eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańUsługa ubezpieczenia floty Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Poznaniu



Ogłoszenie z dnia 2022-12-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa ubezpieczenia floty Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Poznaniu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631146962

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wilczak 53

1.5.2.) Miejscowość: Poznań

1.5.3.) Kod pocztowy: 61-623

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@word.poznan.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.word.poznan.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

wojewódzka samorządowa osoba prawna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa ubezpieczenia floty Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Poznaniu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9db4343c-7bab-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00496006

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00068917/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Usługi ubezpieczenia floty ZP 6/flota/2022

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https: //wordpoznan.bip.gov.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Komunikacja Zamawiającego w niniejszym postępowaniu odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza „Formularz do komunikacji” dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, inne niż oferta, zawiadomienia oraz informacje są przekazywane przy użyciu miniPortalu, który jest dostępny pod adresem: http://miniportal.uzp.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 2. W korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia BZP lub ID postępowania.
3. Korespondencję uważa się za przekazaną w terminie, jeżeli dotrze do Zamawiającego przed upływem wymaganego terminu. Każda ze Stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdzi fakt otrzymania wiadomości elektronicznej. W przypadku braku potwierdzenia otrzymania wiadomości przez Wykonawcę, Zamawiający domniema, że pismo wysłane przez Zamawiającego zostało mu doręczone w sposób umożliwiający zapoznanie się Wykonawcy z treścią pisma.
4. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB. Zamawiający dopuszcza format przesyłanych danych: *.doc, *.docx, *.pdf.
5. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz.2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz.U. z 2020r., poz.2415).
6. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto na ePUAP i tym samym ma dostęp do formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i do „Formularza do komunikacji”.
7. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).
8. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.
9. Zamawiający przekazuje link do postępowania jako Załącznik do niniejszej SWZ. Dane można wyszukać na liście wszystkich postępowań w miniPortalu po kliknięciu opcji „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki Postępowania.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający, zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuje, że:
• administratorem danych osobowych, o których mowa powyżej jest Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Poznaniu z siedzibą przy ul. Wilczak 53, 61-623 Poznań;
• administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: iod@word.poznan.pl;
• dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art.6 ust.1 lit. c) RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, rozliczeniem umowy oraz w celu archiwizacji;
• odbiorcami danych osobowych osób, o których mowa powyżej, będą osoby lub podmioty, którym zostanie udostępniona dokumentacja postępowania w oparciu o przepisy art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2022r., poz.1710 ze zm.), przepisy ustawy z dnia 6 września 2001r. o dostępie do informacji publicznej (t.j. Dz.U. z 2022r., poz. 902 ze zm.) oraz przepisy właściwe dla instytucji kontrolnych wobec Zamawiającego;
• dane osobowe osób, o których mowa powyżej, będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art.78 Pzp, lub okres dłuższy z uwagi na dochodzenie roszczeń;
• obowiązek podania danych osobowych jest obowiązkiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
• w odniesieniu do danych osobowych osób, decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art.22 RODO;
• osoby, których dane są przetwarzane w ramach zamówienia publicznego, posiadają prawo:
- na podstawie art.15 RODO dostępu do danych osobowych ich dotyczących;
- na podstawie art.16 RODO do sprostowania lub uzupełnienia swoich danych; skorzystanie z prawa sprostowania lub uzupełnienia danych nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego ani naruszać integralności protokołu postępowania ani jego załączników;
- na podstawie art.18 RODO żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art.18 ust.2 RODO;
- do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, w przypadku uznania, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO;
• osobom, o których mowa powyżej, nie przysługuje prawo:
- w związku zart.17 ust.3 lit. b, d lub e RODO do usunięcia danych osobowych;
- do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art.20 RODO;
- na podstawie art.21 RODO sprzeciwu wobec przetwarzanych danych osobowych, gdyż podstawą prawną tych danych osobowych jest art.6 ust.1 lit. c RODO.
Zamawiający jest administratorem danych osobowych w niniejszym postępowaniu względem osób fizycznych, od których dane osobowe będzie pozyskiwał, w szczególności:
a) Wykonawcy będącego osobą fizyczną,
b) Wykonawcy będącego osobą fizyczną, prowadzącą jednoosobową działalność gospodarczą,
c) pełnomocnika Wykonawcy będącego osobą fizyczną (dane osobowe zamieszczone w pełnomocnictwie),
d) członka organu zarządzającego Wykonawcy, będącego osobą fizyczną (dane osobowe umieszczone w informacji z KRK),
e) osoby fizycznej skierowanej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Dane Państwa będą ujawnione podmiotom świadczącym usługi na rzecz administratora danych na podstawie zawartych umów w zakresie serwisu i wsparcia systemów informatycznych, utylizacji dokumentacji niearchiwalnej i przekazywania przesyłek pocztowych.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP WORD 6/Flota/2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest ubezpieczenie pojazdów przystosowanych do przeprowadzania egzaminów państwowych na prawo jazdy i szkoleń stanowiących własność lub będących w posiadaniu, a także nabytych w okresie wykonywania zamówienia, przez Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Poznaniu, w tym :
a) obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych za szkody powstałe w związku z ruchem tych pojazdów, zwane dalej OC;
b) ubezpieczenie autocasco pojazdów wraz z wyposażeniem, zwane AC;
c) ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków kierowców, w tym osób egzaminowanych nie posiadających uprawnień, pasażerów, tzw. NNW;
d) ubezpieczenie Assistance.

