eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy ŻmigródModernizacja infrastruktury oświetleniowej na terenie Gminy Nowy Żmigród, w ramach Programu "Rozświetlamy Polskę "



Ogłoszenie z dnia 2024-09-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Modernizacja infrastruktury oświetleniowej na terenie Gminy Nowy Żmigród, w ramach Programu „Rozświetlamy Polskę „

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Nowy Żmigród

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440347

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mickiewicza 2

1.5.2.) Miejscowość: Nowy Żmigród

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-230

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@nowymigrod.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowyzmigrod.biuletyn.net

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja infrastruktury oświetleniowej na terenie Gminy Nowy Żmigród, w ramach Programu „Rozświetlamy Polskę „

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-abc74c6d-3896-4b5e-a27e-fbedd04e5005

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00496586

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00010757/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Modernizacja infrastruktury oświetleniowej na terenie Gminy Nowy Żmigród, w ramach Programu "Rozświetlamy Polskę"

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/nowyzmigrod

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja między zamawiającym a wykonawcami odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej zgodnie z art. 61 ustawy Pzp, za pośrednictwem elektronicznej platformy zakupowej pod
adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/nowyzmigrod , która spełnia wymagania opisane w art. 64 ustawy Pzp

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca, przystępując do
niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:
a) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie
zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin w zakładce „Regulamin” oraz
uznaje go za wiążący,
b) zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod linkiem:
https://drive.google.com/file/d/1Kd1DttbBeiNWt4q4slS4t76lZVKPbkyD/view
Zaleca się, aby przed rozpoczęciem wypełniania Formularzu składania oferty lub wniosku wykonawca zalogował się do systemu, a
jeżeli nie posiada konta, założył bezpłatne konto. W przeciwnym wypadku wykonawca będzie miał ograniczone funkcjonalności, np.
brak widoku wiadomości prywatnych od zamawiającego w systemie lub wycofania oferty lub wniosku bez kontaktu z Centrum
Wsparcia Klienta.
Instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ,
składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się w
zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem
https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją korzystania z platformazakupowa.pl,
w szczególności za sytuację, gdy zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert (np. złożenie
oferty w zakładce „Wyślij wiadomość do zamawiającego”).
Zamawiający, zgodnie z § 11 ust. 2 Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu
sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji
elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie zamieszcza wymagania dotyczące specyfikacji
połączenia, formatu przesyłanych danych oraz szyfrowania i oznaczania czasu przekazania
i odbioru danych za pośrednictwem platformazakupowa.pl, tj.:
a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor
Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac
Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,
d) włączona obsługa JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
f) Platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej -kodowanie UTF8,
g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu
lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub
wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB, natomiast przy komunikacji wielkość pliku to maksymalnie 500 MB.
Zamawiający zwraca uwagę na ograniczenia wielkości plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi maksymalnie 10 MB,
oraz na ograniczenie wielkości plików podpisywanych w aplikacji eDoApp służącej do składania podpisu osobistego, który wynosi
maksymalnie 5 MB

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z Działem II SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z Działem II SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IOŚ.271.1.14.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiający określił wymagania dotyczące wydajności lub funkcjonalności, zgodnie z art. 101 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Nowy Żmigród polegająca na wymianie istniejących opraw oświetleniowych na oprawy oświetleniowe ze źródłem światła LED, w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych, Edycji IX „Rozświetlamy Polskę”, z uwzględnieniem warunków i wytycznych PGE Dystrybucja S.A. Oddział Rzeszów Rejon Energetyczny Krosno.
Zakres prac obejmuje m. in :
1) Uzgodnienie prac z lokalnym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego - PGE Dystrybucja S.A. dokumentacji projektowej zgodnie z wytycznymi i warunkami stanowiącymi załącznik do dokumentacji przetargowej,
2) Demontaż i utylizacja 400 szt. istniejących opraw,
3) Dostawę opraw oświetleniowych ulicznych LED, zgodnych ze złożoną ofertą, w miejsce prowadzenia prac instalacyjnych w liczbie 400 szt. o parametrach zgodnych
z Opisem Przedmiotu Zamówienia oraz wytycznymi programu „Rozświetlamy Polskę”,
a w szczególności: Instalowane oprawy oświetleniowe muszą gwarantować możliwość zdalnego sterowania bez dodatkowej modyfikacji oprawy i jednocześnie posiadać łącznie certyfikaty: ENEC, ENEC+, ZD4i, lub równoważne, obowiązek użycia przez wykonawcę nowych opraw wyprodukowanych na terenie Unii Europejskiej lub nowych opraw dopuszczonych do użycia na terenie Unii Europejskiej, z gwarancją Producenta opraw minimum 60 miesięcy. Natężenie oświetlenia zainstalowanych opraw powinno być nie mniejsze niż opraw demontowanych.
4) Montaż dostarczonych opraw oświetlenia zewnętrznego na wysięgnikach i słupach
w liczbie 400 szt.,
5) Wykonanie pomiarów skuteczności ochrony przeciwporażeniowej,
6) Wykonanie pomiarów rezystancji uziemienia i izolacji przewodów i kabli,
7) Wykonanie pomiarów natężenia oświetlenia dla wskazanych przez Zamawiającego odcinków modernizowanego oświetlenia jeśli zajdzie taka potrzeba,
8) Wykonanie pomiarów mocy zainstalowanej oraz cos φ dla wszystkich zmodernizowanych
obwodów oświetlenia. Potwierdzenie deklarowanego współczynnika mocy opraw oświetleniowych oraz minimum 50 % redukcje mocy zmodernizowanej oprawy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 8 do SWZ- Opis przedmiotu zamówienia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji jakości i rękojmi

