eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzamotułyZielona infrastruktura w Szpitalu Powiatowym w Szamotułach.



Ogłoszenie z dnia 2024-09-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zielona infrastruktura w Szpitalu Powiatowym w Szamotułach.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Szamotułach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000553822

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sukiennicza

1.5.2.) Miejscowość: Szamotuły

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-500

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@szamotuly.med.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szamotuly.med.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0c08bc14-36c7-4403-b7db-17a091b3d005

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zielona infrastruktura w Szpitalu Powiatowym w Szamotułach.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0c08bc14-36c7-4403-b7db-17a091b3d005

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00496049

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00096631/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.13 Zielona infrastruktura w Szpitalu Powiatowym w Szamotułach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00473742

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-381-48/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi w zakresie:

Zadanie 1. Montaż zielonej ściany wewnętrznej w “duszy” klatki schodowej łączącej 4 piętra
budynku. Zielona ściana dwustronna.
Nazwa z wniosku o dofinansowanie: Utworzenie zielonej ściany wewnętrznej na klatce schodowej budynku szpitala (wraz z automatycznym systemem nawadniania oraz systemem oświetlenia zielonej ściany i pielęgnacją)
Zadanie 2. montaż zielonej ściany zewnętrznej przy wejściu do budynku.
Nazwa z wniosku o dofinansowanie: Utworzenie zielonej ściany zewnętrznej przy wejściu do budynku szpitala (wraz z automatycznym systemem nawadniania oraz systemem oświetlenia zielonej ściany i pielęgnacją
Zadanie 3. montaż ściany zielonej zewnętrznej przy nowym wejściu budynku.
Nazwa z wniosku o dofinansowanie: Utworzenie zielonej ściany zewnętrznej przy nowym wejściu do budynku szpitala (wraz z automatycznym systemem nawadniania oraz systemem oświetlenia zielonej ściany i pielęgnacją)
Zadanie 4. Zieleń zewnętrzna przy przepompowni
Nazwa z wniosku o dofinansowanie: Obsadzenie roślinnością pnącą ogrodzenia przepompowni na terenie SP ZOZ w Szamotułach (przygotowanie gruntu pod nasadzenia-wymiana podłoża, zakup roślin i wykonanie nasadzeń, ułożenie geowłókniny zabezpieczającej przed wzrostem chwastów, rozsypanie kory/grysu kamiennego/zrębek drzewnych, zabezpieczenie roślin przed uszkodzeniami, wstępna pielęgnacja roślin w celu zapewnienia prawidłowego wzrostu; zastosowane zostaną gatunki: hedera helix i/lub hedera helix w odmianie Profesor Seneta).
Zadanie 5. Wzdłuż ulicy Sukienniczej zostanie wykonana nowa zieleń. Nasadzone krzewy, byliny oraz drzewa, zgodnie z projektem zieleni.
Nazwa z wniosku o dofinansowanie: Wykonanie nasadzeń wzdłuż ulicy Sukienniczej na terenie SP ZOZ w Szamotułach (przygotowanie gruntu pod nasadzenia-wymiana podłoża, zakup roślin i wykonanie nasadzeń, zabezpieczenie roślin przed uszkodzeniami, wstępna pielęgnacja roślin w celu zapewnienia prawidłowego wzrostu; Przewidywane gatunki roślin: Grab pospolity (Carpinus betulus), Buk pospolity (Fagus sylvatica), Dąb szypułkowy (Quercus robur), Jarząb pospolity (Sorbus aucuparia), Jałowiec pospolity (Juniperus communis), Cis pospolity (Taxus baccata), Sosna kosodrzewina (Pinus mugo), Tawuła wierzbolistna (Spirea salicifolia), Bluszcz pospolity (Hedera helix), Wiciokrzew (Lonicera), Kostrzewa owcza (Festuca ovina), Trzęślica modra (Molinia caerulea), Goździk piaskowy (Dianthus arenarius), Kłosownica leśna (Brachypodium sylvaticum), Trzcinnik krótkowłosy (Calamagrostis brachytricha), Śmiałek darniowy (Deschampsia caespitosa), Szałwia omszona (Salvia nemorosa), Szałwia lekarska (Salvia officinalis), Liatra kłosowa (Liatris spicata). Przewidywane gatunki w ramach mini łąki kwietnej: Centaurea cyanus, Centaurea jacea, Viola arvensis, Myosotis arvensis, Cichorium intybus L, Scabiosa ochroleuca L, Dianthus deltoides, Achillea ptarmica L., Achillea millefolium L., Linum perenne, Thymus pulegioides L, Veronica maritima L.)

4.5.3.) Główny kod CPV: 77300000-3 - Usługi ogrodnicze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

77313000-7 - Usługi utrzymania parków

77312000-0 - Usługi usuwania chwastów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wykonawca OGRODY QUERCUS P.S.A. złożył ofertę do postępowania ale oferta niw zawiera formularza ofertowego. Zamawiający analizując pozostałe dokumenty złożone wraz z ofertą stwierdził, że nie zawierają one informacji jakie Zamawiający wymagał w formularzu ofertowym.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.