Ogłoszenie z dnia 2023-11-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00470999/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-31
- 2023/BZP 00481369/01 - Modyfikacja z dnia 2023-11-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa urządzeń robotycznych do rehabilitacji wraz z montażem uruchomieniem oraz przeszkoleniem personelu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowe Centrum Medyczne w Wołowie Spółka z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 020749596
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Inwalidów Wojennych 26
1.5.2.) Miejscowość: Wołów
1.5.3.) Kod pocztowy: 56-100
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pcm-wolow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcmwolow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/pcmwolow1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa urządzeń robotycznych do rehabilitacji wraz z montażem uruchomieniem oraz przeszkoleniem personelu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-45848d9c-77d8-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00496584
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00007053/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.12 Dostawa urządzeń robotycznych do rehabilitacji wraz z montażem i uruchomieniem oraz przeszkoleniem personelu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00470999
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 20/PCM/2023/ZP/A
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 510000,00 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 472222,22 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3.1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń robotycznych do rehabilitacji wraz z montażem, uruchomieniem i przeszkoleniem personelu:a) Pakiet nr 1 – Mobilny robot rehabilitacyjny górnych partii ciała – 1 sztuka,
3.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – minimalne wymagania techniczne (m.in. opis parametrów technicznych) określony jest w Załączniku nr 6a i 6b do SWZ.
3.3 Oferowany przedmiot zamówienia:
1) musi być fabrycznie nowy (nie może być rekondycjonowany, nie może być przedmiotem ekspozycji, wystaw, demo itp.), kompletny, wolny od wad, oznakowany, a także posiadać instrukcje obsługi w języku polskim;
2) produkty należące do grupy wyrobów medycznych muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania w podmiotach leczniczych, zgodnie z ustawą z dnia 7 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2022 poz. 974 ze zm.) i posiadać stosowne certyfikaty, deklaracje zgodności lub inne dokumenty wymagane przez prawo.
3) powinien być przygotowany do użytkowania bez potrzeby dodatkowych zakupów i inwestycji;
3.4 Rok produkcji urządzeń medycznych: minimum 2023.
3.5 Realizacja zamówienia obejmuje:
a) dostarczenie urządzeń medycznych do siedziby Powiatowego Centrum Medycznego w Wołowie Spółka z o. o. w restrukturyzacji, ul. Inwalidów Wojennych 26, 56-100 Wołów (oddział rehabilitacji),
b) instalacja, montaż i uruchomienie urządzeń medycznych oraz osprzętu,
c) przeprowadzenie szkolenia i instruktażu stanowiskowego, w zakresie obsługi urządzeń medycznych, personelu, wskazanego przez Powiatowe Centrum Medyczne w Wołowie Spółka z o. o. w restrukturyzacji w terminie nie późniejszym niż do 29.04.2024 r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33158400-6 - Sprzęt do terapii mechanicznej
4.5.5.) Wartość części: 205000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3.1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń robotycznych do rehabilitacji wraz z montażem, uruchomieniem i przeszkoleniem personelu:b) Pakiet nr 2 – Stacjonarny robot rehabilitacyjny kończyn dolnych – 1 sztuka.
3.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – minimalne wymagania techniczne (m.in. opis parametrów technicznych) określony jest w Załączniku nr 6a i 6b do SWZ.
3.3 Oferowany przedmiot zamówienia:
1) musi być fabrycznie nowy (nie może być rekondycjonowany, nie może być przedmiotem ekspozycji, wystaw, demo itp.), kompletny, wolny od wad, oznakowany, a także posiadać instrukcje obsługi w języku polskim;
2) produkty należące do grupy wyrobów medycznych muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania w podmiotach leczniczych, zgodnie z ustawą z dnia 7 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2022 poz. 974 ze zm.) i posiadać stosowne certyfikaty, deklaracje zgodności lub inne dokumenty wymagane przez prawo.
3) powinien być przygotowany do użytkowania bez potrzeby dodatkowych zakupów i inwestycji;
3.4 Rok produkcji urządzeń medycznych: minimum 2023.
3.5 Realizacja zamówienia obejmuje:
a) dostarczenie urządzeń medycznych do siedziby Powiatowego Centrum Medycznego w Wołowie Spółka z o. o. w restrukturyzacji, ul. Inwalidów Wojennych 26, 56-100 Wołów (oddział rehabilitacji),
b) instalacja, montaż i uruchomienie urządzeń medycznych oraz osprzętu,
c) przeprowadzenie szkolenia i instruktażu stanowiskowego, w zakresie obsługi urządzeń medycznych, personelu, wskazanego przez Powiatowe Centrum Medyczne w Wołowie Spółka z o. o. w restrukturyzacji w terminie nie późniejszym niż do 29.04.2024 r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33158400-6 - Sprzęt do terapii mechanicznej
4.5.5.) Wartość części: 305000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 300000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 300000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 300000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ronomed Sp. z o. o. Sp. k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7543011655
7.3.3) Ulica: Przyjaźni
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 53-030
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"RONOMED" SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
"RONOMED" SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 300000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-11-15 do 2023-11-29Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 200000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 200000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 200000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ronomed Sp. z o. o. Sp. k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7543011655
7.3.3) Ulica: Przyjaźni
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 53-030
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"RONOMED" SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
"RONOMED" SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 200000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-11-15 do 2023-11-29Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.