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają łącznie warunki dotyczące:
1) zdolności technicznej lub zawodowej;
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli wykaże, że:
a) w zakresie doświadczenia zawodowego:
w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie wykonał co najmniej jedną usługę polegającą na dostawie wraz z montażem oświetlenia ulicznego (co najmniej 50 opraw) potwierdzone dowodami określającymi, czy te dostawy zostały zrealizowane należycie,
b) w zakresie potencjału kadrowego
dysponuje lub będzie dysponował co najmniej jedną osobą która będzie pełnić funkcję kierownika robót posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub posiadającą inne uprawnienia odpowiadające powyższym, wydane na podstawie przepisów obowiązujących w czasie wydania uprawnień,

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, jeżeli wymagał ich złożenia w ogłoszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych.
Podmiotowe środki dowodowe wymagane od Wykonawcy obejmują:
1) Wykaz dostaw wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa go i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty- którego wzór stanowi Załącznik nr 4 do SWZ;
2) Wykaz osób dostępnych Wykonawcy, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi osobami na spełnienie warunku udziału w postępowaniu w zakresie potencjału kadrowego- którego wzór stanowi Załącznik nr 5 do SWZ;

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający w celu potwierdzenia zgodności oferowanych produktów z wymaganiami Zamawiającego w zakresie wskazanym w opisie przedmiotu zamówienia wymaga od Wykonawcy złożenia wraz z ofertą następujących przedmiotowych środków dowodowych
a) Kartę techniczną/katalogową opraw
b) Kartę katalogową modułu zdalnego sterowania
c) Kompletną listę protokołów komunikacyjnych modułu zdalnego sterowania
d) Instrukcję montażu opraw oświetleniowych
e) Certyfikat ENEC opraw oświetleniowych
f) Certyfikat ENEC+ opraw oświetleniowych
g) Certyfikat ZD4i opraw oświetleniowych
h) Deklaracja CE opraw oświetleniowych
i) Deklaracja CE modułu zdalnego sterowania

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Zamawiający informuje, że działając na podstawie art. 107 ust. 2 ustawy Pzp przewiduje, że w sytuacji, w której Wykonawca nie złożył przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający jednokrotnie wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.
a) Kartę techniczną/katalogową opraw
b) Kartę katalogową modułu zdalnego sterowania
c) Kompletną listę protokołów komunikacyjnych modułu zdalnego sterowania
d) Instrukcję montażu opraw oświetleniowych
e) Certyfikat ENEC opraw oświetleniowych
f) Certyfikat ENEC+ opraw oświetleniowych
g) Certyfikat ZD4i opraw oświetleniowych
h) Deklaracja CE opraw oświetleniowych
i) Deklaracja CE modułu zdalnego sterowania

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Każdy wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości:

5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych ).
Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach
1) pieniądzu,
2) gwarancjach bankowych,
3) gwarancjach ubezpieczeniowych,

4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020r. poz. 299)
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 ustawy Pzp oraz art. 98 ust. 2 ustawy.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1.Oświadczenie wstępne [art. 125 ust 1 ustawy pzp] dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz
oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu powinny być złożone przez każdego wykonawcę wspólnie ubiegającego się o
zamówienie.
2. W przypadku, o którym mowa w art 117 ust 2 i 3 stawy pzp, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia
(konsorcjum, spółka cywilna itp.) dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub
usługi wykonają poszczególni wykonawcy [art. 117 ust. 4 ustawy pzp].
3. Wykonawcy składający ofertę wspólną zobowiązani są do ustanowienia Pełnomocnika do reprezentowania ich w
postępowaniu albo Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu oraz do zawarcia umowy
w sprawie zamówienia. Dokument lub dokumenty zawierający ustanowienie Pełnomocnika musi zawierać w szczególności:
wskazanie postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie
zamówienia,
wskazanie ustanowionego Pełnomocnika i zakres jego umocowania. Dokument (lub dokumenty) zawierający ustanowienie
Pełnomocnika musi być podpisany w imieniu wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia,
przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli, wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji wykonawców.
Ustanowienie przedmiotowego Pełnomocnika może zostać zawarte w umowie o współdziałaniu złożonej wraz z ofertą.
Dokument (lub dokumenty) zawierający ustanowienie Pełnomocnika musi zostać złożony wraz z ofertą w formie oryginału
lub notarialnie poświadczonej kopii. Elektroniczna kopia pełnomocnictwa nie może być uwierzytelniana przez upełnomocnionego.
Wzór pełnomocnictwa stanowi załącznik nr 9 do SWZ
4. Oferta wspólna składana przez dwóch lub więcej wykonawców, powinna spełniać następujące wymagania:
1) dokumenty, dotyczące własnej firmy, takie jak np.: oświadczenie o braku podstaw wykluczenia, składa każdy z
wykonawców składających ofertę wspólną we własnym imieniu.
2) dokumenty wspólne takie jak np.: formularz ofertowy, dokumenty podmiotowe i przedmiotowe składa pełnomocnik
wykonawców w imieniu wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną.
5. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, o których mowa w Dziale XI ust. 6 SWZ w celu wykazania
braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby -
warunków udziału w postępowaniu, składa oświadczenie wskazane w Dziale XIII ust. 1 pkt 2 SWZ (załącznik nr 2a -
podpisane przez te podmioty.
6. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z Pełnomocnikiem.
7. Wypełniając formularz oferty, jak również inne dokumenty, powołując się na wykonawcę, w miejscu np. nazwa i adres
wykonawcy, należy wpisać dane dotyczące wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, a nie
Pełnomocnika tych wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Tak

