eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WołówDostawa urządzeń robotycznych do rehabilitacji wraz z montażem uruchomieniem oraz przeszkoleniem personelu



Ogłoszenie z dnia 2023-11-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa urządzeń robotycznych do rehabilitacji wraz z montażem uruchomieniem oraz przeszkoleniem personelu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowe Centrum Medyczne w Wołowie Spółka z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 020749596

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Inwalidów Wojennych 26

1.5.2.) Miejscowość: Wołów

1.5.3.) Kod pocztowy: 56-100

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pcm-wolow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcmwolow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/pcmwolow

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa urządzeń robotycznych do rehabilitacji wraz z montażem uruchomieniem oraz przeszkoleniem personelu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-45848d9c-77d8-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00496584

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00007053/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.12 Dostawa urządzeń robotycznych do rehabilitacji wraz z montażem i uruchomieniem oraz przeszkoleniem personelu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00470999

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 20/PCM/2023/ZP/A

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 510000,00 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 472222,22 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń robotycznych do rehabilitacji wraz z montażem, uruchomieniem i przeszkoleniem personelu:
a) Pakiet nr 1 – Mobilny robot rehabilitacyjny górnych partii ciała – 1 sztuka,
3.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – minimalne wymagania techniczne (m.in. opis parametrów technicznych) określony jest w Załączniku nr 6a i 6b do SWZ.
3.3 Oferowany przedmiot zamówienia:
1) musi być fabrycznie nowy (nie może być rekondycjonowany, nie może być przedmiotem ekspozycji, wystaw, demo itp.), kompletny, wolny od wad, oznakowany, a także posiadać instrukcje obsługi w języku polskim;
2) produkty należące do grupy wyrobów medycznych muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania w podmiotach leczniczych, zgodnie z ustawą z dnia 7 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2022 poz. 974 ze zm.) i posiadać stosowne certyfikaty, deklaracje zgodności lub inne dokumenty wymagane przez prawo.
3) powinien być przygotowany do użytkowania bez potrzeby dodatkowych zakupów i inwestycji;
3.4 Rok produkcji urządzeń medycznych: minimum 2023.
3.5 Realizacja zamówienia obejmuje:
a) dostarczenie urządzeń medycznych do siedziby Powiatowego Centrum Medycznego w Wołowie Spółka z o. o. w restrukturyzacji, ul. Inwalidów Wojennych 26, 56-100 Wołów (oddział rehabilitacji),
b) instalacja, montaż i uruchomienie urządzeń medycznych oraz osprzętu,
c) przeprowadzenie szkolenia i instruktażu stanowiskowego, w zakresie obsługi urządzeń medycznych, personelu, wskazanego przez Powiatowe Centrum Medyczne w Wołowie Spółka z o. o. w restrukturyzacji w terminie nie późniejszym niż do 29.04.2024 r.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33158400-6 - Sprzęt do terapii mechanicznej

4.5.5.) Wartość części: 205000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń robotycznych do rehabilitacji wraz z montażem, uruchomieniem i przeszkoleniem personelu:
b) Pakiet nr 2 – Stacjonarny robot rehabilitacyjny kończyn dolnych – 1 sztuka.
3.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – minimalne wymagania techniczne (m.in. opis parametrów technicznych) określony jest w Załączniku nr 6a i 6b do SWZ.
3.3 Oferowany przedmiot zamówienia:
1) musi być fabrycznie nowy (nie może być rekondycjonowany, nie może być przedmiotem ekspozycji, wystaw, demo itp.), kompletny, wolny od wad, oznakowany, a także posiadać instrukcje obsługi w języku polskim;
2) produkty należące do grupy wyrobów medycznych muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania w podmiotach leczniczych, zgodnie z ustawą z dnia 7 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2022 poz. 974 ze zm.) i posiadać stosowne certyfikaty, deklaracje zgodności lub inne dokumenty wymagane przez prawo.
3) powinien być przygotowany do użytkowania bez potrzeby dodatkowych zakupów i inwestycji;
3.4 Rok produkcji urządzeń medycznych: minimum 2023.
3.5 Realizacja zamówienia obejmuje:
a) dostarczenie urządzeń medycznych do siedziby Powiatowego Centrum Medycznego w Wołowie Spółka z o. o. w restrukturyzacji, ul. Inwalidów Wojennych 26, 56-100 Wołów (oddział rehabilitacji),
b) instalacja, montaż i uruchomienie urządzeń medycznych oraz osprzętu,
c) przeprowadzenie szkolenia i instruktażu stanowiskowego, w zakresie obsługi urządzeń medycznych, personelu, wskazanego przez Powiatowe Centrum Medyczne w Wołowie Spółka z o. o. w restrukturyzacji w terminie nie późniejszym niż do 29.04.2024 r.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33158400-6 - Sprzęt do terapii mechanicznej

4.5.5.) Wartość części: 305000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 300000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 300000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 300000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ronomed Sp. z o. o. Sp. k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7543011655

7.3.3) Ulica: Przyjaźni

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 53-030

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 300000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-11-15 do 2023-11-29

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 200000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 200000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 200000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ronomed Sp. z o. o. Sp. k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7543011655

7.3.3) Ulica: Przyjaźni

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 53-030

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 200000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-11-15 do 2023-11-29

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.