Og³oszenie z dnia 2024-09-12
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00567190/01 - Wynik z dnia 2024-10-28
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Us³uga transportu sanitarnego na potrzeby SPSK im. Prof. W. Or³owskiego CMKP.
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: SAMODZIELNY PUBLICZNY SZPITAL KLINICZNY IM. PROF. W. OR£OWSKIEGO CENTRUM MEDYCZNEGO KSZTA£CENIA PODYPLOMOWEGO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000290883
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Czerniakowska 231
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-416
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szpital@szpital-orlowskiego.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://www.szpital-orlowskiego.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Us³uga transportu sanitarnego na potrzeby SPSK im. Prof. W. Or³owskiego CMKP.
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-648eddd0-390c-11ef-880f-0e435a8a43bc
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00496093
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-09-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00253648/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.2 Us³uga transportu sanitarnego.
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://szpitalorlowskiego.eb2b.com.pl/3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://szpitalorlowskiego.eb2b.com.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne korzystania z Platformy Zakupowej okre¶la Regulamin Platformy Zakupowej (dostêpny pod adresem internetowym https://platforma.eb2b.com.pl/user/terms lub https://xx.eb2b.com.pl/user/terms). Wykonawca przystêpuj±c do postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego tj. bezp³atnie rejestruj±c siê lub loguj±c (w przypadku posiadania konta w Platformie Zakupowej), akceptuje warunki korzystania z Platformy, okre¶lone w Regulaminie oraz
uznaje go za wi±¿±cy.
Instrukcja korzystania z Platformy:
1) w zak³adce „Postêpowania”, dalej „Lista postêpowañ otwartych” wykonawca wybiera niniejsze postêpowanie oraz korzystaj±c z polecenia „Zg³o¶ siê do udzia³u w postêpowaniu” przechodzi odpowiednio do Formularza rejestracyjnego – w przypadku, kiedy wykonawca nie posiada konta na Platformie, lub panelu logowania u¿ytkownika do Systemu w przypadku posiadania konta na Platformie;
2) po wype³nieniu formularza rejestracyjnego wykonawca otrzymuje wiadomo¶æ elektroniczn± (e-mail) informuj±c±, ¿e mo¿e dokonaæ pierwszego logowania do Platformy. Rejestracja nowego konta podlega weryfikacji i akceptacji Operatora, która mo¿e potrwaæ do 24h (8h roboczych).
3) zg³oszenie do postêpowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Platformy. Po wprowadzeniu danych u¿ytkownika tj. adresu email oraz has³a zg³oszenie jest automatycznie akceptowane przez Platformê;
4) w zak³adce „Za³±czniki organizatora” przedmiotowego postêpowania dostêpna jest dokumentacja postêpowania (SWZ oraz pozosta³e dokumenty). Pobranie dokumentu nastêpuje po klikniêciu na wybrany za³±cznik i wci¶niêciu polecenia „Pobierz”. W celu pobrania wszystkich za³±czników jednocze¶nie nale¿y wybraæ polecenie „Pobierz paczkê”, a nastêpnie „Pobierz wszystkie za³±czniki organizatora”.
5) Zaleca siê, aby Wykonawca na bie¿±co ¶ledzi³ (sugerujemy codziennie) zmiany jakich w trakcie postêpowania mo¿e dokonaæ Zamawiaj±cy. Zalecenie dotyczy równie¿ informacji jakie Zamawiaj±cy kieruje do Wykonawców po zakoñczeniu sk³adania ofert. Niezbêdne wymagania sprzêtowo-aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na Platformie:
1) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 4/1 mb/s,
2) komputer klasy PC lub lub Mac, o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ RAM min. 8 GB, procesor dwurdzeniowy o taktowaniu min.
2,4 GHz, jeden z systemów operacyjnych: MS Windows, Mac OS, Linux, z aktualnym wsparciem technicznym producenta
(sugerujemy nie starsze ni¿ 3 lata od daty wszczêcia postêpowania),
3) zainstalowana dowolna wersja przegl±darki internetowej - sugerujemy najnowsze wersje: Chrome, Safari, Edge, Firefox, Opera,
4) w³±czona obs³uga JavaScript,
5) zainstalowany program obs³uguj±cy stosowane przez wykonawcê formaty plików (np. Acrobat Reader dla plików w formacie .pdf).
