Og³oszenie z dnia 2023-11-16
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00505425/01 - Modyfikacja z dnia 2023-11-22
- 2024/BZP 00051266/01 - Wynik z dnia 2024-01-19
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Wyroby medyczne
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Szpital Specjalistyczny Ducha ¦wiêtego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000302385
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Schinzla 13
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Sandomierz
1.5.3.) Kod pocztowy: 27-600
1.5.4.) Województwo: ¶wiêtokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jêdrzejowski
1.5.7.) Numer telefonu: 15 8330594
1.5.8.) Numer faksu: 15 832 35 75
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@sand.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.sand.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wyroby medyczne
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-9c3e8cf4-7e12-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00496643
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-11-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00018197/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.11 Dostawa wyrobów medycznych
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9c3e8cf4-7e12-11ee-a60c-9ec5599dddc13.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-9c3e8cf4-7e12-11ee-a60c-9ec5599dddc1
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1.W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl
2. Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia.
3. Sposób komunikowania siê Zamawiaj±cego z Wykonawcami:
a) Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert/ odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”). W przypadku za³±czników, które s± zgodnie z ustaw± Pzp lub rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym , mog± byæ opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia/podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, podpisem typu zewnêtrznego lub wewnêtrznego. W zale¿no¶ci od rodzaju podpisu i jego typu (zewnêtrzny, wewnêtrzny) do-daje siê uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnêtrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnêtrzny).
b). Informacje, o¶wiadczenia lub dokumenty, inne ni¿ wymienione w § 2 ust. 1 – rozporz±dzenie Prezesa Rady Ministrów (Dz. U. poz. 2452), przekazywane w postêpowaniu sporz±dza siê w postaci elektronicznej:
- w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów (Dz. U. z 2017 r. poz. 2247) (i przekazuje siê jako za³±cznik), lub
- jako tekst wpisany bezpo¶rednio do wiadomo¶ci przekazywanej przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej (np. w tre¶ci wiadomo¶ci e-mail lub w tre¶ci „Formularza do komunikacji”).
c). W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemo¿liwiaj±cych komunikacjê wykonawcy i Zamawiaj±cego za po¶rednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiaj±cy dopuszcza komunikacjê za pomoc± poczty elektronicznej na adres e-mail: przetargi@sand.pl (nie dotyczy sk³adania ofert).
d) Mo¿liwo¶æ korzystania w postêpowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania siê na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” s³u¿±cych do zadawania pytañ dotycz±cych tre¶ci dokumentów zamówienia wystarczaj±ce jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
e) Wszystkie wys³ane i odebrane w postêpowaniu przez wykonawcê wiadomo¶ci widoczne s± po zalogowaniu w podgl±dzie postêpowania w zak³adce „Komunikacja”.
4. Wykonawca przygotowuje ofertê przy pomocy interaktywnego „Formularza ofertowego” udostêpnionego przez Zamawiaj±cego na Platformie e-Zamówienia i zamieszczonego w podgl±dzie postêpowania w zak³adce „Informacje podstawowe”.
5. Je¿eli wraz z ofert± sk³adane s± dokumenty zawieraj±ce tajemnicê przedsiêbiorstwa wykonawca, w celu utrzymania w poufno¶ci tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowi±cy tajemnicê przedsiêbiorstwa”. Zarówno za³±cznik stanowi±cy tajemnicê przedsiêbiorstwa jak i uzasadnienie zastrze¿enia tajemnicy przedsiêbiorstwa nale¿y dodaæ w polu „Za³±czniki i inne dokumenty przedstawione w ofercie przez Wykonawcê”.
6. Formularz ofertowy podpisuje siê kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1.Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, SSD¦ w Sandomierzu informuje, ¿e:
1)administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Szpital Specjalistyczny Ducha ¦wiêtego, ul. Schinzla 13, 27-600 Sandomierz, tel. (15) 833 06 14, e-mail: szpital@sand.pl;
2)inspektorem ochrony danych w Szpitalu Specjalistycznym Ducha ¦wiêtego jest Pan Krzysztof Sikorski, kontakt: adres e-mail: inspektor@sand.pl, tel. 695 550 552;
3)Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia przedmiotowego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy, a podstaw± prawn± ich przetwarzania jest obowi±zek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówieñ publicznych spoczywaj±cy na Zamawiaj±cym;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp;
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
6)obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
7)w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana do-tycz±cych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupe³nienia Pani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupe³nienia nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego, a tak¿e nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
9)nie przys³uguje Pani/Panu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
2. Jednocze¶nie Zamawiaj±cy przypomina o ci±¿±cym na Pani/Panu obowi±zku informacyjnym wynikaj±cym z art. 14 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane przekazane zostan± Zamawiaj±cemu w zwi±zku z prowadzonym postêpowaniem i które Zamawiaj±cy po¶rednio pozyska od Wykonawcy bior±cego udzia³ w postêpowaniu, chyba ¿e ma zastosowanie co najmniej jedno z wy³±czeñ, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: TP/35/2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 19
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wyrobów medycznych: Mikrokuwety do oznaczania poziomu glukozy - Pakiet nr 1
Szczegó³owy Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera za³. nr 1 do SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33140000-3 - Materia³y medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:
Zamawiaj±cy zastrzega sobie, ¿e przy realizacji zamówienia bêdzie mia³ prawo skorzystaæ z prawa opcji, które przejawia siê tym, ¿e Zamawiaj±cy mo¿e zwiêkszyæ o 20% realizacjê zamówienia w stosunku do podstawowego zakresu zamówienia okre¶lonego w Szczegó³owym Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowi±cym za³. nr 1 do SWZ.Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ niezrealizowania do 20% przedmiotu zamówienia okre¶lonego w Szczegó³owym Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowi±cym za³. nr 1 do SWZ.
