Og³oszenie z dnia 2024-09-12
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Modernizacja infrastruktury o¶wietleniowej na terenie Gminy ¦wiêtajno
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina ¦wiêtajno
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510743284
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Grunwaldzka 15
1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦wiêtajno
1.5.3.) Kod pocztowy: 12-140
1.5.4.) Województwo: warmiñsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyñski
1.5.7.) Numer telefonu: 89 623 20 60
1.5.8.) Numer faksu: 89 623 20 76
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@swietajno.ug.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://www.swietajno.ug.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja infrastruktury o¶wietleniowej na terenie Gminy ¦wiêtajno
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-8c5c79dc-a5ce-4374-a445-82526eea5c29
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00496440
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-09-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00049450/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.6 Modernizacja infrastruktury o¶wietleniowej na terenie Gminy ¦wiêtajno
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/pn/swietajno_ug3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Komunikacja w postêpowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej za po¶rednictwem platformy zakupowej - Platformy Zamówieñ Publicznych OPEN NEXUS pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/swietajno_ug zwanej dalej Platform±.
2. Korzystanie z Platformy jest bezp³atne.
3. Instrukcja korzystania z Platformy znajduje siê na stronie internetowej Platformy w zak³adce „Pomoc" pod linkiem https://platformazakupowa.pl/strona/instrukcje-wykonawca oraz w
4. Wykonawca przystêpuj±c do postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, tj. bezp³atnie rejestruj±c siê lub loguj±c, w przypadku posiadania w Platformie OPEN NEXUS akceptuje warunki korzystania z Platformy, okre¶lone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej https://platformazakupowa.pl/strona/regulamin oraz uznaje go za wi±¿±cy.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Ofertê sk³ada siê poprzez Platformê Open Nexus dostêpn± pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/swietajno_ug pod rygorem niewa¿no¶ci w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
W celu z³o¿enia oferty nale¿y zarejestrowaæ (zalogowaæ) siê na Platformie i postêpowaæ zgodnie z instrukcjami dostêpnymi u dostawcy rozwi±zania informatycznego pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/swietajno_ug
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina ¦wiêtajno reprezentowana przez Wójta Gminy, ul. Grunwaldzka 15, 12-140 ¦wiêtajno tel. 89 623 20 60 e-mail: info@swietajno.ug.gov.pl
2) Administrator danych osobowych wyznaczy³ inspektora ochrony danych, który jest dostêpny pod adresem e-mail: info@swietajno.ug.gov.pl
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego Modernizacja infrastruktury o¶wietleniowej na terenie Gminy ¦wiêtajno, znak sprawy: Te. 271.2.8. 2024 prowadzonym w trybie podstawowym.
2. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 Pzp.
3. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy.
4. Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
5. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
6. posiada Pani/Pan:
1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
2) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
3) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO.
7. Nie przys³uguje Pani/Panu:
1) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit.c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: Te.271.2.8.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zakres robót obejmuje:
a) demonta¿ istniej±cych opraw o¶wietleniowych
b) monta¿ nowych opraw LED z systemem sterowania, wg zestawienia stanowi±cego za³±cznik nr 9 do SWZ,
c) dopasowanie nachylenia wysiêgników do k±ta max. 150,
d) utylizacja zdemontowanych opraw o¶wietlenia ulicznego,
e) inne roboty towarzysz±ce: monta¿owe i pomiarowe,
f). wykonanie powykonawczej inwentaryzacji geoinformatycznej infrastruktury o¶wietleniowej– szt. 1
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urz±dzeñ o¶wietlenia drogowego
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Podczas wyboru najkorzystniejszej oferty zamawiaj±cy stosowaæ bêdzie nastêpuj±ce kryteria oceny ofert:
Okres gwarancji: 36 miesiêcy - 10 pkt;
Okres gwarancji: 48 miesiêcy - 20 pkt;
Okres gwarancji: 60 miesiêcy - 40 pkt;
Ocenê punktow± oferty przeprowadza siê w nastêpuj±cych kryteriach:
Cena – 60%
Okres gwarancji – 40%
a) Cena – 60%
Znaczenie kryterium „Cena” – 60% (najkorzystniejsza spo¶ród ofert mo¿e otrzymaæ maksymalnie 60 pkt w tym kryterium). Ocenie podlegaæ bêdzie ca³kowity koszt realizacji zamówienia – uwzglêdniaj±c wszelkie niezbêdne prace i czynno¶ci. Cena podawana jest przez Wykonawcê w formularzu oferty.
