Ogłoszenie z dnia 2022-12-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00400181/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-19
- 2022/BZP 00408550/01 - Modyfikacja z dnia 2022-10-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wyposażenia „Laboratorium przygotowania proszków” – 2 szt. dygestoriów.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: INSTYTUT ENERGETYKI
1.3.) Oddział zamawiającego: Oddział Ceramiki "CEREL" w Boguchwale
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 00002058600053
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Techniczna 1
1.5.2.) Miejscowość: Boguchwała
1.5.3.) Kod pocztowy: 36-040
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.7.) Numer telefonu: 48 17 87 11 700 , +48507465141
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@cerel.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.cerel.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Instytut Energetyki
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Prace badawczo-rozwojowe w zakresie ceramiki technicznej oraz wytwarzanie wyrobów dla przemysłu
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa wyposażenia „Laboratorium przygotowania proszków” – 2 szt. dygestoriów.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-48dfab83-4f96-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00496480
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00055940/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.16 Dostawa wyposażenia „Laboratorium przygotowania proszków” – 2 szt. dygestoriów.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Lotnicze Centrum Wdrożeń Ogniw Paliwowych oraz Nowoczesnych Ceramicznych Materiałów Konstrukcyjnych, realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa I. Konkurencyjna i innowacyjna gospodarka, Działanie 1.1. Wsparcie infrastruktury B+R jednostek naukowych.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00400181/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 10/2022/PPv1
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 269000 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 47000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż dwóch (2) fabrycznie nowych dygestoriów z szafkami do przechowywania kwasów i zasad, zwanych dalej „urządzeniami” oraz przeprowadzenie szkolenia instruktażowego pracowników Zamawiającego.
Instruktaż, o którym mowa w punkcie powyżej, dotyczący zasad obsługi dostarczonego urządzenia, Wykonawca przeprowadzi w siedzibie Zamawiającego, w języku polskim. Montaż dygestoriów obejmuje ich podłączenie do istniejących przyłączy, takich jak kanał wentylacyjny, zasilanie elektryczne, gazowe i do wody. Oferowane urządzenia muszą być w najlepszym gatunku, jakości oraz pochodzić z bieżącej produkcji, a także posiadać stosowne certyfikaty i aprobaty dopuszczające urządzenia do sprzedaży i użytkowania na terenie RP. Urządzenia zostaną odebrane na podstawie protokołu odbioru. Przy odbiorze zostanie sprawdzona funkcjonalność urządzeń. Niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia, określonym w punkcie 4 SWZ, której nie da się usunąć; dawać będzie podstawę Zamawiającemu do odstąpienia od umowy z winy Wykonawcy oraz do naliczenia kary umownej, zgodnie z postanowieniami § 6. Projektu umowy (załącznik nr 3 do SWZ).Wymagane minimalne parametry urządzeń:
- Minimalne zewnętrzne wymiary urządzenia (w mm) 2300 mm (maks. 2450 mm) wysokość przy zamkniętym oknie; maks. 2760 mm wysokość przy otwartym oknie x 1200 mm (do maks.- 1300 mm) szerokość x 800 mm (maks. 960 mm) głębokość,
- Minimalne wymiary komory roboczej w mm 1200 szerokość x 650 głębokość x 1300 mm wysokość (wymiary wewnątrz),
- Min. 2 gniazda elektryczne 230 V,
- Blat roboczy – płyta ceramiczna lub żywica epoksydowa, z podniesionym obrzeżem,
- Chemoodporne ściany wewnętrzne komory roboczej,
- Przesuwane w pionie okno frontowe ze szkła bezpiecznego, otwierane do góry z przeciwwagą, z blokadą,
- Oświetlenie wbudowane w części sufitowej, wewnątrz komory roboczej,
- Podłączenie instalacji wodnej, gazowej (woda zimna 1 szt. gaz 1 szt.),
- Listwa armaturowa: minimum 1 x zawór wody, 2 x gniazdo elektryczne, 1 x zawór gazu,
- Wentylacja komory roboczej szczelinami górą i dołem,
- Komora robocza wyłożona materiałem chemoodpornym,
- Zawiera szafkę pod dygestorium wentylowaną, w całości z materiału chemoodpornego,
- Zawiera wentylator,
- W blacie znajduje się zlew polipropylenowy lub ceramiczny,
- Konstrukcja samonośna chemoodporna,
- Wysokość blatu roboczego od posadzki 90- 95 cm
Wyposażenie dodatkowe: - Dygestorium składa się z: części roboczej (komora robocza z systemem kolumn odciągowych, blatem ceramicznym lub z żywicy epoksydowej z podniesionym obrzeżem, przedniej ramy i oświetlenia (LED, wewnątrz komory roboczej) oraz przestrzeni pod blatem roboczym, zagospodarowanej szafką.