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UEL 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny CMKP 00-416 Warszawa, ul.
Czerniakowska 231,
2. inspektorem ochrony danych osobowych w SPSK im. prof. W. Or³owskiego CMKP jest Pan W³odzimierz Jackowski / tel. 22 584 13 25 / e-mail: inspektorOD@szpital-orlowskiego.pl.
Szczegó³owe informacje dot. RODO znajduj± siê w SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 29/8/2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: Us³uga transportu sanitarnego na potrzeby SPSK im. Prof. W. Or³owskiego CMKP.
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia stanowi za³. nr 2 do SWZ – Formularz asortymentowo-cenowy oraz za³. nr 3 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 60130000-8 - Us³ugi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas oczekiwania na przyjazd karetki
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
Uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:Wykonawca spe³ni warunek je¿eli:
a) posiada zezwolenie wydane przez Ministra w³a¶ciwego do spraw wewnêtrznych i administracji (lub ministra w³a¶ciwego do spraw wewnêtrznych) na u¿ywanie pojazdu samochodowego jako uprzywilejowanego w ruchu drogowym, który bêdzie wykorzystywany do realizacji zamówienia (art. 53 ust. 1 pkt 12 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 prawo o ruchu drogowym – t. j.: Dz. U z 2023 poz. 1047), tj. zezwolenie dla zg³oszonych przez Wykonawcê w Za³±czniku nr 5 do SWZ: min. 1 karetki z zespo³em specjalistycznym (S) oraz min. 1 karetki z zespo³em podstawowym (P).
b) jest wpisany do rejestru podmiotów wykonuj±cych dzia³alno¶æ lecznicz±, o którym mowa w art. 100 ustawy o dzia³alno¶ci leczniczej z dnia 15 kwietnia 2011 r. (t. j. Dz. U. 2024, poz. 799). Wykonawca spe³ni warunek je¶li przedstawi Za¶wiadczenie o wpisie do podmiotów wykonuj±cych dzia³alno¶æ lecznicz±.
Sytuacja ekonomiczna lub finansowa:
Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e: posiada ubezpieczenie od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± minimum 1 000 000,00 z³.
Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa:
Wykonawca spe³ni warunek kiedy wyka¿e, ¿e:
a) dysponuje min. 1 karetk± z zespo³em specjalistycznym (S) i min. 1 karetk± z zespo³em podstawowym (P) oraz min. 1 karetk± transportow± (T) wraz z podaniem informacji nt. ich marki, numeru rejestracyjnego oraz informacjê o podstawie do dysponowania tymi karetkami zgodnie z wzorem, który okre¶la Za³±cznik nr 5 do SWZ – Wykaz pojazdów.
b) w ci±gu ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonuje, co najmniej 2 us³ugi polegaj±ce na transporcie sanitarnym o warto¶ci min. 200 000,00 z³. brutto, ka¿da – zgodnie z wzorem, który okre¶la za³±cznik nr 6 do SWZ – Wykaz us³ug.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 Ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej, ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: a) Zezwolenie wydane przez Ministra w³a¶ciwego do spraw wewnêtrznych i administracji (lub ministra w³a¶ciwego do spraw wewnêtrznych) na u¿ywanie pojazdu samochodowego jako uprzywilejowanego w ruchu drogowym, który bêdzie wykorzystywany do realizacji zamówienia (art. 53 ust. 1 pkt 12 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 prawo o ruchu drogowym – t. j.: Dz. U z 2023 poz. 1047), dla zg³oszonych przez Wykonawcê w ofercie w Za³±czniku nr 5 do SWZ: min. 1 karetki z zespo³em specjalistycznym (S) oraz min. 1 karetki z zespo³em podstawowym (P).
b) Wpis do rejestru podmiotów wykonuj±cych dzia³alno¶æ lecznicz±, o którym mowa w art. 100 ustawy o dzia³alno¶ci leczniczej z dnia 15 kwietnia 2011 r. (t. j.: Dz. U. 2022, poz. 633).
c) Op³acona polisa lub inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia.
