Ogłoszenie z dnia 2024-09-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00451277/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
,,Dowóz uczniów do szkół prowadzonych przez Gminę Bulkowo w 2024 roku na podstawie zakupu biletów miesięcznych"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BULKOWO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611015709
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Szkolna 1
1.5.2.) Miejscowość: Bulkowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-454
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki
1.5.7.) Numer telefonu: 24 265 20 13
1.5.8.) Numer faksu: 24 265 23 50
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@bulkowo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.bulkowo.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1ec48ce6-b083-42c1-8992-c1dddc45f6bf1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
,,Dowóz uczniów do szkół prowadzonych przez Gminę Bulkowo w 2024 roku na podstawie zakupu biletów miesięcznych"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1ec48ce6-b083-42c1-8992-c1dddc45f6bf
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00496194
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00026115/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Dowóz uczniów do szkół prowadzonych przez Gminę Bulkowo w 2024 roku na podstawie zakupu biletów miesięcznych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00451277
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RRA.IZ.271.7.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 220739,50 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 88295,79 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest „Dowóz uczniów do szkół prowadzonych przez Gminę Bulkowo w 2024 roku na podstawie zakupu biletów miesięcznych”.
Zakres umowy obejmuje dowóz uczniów do szkół na terenie Gminy Bulkowo (Szkoła Podstawowa im. Marii Konopnickiej w Bulkowie z filią w Nowych Krubicach, ul. Szkolna 2, 09-454 Bulkowo; Szkoła Podstawowa im. Orła Białego w Nowych Łubkach, Nowe Łubki 7, 09-454 Bulkowo; Szkoła Podstawowa im. Armii Krajowej w Blichowie, Blichowo 61 A, 09-454 Bulkowo) na zasadzie zakupu biletów miesięcznych w dni nauki szkolnej, z uwzględnieniem organizacji roku szkolnego zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 18 kwietnia 2002 r. w sprawie organizacji roku szkolnego (Dz. U. Nr 46, poz. 432 ze zm.).
2. Pod pojęciem „dowóz” uczniów do szkoły należy rozumieć dowóz uczniów z ustalonych miejsc zamieszkania do szkoły przed rozpoczęciem zajęć i odwóz uczniów ze szkoły do ustalonych miejsc ich zamieszkania po zakończeniu zajęć. Trasy winne być realizowane na zasadzie komunikacji publicznej, ogólnodostępnej z pierwszeństwem przejazdu wskazanych w niniejszym postępowaniu uczniów.
3. Przewozy uczniów odbywać się mogą wyłącznie środkami transportu spełniającymi wymagania techniczne określone w przepisach ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2023 r., poz. 1047, ze zm.), ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2024 r., poz. 728, ze zm.) i innych przepisach związanych z przewozem osób.
4. Wykonawca musi zapewnić uczniom bezpieczny dowóz, tzn. odpowiednie warunki bezpieczeństwa i higieny. Dopuszcza się możliwość łączenia grup dowożonych do przedszkoli i szkół.
5. Zamawiający zapewnia opiekuna w każdym autobusie.
6. Autobusy muszą posiadać wystarczającą liczbę miejsc siedzących na określonej trasie, tak by zapewnić miejsca siedzące dla uczniów i opiekuna.
7. Wykonawca ubezpiecza autobusy i pasażerów od wszelkich szkód powstałych podczas przewozu i pozostających w związku z przewozem.
8. Liczbę i przebieg tras oraz godziny odjazdów Wykonawca ustala w uzgodnieniu z Dyrektorem danej szkoły, na następujących warunkach:
I. Szkoła Podstawowa im. Marii Konopnickiej w Bulkowie z filią w Nowych Krubicach
1) dojazd uczniów do szkoły: czas odjazdu z miejscowości zaczynającej kurs – nie wcześniej niż 6:50; czas dojazdu do szkoły nie później niż 7:55 i nie wcześniej niż 7:20;
2) powrót uczniów po zakończeniu zajęć lekcyjnych o godzinach 12:45, 13:40, 14:35 i 15:20; w czasie nieprzekraczającym 60 min od wyjazdu ze szkoły do miejscowości kończącej kurs.
II. Szkoła Podstawowa im. Orła Białego w Nowych Łubkach
1) dojazd uczniów do szkoły: czas odjazdu z miejscowości zaczynającej kurs – nie wcześniej niż 6:50; czas dojazdu do szkoły nie później niż 7:50 i nie wcześniej niż 7:15;
2) powrót uczniów po zakończeniu zajęć lekcyjnych o godzinach 12:45, 13:45, 14:30 i 15:30; w czasie nieprzekraczającym 60 min od wyjazdu ze szkoły do miejscowości kończącej kurs.
III. Szkoła Podstawowa im. Armii Krajowej w Blichowie
1) dojazd uczniów do szkoły: czas odjazdu z miejscowości zaczynającej kurs – nie wcześniej niż 6:40; czas dojazdu do szkoły nie później niż 7:55 i nie wcześniej niż 7:15;
2) powrót uczniów po zakończeniu zajęć lekcyjnych o godzinach 13:35, 14:30 i 15:25; w czasie nieprzekraczającym 60 min od wyjazdu ze szkoły do miejscowości kończącej kurs.
9. Przewozy muszą odbywać się w ramach regularnych przewozów osób w krajowym transporcie drogowym zgodnie z ustawą o transporcie drogowym (Dz. U. z 2024 r., poz. 728, ze zm.).
