Ogłoszenie z dnia 2023-11-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00484226/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
WYBÓR WYKONAWCY USŁUGI ŻYWIENIA NA RZECZ
SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 36 WE WROCŁAWIU
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa nr 36 im. Bohaterów Westerplatte we Wrocławiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000692400
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Chopina 9b
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 51-609
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat.sp036@wroclawskaedukacja.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://sp36.szkolnastrona.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4623be21-7e43-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
WYBÓR WYKONAWCY USŁUGI ŻYWIENIA NA RZECZSZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 36 WE WROCŁAWIU
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4623be21-7e43-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00496357
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00019755/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 WYBÓR WYKONAWCY USŁUG ŻYWIENIA UCZNIÓW W SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 36 WE WROCŁAWIU W 2024 roku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00484226
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja usługi żywienia zbiorowego uczniów, w Szkole Podstawowej nr 36 we Wrocławiu (51-609), przy ul. F. Chopina 9b, w miejscu nauki, polegającej na przygotowaniu i wydawaniu wyżywienia (obiad) dla średnio 320 uczniów dziennie, przebywających, na co dzień w jednostce Zamawiającego
2. Średnią ilość wydanych obiadów (przez cały okres trwania zamówienia) szacuje się na poziomie 60480. Faktyczna ilość wydawanych posiłków uzależniona jest od frekwencji uczniów w poszczególnych dniach. Minimalna, dzienna ilość obiadów, do wykonania których Wykonawca jest zobowiązany wynosi 10 zestawów.
3. Zamawiający wymaga, aby cały posiłek był przygotowany i wydany w siedzibie Zamawiającego. Zamawiający nie wyraża zgody na dowożenie i wydawanie jakichkolwiek części posiłków, przygotowanych poza wynajętym blokiem żywieniowym.
4. Wynajęty blok żywieniowy spełnia wymogi budowlano-techniczne, ale NIE SPEŁNIA WYMOGÓW SANITARNYCH. Zgodnie z zaleceniami Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego, wynajęte pomieszczenia należy dostosować do wymogów sanitarnych poprzez usunięcie nieprawidłowego układu funkcjonalnego pomieszczeń polegającego na:
1) Braku bezpośredniego połączenia obieralni wstępnej z kuchnią (przejście do kuchni odbywa się korytarzem dostępnym również dla pracowników technicznych Zamawiającego). Ponadto pomieszczenia te znajdują się na różnych kondygnacjach co wymusza przebudowę schodów.
2) Nieprawidłowym usytuowaniu wejścia do pomieszczenia magazynu spożywczego
z poziomu kuchni (dostawa towaru do magazynu odbywa się przez kuchnię)
Dotychczasowy Wykonawca, korzysta z pomieszczeń na zasadzie wcześniej nabytego dopuszczenia (2000 r), warunkowo przedłużanego na lata kolejne, przy corocznej kontroli, dokonywanej przez właściwy organ inspekcji sanitarnej. Wykonawca, na rzecz którego zostanie rozstrzygnięte postępowanie, przed uruchomieniem bloku żywieniowego i jego odbiorem przez ww. organ, będzie zobowiązany doprowadzić go do stanu zgodnego
z istniejącymi w tym zakresie zaleceniami (o ile nie będzie posiadał stosownego odroczenia wdrożenia w/w zaleceń)
Wiąże się to z koniecznością przeprowadzenia remontu, w porozumieniu z właściwym organem Urzędu Miasta - inwestycja wymaga ingerencji w elementy konstrukcji schodów i pomieszczeń, a co za tym idzie, wymaga projektu budowlanego, pozwolenia na budowę i znacznych nakładów nie licząc czasu koniecznego na jego wykonanie.
