Ogłoszenie z dnia 2023-11-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00452985/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-19
- 2023/BZP 00462618/01 - Modyfikacja z dnia 2023-10-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
"Zakup i dostawa oświetlenia energooszczędnego dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Św. Jadwigi w Opolu"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: WOJEWÓDZKI SZPITAL SPECJALISTYCZNY IM. ŚW. JADWIGI W OPOLU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000294303
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wodociągowa 4
1.5.2.) Miejscowość: Opole
1.5.3.) Kod pocztowy: 45-221
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wszn.opole.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://wszn.opole.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://wszn.logintrade.net/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
"Zakup i dostawa oświetlenia energooszczędnego dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Św. Jadwigi w Opolu"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e690c125-6e71-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00496392
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00007802/19/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.23 Zakup i dostawa oświetlenia energooszczędnego dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Św. Jadwigi w Opolu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00452985
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: P/36/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 167471,00
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. „Zakup i dostawa oświetlenia energooszczędnego dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Św. Jadwigi w Opolu”. W szczególności przedmiot zamówienia obejmuje zakup, transport na koszt i ryzyko Wykonawcy, rozładunek w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i warunki realizacji określa:
a) załącznik nr 1A do SWZ w którym zawarty jest szczegółowy opis przedmiotu zamówienia;
b) projekt umowy, który stanowi załącznik nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31532920-9 - Żarówki i świetlówki
31524000-5 - Oprawy oświetleniowe sufitowe lub ścienne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W związku z odrzuceniem ofert złożonych w niniejszym postępowaniu, Zamawiający unieważnił przedmiotowe postępowanie na podstawie art. 225 ust. 2 ustawy Pzp „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu”.Uzasadnienie prawne i faktyczne:
Zamawiający odrzucił ofertę nr 1 firmy Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo Usługowe ELDOR Łukasz Baranowski, ul. Poznańska 125, 18-400 Łomża na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp „Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia”. Zamawiający wezwał Wykonawcę pismem z dnia 06-11-2023r. do wyjaśnienia rozbierzności w zaoferowanych parametrach zawartych w załączniku nr 1A a ulotkami/kartami asortymentu. Celem wyjaśnienia treści złożonej oferty było uzyskanie dodatkowych informacji, co w przypadkach wątpliwości, niejasności co do treści złożonej oferty pozwoliło by Zamawiającemu dokonać należytego badania i oceny złożonej oferty. Zamawiający wystosował wezwanie w zakresie wyjaśnienia rozbieżności pomiędzy załącznikiem nr 1A a załączonymi do oferty przedmiotowymi środkami dowodowymi-ulotkami/kartami asortymentu. W związku z nieotrzymaniem wyjaśnień w w/w zakresie do dnia 09.11.2023r. do godz. 12:00 Zamawiający zobowiązany był ocenić ofertę na podstawie dokumentów którymi dysponował i uznał, że załączone do oferty ulotki/karty asortymentu są dokumentami, które wskazują na asortyment, kóry jest niezgodny z wymaganiami Zamawiającego w związku z czym Zamawiający odrzucił przedmiotową ofertę.
Zamawiający odrzucił ofertę nr 2 - ELEKTROTEK Sp. z o.o., ul. Luboszycka 23, 45-222 Opole na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3, 4 i 6, ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2023 poz. 1605).
Uzasadnienie prawne odrzucenia oferty art. 226 ust. 1 pkt. 3,4,6 „Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jest niezgodna
z przepisami ustawy; jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów; nie została sporządzona lub przekazana
w sposób zgodny z wymaganiami technicznymi oraz organizacyjnymi sporządzania lub przekazywania ofert przy użyciu środków komunikacji elektronicznej określonymi przez zamawiającego”.
Uzasadnienie faktyczne odrzucenia oferty:
Wykonawca złożył ofertę w niniejszym postępowaniu jednak nie została ona podpisana żadnym z dopuszczonych podpisów wymaganych w Specyfikacji Warunków Zamówienia. W związku z powyższym oferta firmy ELEKTROTEK Sp. z o.o, złożona w postępowaniu nie została sporządzona w sposób zgodny z przepisami ustawy Pzp (art. 63 ust. 2) a także nie została przekazana w sposób zgodny z wymaganiami technicznymi oraz organizacyjnymi sporządzania lub przekazywania ofert przy użyciu środków komunikacji elektronicznej określonymi przez Zamawiającego w związku z czym Zamawiający zobowiązany był do odrzucenia przedmiotowej oferty.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Część IV: Wykonanie monitoringu stanu ochrony susła moręgowanego (kod gatunku 1335) w obszarze Natura 2000 Kamień Śląski PLH160003 - II termin
- D/33/2025 Zakup licencji na oprogramowanie do analizy jakościowej, umożliwiające współpracę w chmurze i stacjonarną analizę danych jakościowych
- Dostawa sprzętu medycznego dla zespołów ratownictwa medycznego OCRM w Opolu
- Usługa sukcesywnego odbioru i zagospodarowania odpadów [U/1/TP/2025]
- Organizacja i przeprowadzenie stacjonarnych szkoleń z zakresu kompetencji twardych w podziale na 4 części
- Świadczenie usług warsztatowych w zakresie serwisu i napraw samochodów służbowych GDDKiA Oddział w Opolu w okresie 24 miesięcy
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej szkoły podstawowej i przedszkola w Serocku
- Przebudowa i remont istniejącego kompleksu boisk Orlik 2012 w Białej Piskiej w ramach programu Moje Boisko - ORLIK 2012 - Edycja 2024
- Zakup i montaż lamp solarnych na terenie Gminy Łąck
- Modernizacja oświetlenia drogowego na terenie Gminy Mszana Dolna
- "Rewitalizacja budynku Dworku w miejscowości Hyżne" - etap III
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" w Knyszynie
więcej: Lampy i oprawy oświetleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.