Ogłoszenie z dnia 2022-12-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00392041/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
IIZakup i dostawa komputerów przenośnych wraz z oprogramowaniem w ramach projektu grantowego „Wsparcie dla dzieci z rodzin pegeeorowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIASTA PUCK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675439
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. 1-go Maja 13
1.5.2.) Miejscowość: Puck
1.5.3.) Kod pocztowy: 84-100
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@miasto.puck.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.miastopuck.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
bip.miastopuck.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
IIZakup i dostawa komputerów przenośnych wraz z oprogramowaniem w ramach projektu grantowego „Wsparcie dla dzieci z rodzin pegeeorowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fa4c0dd5-4ace-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00496275
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00025802/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem w ramach projektu „Granty PPGR - Wsparcie dzieci i wnuków byłych pracowników PGR w rozwoju cyfrowym” dofinans. ze śr. PO Polska Cyfrowa na 14-20 r
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Program Operacyjny Polska Cyfrowa na lata 2014 – 20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00392041/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RGKiM.271.3a.2022.WJa
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa 11 szt. komputerów przenośnych wraz z oprogramowaniem biurowym. w ramach projektu grantowego „Wsparcie dla dzieci z rodzin pegeeorowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR”. Zakres rzeczowy umowy finansowany jest ze środków Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014 – 2020, na podstawie umowy o powierzenie grantu nr 2083/2022. Wymaga się aby sprzęt komputerowy był nieużywany, kompletny, wolny od wad. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć wskazane w SWZ: deklaracje zgodności CE, instrukcje użytkowania i obsługi sprzętu, instrukcje do zgłaszania usterek przez użytkowników, konta użytkownika właściwego dla producenta systemu
operacyjnego, dokumenty gwarancyjne do każdego zestawu komputerów.
Wykonawca zobowiązany jest do skonfigurowania komputerów wg. zaleceń Zamawiającego określonych w Załączniku nr 7 do SWZ.
Dostawa odbywa się w formie jednorazowej.
Zakupiony sprzęt będzie przekazany osobom fizycznym – użytkownikom; komputery nie trafią do placówek edukacyjnych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 32390,82 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 106053,06 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 32390,82 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ALLTECH spółka jawna Zdzisław Pająk, Artur Pająk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7740013894
7.3.3) Ulica: ul. Spółdzielcza 33
7.3.4) Miejscowość: Płock
7.3.5) Kod pocztowy: 09-407
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"ALLTECH" - SPÓŁKA JAWNA ZDZISŁAW PAJĄK, ARTUR PAJĄK
jakie przetargi wygrała firma
"ALLTECH" - SPÓŁKA JAWNA ZDZISŁAW PAJĄK, ARTUR PAJĄK
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 32390,82 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-06SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z PUCKA
- Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu z podziałem na 2 części:Cz. 1. nad rozbudową oraz przebudową budynku szkoły w Kłaninie", Cz. 2: nad rozbudową budynku warsztatów szkolnych PCKZiU w Pucku
- "Dostawa sprzętu multimedialnego i urządzeń z technologią VR na potrzeby Szkoły Podstawowej im. M. Zaruskiego w Pucku w ramach projektu..."
- Adaptacja sali konferencyjnej w budynku Gminy Puck
- Przebudowa i remont budynku gminnego Dom Kaszubski - Rewaloryzacja Domu Pomorskiego - klubu kultury w Swarzewie.
więcej: przetargi w Pucku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i wdrożenie systemu do wykonywania kopii zapasowych
- Dostawa wyposażenia na potrzeby funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności w Malinowie - sprzęt komputerowy
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
- Dostawa sprzętu komputerowego do siedzib jednostek Powiatu Częstochowskiego oraz Starostwa Powiatowego w Częstochowie - 2 części
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych oraz wyposażenia do placówek przedszkolnych na terenie Gminy Linia
- Zakup i dostawa urządzeń typu UTM, oprogramowania XDR, oraz serwera NAS do Starostwa Powiatowego i Powiatowego Zespołu ds. Orzekania o Niepełnosprawności w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.