eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WilkowiceZimowe utrzymanie dróg na terenie gminy Wilkowice w sezonie 2023/2024



Ogłoszenie z dnia 2023-11-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zimowe utrzymanie dróg na terenie gminy Wilkowice w sezonie 2023/2024

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WILKOWICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182309

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wyzwolenia 25

1.5.2.) Miejscowość: Wilkowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-365

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.7.) Numer telefonu: 33 499 00 77

1.5.8.) Numer faksu: 33 817 30 43

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@wilkowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://wilkowice.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gmina-wilkowice.logintrade.net/zapytania_email,142538,f12613bbc3192e2f471d7c39c178f30d.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zimowe utrzymanie dróg na terenie gminy Wilkowice w sezonie 2023/2024

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b591b6db-68ec-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00496062

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00441510

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.16.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 472222,23 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na zimowym utrzymaniu dróg na terenie gminy Wilkowice w sezonie 2023/2024.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje realizację następujących części zamówienia:
2.1. CZĘŚĆ nr 1 – Świadczenie usługi polegającej na zimowym utrzymaniu dróg poprzez ich odśnieżanie i zwalczanie gołoledzi w REJONIE A. Łączna szacunkowa długość dróg do odśnieżana i zwalczania gołoledzi wynosi 23,6 km.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w podziale na części od 1 do 3 zawiera załącznik nr 5 do SWZ. W szczególności częścią Opisu Przedmiotu Zamówienia jest Zarządzenie nr 6/2016 Wójta Gminy Wilkowice z dnia 8 stycznia 2016 r. w sprawie wprowadzenia planu zimowego utrzymania dróg w granicach administracyjnych Gminy Wilkowice.
4. W załączniku nr 5 do SWZ Zamawiający określił wielkość przedmiotu zamówienia w podziale na części podając minimalny i maksymalny zakres przedmiotu zamówienia. Realizacja przedmiotu zamówienia w maksymalnym zakresie uzależniona jest od intensywności występowania opadów atmosferycznych i gołoledzi w okresie trwania umowy i stanowi uprawnienie, z którego Zamawiający może, lecz nie musi skorzystać.
5. Wykonawca zobowiązany jest posiadać co najmniej telefon komórkowy w celu zagwarantowania całodobowej łączności z Zamawiającym.
6. W każdym przypadku Wykonawca jest zobowiązany przystąpić do realizacji przedmiotu zamówienia /odśnieżania/ przy rzeczywistym opadzie śniegu o grubości 10 cm lub większej, bez wcześniejszego powiadomienia przez Zamawiającego. Ponadto Wykonawca winien przystąpić do realizacji przedmiotu zamówienia w czasie nie dłuższym niż 60 minut, liczonym od telefonicznego zgłoszenia przez Zamawiającego.
7. Wykonawca winien zgłosić godzinę rozpoczęcia jak również godzinę zakończenia (w tym ilość wypracowanych godzin efektywnych) realizacji usługi pracownikowi Zamawiającego odpowiedzialnemu za realizację przedmiotu zamówienia.
8. Wykonawcy spoza terenu gminy winni mieć zapewnione miejsce parkingowe dla sprzętu na terenie gminy, aby zapewnić gwarancję terminowej realizacji zamówienia. W razie konieczności Zamawiający udostępni miejsce parkingowe dla sprzętu przy ul. Swojskiej 3, w siedzibie Referatu Służb Technicznych. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za sprzęt pozostawiony w udostępnionym przez Zamawiającego miejscu do parkowania.
9. Z uwagi na specyfikę obszaru objętego przedmiotem zamówienia, trudne ukształtowanie terenu zaleca się przeprowadzenie wizji lokalnej przed złożeniem oferty. Nie jest ona wymagana przez Zamawiającego, a jedynie zalecana.
10. Szczegółowy opis sposobu realizacji przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 do niniejszej SWZ – Projektowane postanowienia umowy (dotyczy wszystkich części zamówienia).

