Ogłoszenie z dnia 2023-11-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00446630/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywne dostawy oleju opałowego w 2024 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Głowaczów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223646
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 35
1.5.2.) Miejscowość: Głowaczów
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-903
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.7.) Numer telefonu: 48 6231075
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@glowaczow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.glowaczow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
glowaczow.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywne dostawy oleju opałowego w 2024 r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c1b93747-6cb7-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00496259
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00021492/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Sukcesywne dostawy oleju opałowego w 2024 r.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00446630
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.27.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 765000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy oleju opałowego w 2024 r. w ilości szacunkowej ok. 153000 litrów rzeczywistych o właściwościach zgodnych z Polską Normą PN-C-99024:2011. Zapotrzebowanie ilościowe podane wyżej na olej opałowy, stanowi przewidywane, szacunkowe (+/-) zapotrzebowanie w okresie wykonania zamówienia i nie jest wiążące dla Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmian ilościowych uzależnionych od warunków pogodowych i zapotrzebowania na ciepło.
Dostawy oleju w ramach niniejszego zamówienia dokonywane będą bezpośrednio do 10 kotłowni budynków zarządzanych przez Zamawiającego tj.:
- Publiczna Szkoła Podstawowa w Głowaczowie,
- Publiczna Szkoła Podstawowa w Brzózie,
- Urzędu Gminy Głowaczów, ul. Rynek 35,
- strażnicy OSP Głowaczów, ul. Plebańska,
- strażnicy OSP w Cecylówce Brzózkiej,
- strażnicy OSP w Lipie,
- Ośrodek Zdrowia w Głowaczowie ul. Warecka,
- Ośrodka Zdrowia w Brzózie,
- Ośrodek Zdrowia w Studziankach Pancernych,
- Budynek Gospodarki Komunalnej Gminy Głowaczów, ul. Kozienicka w Głowaczowie.
Dostawy odbywać się będą sukcesywnie na wniosek zamawiającego, w miarę występujących potrzeb, każdorazowo, określając ilość potrzebnego oleju opałowego. Rozliczenie każdorazowego tankowania odbywać się będzie w oparciu o ilości rzeczywiste zatankowanego oleju (według wskazania przepływomierza). Przy każdej dostawie planujemy napełniać wszystkie zbiorniki kotłowni „do pełna” w każdym obiekcie.
Wykonawca zobowiązany jest zapewnić transport oleju opałowego środkami transportu do tego przystosowanymi, tj. autocysterną wyposażoną w legalizowany przepływomierz z drukarką, pompą ssąco – tłoczącą oraz wąż gumowy o długości minimum 30 metrów.
Olej dostarczany będzie transportem wykonawcy i na jego koszt do 11 kotłowni budynków wskazanych przez zamawiającego. Olej opałowy dostarczany będzie w dni robocze w godz. 8.00 – 14.00 do kotłowni Zamawiającego. Dostawa sukcesywna w ciągu trwania umowy musi być zrealizowana w terminie nie dłuższym niż 72 godzin od przekazania zapotrzebowania (każdorazowego zamówienia). Odbiór dostarczonej partii oleju opałowego dokonywany będzie przez komisję powołaną przez Zamawiającego na podstawie wystawionego przez Wykonawcę kwitu „W-Z. Pokwitowanie odbioru – kwit W-Z, należy wystawić oddzielnie dla każdej zatankowanej kotłowni. Do każdej dostawy, przy odbiorze Wykonawca zobowiązany jest dołączyć certyfikat/świadectwo jakości dostarczanego oleju opałowego, wystawione przez producenta, potwierdzające właściwości fizyko-chemiczne dostarczonej partii oleju opałowego.
2.Charakterystyka techniczna przedmiotu dostawy, który powinien posiadać następujące parametry jakościowe:
- wartość opałowa - nie mniej niż 42,6 MJ/kg
- gęstość w temp. 15 C - nie więcej niż 860 kg/m3,
- temperatura zapłonu - nie mniejsza niż 56C,
- pozostałość po spopieleniu - nie większa niż 0,01%(m/m)
zawartość siarki do 0,1%,
- temperatura płynięcia - nie większa – 20C,
- pozostałości po koksowaniu w 10%, pozostałości destylacyjne – 0,3% (m/m),
- lepkość kinematyczna w temp. 20 - nie większa niż 6,00 mm2/s, zawartość wody - nie więcej niż 200 mg/kg.
Skład frakcyjny dostarczonego oleju opałowego winien być następujący:
- do temperatury 250 C destyluje - nie więcej niż – 65% (V/V)
- do temperatury 350C destyluje - nie mniej niż – 85% (V/V
- barwa - wzrokowo czerwona
- zawartość ciał obcych - nie więcej niż 24 mg/kg.
3. Kody Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
- olej opałowy – 09135100-5
4.5.3.) Główny kod CPV: 09135100-5 - Olej opałowy
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 792540,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 792540,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 792540,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TERM-OIL Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7962880746
7.3.3) Ulica: Ofiar Firleja 7
7.3.4) Miejscowość: Radom
7.3.5) Kod pocztowy: 26-600
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 792540,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-01-01 do 2024-12-31PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa oleju napędowego grzewczego do obiektów gminy Bielsk w roku 2025
- "Sukcesywne dostawy partiami w I półroczu 2025 r 24 000 l. oleju opałowego lekkiego do SP 20 oraz do PM Nr 4 w Jaworznie z zastrzeżeniem zmniejszenia tej ilości maksymalnie o 30% "
- Zakup i dostawa oleju opałowego grzewczego lekkiego w ilości 35 000 litrów o parametrach zgodnych z normą PN-C-96024:2011
- Dostawa oleju opałowego z przeznaczeniem na potrzeby kotłowni lokalnych w budynkach przy ul. Rolniczej 33 w Sieniawce oraz przy ul. Kolejowej 4 w Bogatyni
- Dostawa do Nadleśnictwa Wipsowo paliw płynnych i oleju opałowego na 2025 rok
- Sukcesywna dostawa oleju opałowego lekkiego do kotłowni olejowych stanowiących własność Gminy Sokoły
więcej: Olej opałowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.