Krzyżanowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 47-450
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki
1.5.7.) Numer telefonu: (+48) 324194050
1.5.8.) Numer faksu: (+48) 324194234
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@krzyzanowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.krzyzanowice.pl/bip/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e0f52580-fb03-11ee-b81b-aebd110f52791.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Budowa suchego zbiornika retencyjnego na rowie H14 w Krzyżanowicach”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e0f52580-fb03-11ee-b81b-aebd110f5279
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00495964
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00030707/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Budowa suchego zbiornika retencyjnego na rowie H14 w Krzyżanowicach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00311469
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Gp-Zp.27101.5.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia publicznego jest wykonanie robót i czynności związanych z realizacją zadania pn.: „Budowa suchego zbiornika retencyjnego na rowie H14 w Krzyżanowicach”, obejmującego kompleksową budowę kluczowych urządzeń systemu przeciwpowodziowego w infrastrukturze gminnej na terenie sołectwa Krzyżanowice, w tym wykonanie wszystkich prac opisanych w dokumentacji: dokumentach opisujących przedmiot zamówienia, projektach, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz w przedmiarach robót, jakie z technicznego punktu widzenia są konieczne do prawidłowego wykonania i oddania do użytkowania przedmiotowego zadania. Dokumenty opisujące zakres i sposób wykonania zadania stanowią zał. nr 8-9 do SWZ.
1) Lokalizacja: działki nr: 1177/3, 179, 180, 181, 184, 303/10 – obręb Krzyżanowice; działka nr: 14, 33 – obręb Nowa Wioska.
2) Zakres zadania obejmuje m.in.:
przygotowanie terenu pod budowę – pomiary, usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu),
roboty ziemne wykonywane koparkami,
wykonanie nasypu (grodza ziemna),
wykonanie warstwy wzmacniającej grunt (z geowłókniny, z geokrat),
odwodnienie korpusu drogowego (sączek podłużny, rurociągi drenarskie),
wykonanie mechanicznie koryt,
profilowanie i zagęszczanie podłoża (z kruszyw łamanych),
wykonanie nawierzchni z płyt wielootworowych i pełnych na podsypce piaskowej i cementowo-piaskowej,
humusowanie skarp z obsianiem warstwy humusu,
zasypywanie wykopów fundamentowych podłużnych, punktowych, rowów, wykopów obiektowych,
zbrojenie betonu, osadzanie łączników i zbrojenia w otworach, wykorzystanie betonu do budowy i rozbudowy opóźniacza przepływu i murów oporowych, wykorzystanie betonu wyrównawczego,
zastosowanie przepustów prefabrykowanych o średnicy 300 mm, 600 mm, 1000 mm.,
wykonanie izolacji przeciwwilgociowej powłokowej z roztworu asfaltowego oraz z geomembrany drenażowej PEHD,
wykonanie elementów zabezpieczających – balustrady,
wykonanie umocnień skarp i dna za pomocą płyt betonowych ażurowych, korytek, betonu wraz z oczyszczeniem,
rozbiórka elementów żelbetowych,
wywóz gruzu z terenu rozbiórki.
3) W zakresie wykonania zadania Wykonawca winien wykonać wszystkie inne roboty i czynności niezbędne do prawidłowego zrealizowania i użytkowania powierzonego mu zadania, wynikające z dokumentów opisujących przedmiot zamówienia, projektów, uzgodnień i pozwoleń lub obowiązujących przepisów prawa polskiego oraz zgodnie ze sztuką budowlaną. Wykonawca wykona wszystkie czynności związane z przestrzeganiem zasad BHP i utrzymania porządku na terenie budowy oraz bezpieczeństwa (czynności z BHP i BRD); wykona wszystkie niezbędne pomiary kontrolne związane z prawidłowością prowadzonych robót; dokona wszelkich uzgodnień branżowych, konsultacji, nadzorów; wykona czynności związane ze składowaniem i utylizacją odpadów, a także wszystkie inne czynności niezbędne do prawidłowego wykonania zadania, które wynikną w trakcie jego realizacji oraz oddania zadania do użytkowania.
4) Wykonawca zobowiązany jest wykonać powykonawczą inwentaryzację geodezyjną.
5) Prace należy prowadzić zgodnie z uzgodnieniami branżowymi. Wszelkie koszty i opłaty związane z wykonaniem wszystkich czynności niezbędnych do prawidłowego wykonania zadania Wykonawca winien uwzględnić w swojej ofercie.
6) Materiały i urządzenia użyte do wykonania przedmiotu umowy powinny odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonych w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2023r. poz. 682), ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (t.j. Dz. U. z 2021r. poz. 1213) oraz wymogom specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót i SWZ.
7) Wykonawca dokona zgłoszeń inspektorom nadzoru oraz właściwym służbom, robót wymagających wykonania pomiarów lub oceny stanu technicznego dokonując w konsekwencji wszystkich odbiorów technicznych jeżeli takie będą konieczne do przeprowadzenia odbioru końcowego.
8) Wykonawca zobowiązany jest wykonać projekt tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej
45233320-8 - Fundamentowanie dróg
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1988000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2182999,08 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1988000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe "REMIX" Remigiusz Kula
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6421898154
7.3.3) Ulica: Świerklańska 91B
7.3.4) Miejscowość: Jankowice
7.3.5) Kod pocztowy: 44-264
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Przedsiebiorstwo Handlowo - Usługowe " REMIX " Remigiusz Kula
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiebiorstwo Handlowo - Usługowe " REMIX " Remigiusz Kula
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1988000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 160 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont i przystosowanie pomieszczeń na potrzeby realizacji projektu "Bliżej rodziny i dziecka -wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej-etap II"
- Budowa pochylni przeznaczonej dla osób niepełnosprawnych oraz klatki schodowej o konstrukcji stalowej wraz ze zjeżdżalnią rurową
- Modernizacja i przebudowa budynku obsługi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- Dostosowanie budynku użytkowego przy ul. Mazowieckiej 12 (oficyna) w Warszawie do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych
- Budowa składnicy drewna nr 1 w leśnictwie Gaj
- Wykonanie remontu cząstkowego dróg gminnych o nawierzchni bitumicznej i tłuczniowej na terenie gminy Zielonki w latach 2025, 2026, 2027
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.