Ogłoszenie z dnia 2024-09-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00386312/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-27
- 2024/BZP 00410023/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
SVA/U/4620-89/2024: Docieplenie budynków: nr 1 przy ul. Szkolnej 2 oraz nr 1 przy ul. 1 Maja 48 na terenie kompleksu wojskowego w Woli Uhruskiej; 22-230 Wola Uhruska
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: AMW SINEVIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 142989877
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Paderewskiego 6
1.5.2.) Miejscowość: Nowy Dwór Mazowiecki
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-100
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@amwsinevia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://amwsinevia.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.amwsinevia.eb2b.com.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
SVA/U/4620-89/2024: Docieplenie budynków: nr 1 przy ul. Szkolnej 2 oraz nr 1 przy ul. 1 Maja 48 na terenie kompleksu wojskowego w Woli Uhruskiej; 22-230 Wola Uhruska2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8e1a5310-345c-11ef-acf6-4e696a6d8c25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00496459
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00386312
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SVA/U/4620-89/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1027733,61 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlano-remontowych związanych z dociepleniem budynków następującym zakresie:
Budynek nr 1 przy ul. Szkolnej 2:
1) Docieplenie ścian fundamentowych, elewacji:
a) odkopanie ścian fundamentowych;
b) oczyszczenie powierzchni ścian fundamentowych;
c) wykonanie izolacji przeciwwilgociowej ścian fundamentowych;
d) docieplenie ścian fundamentowych płytami styropianowymi typu XPS;
e) przygotowanie starego podłoża pod docieplenie metodą lekką mokrą;
f) docieplenie ścian elewacji płytami styropianowymi o grubości 15 cm;
g) docieplenie ścian elewacji płytami z wełny mineralnej o grubości 15 cm;
h) wykonanie wykończenia elewacji tynkiem cienkowarstwowym akrylowym;
i) wykonanie wykończenia elewacji tynkiem cienkowarstwowym silikonowym (płyty z wełny mineralnej);
j) demontaż starej (z płyt chodnikowych i betonu) i montaż nowej opaski z kostki brukowej - obróbki okien z blachy ocynkowanej powlekanej;
k) montaż zadaszeń o lekkiej konstrukcji pokrytej poliwęglanem nad drzwiami;
l) demontaż i montaż nowych opraw oświetleniowych na elewacji oraz tablicy z numerem budynku;
m) wymiana obróbek blacharskich z blachy ocynkowanej powlekanej; (kominy, rynny, rury spustowe, kolanka).
2) Instalacja odgromowa.
a) montaż zwodów pionowych na ścianach w rurkach;
b) montaż złączy do rynny okapowej na dachu w instalacji uziemiającej i odgromowej;
c) montaż złączy kontrolnych w instalacji uziemiającej i odgromowej;
d) montaż przewodów odprowadzających instalacji odgromowej na ścianie z cegły budynku;
e) wykonanie pomiarów instalacji odgromowej (protokół z badań).
3) Pozostałe.
a) wywóz materiału z rozbiórki;
b) utylizacja odpadów budowlanych;
c) wywóz złomu na miejsce wskazane przez administratora bud.
Budynek nr 1 przy ul. 1 Maja 48:
1) Docieplenie ścian fundamentowych, elewacji:
a) odkopanie ścian fundamentowych;
b) demontaż istniejącego docieplenia z płyt styropianowych;
c) oczyszczenie powierzchni ścian fundamentowych;
d) wykonanie izolacji przeciwwilgociowej ścian fundamentowych;
e) docieplenie ścian fundamentowych płytami styropianowymi typu XPS;
f) przygotowanie starego podłoża pod docieplenie metodą lekką mokrą;
g) docieplenie ścian elewacji płytami styropianowymi o grubości 15 cm;
h) docieplenie ścian elewacji płytami z wełny mineralnej o grubości 10 cm;
i) wykonanie wykończenia elewacji tynkiem cienkowarstwowym akrylowym;
j) wykonanie wykończenia elewacji tynkiem cienkowarstwowym silikonowym (płyty z wełny mineralnej);
k) demontaż i ponowny montaż istniejących krat wraz z korektą wymiarów po dociepleniu szpaletów;
l) demontaż starej (z płyt chodnikowych) i montaż nowej opaski z kostki brukowej;
m) obróbki okien z blachy ocynkowanej powlekanej;
n) montaż zadaszeń o lekkiej konstrukcji pokrytej poliwęglanem nad drzwiami;
o) demontaż i montaż nowych opraw oświetleniowych na elewacji oraz tablicy z numerem budynku;
p) wymiana obróbek blacharskich z blachy ocynkowanej powlekanej; (kominy, rynny,
rury spustowe, kolanka);
2) Instalacja odgromowa.
a) montaż zwodów pionowych na ścianach w rurkach;
b) montaż złączy do rynny okapowej na dachu w instalacji uziemiającej i odgromowej;
c) montaż złączy kontrolnych w instalacji uziemiającej i odgromowej;
d) montaż przewodów odprowadzających instalacji odgromowej na ścianie z cegły budynku;
e) wykonanie pomiarów instalacji odgromowej (protokół z badań).
3) Pozostałe.
a) wywóz materiału z rozbiórki;
b) utylizacja odpadów budowlanych;
c) wywóz złomu na miejsce wskazane przez administratora bud.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45262690-4 - Remont starych budynków
45321000-3 - Izolacja cieplna
45312311-0 - Montaż instalacji piorunochronnej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1144700,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1480161,11 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1144700,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "POL-BUD" JACEK POLESZAK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7132298885
7.3.3) Ulica: Dys, ul. Kwiatowa, nr 29
7.3.4) Miejscowość: Cicierzyn
7.3.5) Kod pocztowy: 21-003
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1144700,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni
INNE PRZETARGI Z NOWEGO DWORU MAZOWIECKIEGO
- Wywóz nieczystości stałych z nieruchomości Nowodworskiego Centrum Medycznego w Nowym Dworze Mazowieckim
- Dostawy środków czystości i sprzętu gospodarczego dla Nowodworskiego Centrum Medycznego w Nowym Dworze Mazowieckim
- SVA/4620-200/2025: Dostawa farb i zestawów malarskich wg. formularza cenowego dla Działu Produkcji Jarosław w ramach zadania: 45 017 Nowa Dęba
- SVA/4620-201/2025: Termomodernizacja bud. nr 33 na terenie kompl. wojsk. w m. Osówiec.
- Realizacja zajęć szkoleniowych z zakresu doskonalenia techniki jazdy kierowców w ramach usług szkoleniowych świadczonych przez Zamawiającego w 2025 r.
- "USŁUGI CATERINGOWE"
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej w Komorowie
- "Zakup i montaż ekranu zwijanego w Kinie Świt" w ramach Programu Operacyjnego IV: Rozwój kin, Priorytet I: Modernizacja kin, udzielonej przez Polski Instytut Sztuki Filmowej.
- Budowa remizy OSP w Gniechowicach
- Budowa budynku usługowego - żłobka w miejscowości Kołbiel wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą oraz rozbiórka podziemnego zbiornika na wodę.
- SREBRNA GÓRA, TWIERDZA - DONŻON I BASTION DOLNY (1768 R.) RATUNKOWA RESTAURACJA MURÓW W OBRĘBIE GRODZY. CPV 45000000-7
- Wymiana stolarki okiennej na ul. Kantaka 6 - Etap II
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.