5. Wynajmowane jest wyłącznie puste pomieszczenie - należy je wyposażyć w sprzęt kuchenny niezbędny do realizacji przedmiotowego zamówienia, a w szczególności:
1) Stoły kuchenne (do mięsa, do potraw mącznych, wydawcze, zwrotu naczyń, do jarzyn);
2) Obierak do ziemniaków;
3) Patelnia elektryczna;
4) Robot kuchenny wielofunkcyjny;
5) Sztućce (łyżki, widelce, noże po około 150 szt.);
6) Lodówki – min. 4 szt. + oddzielna chłodziarka do przechowywania próbek;
7) Zlew 3-komorowy – 2 szt.;
8) Zlew 2-komorowy – 3 szt.;
9) Wieszaki na naczynia - w niezbędnej ilości;
10) Umywalki – 2 szt.;
11) Metalowe regały na warzywa - w niezbędnej ilości;
12) Kuchenka gazowa z piekarnikiem/elektryczna (6 – palnikowa);
13) Regały magazynowe - w niezbędnej ilości;
14) Waga, mikser, blender;
15) Szklanki – min. 100 szt.;
16) Talerze płytkie i głębokie – po min. 150 szt.
17) Ociekacze na naczynia - w niezbędnej ilości;
18) Przemysłowa zmywarko - wyparzarka do naczyń;
19) Stoliki podawcze na wyparzone naczynia;
20) Min. 3 duże patelnie ręczne;
21) Min. 7 patelni naleśnikowych;
22) Min. 3 duże i 3 małe durszlaki;
23) Min. 6 średnich garnków i min. 3 duże – wykonane ze stali nierdzewnej
24) Chochle – min. 8 szt.
25) Wazy – w niezbędnej ilości
26) Wiadra, miski - w niezbędnej ilości
27) Kosze na śmieci - w niezbędnej ilości
28) Noże kuchenne - w niezbędnej ilości
29) Szafki w szatni - w niezbędnej ilości
30) Szafki i regały kuchenne - w niezbędnej ilości
6. Szczegółowy zakres oraz parametry przedmiotu zamówienia zawarte są
w Szczegółowych wymaganiach dotyczących realizacji przedmiotu zamówienia publicznego - stanowiących Załącznik nr 1 do SWZ.
7. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55523100-3 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający, unieważnia przedmiotowe postępowanie na udzielenie zamówienia publicznego, jako że na jego realizację nie złożono żadnej ofertyINNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa podstawowych materiałów zużywalnych na podstawie umowy ramowej dla Grupy Badawczej Funkcjonalnych Makrocząsteczek
- Usługi programistyczne i parametryzacji do systemu TETA
- Realizacja etapu nr 5 i 6 inwestycji pn. przebudowa dachu i poddasza nieużytkowego oraz montaż instalacji chłodzenia całego budynku.
- Dostawa Interleukin dla Grupy Badawczej Odporności Wrodzonej na podstawie umowy ramowej"
- Świadczenie usług konserwacji, drobnych napraw i robót awaryjnych w branży instalacyjnej: wodno-kanalizacyjnej, centralnego ogrzewania i gazowej w zasobach TBS Wrocław Sp. z o.o.
- Remont budynku przy ul. Jedności Narodowej 48 we Wrocławiu w zakresie zmiany systemu ogrzewania.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- USŁUGI PRZYGOTOWANIA I WYDAWANIA POSIŁKÓW NA POTRZEBY ŻŁOBKA I PRZEDSZKOLA W CHOTOMOWIE
- Usługa cateringowa dla uczniów Publicznej Szkoły Podstawowej nr 1 w Ostrowcu Świętokrzyskim
- Świadczenie usług cateringowych na potrzeby Publicznego Samorządowego Przedszkola "Akademia Przedszkolaka" w Rojewie
- Świadczenie usług cateringowych dla Szkoły Podstawowej i Przedszkola Samorządowego w msc. Łęg Przedmiejski
- "Przygotowanie i dostawa gorących posiłków jednodaniowych dla uczniów Szkół Podstawowych"
- Świadczenie usług cateringowych dla Szkoły Podstawowej i Punktu Przedszkolnego w msc. Białobiel
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.