Ogłoszenie z dnia 2022-12-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00470229/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-01
- 2022/BZP 00522306/01 - Wynik z dnia 2022-12-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa paliw 2023 – 2024
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Krośnice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934704
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sportowa 4
1.5.2.) Miejscowość: Krośnice
1.5.3.) Kod pocztowy: 56-320
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kbien@ug.krosnice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.krosnice.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.krosnice.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa paliw 2023 – 20242.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1189417e-7155-11ed-aea3-5a7c432eaced
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00496284
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00470229/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RGPOŚiI.271.31.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 245000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Olej opałowy typu lekkiego o parametrach:a) Wartość opałowa – nie mniejsza niż: 42,6 MJ,
b) Skład frakcyjny:
• do temp. 250ºC destyluje – nie większy niż: 65,00 %(v/v),
• do temp. 350ºC destyluje – nie mniejszy niż: 85,00 %(v/v),
c) Lepkość kinetyczna w temp. 20ºC – nie większa niż: 6,00 mm2/s,
d) Temperatura płynięcia – nie większa niż: - 20ºC,
e) Temperatura zapłonu – nie mniejsza niż: 56ºC,
f) Pozostałość po koksowaniu w 10%-wej pozostałości dest. – nie większa niż: 0,3 %(m/m)
g) Pozostałość po spopieleniu – nie większa niż: 0,01 %(m/m),
h) Zawartość siarki – nie większa niż: 0,1 %(m/m),
i) Zawartość siarki – nie większa niż: 200,00 mg/kg,
j) Całkowita zawartość zanieczyszczeń – nie większa niż: 24,00 mg/kg,
k) Gęstość w temp. 15ºC – nie większa niż: 820,00 kg/m3,
l) Zawartość znacznika (Solvent Yellow 124) – nie mniejsza niż: 6,00 mg/l,
m) Zawartość barwnika (Solvent Res 19) – nie mniejsza niż: 6,60 mg/l
do kotłowni zlokalizowanej przy Zespole Szkół w Kuźnicy Czeszyckiej nr 1 i świetlicy wiejskiej w Łazach Małych.
Przewidywana ilość oleju opałowego w okresie trwania umowy będzie wynosić ok. 55 000 litrów.
Przewidywaną ilość oleju opałowego oszacowano na podstawie danych zużycia oleju z lat ubiegłych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09100000-0 - Paliwa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09135100-5 - Olej opałowy
4.5.5.) Wartość części: 184000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2) Etylina E95 bp, dla potrzeb działalności Urzędu Gminy Krośnice.Przewidywana ilość paliw w okresie trwania umowy wyniesie około:
a) 1 200 litrów,
Przewidywaną ilość paliw oszacowano na podstawie danych z lat ubiegłych.
Wyżej wymienione paliwa winny spełniać wymagania jakościowe określone obowiązującymi przepisami prawa:
− dostawa etylina E95 bp powinna spełniać wymagania określone w normie PN-EN 228 oraz aktualnej ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o systemie monitorowania i kontrolowania jakości paliw, aktualnego Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (tj. Dz. U. 2022 r. poz. 1315 ze zm.).
4.5.3.) Główny kod CPV: 09100000-0 - Paliwa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09132100-4 - Benzyna bezołowiowa
4.5.5.) Wartość części: 6000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2) olej napędowy dla potrzeb działalności Urzędu Gminy Krośnice.Przewidywana ilość paliw w okresie trwania umowy wyniesie około:
a) 10 000 litrów,
Przewidywaną ilość paliw oszacowano na podstawie danych z lat ubiegłych.
Wyżej wymienione paliwa winny spełniać wymagania jakościowe określone obowiązującymi przepisami prawa:
− dostawa oleju napędowego powinna spełniać wymagania określone w normie PN-EN 590 oraz aktualnej ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o systemie monitorowania i kontrolowania jakości paliw, aktualnego Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (tj. Dz. U. 2022 r. poz. 1315 ze zm.).
4.5.3.) Główny kod CPV: 09100000-0 - Paliwa
4.5.5.) Wartość części: 54000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 4 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Oferty dodatkowe Wykonawców złożone w myśl art. 249 ustawy Prawo zamówień publicznych mają tą samą cenę. Tym samym Zamawiający nie może rozstrzygnąć postępowania poprzez wskazanie oferty najbardziej korzystnej
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa oleju opałowego
- "Dostawa 27 000 litrów oleju opałowego do SP Nr 20 oraz 13 000 litrów oleju opałowego do PM Nr 4 w Jaworznie, z zastrzeżeniem zmniejszenia tej ilości maksymalnie o 15% dla poszczególnej placówki "
- Zakup pliwa
- Dostawa paliw płynnych do ambulansów sanitarnych zamawiającego
- Dostawy paliw płynnych, akcesoriów samochodowych i usług mycia samochodów
- Dostawa paliwa do samochodów służbowych Biura RPO
więcej: Paliwa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.