- System prowadzenia okna wykonany z materiałów chemoodpornych.
- Blat roboczy wykonany z ceramiki lub żywicy epoksydowej (monolityczny) ze zintegrowanym podwyższonym obrzeżem ze wszystkich stron (jednolity, bez jakichkolwiek łączeń), kształt blatu dostosowany do przekroju komory roboczej z maksymalnym wykorzystaniem powierzchni.
- Okno posiada system zapobiegający niekontrolowanemu opadaniu.
- Wentylator powinien dokonywać wymiany całej objętości powietrza w kabinie dygestorium minimum 20 razy na godzinę.
Wszelkie możliwe, dopuszczalne przez Zamawiającego tolerancje od podanych parametrów urządzeń, zostały określone punkcie 4 SWZ
Wymagany minimalny termin gwarancji na oferowane urządzenia powinien być zgodny z gwarancją producenta, jednak nie krótszy niż 12 miesięcy od dnia podpisania przez Strony protokołu odbioru, termin ten nie ma limitu godzin, bieg terminu gwarancji rozpoczyna się w dacie podpisania przez Strony protokołu odbioru. Okres bezpłatnej gwarancji, stanowi kryterium oceny ofert – na zasadach opisanych w punkcie 21 SWZ. W przypadku, gdy Zamawiający w opisie technicznym wskazuje dopuszczalny zakres tolerancji lub zakres wymaganych parametrów technicznych – parametry oferowanych urządzeń powinny mieścić się we wskazanych przez Zamawiającego zakresach. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone. W zakresie przedmiotu zamówienia, oprócz dostawy urządzeń jest ich montaż, uruchomienie i przeszkolenie pracowników Zamawiającego. Szkolenie, o którym mowa w punkcie powyżej w zakresie zasad obsługi dostarczonego urządzenia, Wykonawca przeprowadzi w języku polskim, w siedzibie Zamawiającego. Miejsce realizacji: Instytut Energetyki Oddział Ceramiki CEREL ul. Techniczna 1, 36-040 Boguchwała, woj. podkarpackie. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia w terminie nieprzekraczalnym do 12 tygodni od daty zawarcia umowy. Ze względu na techniczną niemożliwość podania terminu realizacji umowy w tygodniach, Zamawiający podał go w przeliczeniu na dni, tj. 12 (tygodnie) x 7 dni= 84 dni. Wykonawca poinformuje Zamawiającego o dokładnym terminie dostawy, z wyprzedzeniem minimum 3 dni roboczych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 42520000-7 - Urządzenia wentylacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
42522000-1 - Wentylatory inne niż domowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 31326,44 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 52600 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 31326,44 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: VWR International Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5832705185
7.3.3) Ulica: Limbowa
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-175
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 38531,52 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 84 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI BOGUCHWAŁA
- Przygotowanie i realizacja 6-cio dniowego wyjazdu studyjnego do Hiszpanii w ramach operacji pt. ,,Chów i hodowla zwierząt w zgodzie z naturą'' w ramach Planu Strategicznego WPR 2023-2027.
- Przygotowanie i realizacja 6-ciodniowego wyjazdu studyjnego do Holandii w ramach operacji ,, Holenderskie inspiracje - kwiatowy zawrót głowy'' w ramach Planu Strategicznego WPR 2023-2027.
- Remonty cząstkowe dróg gminnych w 2025 roku
więcej: przetargi BOGUCHWAŁA »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.