Ogłoszenie z dnia 2024-09-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00427350/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usługi dowozu uczniów z terenu Gminy Poronin do szkół w roku szkolnym 2024/2025.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PORONIN
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892630
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Józefa Piłsudskiego 5
1.5.2.) Miejscowość: Poronin
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-520
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: usc@poronin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: poronin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://poronin.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usługi dowozu uczniów z terenu Gminy Poronin do szkół w roku szkolnym 2024/2025.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-382ea476-8457-4968-8ce2-ef82d55d9366
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00496128
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00011551/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Świadczenie usługi dowozu uczniów do szkół z terenu Gminy Poronin w roku szkolnym 2024/2025
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00427350
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.11.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na regularnym dowozie (odwozie) uczniów z terenu Gminy Poronin do szkół w roku szkolnym 2024/2025 oraz pełnienie opieki nad przewożonymi uczniami w trakcie realizacji przewozów, z podziałem na 3 części obejmujące przewóz uczniów na 3 trasach. Przewidywana liczba dni roboczych w roku szkolnym wynosi: 188 dni dla części I i II oraz 198 dni dla części III. Przewidywana liczba uczniów objętych dowozem: 46. Przy wszystkich trasach, godziny dowozu i odwozu, jak również inne szczegóły należy uzgodnić z dyrektorami poszczególnych szkół, przed rozpoczęciem nowego roku szkolnego.Wszyscy kierowcy pojazdów, muszą posiadać wymagane przepisami prawa uprawnienia i kwalifikacje a także posiadać odpowiednie umiejętności i doświadczenie zapewniające bezpieczeństwo pasażerów. Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę. Przewoźnicy obsługujący wszystkie trasy mają obowiązek zapewnić opiekunów we własnym zakresie i na własny koszt. Przy zawieraniu umów na dowozy, przewoźnicy zobowiązani są do dostarczenia danych dotyczących opiekunów (imię, nazwisko, adres zamieszkania) oraz numerów kontaktowych z nimi. Zamawiający wymaga by opiekunami były osoby pełnoletnie; zatrudnione na podstawie umowy o pracę.
Opiekunami mogą być wyłącznie osoby pełnoletnie, niewystępujące w Krajowym Rejestrze Karnym oraz w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym. Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego przedstawia oświadczenie, że osoby sprawujące opiekę nad uczniami podczas przejazdu oraz kierowcy pojazdu nie figurują w Krajowym Rejestrze Karnym oraz w Rejestrze Sprawców na Tle Seksualnym.
Wymagane jest wprowadzenie przez Wykonawcę Standardów ochrony małoletnich, o których mowa w Rozdziale 4 b ustawy z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich (Dz. U. z 2024 r. poz. 560).
Oferty należy złożyć odrębnie dla każdej części zamówienia.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik do wniosku.
CZĘŚĆ 1
Nazwa trasy nr 1 - Nowe Bystre Dudkówka – NOWE BYSTRE 61 SZKOŁA PODSTAWOWA.
Długość trasy : DOWÓZ 6,5 KM ODWÓZ 6,5 KM/dzień
Maksymalna liczba osób przewidywanych do jednoczesnego przewozu (pasażerów): 21. Łącznie do przewozu 21 osób.
Ze względu na trudne warunki terenowe zamawiający dopuszcza realizację zamówienia przez dwa pojazdy lub przy zastosowaniu dwóch kursów.
Wymagane jest wprowadzenie przez Wykonawcę Standardów ochrony małoletnich, o których mowa w rozdz. 4 b ustawy z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich (Dz. U. z 2024 r. poz. 560).
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60140000-1 - Nieregularny transport osób
60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.5.) Wartość części: 86480,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na regularnym dowozie (odwozie) uczniów z terenu Gminy Poronin do szkół w roku szkolnym 2024/2025 oraz pełnienie opieki nad przewożonymi uczniami w trakcie realizacji przewozów, z podziałem na 3 części obejmujące przewóz uczniów na 3 trasach. Przewidywana liczba dni roboczych w roku szkolnym wynosi: 188 dni dla części I i II oraz 198 dni dla części III. Przewidywana liczba uczniów objętych dowozem: 46. Przy wszystkich trasach, godziny dowozu i odwozu, jak również inne szczegóły należy uzgodnić z dyrektorami poszczególnych szkół, przed rozpoczęciem nowego roku szkolnego.Wszyscy kierowcy pojazdów, muszą posiadać wymagane przepisami prawa uprawnienia i kwalifikacje a także posiadać odpowiednie umiejętności i doświadczenie zapewniające bezpieczeństwo pasażerów. Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę. Przewoźnicy obsługujący wszystkie trasy mają obowiązek zapewnić opiekunów we własnym zakresie i na własny koszt. Przy zawieraniu umów na dowozy, przewoźnicy zobowiązani są do dostarczenia danych dotyczących opiekunów (imię, nazwisko, adres zamieszkania) oraz numerów kontaktowych z nimi. Zamawiający wymaga by opiekunami były osoby pełnoletnie; zatrudnione na podstawie umowy o pracę.