2. Ubezpieczeniu podlegają pojazdy mechaniczne stanowiące własność Zamawiającego lub użytkowane na podstawie umowy najmu, leasingu, dzierżawy lub innej podobnej umowy. Suma ubezpieczenia pojazdu zawiera także wartość wyposażenia dodatkowego i specjalistycznego. Wyposażeniem dodatkowym są: dodatkowe kontrolki, lusterka, pedały dla egzaminatora, tablice świetlne, osłony rurowe tzw. gmole na motocyklach. Specjalistycznym wyposażeniem jest system rejestracji przebiegu egzaminów państwowych.
Wartość pojazdu uwzględnia także oznakowanie pojazdu tzn. oznaczenie „L”.
3. Pojazdy służą do jazd egzaminacyjnych, w sporadycznych przypadkach – do jazd szkoleniowych oraz zabezpieczenia funkcjonowania Ośrodka. Wykonawca przyjmuje do wiadomości, że pojazdy w trakcie jazd egzaminacyjnych są kierowane przez osoby nie posiadające wymaganych uprawnień.
4. Wykonawca (Ubezpieczyciel) nie będzie stosował wyłączeń ochrony ubezpieczeniowej wynikających z powyższych faktów, jak również nie ograniczy odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez osoby nie posiadające prawa jazdy lub innego świadectwa kwalifikacji i podczas jazd egzaminacyjnych i szkoleń.

4.2.6.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

66514110-0 - Usługi ubezpieczeń pojazdów mechanicznych

66516100-1 - Usługi ubezpieczenia pojazdów mechanicznych od odpowiedzialności cywilnej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: punktowo

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: klauzule

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Wykonawca winien posiadać uprawnienia do wykonywania działalności ubezpieczeniowej – zgodnie z ustawą z dnia 11 września 2015r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (t.j. Dz.U. z 2022r. poz. 2283 ze zm.) jako zakład ubezpieczeń w formie spółki akcyjnej, towarzystwa ubezpieczeń wzajemnych albo spółki europejskiej określonej w rozporządzeniu Rady (WE) nr 2157/2001 i posiada zezwolenie organu nadzoru na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej obejmującej przedmiot zamówienia lub – gdy zezwolenie nie jest wymagane na podstawie odrębnych przepisów – zaświadczenie właściwego organu państwowego, że Wykonawca prowadzi działalność ubezpieczeniową obejmującą przedmiot zamówienia - Zamawiający żąda dołączenia dokumentu do oferty określonego powyżej.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Wykonawca dołącza do oferty składanej w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu oświadczenie, o którym mowa w art.125 ust.1 Pzp, tj. o niepodleganiu wykluczeniu oraz oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do specyfikacji warunków zamówienia

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu i którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu - zezwolenie organu nadzoru na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1.formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do SWZ
2.dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę Wykonawcy do działania w jego imieniu, w tym pełnomocnictwo, o ile uprawnienia te nie wynikają z dokumentów rejestrowych,
3.aktualny odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
4.oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie zgodnie z załącznikiem nr 2 , o ile taka sytuacja zachodzi.
5.pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – jeśli dotyczy.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców w postępowaniu oświadczenia, o których mowa w ust.1 składa oddzielnie każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 9. W przypadku wnoszenia oferty wspólnej oferta musi spełniać wymagania określone w art.58 ustawy Prawo zamówień publicznych tzn.:
1/Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. W związku z powyższym niezbędne jest przedłożenie w ofercie dokumentu zawierającego pełnomocnictwo w celu ustalenia podmiotu uprawnionego do występowania w imieniu Wykonawców w sposób umożliwiający ich identyfikację;
2/ Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika jaki zakres rzeczowy wykonania zamówienia zamierzają realizować poszczególni Wykonawcy;
3/W celu wykazania niepodlegania wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia oraz spełnieniu warunków wymagane jest załączenie do oferty oświadczenia każdego z Wykonawców oddzielnie;
4/Nie dopuszcza się uczestniczenia któregokolwiek z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w więcej niż jednej grupie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz złożenia równocześnie oferty indywidualnej i w ramach grupy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany treści zawartej umowy w zakresie uregulowanym w art.454 i art.455 Pzp oraz wskazanym w Projekcie umowy a także w zakresie:
1. zmiany adresu siedziby, numeru telefonów, formy prawnej Wykonawcy lub Zamawiającego.
2. zaistnienia obiektywnych niezależnych od Stron przeszkód w realizacji umowy zawartej w wyniku udzielonego zamówienia,
3. zmiany osób wskazanych w umowie zarówno po stronie Wykonawcy, jak i Zamawiającego,
4. zmiany przepisów prawa powszechnie obowiązujących w zakresie mających wpływ na realizację przedmiotu zamówienia,
5. zmiany, które będą korzystne dla Zamawiającego bez zwiększania ustalonego wynagrodzenia.
3. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-12-29 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma zakupowa ePUAP/miniportal

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-12-29 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-01-27

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców, w stosunku do których zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanych w art.7 ust.1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, na czas trwania tych okoliczności (Dz.U. z 2022r., poz.835) tj.:
1/ Wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
2/ Wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
3/Wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert uzupełniających, o których mowa w art.214 Pzp w przypadku wystąpienia okoliczności określonych w art.214 ust.1. pkt.7 Pzp w wysokości 30% szacunkowej wartości zamówienia podstawowego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.