Ogłoszenie z dnia 2024-09-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00445669/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont pomieszczeń w budynku Urzędu Miasta Poznania, na pl. Kolegiacki 17
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Poznań - Urząd Miasta Poznania
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631257822
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Kolegiacki 17
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 61-841
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zpb@um.poznan.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.poznan.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/poznan1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont pomieszczeń w budynku Urzędu Miasta Poznania, na pl. Kolegiacki 172.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ab9d524f-a34f-4f1b-8745-6f36e7982493
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00496064
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00049162/19/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.14 Remonty pomieszczeń w budynku UMP - pl. Kolegiacki 17
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00445669
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPb-II.271.91.2024.DK
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 285345,67 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu pomieszczeń w budynku Urzędu Miasta Poznania, na pl. Kolegiackim 17, zgodnie z:
a) przedmiarem, stanowiącym załącznik nr 2 do umowy;
b) technologią i parametrami określonymi w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB), stanowiącej załącznik nr 3 do umowy;
c) obowiązującymi w tym zakresie przepisami, w szczególności przepisami ustawy z dnia 7 lipca 994 r. Prawo budowlane, normami techniczno-budowlanymi, Polskimi Normami obowiązującymi w tym zakresie, mającymi bezpośrednie zastosowanie dyrektywami i normami Unii Europejskiej oraz sztuką budowlaną;
d) najwyższą starannością, zapewniając najwyższą jakość wykonywania robót;
e) kosztorysem ofertowym Wykonawcy;
f) uzgodnionym z Zamawiającym harmonogramem robót, uwzględniającym prace w maksymalnie dwóch pomieszczeniach jednocześnie;
g) zawartą umową.
2) Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
a) wykonanie robót budowlanych w budynku będącym w ciągłym użytkowaniu;
b) wyniesienie mebli z pokoju (w niektórych przypadkach na inną kondygnację);
c) wykonanie robót w sposób niekolidujący z funkcjonowaniem budynku, jak najmniej uciążliwy dla osób pracujących w budynku. Wykonawca prowadzić będzie roboty przez cały tydzień, przy czym wszystkie roboty głośne lub uciążliwe, powinny być wykonywane po godzinach pracy Urzędu Miasta Poznania, tj. w poniedziałki po godz. 17:00, a w pozostałe dni robocze po godz. 15:30. Wykonawca zobowiązuje się zorganizować roboty w sposób nienarażający użytkowników budynków na niebezpieczeństwo i uciążliwości wynikające z prowadzonych robót, nieutrudniający prowadzenia przez Urząd Miasta Poznania bieżącej działalności,
d) wykonanie pełnej dokumentacji fotograficznej.
3) Zamawiający wymaga udzielenia minimum 36 miesięcy gwarancji na roboty będące przedmiotem zamówienia oraz dostarczony materiał.
4) Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia określony został we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu
45410000-4 - Tynkowanie
45442100-8 - Roboty malarskie
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wszystkie oferty złożone w przedmiotowym postępowaniu zostały odrzuconeSEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Elementy systemu zamkniętego oraz drobny sprzęt do pobierania krwi
- Dostawa gazów laboratoryjnych na okres 24 miesięcy
- Wykonanie modernizacji systemu telewizji dozorowanej CCTV w budynku ODB oraz modernizacje łazienki w Ośrodku dla Bezdomnych
- Usługa wsparcia biblioteki taśmowej Quantum
- Dostawa implantów i sprzętu specjalistycznego na potrzeby Bloku Operacyjnego Ortopedii, endoplastyka dla Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. J. Strusia w Poznaniu
- Usługi odbioru i transportu odpadów z targowisk, Jarmarków i Kiermaszu w Poznaniu.
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie infrastruktury targowej Pomorskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Lubaniu Etap I
- Przebudowa segmentów F i G budynku głównego Szkoły Policji w Pile
- Wyprofilowanie i ulepszenie nawierzchni poprzez wykonanie związanej warstwy bitumicznej na drogach gminnych w Gminie Świlcza w 2024 r.
- Przebudowa i nadbudowa zbiornika wody czystej na Stacji Uzdatniania Wody na terenie działki nr ew. 85/39 w m. Kozery Nowe gm. Grodzisk Mazowiecki
- Konserwacja dróg leśnych w Nadleśnictwie Pomorze w roku 2024.
- "Zmiana sposobu użytkowania budynku w celu dostosowania pomieszczeń Szkoły Podstawowej z Oddziałami Przedszkolnymi w Czernej do wymogów ochrony Przeciwpożarowej i Sanitarnej"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.