7.2.) Informacje na temat zaliczek:

1. Wykonawca po zawarciu umowy uprawniony jest do uzyskania zaliczki w wysokości 5% wartości wynagrodzenie wskazanego w § 5 pkt 1 na poczet wykonania zamówienia.
2. Wykonawca wystąpi do Zamawiającego z wnioskiem o zaliczkę, w terminie do 10 dni roboczych od dnia zawarcia umowy. Zamawiający dokona zatwierdzenia lub wniesie uwagi do wniosku o zaliczkę w terminie 5 dni roboczych od dnia przedłożenia wniosku przez Wykonawcę. Wykonawca zobowiązany jest do dostosowania wniosku do wskazań Zamawiającego w terminie 5 dni roboczych od dnia otrzymania uwag i zastrzeżeń. Dodatkowo Wykonawca zapewni wniesienie zabezpieczenia zaliczki (jest to obowiązek Wykonawcy).
3. Zaliczka zostanie przekazana Wykonawcy w formie jednorazowej płatności.
4. Płatność zaliczki nastąpi przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany na fakturze zaliczkowej do 30 dni kalendarzowych po otrzymaniu faktury zaliczkowej, do której Wykonawca dołączy dokument potwierdzający wniesienie zabezpieczenia zaliczki.
5. Zapłacona zaliczka zostanie zaliczona na poczet wynagrodzenia Wykonawcy.
6. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia zabezpieczenia zaliczki w jednej lub kilku następujących formach:
a) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym;
b) gwarancjach bankowych;
c) gwarancjach ubezpieczeniowych;
d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości;
e) w wekslach z poręczeniem wekslowym banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej;
f) przez ustanowienie zastawu na papierach wartościowych emitowanych przez Skarb Państwa lub jednostkę samorządu terytorialnego;
g) przez ustanowienie zastawu rejestrowego na zasadach określonych w ustawie z dnia 6 grudnia 1996 r. o zastawie rejestrowym i rejestrze zastawów (Dz. U. z 2018 r. poz. 2017).
7. Zabezpieczenie zaliczki obowiązuje przez cały okres realizacji umowy + dodatkowo okres 30 dni kalendarzowych.
8. Zabezpieczenie zaliczki ustala się w wysokości odpowiadającej 100% kwoty zaliczki.
9. Zabezpieczenie zaliczki musi być ustanowione zgodnie z prawem polskim i podlegać prawu polskiemu.
10. W trakcie wykonywania umowy, Wykonawca może zmienić formę zabezpieczenia zaliczki na jedną lub kilka form wymienionych w art. 442 ust. 3 ustawy Pzp, pod warunkiem zachowania ciągłości zabezpieczenia zaliczki i bez zmniejszania jego wartości.
11. Dokument gwarancji/poręczenia zaliczki wymaga akceptacji Zamawiającego przed jego podpisaniem przez gwaranta / poręczyciela.
12. Dokument gwarancji/poręczenia zaliczki wystawiony przez podmiot zagraniczny powinien posiadać tłumaczenie przysięgłe na język polski.
13. W przypadku gdy dokumenty potwierdzające wniesienie zabezpieczenia zaliczki wystawi podmiot zagraniczny dokumenty te winny zawierać klauzule, że wszelkie prawa i obowiązki wynikające z wystawionych dokumentów podlegają prawu polskiemu, spory będą rozstrzygane przez polski sąd.
14.Brak wystąpienia przez Wykonawcę z wnioskiem o wypłatę zaliczki jest równoznaczne z rezygnacją z przyjęcia zaliczki

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiany umowy zostały opisane szczegółowo w § 17 załącznika nr 7 do SWZ - wzór umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-09-27 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Oferty należy składać za pośrednictwem platformy zakupowej Gminy Nowy Żmigród pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/nowyzmigrod

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-09-27 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.