Ogłoszenie z dnia 2023-11-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00433426/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-09
- 2023/BZP 00447145/01 - Modyfikacja z dnia 2023-10-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa autobusu do przewozu osób niepełnosprawnych w Gminie Majdan Królewski
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MAJDAN KRÓLEWSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409695
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 1 A
1.5.2.) Miejscowość: Majdan Królewski
1.5.3.) Kod pocztowy: 36-110
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@majdankrolewski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://majdankrolewski.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/majdankrolewski1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa autobusu do przewozu osób niepełnosprawnych w Gminie Majdan Królewski2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4399a558-667a-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00496255
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00092495/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Zakup autobusu do przewozu osób niepełnosprawnych w Gmine Majdan Królewski
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00433426
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.BIF.271.13.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowego, nieużywanego auto-busu „Autobus 39 miejsc + kierowca + 1 miejsce do przewożenia osoby na wózku inwalidzkim” zgodnie ze Specyfikacją techniczną – Opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 2.
2. Autobus musi być dostosowany do przewozu osób niepełnosprawnych w tym co najmniej jednej osoby korzystającej z wózka inwalidzkiego. Miejsce dla wózka inwalidzkiego w wydzielonej przestrzeni lub uzyskiwane po demontażu części foteli. Pojazd po-winien być wyposażony w windę ułatwiającą wprowadzenie wózka inwalidzkiego do wnętrza pojazdu i pasy bezpieczeństwa dostosowane do osoby siedzącej na wózku.
3. Autobus musi spełniać wymagania polskich przepisów dotyczących autobusów przeznaczonych do przewozu osób niepełnosprawnych wynikających z przepisów ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. prawo o ruchu drogowym (Dz. U. 2023 poz. 1047 z późn. zm.) oraz Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdu oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. 2016 poz. 2022 z późn. zm.).
Musi posiadać aktualne świadectwo homologacji lub równoważny dokumentu pod nazwą krajowe indywidualne dopuszczenie pojazdu wydane przez Dyrektora Transportowego Dozoru Technicznego z przystosowaniem do przewozu osób niepełnosprawnych wydane zgodnie z Ustawą z dnia 14 kwietnia 2023 r. o systemach homologacji pojazdów oraz ich wyposażenia (Dz. U. 2023 poz. 919 z późn. zm.)
4. Oferowany autobus musi pochodzić z produkcji seryjnej i nie może zawierać prototypowych rozwiązań dostosowujących oferowane urządzenia do wymogów opisu przed-miotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34121000-1 - Autobusy i autokary
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 991773,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 991773,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 991773,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MMI Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8393171078
7.3.3) Ulica: Przemysłowa 17
7.3.4) Miejscowość: Redzikowo
7.3.5) Kod pocztowy: 72-200
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 991773,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-11-15 do 2024-10-10PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup autobusu szkolnego na potrzeby dowozu uczniów do szkół prowadzonych przez Gminę Nowe Miasto nad Pilicą
- Dostawa w formie finansowania operacyjnego autobusu do przewozu dzieci na potrzeby Gminy Błaszki
- Leasing autobusu klasy III turystycznego w okresie 60 miesięcy
- Zakup autobusu do przewozu uczniów Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Mirczu
- Zakup 24 - osobowego autobusu do przewozu niepełnosprawnych podopiecznych Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Rudniku nad Sanem
- Zakup autobusu szkolnego na potrzeby dowozu uczniów do szkół podstawowych przez Gminę Gostynin
więcej: Autobusy i autokary »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.