Opiekunami mogą być wyłącznie osoby pełnoletnie, niewystępujące w Krajowym Rejestrze Karnym oraz w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym. Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego przedstawia oświadczenie, że osoby sprawujące opiekę nad uczniami podczas przejazdu oraz kierowcy pojazdu nie figurują w Krajowym Rejestrze Karnym oraz w Rejestrze Sprawców na Tle Seksualnym.
Wymagane jest wprowadzenie przez Wykonawcę Standardów ochrony małoletnich, o których mowa w Rozdziale 4 b ustawy z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich (Dz. U. z 2024 r. poz. 560).
Oferty należy złożyć odrębnie dla każdej części zamówienia.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik do wniosku.
CZĘŚĆ 2
Nazwa trasy nr 2 - Małe Ciche–Stasikówka–Poronin–Suche –Ząb - Nowe Bystre – CZERWIENNE 245 SSP, SPSK , KSP-CZERWIENNE 341 (BACHLEDÓWKA).
Długość trasy: DOWÓZ 22 km, ODWÓZ 22 km/dzień.
Orientacyjne punkty odbioru/dowozu dzieci (przystanki): Małe Ciche, Stasikówka, Poronin Kośne Hamry, Poronin Jesionkówka, Poronin Dom Kultury, Poronin parking naprzeciw Urzędu Gminy, Suche, Ząb Potoczki, Ząb Remiza, Słodyczki, Nowe Bystre Górne, Nowe Bystre, Nowe Bystre Tartak.
Maksymalna liczba osób przewidywanych do jednoczesnego przewozu (pasażerów) 20. Łącznie do przewozu 20 osób.
Dowóz uczniów niepełnosprawnych. Jeden pojazd posiadający min. 20 miejsc siedzących dla pasażerów.
W jednym przypadku dojazd do posesji, z której należy odebrać a następnie dowieźć ucznia, w Nowem Bystrem jest utrudniony, szerokość drogi dojazdowej od 2,5m do 3m, w związku z powyższym zamawiający dopuszcza realizację zamówienia przez dwa pojazdy. Dowóz i odwóz uczniów z niepełnosprawnością uzależniony jest od stanu ich zdrowia, w związku
z tym konieczne jest aby przewoźnik wykazywał potrzebną w tym celu dyspozycyjność. Ze względu na konieczność dyspozycyjności lub trudne warunki terenowe zamawiający dopuszcza realizację zamówienia przez więcej niż 1 pojazd lub przy zastosowaniu większej niż 1 liczby kursów.
Wymagane jest wprowadzenie przez Wykonawcę Standardów ochrony małoletnich, o których mowa w rozdz. 4 b ustawy z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich (Dz. U. z 2024 r. poz. 560 ze zm.).
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60140000-1 - Nieregularny transport osób
60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.5.) Wartość części: 94000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na regularnym dowozie (odwozie) uczniów z terenu Gminy Poronin do szkół w roku szkolnym 2024/2025 oraz pełnienie opieki nad przewożonymi uczniami w trakcie realizacji przewozów, z podziałem na 3 części obejmujące przewóz uczniów na 3 trasach. Przewidywana liczba dni roboczych w roku szkolnym wynosi: 188 dni dla części I i II oraz 198 dni dla części III. Przewidywana liczba uczniów objętych dowozem: 46. Przy wszystkich trasach, godziny dowozu i odwozu, jak również inne szczegóły należy uzgodnić z dyrektorami poszczególnych szkół, przed rozpoczęciem nowego roku szkolnego.Wszyscy kierowcy pojazdów, muszą posiadać wymagane przepisami prawa uprawnienia i kwalifikacje a także posiadać odpowiednie umiejętności i doświadczenie zapewniające bezpieczeństwo pasażerów. Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę. Przewoźnicy obsługujący wszystkie trasy mają obowiązek zapewnić opiekunów we własnym zakresie i na własny koszt. Przy zawieraniu umów na dowozy, przewoźnicy zobowiązani są do dostarczenia danych dotyczących opiekunów (imię, nazwisko, adres zamieszkania) oraz numerów kontaktowych z nimi. Zamawiający wymaga by opiekunami były osoby pełnoletnie; zatrudnione na podstawie umowy o pracę.
Opiekunami mogą być wyłącznie osoby pełnoletnie, niewystępujące w Krajowym Rejestrze Karnym oraz w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym. Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego przedstawia oświadczenie, że osoby sprawujące opiekę nad uczniami podczas przejazdu oraz kierowcy pojazdu nie figurują w Krajowym Rejestrze Karnym oraz w Rejestrze Sprawców na Tle Seksualnym.
Wymagane jest wprowadzenie przez Wykonawcę Standardów ochrony małoletnich, o których mowa w Rozdziale 4 b ustawy z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich (Dz. U. z 2024 r. poz. 560).