Oceny dokonuje siê w nastêpuj±cy sposób:
Oferta z najni¿sz± cen± otrzymuje 60 punktów,
Pozosta³e oferty s± punktowane wed³ug nastêpuj±cej formu³y:
Cmin
C = -------------------- x 60 pkt
Co
gdzie:
C = punktacja, któr± nale¿y wyznaczyæ
Cmin = cena brutto oferty najtañszej
Co = cena brutto oferty ocenianej.
Wynik bêdzie zaokr±glony do dwóch miejsc po przecinku.
b) Okres gwarancji „G” – 40%
Maksymalna liczba punktów jak± mo¿na uzyskaæ w kryterium „Okres gwarancji” - 40.
Uwaga – zaproponowany minimalny termin gwarancji wynosi 36 miesiêcy w przypadku zaproponowania krótszego terminu oferta wykonawcy zostanie odrzucona jako niezgodna z SWZ.
Punkty w kryterium „Okres gwarancji” zostan± przyznane w nastêpuj±cy sposób:
Okres gwarancji: 36 miesiêcy - 10 pkt;
Okres gwarancji: 48 miesiêcy - 20 pkt;
Okres gwarancji: 60 miesiêcy - 30 pkt;
Je¿eli Wykonawca w formularzu ofertowym nie wska¿e okresu gwarancji, Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca udzieli Zamawiaj±cemu gwarancji w minimalnym okresie wymaganym przez Zamawiaj±cego (36 miesiêcy).
Ofert± najkorzystniejsz± dla Zamawiaj±cego bêdzie oferta, która uzyska najwiêksz± ilo¶æ punktów. Przyznane punkty zostan± zaokr±glone do dwóch miejsc po przecinku.
2. Je¿eli zostanie z³o¿ona oferta, której wybór prowadzi³by do powstania u Zamawiaj±cego obowi±zku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i us³ug, Zamawiaj±cy
w celu oceny takiej oferty doliczy do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i us³ug, który mia³by obowi±zek rozliczyæ zgodnie z tymi przepisami.
3. Je¿eli nie mo¿na wybraæ najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, ¿e dwie lub wiêcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny lub kosztu i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiaj±cy spo¶ród tych ofert wybiera ofertê z najni¿sz± cen± lub najni¿szym kosztem, a je¿eli zosta³y z³o¿one oferty o takiej samej cenie lub koszcie, Zamawiaj±cy wzywa Wykonawców, którzy z³o¿yli te oferty, do z³o¿enia w terminie okre¶lonym przez Zamawiaj±cego ofert dodatkowych. Wykonawcy, sk³adaj±c oferty dodatkowe, nie mog± zaoferowaæ cen wy¿szych ni¿ zaoferowane w uprzednio z³o¿onych przez nich ofertach.
4. W toku badania i oceny ofert Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawców wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci z³o¿onych przez nich ofert lub innych sk³adanych dokumentów lub o¶wiadczeñ. Wykonawcy s± zobowi±zani do przedstawienia wyja¶nieñ w terminie wskazanym przez Zamawiaj±cego.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie. Zamawiaj±cy dokona oceny spe³niania tego warunku na podstawie z³o¿onego przez Wykonawcê o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie. Zamawiaj±cy dokona oceny spe³niania tego warunku na podstawie z³o¿onego przez Wykonawcê o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e:
• jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± minimum 300 000,00 z³.
