Ogłoszenie z dnia 2024-09-12
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Kompleksowa usługa polegająca na zorganizowaniu dwóch wizyt studyjnych połączonych z wyjazdem turystycznym do Chin dla Słuchaczy Programu MBA-SGH Szkoły Głównej Handlowej.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: SZKOŁA GŁÓWNA HANDLOWA W WARSZAWIE
1.3.) Oddział zamawiającego: Podmiot należący do grupy VAT o nazwie Szkoła Główna Handlowa Grupa VAT w Warszawie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001502
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja Niepodległości 162
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-554
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzl@sgh.waw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: sgh.waw.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kompleksowa usługa polegająca na zorganizowaniu dwóch wizyt studyjnych połączonych z wyjazdem turystycznym do Chin dla Słuchaczy Programu MBA-SGH Szkoły Głównej Handlowej.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9ce4fff0-a7eb-4174-8d7b-be4b55a83dc9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00496083
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://sgh.eb2b.com.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://sgh.eb2b.com.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zostały określone w Rozdziale IX SWZ - Sposób porozumiewania się z Wykonawcami.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacja o zasadach przetwarzania danych osobowych przez Szkołę Główną Handlową w Warszawie, określone zostały w Rozdziale XXIII SWZ.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacja o zasadach przetwarzania danych osobowych przez Szkołę Główną Handlową w Warszawie, określone zostały w Rozdziale XXIII SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ADZL.25.1.43.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa usługa polegająca na zorganizowaniu dwóch wizyt studyjnych połączonych z wyjazdem turystycznym do Chin dla Słuchaczy Programu MBA-SGH Szkoły Głównej Handlowej:
1) pierwszy wyjazd w dniach 16-25 lutego 2025 r.
2) drugi wyjazd w dniach 02-11 listopada 2025 r.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają nw. załączniki do SWZ:
1) Załącznik nr 1c – Program wyjazdu 16-25 lutego 2025 r.,
2) Załącznik nr 1d – Program wyjazdu 02-11 listopada 2025 r.,
3) Załącznik nr 6 – Opis przedmiotu zamówienia (dalej „OPZ”)
4) Załącznik nr 7 – Wzór umowy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 55120000-7 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
79952000-2 - Usługi w zakresie organizacji imprez
55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
79540000-1 - Usługi w zakresie tłumaczeń ustnych
60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)
63511000-4 - Organizacja wycieczek
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-11-11
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 50
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość programu merytorycznego
4.3.6.) Waga: 50
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4), 5), 7), 8), 9) i 10) Ustawy Pzp oraz na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. 2022 poz. 835).
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej.
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich sześciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 3 zamówienia, których przedmiotem było organizowanie lub współorganizowanie na terenie Chińskiej Republiki Ludowej wydarzenia typu: konferencja o charakterze biznesowym, wizyta studyjna studentów, menedżerów, przedstawicieli władz, przy czym w przynajmniej jednym przypadku była to wizyta studyjna trwająca minimum 7 dni dedykowana dla studentów uczelni wyższej programu typu executive education (studenci studiów MBA lub studiów podyplomowych). W każdym z tych wydarzeń brać udział musiało przynajmniej 15 uczestników.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 2) Wykonawca na wezwanie Zamawiającego winien złożyć za pośrednictwem Platformy poprzez zakładkę „Pytania/Informacje” lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail dzl@sgh.waw.pl następujące dokumenty w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia:
a) oświadczenie, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5) Ustawy Pzp,
o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej
w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji
i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – Załącznik nr 3 do SWZ;
b) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji – w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 Ustawy Pzp*;
* wskazany termin 3 miesięcy określony został w § 2 ust. 1 pkt 6 Rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy.
c) oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych
w oświadczeniu, o którym mowa Rozdziale XIV ust. 1 pkt 1), w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego – Załącznik nr 4 do SWZ;
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 7) Wykonawca na wezwanie Zamawiającego winien złożyć za pośrednictwem Platformy poprzez zakładkę „Pytania/Informacje” lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail dzl@sgh.waw.pl następujące dokumenty w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału
w postępowaniu:
a) Wykaz usług wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 6 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, potwierdzających spełnienie warunku udziału w postępowaniu wskazanego w Rozdziale XIV ust. 1 pkt 2 SWZ wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy - Załącznik nr 5 do SWZ;
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
1. W celu potwierdzenia zgodności oferowanych usług z wymaganiami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia oraz we wzorze umowy Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą przedmiotowego środka dowodowego, tj. Program merytoryczny - lista spotkań biznesowych (załącznik nr 1a oraz 1b do SWZ), wykonanego na podstawie opisu przedmiotu zamówienia, Programu wyjazdu oraz wzoru umowy. 2. Program merytoryczny - lista spotkań biznesowych podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę/osoby upoważnioną/e), powinien uwzględniać w swej treści co najmniej: nazwę spotkania, termin i miejsce, czas trwania oraz opis kategorii, zgodnie z załącznikiem nr 1a oraz 1b do SWZ.3. Przedmiotowy środek dowodowy, o którym mowa w ust. 1, Wykonawcy składają do upływu terminu składania ofert, w sposób określony w Rozdziale XI SWZ.
4. Na podstawie złożonego przez Wykonawcę Programu merytorycznego - lista spotkań biznesowych, Zamawiający dokona oceny ofert w kryterium „Jakość programu merytorycznego”.
5. Przedmiotowy środek dowodowy, o którym mowa w ust. 1, nie podlega uzupełnieniu zgodnie z art. 107 ust. 3 Ustawy Pzp.
6. Nie złożenie do upływu terminu składania ofert przedmiotowego środka dowodowego, o którym mowa w ust. 1, będzie skutkowało odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2) lit. c) Ustawy Pzp.
7. Wykonawca może przedstawić wyłącznie 1 Program merytoryczny - lista spotkań biznesowych dla każdego z wyjazdów. Przedstawienie dwóch lub więcej Programów merytorycznych – listy spotkań biznesowych przez wykonawcę będzie skutkowało odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) Ustawy Pzp jako niezgodnej z warunkami zamówienia.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
4. Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą za pośrednictwem Platformy, podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osoby uprawnione, na zasadach określonych w Rozdziale XVust. 3 – 11, dokumenty wymienione w Rozdziale XV ust. 1:
1) Oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz przesłanek wykluczenia z postępowania (Załącznik nr 2 do SWZ);
2) Odpis lub informacja (wydruk) z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru - w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dotyczy każdego z tych Wykonawców); /Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia tych dokumentów, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych. Wykonawca powinien wskazać dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów/
3) Dowody dot. „samooczyszczenia” (jeżeli dotyczy);
4) Pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy);
5) Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 117 ust. 4 Ustawy Pzp (jeżeli dotyczy);
6) zobowiązanie podmiotu trzeciego (jeżeli dotyczy);
7) Zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa (jeżeli dotyczy).
8) Przedmiotowe środki dowodowe, o których mowa w Rozdziale VI SWZ, wymagane do oceny ofert, w kryterium „Jakość programu merytorycznego”, wykonanego na podstawie opisu przedmiotu zamówienia, Programu wyjazdu oraz wzoru umowy tj. Lista spotkań biznesowych w ramach programu (Załącznik nr 1a oraz 1b do SWZ).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ichw postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania
w postępowaniu i do zawarcia umowy.
2. Wykonawcy, którzy złożyli wspólną ofertę ponoszą, w razie wybrania ich oferty przez Zamawiającego, solidarną odpowiedzialność wobec Zamawiającego za wykonanie umowy.
3. Wykonawca/każdy spośród Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia Wykonawcy oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu;
4. podmiot trzeci, na którego potencjał powołuje się Wykonawca celem potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim podmiot udostępnia swoje zasoby Wykonawcy,
5. podwykonawcy, na których zasobach Wykonawca nie polega przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia podwykonawcy;
6. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie co najmniej jeden z Wykonawców występujących wspólnie powinien wykazać się całością doświadczenia wskazanego w ust. 1 pkt 2).
7. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w stosunku do żadnego z Wykonawców nie zachodzą przesłanki podstaw do wykluczenia z postępowania.
8. Zgodnie z art. 117 ust. 3 i 4 Ustawy Pzp Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
W takiej sytuacji Wykonawcy są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy spośród Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia zostały określone w § 7 Załącznika nr 7 do SWZ (Wzór umowy).7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-09-20 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://sgh.eb2b.com.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-09-20 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
6. Zamawiający dopuszcza możliwość rozliczenia wynagrodzenia po następujących skończonych etapach realizacji usługi w ramach każdego z wyjazdów:a. przesłanie Zamawiającemu przez Wykonawcę potwierdzenia dokonania rezerwacji noclegów w hotelach i biletów lotniczych i kolejowych na terenie Chin dla wszystkich Uczestników pierwszego wyjazdu (zgodnie z przyjętym do realizacji harmonogramem wyjazdu) – 35 % wartości wynagrodzenia,
b. organizacja i przeprowadzenie pierwszego wyjazdu zgodnie z zaakceptowanym przez Zamawiającego harmonogramem (płatność po podpisaniu protokołu odbioru tej części usługi) – 15 % wartości wynagrodzenia,
c. przesłanie Zamawiającemu przez Wykonawcę potwierdzenia dokonania rezerwacji noclegów w hotelach i biletów lotniczych i kolejowych na terenie Chin dla wszystkich Uczestników drugiego wyjazdu (zgodnie z przyjętym do realizacji harmonogramem wyjazdu) – 35 % wartości wynagrodzenia,
d. organizacja i przeprowadzenie drugiego wyjazdu zgodnie z zaakceptowanym przez Zamawiającego harmonogramem (płatność po skończeniu usługi i podpisaniu protokołu odbioru) – pozostałe 15 % wartości wynagrodzenia.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie wycinki drzew wraz z frezowaniem karp zagrażających bezpieczeństwu ruchu drogowego na terenie jednostek administracyjnych MZDW z podziałem na 8 zadań - nr postępowania 205/24
- Usługa cateringowa podczas spotkań informacyjnych, szkoleń i innych wydarzeń stacjonarnych i hybrydowych organizowanych przez Zamawiającego
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: Kozia 3/5 m 81, Trębacka 3 m 44, Wybrzeże Kościuszkowskie 17 m 25
- "Dostawa systemu do prześwietlania wycinków na potrzeby Oddziału Chirurgii Ogólnej i Onkologicznej Szpitala Czerniakowskiego sp. z o.o. "
- Dostawa materiałów do modernizacji eksponatów - zamówienie z podziałem na 5 części.
- Remont pokrycia dachu pokrytego papą na pokrycie papą termozgrzewalną w budynku mieszkalnym przy ul. Wspomnień 38 w Warszawie.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa obsługa wizyty studyjnej na Mazowszu w dniach 16-17 października 2024 r. na potrzeby realizacji międzynarodowego projektu.
- Zapewnienie noclegów wraz ze śniadaniami i kolacjami dla wystawców Festiwalu uczelni wyższych w 2024 r.
- Świadczenie usług restauracyjnych w ramach projektu ERA FABRIC dla Centrum Zaawansowanych Materiałów i Technologii CEZAMAT
- Zapewnienie usług hotelowych i gastronomicznych oraz sal konferencyjnych na potrzeby szkoleń organizowanych przez Sąd Okręgowy w Kielcach (pakiet konferencyjny)
- Zapewnienie usług konferencyjnych, gastronomicznych i hotelowych na potrzeby szkolenia dla kuratorów zawodowych okręgu Sądu Okręgowego w Nowym Sączu
- Usługa restauracyjna dla WEiP - DE-dzp.272-505/24
więcej: Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.