10. Szacowany dzienny przewóz uczniów wynosić będzie 237 osób. Wykaz zawierający liczbę uczniów ze wskazaniem miejscowości, z których będą odbierani stanowi załącznik nr 8 do SWZ. Mapka z orientacyjnym przebiegiem tras i miejscami wsiadania i wysiadania uczniów stanowi załącznik nr 9 do SWZ.
11. W przypadku awarii pojazdu przewożącego dzieci Wykonawca zobowiązuje się zapewnić inny, sprawny technicznie, aby dowozy przebiegały bez zakłóceń. Zamawiający wymaga aby czas podstawienia pojazdu zastępczego był nie dłuższy niż 60 minut.
12. Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części z następujących względów:
Wartość zamówienia jest niższa od tzw. progów unijnych które zobowiązują do implementacji dyrektyw UE. Dyrektywa 2014/24/UE w treści motywu 78 wskazuje, że aby zwiększyć konkurencję, instytucje zamawiające należy w szczególności zachęcać do dzielenia dużych zamówień na części. Przedmiotowe zamówienie nie jest dużym zamówieniem w rozumieniu motywu 78 powołanej dyrektywy UE (dyrektywy stosuje się od tzw. progów UE, a dyrektywa posługuje się pojęciem dużego zamówienia na gruncie zamówień podlegających dyrektywie - a więc zamówienia o wartości znacznie przewyższającej tzw. progi UE). Zamówienie nie zostało podzielone na części z następujących względów:
a. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług funkcjonalnie ze sobą związanych. Zamówienie obejmuje dowóz uczniów do jednej placówki oświatowej. Rozdzielenie usług groziłoby niedającymi się wyeliminować problemami organizacyjnymi związanymi z odpowiedzialnością za poszczególne elementy usługi wykonywanych przez różnych Wykonawców.
b. Reasumując, Zamawiający nie dokonał podziału zamówienia na części ze względu na to, że podział taki groziłby nadmiernymi trudnościami technicznymi oraz nadmiernymi kosztami wykonania zamówienia. Potrzeba skoordynowania działań różnych wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia mogłaby poważnie zagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia. Niedokonanie podziału zamówienia podyktowane było zatem względami technicznymi, organizacyjnym oraz charakterem przedmiotu zamówienia. Zastosowany ewentualnie podział zamówienia na części nie zwiększyłby konkurencyjności w sektorze małych i średnich przedsiębiorstw – zakres zamówienia jest zakresem typowym, umożliwiającym złożenie oferty wykonawcom z grupy małych lub średnich przedsiębiorstw. Zgodnie z treścią motywu 78 dyrektywy, Instytucja zamawiająca powinna mieć obowiązek rozważenia celowości podziału zamówień na części, jednocześnie zachowując swobodę autonomicznego podejmowania decyzji na każdej podstawie, jaką uzna za stosowną, nie podlegając nadzorowi administracyjnemu ani sądowemu.
13. Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
60112000-6 – usługi w zakresie publicznego transportu drogowego.
14. Przedmiot zamówienia należy wykonywać z udziałem osób posiadających odpowiednie kwalifikacje i doświadczenie.
15. Zamawiający, na podstawie art. 95 ustawy Pzp, określa następujące wymagania dotyczące zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności, w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy ( Dz. U. z 2023 r. poz. 1465, ze zm.):
a) rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, które dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę, osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: czynności związane z kierowaniem pojazdami,
b) sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp – Wykonawca, w terminie do 5 dni od daty podpisania umowy, przedłoży Zamawiającemu oświadczenie, że osoby wykonujące czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem usług (kierowanie pojazdami) są zatrudnione, na podstawie umowy o pracę, zarówno przez Wykonawcę, jak i podwykonawców,
c) uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 95 ustawy Pzp oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań: w okresie realizacji zamówienia Zamawiający ma prawo do skierowania wniosku do inspektoratu pracy o przeprowadzenie kontroli;
d) niespełnienie wymagań, o których mowa pod lit. „a” skutkuje sankcjami w postaci kar umownych określonych w umowie o udzielenie zamówienia publicznego (załącznik nr 7 do SWZ); niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane pod lit. „a”.
16. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.
17. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 ustawy Pzp.
18. Zgodnie z art. 256 ustawy Pzp Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia odpowiednio przed upływem terminu składania ofert, jeżeli wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 93084,12 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 109968,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 93084,12 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MAT-BUS Michał Warzecha
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6621317096
7.3.3) Ulica: Szosa 25a
7.3.4) Miejscowość: Bogucice II
7.3.5) Kod pocztowy: 28-400
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 93084,12 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-09-02 do 2024-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dowóz dzieci do szkół na terenie Gminy Tczów w 2025 roku
- "Świadczenie usług przewozowych w zakresie publicznego transportu zbiorowego na terenie Gminy Wolbrom".
- Świadczenie usług w zakresie publicznego transportu zbiorowego na terenie Gminy Trzyciąż w okresie: 02. 01. 2025r. - do 31. 12. 2026r.
- "Zakup biletów miesięcznych dla uczniów dojeżdżających do placówek oświatowych w Gminie Gaworzyce w okresie od 1 stycznia 2025 r. do 31 grudnia 2026 r."
- Transport uczestników sekcji sportowych MOSiR Bochnia na zawody sportowe, turnieje i zgrupowania w okresie styczeń - grudzień 2025 r.
- REGULARNY PRZEWÓZ OSÓB W PUBLICZNYM TRANSPORCIE ZBIOROWYM - OBSZAR CZARNA
więcej: (1) Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.