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 175925,93 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na zimowym utrzymaniu dróg na terenie gminy Wilkowice w sezonie 2023/2024.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje realizację następujących części zamówienia:
2.2. CZĘŚĆ nr 2 – Świadczenie usługi polegającej na zimowym utrzymaniu dróg poprzez ich odśnieżanie i zwalczanie gołoledzi w REJONIE B. Łączna szacunkowa długość dróg do odśnieżana i zwalczania gołoledzi wynosi 16,12 km.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w podziale na części od 1 do 3 zawiera załącznik nr 5 do SWZ. W szczególności częścią Opisu Przedmiotu Zamówienia jest Zarządzenie nr 6/2016 Wójta Gminy Wilkowice z dnia 8 stycznia 2016 r. w sprawie wprowadzenia planu zimowego utrzymania dróg w granicach administracyjnych Gminy Wilkowice.
4. W załączniku nr 5 do SWZ Zamawiający określił wielkość przedmiotu zamówienia w podziale na części podając minimalny i maksymalny zakres przedmiotu zamówienia. Realizacja przedmiotu zamówienia w maksymalnym zakresie uzależniona jest od intensywności występowania opadów atmosferycznych i gołoledzi w okresie trwania umowy i stanowi uprawnienie, z którego Zamawiający może, lecz nie musi skorzystać.
5. Wykonawca zobowiązany jest posiadać co najmniej telefon komórkowy w celu zagwarantowania całodobowej łączności z Zamawiającym.
6. W każdym przypadku Wykonawca jest zobowiązany przystąpić do realizacji przedmiotu zamówienia /odśnieżania/ przy rzeczywistym opadzie śniegu o grubości 10 cm lub większej, bez wcześniejszego powiadomienia przez Zamawiającego. Ponadto Wykonawca winien przystąpić do realizacji przedmiotu zamówienia w czasie nie dłuższym niż 60 minut, liczonym od telefonicznego zgłoszenia przez Zamawiającego.
7. Wykonawca winien zgłosić godzinę rozpoczęcia jak również godzinę zakończenia (w tym ilość wypracowanych godzin efektywnych) realizacji usługi pracownikowi Zamawiającego odpowiedzialnemu za realizację przedmiotu zamówienia.
8. Wykonawcy spoza terenu gminy winni mieć zapewnione miejsce parkingowe dla sprzętu na terenie gminy, aby zapewnić gwarancję terminowej realizacji zamówienia. W razie konieczności Zamawiający udostępni miejsce parkingowe dla sprzętu przy ul. Swojskiej 3, w siedzibie Referatu Służb Technicznych. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za sprzęt pozostawiony w udostępnionym przez Zamawiającego miejscu do parkowania.
9. Z uwagi na specyfikę obszaru objętego przedmiotem zamówienia, trudne ukształtowanie terenu zaleca się przeprowadzenie wizji lokalnej przed złożeniem oferty. Nie jest ona wymagana przez Zamawiającego, a jedynie zalecana.
10. Szczegółowy opis sposobu realizacji przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 do niniejszej SWZ – Projektowane postanowienia umowy (dotyczy wszystkich części zamówienia).

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 148148,15 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na zimowym utrzymaniu dróg na terenie gminy Wilkowice w sezonie 2023/2024.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje realizację następujących części zamówienia:
2.3. CZĘŚĆ nr 3 – Świadczenie usługi polegającej na zimowym utrzymaniu dróg poprzez ich odśnieżanie i zwalczanie gołoledzi w REJONIE C. Łączna szacunkowa długość dróg do odśnieżana i zwalczania gołoledzi wynosi 18,79 km.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w podziale na części od 1 do 3 zawiera załącznik nr 5 do SWZ. W szczególności częścią Opisu Przedmiotu Zamówienia jest Zarządzenie nr 6/2016 Wójta Gminy Wilkowice z dnia 8 stycznia 2016 r. w sprawie wprowadzenia planu zimowego utrzymania dróg w granicach administracyjnych Gminy Wilkowice.
4. W załączniku nr 5 do SWZ Zamawiający określił wielkość przedmiotu zamówienia w podziale na części podając minimalny i maksymalny zakres przedmiotu zamówienia. Realizacja przedmiotu zamówienia w maksymalnym zakresie uzależniona jest od intensywności występowania opadów atmosferycznych i gołoledzi w okresie trwania umowy i stanowi uprawnienie, z którego Zamawiający może, lecz nie musi skorzystać.
5. Wykonawca zobowiązany jest posiadać co najmniej telefon komórkowy w celu zagwarantowania całodobowej łączności z Zamawiającym.
6. W każdym przypadku Wykonawca jest zobowiązany przystąpić do realizacji przedmiotu zamówienia /odśnieżania/ przy rzeczywistym opadzie śniegu o grubości 10 cm lub większej, bez wcześniejszego powiadomienia przez Zamawiającego. Ponadto Wykonawca winien przystąpić do realizacji przedmiotu zamówienia w czasie nie dłuższym niż 60 minut, liczonym od telefonicznego zgłoszenia przez Zamawiającego.
7. Wykonawca winien zgłosić godzinę rozpoczęcia jak również godzinę zakończenia (w tym ilość wypracowanych godzin efektywnych) realizacji usługi pracownikowi Zamawiającego odpowiedzialnemu za realizację przedmiotu zamówienia.
8. Wykonawcy spoza terenu gminy winni mieć zapewnione miejsce parkingowe dla sprzętu na terenie gminy, aby zapewnić gwarancję terminowej realizacji zamówienia. W razie konieczności Zamawiający udostępni miejsce parkingowe dla sprzętu przy ul. Swojskiej 3, w siedzibie Referatu Służb Technicznych. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za sprzęt pozostawiony w udostępnionym przez Zamawiającego miejscu do parkowania.
9. Z uwagi na specyfikę obszaru objętego przedmiotem zamówienia, trudne ukształtowanie terenu zaleca się przeprowadzenie wizji lokalnej przed złożeniem oferty. Nie jest ona wymagana przez Zamawiającego, a jedynie zalecana.
10. Szczegółowy opis sposobu realizacji przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 do niniejszej SWZ – Projektowane postanowienia umowy (dotyczy wszystkich części zamówienia).

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 148148,15 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 190380,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 190380,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 190380,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Usługowa MAGURKA Piotr Gębala

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 519153520

7.3.3) Ulica: Magurka Wilkowicka 6

7.3.4) Miejscowość: Wilkowice

7.3.5) Kod pocztowy: 43-365

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 190380,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-04-15

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 161220,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 161220,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 161220,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wycinka Drzew Ireneusz Ferdynus

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9372403377

7.3.3) Ulica: Wyzwolenia 98

7.3.4) Miejscowość: Wilkowice

7.3.5) Kod pocztowy: 43-365

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 161220,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-04-15

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W zakresie części III postępowania, dotyczącej REJONU C, nie złożono żadnej oferty.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.