d) Wykaz pojazdów dostêpnych wykonawcy us³ug w celu realizacji zamówienia tj. min. 1 karetka z zespo³em specjalistycznym (S) i min. 1 karetka z zespo³em podstawowym (P) oraz min. 1 karetka transportowa (T) wraz z podaniem informacji nt. ich marki, numeru rejestracyjnego, informacja o podstawie do dysponowania tymi karetkami (Za³±cznik nr 5 do SWZ – Wykaz pojazdów).
e) Wykaz wykonanych us³ug, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz za³±czenia dowodów potwierdzaj±cych, ¿e us³ugi te zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie tj. co najmniej 2 us³ugi polegaj±ce na transporcie sanitarnym o warto¶ci min. 200 000,00 z³. brutto, ka¿da (Za³±cznik nr 6 do SWZ – Wykaz us³ug).
W przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
Zamawiaj±cy nie bêdzie wymaga³ z³o¿enia wraz z ofert± przedmiotowych ¶rodków dowodowych.5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Je¿eli Wykonawca bêdzie polegaæ na zasobach podmiotu udostêpniaj±cego zasoby (tzw. „trzeciego”):O¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim wykonawca powo³uje siê na jego zasoby (Za³±cznik nr 7 do SWZ).
Dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania zgodnie z rozdzia³em 12 pkt 5-8 SWZ. Dokumenty potwierdzaj±ce umocowanie do reprezentowania sporz±dzone w jêzyku obcym przekazuje siê wraz z t³umaczeniem na jêzyk polski.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenia zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo (w oryginale lub po¶wiadczonej notarialnie kopii) nale¿y do³±czyæ do oferty.W przypadku sk³adania jednej oferty przez dwa lub wiêcej podmiotów (Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia, np. konsorcja, spó³ki cywilne) oferta spe³niaæ musi nastêpuj±ce wymagania:
W odniesieniu do wymagañ postawionych przez Zamawiaj±cego, ka¿dy z Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie musi oddzielnie udokumentowaæ, ¿e nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 oraz 109 ust 1 pkt 4;
Potencja³ ekonomiczny, finansowy, techniczny i kadrowy Wykonawców w sumie musi spe³niaæ wymagane od Wykonawców warunki;
Oferta musi byæ podpisana w taki sposób, by prawnie zobowi±zywa³a wszystkich Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie;
Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie musz± ustanowiæ pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo do reprezentowania ich w postêpowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego;
Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane bêd± wy³±cznie z podmiotem wystêpuj±cym jako reprezentant pozosta³ych.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z zapisami Projektu umowy - za³±cznik nr 8 do SWZ.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-09-20 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://szpitalorlowskiego.eb2b.com.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-09-20 09:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-10-19
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- "Dostawa wyrobów medycznych -13 pakietów"
- Zaprojektowanie, uzgodnienie i wykonanie progów zwalniaj±cych na ul. Go¶ciniec i ul. Kazimierza D±browskiego na terenie m.st. Warszawy oraz ul. B³êkitnej w miejscowo¶ci Zakrêt
- Zakup licencji antywirusowych AV
- Dostawa i monta¿ zintegrowanego systemu rega³ów rotacyjnych do przechowywania dokumentacji Dzia³u Rejestracji Pojazdów i Wydawanych Uprawnieñ dla Urzêdu Dzielnicy Ursus m.st. Warszawy.
- Sprzeda¿ energii elektrycznej dla potrzeb O¶rodka Badawczego Instytutu Nauk Geologicznych PAN w Krakowie
- Sprzeda¿ i dostawa pró¿niowego, zamkniêtego systemu pobierania krwi dla potrzeb Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Warszawie
wiêcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Organizacja wsparæ integracyjnych"
- Dowóz uczniów z terenu Gminy Poniatowa w 2025 r.
- Dowo¿enie uczniów do Szko³y Podstawowej w Starym Lubotyniu
- US£UGA TRANSPORTOWA NA PRZEWÓZ UCZESTNIKÓW KLUBU SENIORA W ZALESIU
- "Dowóz osób z terenu Gminy Rozogi do ¦rodowiskowego Domu Samopomocy w Orzeszkach w roku 2025".
- ¦wiadczenie us³ug transportu sanitarnego dla ZZOZ w Wadowicach
wiêcej: (1) Us³ugi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.