Ogłoszenie z dnia 2023-11-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00409643/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usługi kompleksowego, wielobranżowego
nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania
pn. I etap rozbudowy Żłobka Samorządowego w Siechnicach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Burmistrz Siechnic
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931935129
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jana Pawła II 12
1.5.2.) Miejscowość: Siechnice
1.5.3.) Kod pocztowy: 55-011
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@umsiechnice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://siechnice.bip.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/siechnice1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usługi kompleksowego, wielobranżowegonadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania
pn. I etap rozbudowy Żłobka Samorządowego w Siechnicach
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c4dc46cc-592b-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00496571
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00118524/16/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.10 Nadzór inwestorski nad zadaniem: Rozbudowa Samorządowego Żłobka w Siechnicach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00409643
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.84.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 272357,72 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi kompleksowego, wielobranżowego nadzoru inwestorskiego w zakresie dokumentacji projektowej, robót budowlanych, instalacji i sieci elektrycznych i sanitarnych przy realizacji zadania pn. „I etap rozbudowy Żłobka Samorządowego w Siechnicach” w systemie pod klucz, w formule zaprojektuj i wybuduj w podziale na zadania. Zakres prac objętych nadzorem inwestorskim:
1) Dla Zadania 1
Wykonanie dokumentacji projektowej rozbudowy Żłobka Samorządowego w Siechnicach.
2) Dla Zadania 2
a) Wykonanie I etapu rozbudowy budynku żłobka przeznaczonego dla 110 dzieci umieszczonych w czterech oddziałach żłobkowych.
b) Instalacje – zgodnie z Programem Funkcjonalno – Użytkowym (PFU),
c) Stałe wyposażenie budynku I ETAPU zgodnie z PFU (uwaga: zamówienie nie obejmuje wyposażenia ruchomego),
d) Przebudowę pomieszczeń w ramach istniejącego budynku obejmuje prace związane z powiększeniem zaplecza socjalnego oraz kuchennego obecnego budynku żłobka,
e) Prace związane z wykonaniem przyłączy:
• wodociągowego i kanalizacji sanitarnej,
• ciepłowniczego,
• elektrycznego,
• kanalizacji deszczowej.
f) Wykonanie monitoringu zewnętrznego - liczba kamer dostosowana do zakresu rozbudowy,
g) Wykonanie zewnętrznego oświetlenia fotowoltaicznego,
h) Wykonanie przebudowy sieci kanalizacji deszczowej oraz wewnętrznej sieci energetycznej,
i) Wykonanie ogrodzenia terenu,
j) Doposażenie istniejącego placu zabaw w dodatkowe urządzenia zabawowe,
k) Wykonanie elementów małej architektury:
• Ławki,
• Kosze na śmieci,
• Wiata śmietnikowa,
• Wiata na narzędzia.
l) Wykonanie dojść z kostki betonowej do planowanych wejść oraz na plac zabaw,
m) Wykonanie dojść z kostki betonowej łączących istniejący oraz projektowany budynek,
n) Wykonanie wycinki zieleni wysokiej wg inwentaryzacji zieleni oraz projektu wycinki,
o) Wykonanie nasadzeń zieleni niskiej i wysokiej,
p) Trawniki dywanowe wykonywane siewem z uprzednim humusowaniem w terenie płaskim,
q) Rozbiórka i utylizacja istniejącej wiaty śmietnikowej.
UWAGA:
Zakres zamówienia obejmuje I etap rozbudowy zarówno dla dokumentacji projektowej jak i robót budowlanych.
Zakres zamówienia obejmuje wyposażenie stałe dla etapu I, nie obejmuje wyposażenia ruchomego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 196800 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 565800 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 196800 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NaturTech Aleksander Bokota
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9121759674
7.3.3) Ulica: Browarniana
7.3.4) Miejscowość: Oława
7.3.5) Kod pocztowy: 55-200
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 196800 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 23 miesiące
INNE PRZETARGI SIECHNICE
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 1 W SIECHNICACH
- WYBÓR DOSTAWCY ARTYKUŁÓW OGÓLNOSPOŻYWCZYCH, NA RZECZ PRZEDSZKOLA PUBLICZNEGO IM. ŚW. JANA PAWŁA II W SIECHNICACH
- Opracowanie dokumentacji projektowej budowy ul. Ziemskiej w Siechnicach wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego w podziale na zadania.
- Wykonywanie bieżących prac konserwacyjno-remontowych ogólnobudowlanych w nieruchomościach będących własnością Gminy Siechnice
- Przebudowa ul. Grafitowej w Radwanicach
więcej: przetargi SIECHNICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją operacji pn. "Scalanie gruntów obrębu Terenin, gmina Wierzbica, powiat chełmski, województwo lubelskie"
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją operacji pn. "Scalanie gruntów obrębu Kamienna Góra, gmina Wierzbica, powiat chełmski, województwo lubelskie" - część 2
- Sprawowanie nadzoru inwestorskiego przy realizacji inwestycji pn. "Nowoczesne laboratoria zawodu - modernizacja pracowni do nauki zawodu w szkołach Powiatu Gliwickiego - etap II"
- Wykonanie dokumentacji projektowej w zakresie rozbudowy, adaptacji i doposażenia pomieszczeń pod Oddział chemioterapii wraz z diagnostyką onkologiczną w Kociewskim Centrum Zdrowia sp. z o.o.
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania - budowa i przebudowa dróg dojazdowych do pól w ramach operacji: Scalenie gruntów obiektu "Milejczyce i inne"
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania - budowa i przebudowa dróg dojazdowych do pól w ramach operacji: Scalenie gruntów obiektu "Wierzchuca i inne"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.