4) zdolno¶ci technicznej:
wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e:
a) w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wykona³ co najmniej jedn± us³ugê lub robotê budowlan± polegaj±c± na budowie, przebudowie, remoncie lub modernizacji o¶wietlenia ulicznego z oprawami w technologii LED o warto¶ci ³±cznej nie mniejszej ni¿ 300 000,00 z³ brutto.
b) dysponuje co najmniej jednym podno¶nikiem dopuszczonym do pracy pod napiêciem do 1 kV,
5) zdolno¶ci zawodowej:
Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e:
a) dysponuje minimum jedn± osob± posiadaj±c± uprawnienia do eksploatacji wynikaj±ce z art. 54 ust. 1 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne ( tj. Dz. U. z 2024 r. poz. 266 ze zm. ) oraz Rozporz±dzenia Ministra Klimatu
i ¦rodowiska z dnia 01 lipca 2022 r. w sprawie szczegó³owych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmuj±ce siê eksploatacj± urz±dzeñ, instalacji i sieci ( Dz. U. z 2022 r. poz. 1392 ), posiadaj±ce co najmniej 2-letnie do¶wiadczenie,
b) dysponuje minimum jedn± osob± posiadaj±c± uprawnienia do dozoru
i eksploatacji wynikaj±ce z art. 54 ust. 1 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne ( tj. Dz. U. z 2024 r. poz. 266 ze zm. ) oraz Rozporz±dzenia Ministra i ¦rodowiska z dnia 01 lipca 2022 r. w sprawie szczegó³owych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmuj±ce siê eksploatacj± urz±dzeñ, instalacji i sieci ( Dz. U. z 2022 r., poz. 1392 ) posiadaj±c± co najmniej 2-letnie do¶wiadczenie,
c) dysponuje minimum jedn± osob± posiadaj±c± odpowiednie uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej
w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeñ w zakresie robót bêd±cych przedmiotem zamówienia. Osoba ta bêdzie pe³niæ funkcjê Kierownika Robót, posiadaj±c± co najmniej 2-letnie do¶wiadczenie.
a) dysponuje minimum jedn± osob± posiadaj±c± uprawnienia do pracy pod napiêciem wynikaj±ce z art. 54 ust. 1 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne ( tj. Dz. U. z 2024 r. poz. 266 ze zm. ) oraz Rozporz±dzenia Ministra i ¦rodowiska z dnia 01 lipca 2022 r. w sprawie szczegó³owych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmuj±ce siê eksploatacj± urz±dzeñ, instalacji i sieci ( Dz. U. z 2022 r., poz. 1392 ) posiadaj±c± co najmniej 2-letnie do¶wiadczenie,
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, wraz ze z³o¿eniem o¶wiadczenia, wykonawca mo¿e przedstawiæ dowody, ¿e powi±zania z innym wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu o udzielenie zamówienia (Za³±cznik nr 10). W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców o¶wiadczenie sk³ada ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cy siê o zamówienie,
b) za¶wiadczenia w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków i op³at, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku zalegania z op³acaniem podatków lub op³at wraz z za¶wiadczeniem zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e odpowiednio przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu albo przed up³ywem terminu sk³adania ofert wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych podatków lub op³at wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci,
c) za¶wiadczenia albo innego dokumentu w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub w³a¶ciwego oddzia³u regionalnego lub w³a¶ciwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku zalegania z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz z za¶wiadczeniem albo innym dokumentem zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e odpowiednio przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu albo przed up³ywem terminu sk³adania ofert wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) dokument (np. polisa) potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± wskazan± przez Zamawiaj±cego
2) Wykazu us³ug lub robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty - na potwierdzenie spe³niania przez wykonawcê warunku udzia³u w postêpowaniu, o którym mowa w Rozdziale IV ust. 6 pkt 1 SWZ. Wzór wykazu wykonanych robót budowlanych stanowi za³±cznik Nr 6 do SWZ.
3) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami - na potwierdzenie spe³niania przez wykonawcê warunku udzia³u w postêpowaniu, o którym mowa w Rozdziale IV ust. 6 pkt 2 SWZ. Wzór wykazu osób skierowanych do realizacji zamówienia oraz wykaz sprzêtu stanowi za³±cznik Nr 8 do SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
3. Wraz z ofert± Wykonawca jest zobowi±zany z³o¿yæ:a) Kosztorys ofertowy, zawieraj±cy typ i producenta proponowanej oprawy,
b) Opis proponowanych opraw, umo¿liwiaj±cy Zamawiaj±cemu potwierdzenie zgodno¶ci dostawy z tre¶ci± oferty, a w szczególno¶ci weryfikacjê po¿±danych przez Zamawiaj±cego cech i w³a¶ciwo¶ci u¿ytkowych przedmiotu zamówienia.
c) Do oferty nale¿y do³±czyæ o¶wiadczenia o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu– za³±czniki nr 3, 4, 11 do SWZ. O¶wiadczenia te stanowi± dowód potwierdzaj±cy brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, na dzieñ sk³adania ofert, tymczasowo zastêpuj±cy podmiotowe ¶rodki dowodowe, o ile wymagane bêd± przez Zamawiaj±cego.
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
1. Zamawiaj±cy wymaga wniesienia wadium w wysoko¶ci 10 000,00 z³ s³ownie (dziesiêæ tysiêcy z³otych).2. Wadium nale¿y wnie¶æ przed up³ywem terminu sk³adania ofert i utrzymywaæ nieprzerwanie do dnia up³ywu terminu zwi±zania ofert±, z wyj±tkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 Pzp.
3. Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu,
2) gwarancjach bankowych,
3) gwarancjach ubezpieczeniowych,
4) porêczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci ( tekst jedn.: Dz. U. z 2020 r. poz. 299 ).
Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ przelewem na rachunek bankowy Zamawiaj±cego: Nr 87 8838 1028 2005 0200 0198 0035 z dopiskiem: wadium na zabezpieczenie oferty w postêpowaniu na „Modernizacja infrastruktury o¶wietleniowej na terenie Gminy ¦wiêtajno”.
4. Wadium wniesione w pieni±dzu Zamawiaj±cy przechowuje na rachunku bankowym.
5. Wadium wnoszone w formie gwarancji lub porêczenia, o których mowa w ust. 3 pkt 2)-4) nale¿y przekazaæ Zamawiaj±cemu wraz z Ofert± w oryginale w postaci elektronicznej tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób upowa¿nionych do jego wystawienia. Wadium musi zabezpieczaæ ofertê na dan± czê¶æ zamówienia przez ca³y okres zwi±zania ofert±. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawid³owy, lub nie bêdzie utrzymywa³ wadium nieprzerwanie do up³ywu terminu zwi±zania ofert± lub z³o¿y wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 Pzp zostanie odrzucona z postêpowania na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 Pzp.
6. Tre¶æ gwarancji wadialnej musi zawieraæ nastêpuj±ce elementy:
1) nazwê daj±cego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/porêczenia
( Zamawiaj±cego ), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielaj±cych gwarancji/porêczeni a) oraz wskazanie ich siedzib,
2) okre¶lenie wierzytelno¶ci, która ma byæ zabezpieczona gwarancj±/porêczeniem – okre¶lenie przedmiotu zamówienia
3) kwotê gwarancji/porêczenia,
4) zobowi±zanie gwaranta/porêczyciela do zap³acenia bezwarunkowo i nieodwo³alnie kwoty gwarancji/porêczenia na pierwsze pisemne ¿±danie Zamawiaj±cego w okoliczno¶ciach okre¶lonych w art. 98 ust. 6 PZP.
