Ogłoszenie z dnia 2024-09-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00436185/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa klatek schodowych w budynku Małopolskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MAŁOPOLSKI OŚRODEK DORADZTWA ROLNICZEGO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 356900630
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Osiedlowa 9
1.5.2.) Miejscowość: Karniowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-082
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@modr.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.modr.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4d40bac8-9e70-41dd-b452-3b8015f5242c1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
doradztwo rolnicze
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa klatek schodowych w budynku Małopolskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4d40bac8-9e70-41dd-b452-3b8015f5242c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00496384
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00055892/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Przebudowa klatek schodowych w budynku biurowym Małopolskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00436185
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DAG/260/7/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych w ramach inwestycji pn. „Przebudowa klatek schodowych w budynku Małopolskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego".
2. Zakres robót budowlanych obejmuje w szczególności :
Klatka schodowa główna:
1) demontaż istniejących balustrad schodowych wraz z wywozem i utylizacją,
2) przygotowanie powierzchni schodów z lastryko pod montaż płytek,
3) montaż nowych balustrad ze stali nierdzewnej z pochwytem drewnianym,
4) wykonanie okładziny schodów z płytek gresowych,
5) wykonanie gładzi gipsowej na sufitach i ścianach wraz z montażem półnarożników aluminiowych perforowanych,
6) malowanie ścian i sufitów farbami lateksowymi akrylowo – kompozytowymi
7) roboty elektryczne.
Klatka schodowa boczna:
1) demontaż istniejących balustrad schodowych,
2) skucie posadzek i okładzin schodów z płytek gresowych,
3) skucie okładzin ściennych z płytek ceramicznych na całej klatce schodowej,
4) montaż nowych balustrad stalowych malowanych proszkowo,
5) wykonanie wylewki samopoziomującej wraz z szalowaniem schodów,
6) montaż posadzek i okładzin schodów z wykładziny PVC,
7) wykonanie gładzi gipsowej na sufitach i ścianach,
8) malowanie ścian i sufitów farbami lateksowymi akrylowo - kompozytowymi,
9) roboty elektryczne i sanitarne.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Dokumentacji Technicznej, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB) i Przedmiarze Robót, stanowiących załącznik nr 1 do SWZ oraz w projektowanych postanowieniach umowy (wzór umowy), stanowiących załącznik nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45410000-4 - Tynkowanie
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45421160-3 - Instalowanie wyrobów metalowych
45442100-8 - Roboty malarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 255707,36 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 335800,04 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 255707,36 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stambud Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351478534
7.3.3) Ulica: Św. Wojciecha 89
7.3.4) Miejscowość: Modlnica
7.3.5) Kod pocztowy: 32-085
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 255707,36 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI KARNIOWICE
więcej: przetargi KARNIOWICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- Remont elewacji w budynku nr 9 w kompleksie wojskowym przy ul. Czwartaków 3 w Grudziądzu w trybie 'zaprojektuj i wybuduj" - 111/2024
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Kościuszki 40
- wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji pomieszczeń trzeciego piętra w Pawilonie II Pomorskiego Centrum Reumatologicznego im. dr Jadwigi Titz-Kosko w Sopocie Sp. z o.o.
- Budowa windy zewnętrznej dla nieruchomości mieszkalnej przy ul. Strzeleckiej 42. Oznaczenie sprawy: DNZP.261.65.2024
- Odświeżenie pomieszczeń biurowych w Warszawie przy ul. Krzywickiego 34
więcej: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.