Oferty należy złożyć odrębnie dla każdej części zamówienia.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik do wniosku.
CZĘŚĆ 3
Nazwa trasy nr 3 – Poronin (ul. Tatrzańska, ul. Kasprowicza, ul. Kościuszki) – Suche – Ząb ( ul. Ligasówka) - NOWY TARG ul. Podtatrzańska 74 SZKOŁA SPECJALNA PRZYSPOSABIAJĄCA DO PRACY, ul. Kościelna 4 OŚRODEK REHABILITACYJNO-EDUKACYJNO-WYCHOWAWCZY, Al. Tysiąclecia 100 NIEPUBLICZNA SZKOŁA PODSTAWOWA SPECJALNA „NIEBIESKA KOKARDKA”, ul. Jana Pawła II 85 ZESPÓŁ PLACÓWEK SZKOLNO-WYCHOWAWCZO OPIEKUŃCZYCH )
Długość trasy: DOWÓZ 32 km ODWÓZ 32 km/dzień. Maksymalna liczba osób przewidywanych do jednoczesnego przewozu (pasażerów) 5. Łącznie do przewozu 5 osób.
Dowóz uczniów niepełnosprawnych. Co najmniej jeden pojazd musi być wyposażony w fotelik samochodowy do przewozu osób niepełnosprawnych ( posiadający certyfikat bezpieczeństwa) – dziecko do 50 kg.
Odbiór uczniów z miejsca zamieszkania. Dowóz i odwóz uczniów z niepełnosprawnością uzależniony jest od stanu ich zdrowia, w związku z tym, konieczne jest aby przewoźnik wykazywał potrzebną w tym celu dyspozycyjność. Wymagane będzie podpisanie umowy powierzenia danych osobowych.
Ze względu na konieczność dyspozycyjności lub trudne warunki terenowe zamawiający dopuszcza realizację zamówienia przez więcej niż 1 pojazd lub przy zastosowaniu większej niż 1 liczby kursów.
Wymagane jest wprowadzenie przez Wykonawcę Standardów ochrony małoletnich, o których mowa w rodz. 4 b ustawy z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich (Dz. U. z 2024 r. poz. 560 ze zm.).
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60140000-1 - Nieregularny transport osób
60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.5.) Wartość części: 77220,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 94000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 94000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 94000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przewóz Osób Maciej Pradziad
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7361606207
7.3.4) Miejscowość: Ratułów
7.3.5) Kod pocztowy: 34-407
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Firma Handlowo Usługowa Maciej Pradziad
jakie przetargi wygrała firma
Firma Handlowo Usługowa Maciej Pradziad
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 94000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-06-278.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 84600,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 112800,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 112800,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przewóz Osób Maciej Pradziad
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7361606207
7.3.4) Miejscowość: Ratułów
7.3.5) Kod pocztowy: 34-407
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Firma Handlowo Usługowa Maciej Pradziad
jakie przetargi wygrała firma
Firma Handlowo Usługowa Maciej Pradziad
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 112800,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-06-278.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 100980,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 100980,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 100980,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRADZIAD JAN PRZEWÓZ OSÓB WYNAJEM POKOI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7361190273
7.3.3) Ulica: Majerczykówka 18
7.3.4) Miejscowość: Poronin
7.3.5) Kod pocztowy: 34-520
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRADZIAD JAN Przewóz Osób Wynajem Pokoi
jakie przetargi wygrała firma
PRADZIAD JAN Przewóz Osób Wynajem Pokoi
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 100980,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-06-278.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI PORONIN
- Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sołectwach Poronin, Stasikówka i Suche w sezonie zimowym 2024/2025.
- Remont drogi gminnej K420105 (ul. Budzowa) w km 0d 0+350 do km 0+550 w miejscowości Murzasichle.
więcej: przetargi PORONIN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług transportowych w zakresie przewozu osób na zajęcia WTZ przy DPS w Mnichowie oraz innych planowanych wyjazdów organizowanych w okresie od 02.01.2025 roku do dnia 31.12.2025
- DOWOŻENIE UCZNIÓW DO SZKÓŁ Z TERENU GMINY KRZYNOWŁOGA MAŁA W 2025 ROKU
- Dowozy szkolne do NOREW i NSP "ARKA" we Wrześni w 2025 roku
- "Kompleksowe wykonanie usługi w zakresie dowozu dzieci do placówek oświatowych Gminy Skąpe w 2025 roku"
- Przewóz seniorów - uczestników Klubu Senior+ oraz Dziennego Domu Senior + w Ćmielowie
- DOWÓZ UCZNIÓW NIEPEŁNOSPRAWNYCH Z TERENU GMINY MIEJSKIEJ PRZEWORSK DO PLACÓWEK OŚWIATOWYCH WRAZ Z OPIEKĄ PODCZAS PRZEWOZU W 2025 ROKU Z PODZIAŁEM NA CZĘŚCI
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.