7. Zamawiaj±cy zwraca wadium na zasadach uregulowanych w art. 98 ust. 1 - 5 Pzp.
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
5. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenia, o których mowa w ust. 3 sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Tak
7.2.) Informacje na temat zaliczek:
W przypadku Inwestycji realizowanych w okresie nie d³u¿szym ni¿ 12 miesiêcy- zaliczka przekazywana Wykonawcy w kwocie nie mniejszej ni¿ 5% wynagrodzenia; dofinansowanie wyp³acane po zakoñczeniu realizacji Inwestycji;
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmian postanowieñ zawartej umowy,w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy
w nastêpuj±cych przypadkach:
1) zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia, o którym mowa w § 6 ust. 1 niniejszej umowy,
w nastêpstwie ustawowej zmiany obowi±zuj±cej stawki podatku VAT. W przypadku, gdy nastêpuje ustawowa zmiana stawki podatku VAT, ciê¿ar podwy¿szonego wynagrodzenia z tytu³u zwiêkszenia stawki podatku VAT ponosi Zamawiaj±cy, a ciê¿ar obni¿onego wynagrodzenia z tytu³u zmniejszenia stawki podatku VAT ponosi Wykonawca;
2) zmiany terminów wykonania czê¶ci przedmiotu umowy, je¿eli warunki atmosferyczne uniemo¿liwi± prowadzenie prac ze wzglêdu na zachowanie bezpieczeñstwa osób wykonuj±cych prace lub ze wzglêdu na niemo¿liwo¶æ dochowania standardów jako¶ciowych okre¶lonych w obowi±zuj±cych przepisach – o ilo¶æ dni roboczych wynikaj±cych z tych niekorzystnych warunków atmosferycznych.
3) zmniejszenia zakresu prac i odpowiednio zmniejszenia wynagrodzenia wykonawcy
w przypadku stwierdzenia, ¿e roboty ujête w dokumentach zamówienia nie s± niezbêdne do wykonania.
4) zwiêkszenia zakresu prac i odpowiednio zwiêkszenia wynagrodzenia wykonawcy
w przypadku stwierdzenia, ¿e roboty nie ujête w dokumentach zamówienia s± niezbêdne do wykonania.
5) Zamawiaj±cy na podstawie art. 455 ust. 1 ustawy dopuszcza zmianê umowy w zakresie:
a) ilo¶ci lamp o¶wietleniowych,
b) miejsca lokalizacji opraw w porównaniu z ofert±.
2. Poza wymienionymi w ust. 1 przewidywanymi przez Zamawiaj±cego zmianami mo¿liwe s± zmiany wymienione w art. 455 ust. 1 pkt. 2-4 oraz ust. 2 ustawy Pzp.
3. Do ka¿dej propozycji zmiany Strona umowy inicjuj±ca zmianê przedstawi drugiej Stronie umowy:
1) opis propozycji zmiany, w tym wp³yw na termin wykonania,
2) uzasadnienie zmiany,
3) obliczenie i inne dowody uzasadniaj±ce zmianê wynagrodzenia.
4. Zmiana postanowieñ umowy w zakresie okre¶lonym w ust. 1 i 2 wymaga pod rygorem niewa¿no¶ci formy pisemnej w postaci aneksu do umowy.
5. Dopuszczalne s± zmiany umowy wynikaj±ce ze zmian wytycznych i umów zawartych
z instytucj± wspó³finansuj±c± zamówienia.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-09-23 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/swietajno_ug
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-09-23 10:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
INNE PRZETARGI ¦WIÊTAJNO
wiêcej: przetargi ¦WIÊTAJNO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa o¶wietlenia ulicznego w miejscowo¶ci Bolimów na ul. Cmentarnej oraz na ul. Soko³owskiej i Sosnowej
- Instalacja systemu okablowania strukturalnego w budynku Collegium Altum na piêtrach od -1 do 4
- Budowa drogi gminnej ul. Dworskiej (129048G) w Go¶cicinie
- Budowa o¶wietlenia ulicy Spe³nionych Marzeñ w Stanis³awowie Pierwszym II etap
- Budowa o¶wietlenia ulicy Malowniczej w Izabelinie
- Budowa solarnego o¶wietlenia ulicznego na terenie Gminy Ozorków
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.