Ogłoszenie z dnia 2023-11-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Projekt i wykonanie ścianek wydzielenia pożarowego dróg ewakuacyjnych wraz
z systemem oddymiania pionu komunikacyjnego w budynku przy ul. Partyzantów 94 w Zamościu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Lubelskie - Lubelskie Centrum Innowacji i Technologii
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 387842118
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mieczysława Karłowicza 4
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-027
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.7.) Numer telefonu: 81 4416 533
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: maria.szczur@lcit.lubelskie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://lcit.ezamawiajacy.pl/
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
1.9.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie
Zamawiający 2
1.2.) Nazwa zamawiającego: Okręgowy Urząd Miar w Warszawie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5251048372
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Elektoralna 4/6
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-139
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: oum.warszawa@poczta.gum.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://warszawa.gum.gov.pl/
Zamawiający 3
1.2.) Nazwa zamawiającego: Regionalna Izba Obrachunkowa w Lublinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7122309883
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Karłowicza 4
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-027
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: lublin@rio.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://lublin.rio.gov.pl/
Zamawiający 4
1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Roślin i Nasiennictwa w Lublinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7122718067
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Diamentowa 6
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-447
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wi-lublin@piorin.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.piorin.gov.pl/lublin
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Projekt i wykonanie ścianek wydzielenia pożarowego dróg ewakuacyjnych wrazz systemem oddymiania pionu komunikacyjnego w budynku przy ul. Partyzantów 94 w Zamościu
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-692f4c1f-73eb-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00496569
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00099042/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Projekt i wykonanie wydzielenia pożarowego dróg ewakuacyjnych budynku przy ul. Partyzantów 94 w Zamościu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00464408
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zamawiający zastosował tryb udzielenia zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 305 pkt 2)
ustawy Pzp, jako że w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie
złożono żadnej oferty, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.
Zamawiający przeprowadził postępowania w trybie podstawowym o jakim stanowi art. 275
pkt 1 ustawy Pzp. Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art.
255 pkt 1 ustawy Pzp, ponieważ nie wpłynęła żadna oferta.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-394d3440-5dec-11ee-9aa3-96d3b4440790
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OZP.26.1.64.2023.SZM
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w trybie „zaprojektuj i wybuduj” pełno branżowej dokumentacji projektowej i realizacja prac związanych z wykonaniem ścianek wydzielenia pożarowego dróg ewakuacyjnych wraz z systemem oddymiania pionu komunikacyjnego w budynku przy ul. Partyzantów 94 w Zamościu.
2. Zakres prac obejmuje wykonanie:
a) dokumentacji projektowo-kosztorysowej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz uzgodnienie z rzeczoznawcą ds. p.poż wyposażenie klatki schodowej w budynku administracyjno-biurowym przy ul. Partyzantów 94 w Zamościu w urządzenia służące do usuwania dymu za pomocą samoczynnych urządzeń odymiających, a w szczególności:
a. projektów budowlano-wykonawczych w branżach:
• konstrukcyjnej,
• instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń wentylacji nawiewno-wyciągowej,
• instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji, urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
b. specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót,
c. przedmiarów robót,
d. kosztorysów ofertowych.
b) zabudowy klatki schodowej w klasie odporności ogniowej EI60, jej zamknięcie na wszystkich kondygnacjach drzwiami dymoszczelnymi o klasie odporności ogniowej EIS 30;
c) wyposażenia klatki schodowej w urządzenia służące do usuwania dymu: klapy dymowej, ewentualnie dodatkowo okna oddymiającego (uruchamiane samoczynnie za pomocą systemu wykrywania dymu) o pow. 5% powierzchni klatki schodowej z zapewnieniem napowietrzania o 30% więcej niż powierzchnia geometryczna przewodów oddymiających;
d) montaż nowego wejścia na dach (dopuszczalne połączenie z funkcją klapy oddymiającej) oraz zabudowa istniejącego włazu na dach;
e) montaż systemu otwierania drzwi dla osób niepełnosprawnych na każdej kondygnacji w miejscu w skazanym przez Zamawiającego.
Powyższe prace należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i normami w zakresie niniejszego przedmiotu zamówienia, zasadami wiedzy technicznej oraz zgodnie z Programem Funkcjonalno – Użytkowym – Załącznik nr 1 do Zaproszenia – Program Funkcjonalno – Użytkowy.
3. Opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 1 do Zaproszenia – Program Funkcjonalno – Użytkowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45316200-7 - Instalowanie urządzeń sygnalizacyjnych
31625100-4 - Systemy wykrywania ognia
42521000-4 - Urządzenia do odprowadzania dymu
45213150-9 - Roboty budowlane w zakresie biurowców
31625200-5 - Systemy przeciwpożarowe
44221220-3 - Drzwi przeciwpożarowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 499999,99 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 499999,99 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 499999,99 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Remontowo-Budowlane Piotr Lemieszek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7141198031
7.3.3) Ulica: Onyksowa m. 19 lok. 85
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-582
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
USŁUGI REMONTOWO-BUDOWLANE PIOTR LEMIESZEK
jakie przetargi wygrała firma
USŁUGI REMONTOWO-BUDOWLANE PIOTR LEMIESZEK
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 499999,99 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-228.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- "Opracowanie projektu ustalenia klasyfikacji gleboznawczej gruntów dla działek ewidencyjnych położonych na terenie powiatu lubelskiego"
- Opracowanie projektu ustalenia gleboznawczej klasyfikacji gruntów dla 49 działek ewidencyjnych położonych na terenie powiatu lubelskiego
- Usługa ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej i ubezpieczenia mienia Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie
- Sukcesywne dostawy odczynników diagnostycznych - 6 zadań
- Remont boiska i bieżni z nawierzchni poliuretanowej, wymiana zeskoczni w dal oraz budowa placu za zeskocznią - zadania w ramach budżetu obywatelskiego V - Boisko Wysokich Lotów
- Budowa skweru kieszonkowego "Miejsce dla ciebie" - skwer dla seniorów i osób niepełnosprawnych przy ul. Herbowej w Lublinie - etap I
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Relaks pod chmurą - rozbudowa basenu odkrytego z atrakcjami
- Przebudowa budynku przy ul. Strażackiej w Gorlicach dla potrzeb Prokuratury Rejonowej w Gorlicach
- Adaptacja pomieszczeń na Stadionie Miejskim im. Henryka Reymana na potrzeby ZIM w Krakowie.
- Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowej i technicznej dla zadania pn. "Budowa budynku usługowo-rekreacyjnego wraz z infrastrukturą towarzyszącą w miejscowości Krzywe"
- Wykonanie podjazdu dla karetek nowoprojektowanego Szpitalnego Oddziału Ratunkowego Zagłębiowskiego Centrum Onkologii Szpitala Specjalistycznego im. Sz. Starkiewicza w Dąbrowie Górniczej
- Powiększamy się dla Olimpijczyków - zaplecze szatniowo - sanitarne dla stadionu przy ul. Botanicznej 66 - faza II
więcej: Systemy wykrywania ognia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.