eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SiechniceŚwiadczenie usługi kompleksowego, wielobranżowego nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn. I etap rozbudowy Żłobka Samorządowego w Siechnicach



Ogłoszenie z dnia 2023-11-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usługi kompleksowego, wielobranżowego
nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania
pn. I etap rozbudowy Żłobka Samorządowego w Siechnicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Burmistrz Siechnic

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931935129

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jana Pawła II 12

1.5.2.) Miejscowość: Siechnice

1.5.3.) Kod pocztowy: 55-011

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@umsiechnice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://siechnice.bip.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/siechnice

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usługi kompleksowego, wielobranżowego
nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania
pn. I etap rozbudowy Żłobka Samorządowego w Siechnicach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c4dc46cc-592b-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00496571

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00118524/16/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.10 Nadzór inwestorski nad zadaniem: Rozbudowa Samorządowego Żłobka w Siechnicach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00409643

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.84.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 272357,72 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi kompleksowego, wielobranżowego nadzoru inwestorskiego w zakresie dokumentacji projektowej, robót budowlanych, instalacji i sieci elektrycznych i sanitarnych przy realizacji zadania pn. „I etap rozbudowy Żłobka Samorządowego w Siechnicach” w systemie pod klucz, w formule zaprojektuj i wybuduj w podziale na zadania. Zakres prac objętych nadzorem inwestorskim:
1) Dla Zadania 1
Wykonanie dokumentacji projektowej rozbudowy Żłobka Samorządowego w Siechnicach.
2) Dla Zadania 2
a) Wykonanie I etapu rozbudowy budynku żłobka przeznaczonego dla 110 dzieci umieszczonych w czterech oddziałach żłobkowych.
b) Instalacje – zgodnie z Programem Funkcjonalno – Użytkowym (PFU),
c) Stałe wyposażenie budynku I ETAPU zgodnie z PFU (uwaga: zamówienie nie obejmuje wyposażenia ruchomego),
d) Przebudowę pomieszczeń w ramach istniejącego budynku obejmuje prace związane z powiększeniem zaplecza socjalnego oraz kuchennego obecnego budynku żłobka,
e) Prace związane z wykonaniem przyłączy:
• wodociągowego i kanalizacji sanitarnej,
• ciepłowniczego,
• elektrycznego,
• kanalizacji deszczowej.
f) Wykonanie monitoringu zewnętrznego - liczba kamer dostosowana do zakresu rozbudowy,
g) Wykonanie zewnętrznego oświetlenia fotowoltaicznego,
h) Wykonanie przebudowy sieci kanalizacji deszczowej oraz wewnętrznej sieci energetycznej,
i) Wykonanie ogrodzenia terenu,
j) Doposażenie istniejącego placu zabaw w dodatkowe urządzenia zabawowe,
k) Wykonanie elementów małej architektury:
• Ławki,
• Kosze na śmieci,
• Wiata śmietnikowa,
• Wiata na narzędzia.
l) Wykonanie dojść z kostki betonowej do planowanych wejść oraz na plac zabaw,
m) Wykonanie dojść z kostki betonowej łączących istniejący oraz projektowany budynek,
n) Wykonanie wycinki zieleni wysokiej wg inwentaryzacji zieleni oraz projektu wycinki,
o) Wykonanie nasadzeń zieleni niskiej i wysokiej,
p) Trawniki dywanowe wykonywane siewem z uprzednim humusowaniem w terenie płaskim,
q) Rozbiórka i utylizacja istniejącej wiaty śmietnikowej.
UWAGA:
Zakres zamówienia obejmuje I etap rozbudowy zarówno dla dokumentacji projektowej jak i robót budowlanych.
Zakres zamówienia obejmuje wyposażenie stałe dla etapu I, nie obejmuje wyposażenia ruchomego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 196800 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 565800 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 196800 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NaturTech Aleksander Bokota

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9121759674

7.3.3) Ulica: Browarniana

7.3.4) Miejscowość: Oława

7.3.5) Kod pocztowy: 55-200

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 196800 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 23 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.