Szczegó³owe informacje w zakresie prawa opcji zawieraj± projektowane postanowienia umowy w zakresie zamówienia publicznego stanowi±ce za³±cznik nr 3 do SWZ.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ kryterium najni¿szej ceny.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wyrobów medycznych: Ta¶ma do leczenia wysi³kowego nietrzymania moczu i sakropeksji – Pakiet 2
Szczegó³owy Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera za³. nr 1 do SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33140000-3 - Materia³y medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:
Zamawiaj±cy zastrzega sobie, ¿e przy realizacji zamówienia bêdzie mia³ prawo skorzystaæ z prawa opcji, które przejawia siê tym, ¿e Zamawiaj±cy mo¿e zwiêkszyæ o 20% realizacjê zamówienia w stosunku do podstawowego zakresu zamówienia okre¶lonego w Szczegó³owym Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowi±cym za³. nr 1 do SWZ.Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ niezrealizowania do 20% przedmiotu zamówienia okre¶lonego w Szczegó³owym Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowi±cym za³. nr 1 do SWZ.
Szczegó³owe informacje w zakresie prawa opcji zawieraj± projektowane postanowienia umowy w zakresie zamówienia publicznego stanowi±ce za³±cznik nr 3 do SWZ.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ kryterium najni¿szej ceny.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wyrobów medycznych: Dreny do endoskopii urologicznej – Pakiet 3
Szczegó³owy Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera za³. nr 1 do SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33141640-8 - Dreny
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:
Zamawiaj±cy zastrzega sobie, ¿e przy realizacji zamówienia bêdzie mia³ prawo skorzystaæ z prawa opcji, które przejawia siê tym, ¿e Zamawiaj±cy mo¿e zwiêkszyæ o 20% realizacjê zamówienia w stosunku do podstawowego zakresu zamówienia okre¶lonego w Szczegó³owym Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowi±cym za³. nr 1 do SWZ.Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ niezrealizowania do 20% przedmiotu zamówienia okre¶lonego w Szczegó³owym Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowi±cym za³. nr 1 do SWZ.
Szczegó³owe informacje w zakresie prawa opcji zawieraj± projektowane postanowienia umowy w zakresie zamówienia publicznego stanowi±ce za³±cznik nr 3 do SWZ.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ kryterium najni¿szej ceny.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wyrobów medycznych: Cewniki do dializy otrzewnowej Tenschoffa – Pakiet 4
Szczegó³owy Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera za³. nr 1 do SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33140000-3 - Materia³y medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:
Zamawiaj±cy zastrzega sobie, ¿e przy realizacji zamówienia bêdzie mia³ prawo skorzystaæ z prawa opcji, które przejawia siê tym, ¿e Zamawiaj±cy mo¿e zwiêkszyæ o 20% realizacjê zamówienia w stosunku do podstawowego zakresu zamówienia okre¶lonego w Szczegó³owym Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowi±cym za³. nr 1 do SWZ.Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ niezrealizowania do 20% przedmiotu zamówienia okre¶lonego w Szczegó³owym Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowi±cym za³. nr 1 do SWZ.
Szczegó³owe informacje w zakresie prawa opcji zawieraj± projektowane postanowienia umowy w zakresie zamówienia publicznego stanowi±ce za³±cznik nr 3 do SWZ.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ kryterium najni¿szej ceny.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wyrobów medycznych: Katetery i butelki do odsysania ran – Pakiet nr 5
Szczegó³owy Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera za³. nr 1 do SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33140000-3 - Materia³y medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:
Zamawiaj±cy zastrzega sobie, ¿e przy realizacji zamówienia bêdzie mia³ prawo skorzystaæ z prawa opcji, które przejawia siê tym, ¿e Zamawiaj±cy mo¿e zwiêkszyæ o 20% realizacjê zamówienia w stosunku do podstawowego zakresu zamówienia okre¶lonego w Szczegó³owym Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowi±cym za³. nr 1 do SWZ.Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ niezrealizowania do 20% przedmiotu zamówienia okre¶lonego w Szczegó³owym Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowi±cym za³. nr 1 do SWZ.
Szczegó³owe informacje w zakresie prawa opcji zawieraj± projektowane postanowienia umowy w zakresie zamówienia publicznego stanowi±ce za³±cznik nr 3 do SWZ.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ kryterium najni¿szej ceny.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wyrobów medycznych: Ostrza do strzygarki – Pakiet 6
Szczegó³owy Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera za³. nr 1 do SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33140000-3 - Materia³y medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:
Zamawiaj±cy zastrzega sobie, ¿e przy realizacji zamówienia bêdzie mia³ prawo skorzystaæ z prawa opcji, które przejawia siê tym, ¿e Zamawiaj±cy mo¿e zwiêkszyæ o 20% realizacjê zamówienia w stosunku do podstawowego zakresu zamówienia okre¶lonego w Szczegó³owym Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowi±cym za³. nr 1 do SWZ.Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ niezrealizowania do 20% przedmiotu zamówienia okre¶lonego w Szczegó³owym Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowi±cym za³. nr 1 do SWZ.
Szczegó³owe informacje w zakresie prawa opcji zawieraj± projektowane postanowienia umowy w zakresie zamówienia publicznego stanowi±ce za³±cznik nr 3 do SWZ.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ kryterium najni¿szej ceny.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wyrobów medycznych: Przyrz±d do przetaczania p³ynów infuzyjnych bursztynowy- Pakiet 7
Szczegó³owy Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera za³. nr 1 do SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33194000-6 - Urz±dzenia i przyrz±dy do transfuzji i infuzji
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:
Zamawiaj±cy zastrzega sobie, ¿e przy realizacji zamówienia bêdzie mia³ prawo skorzystaæ z prawa opcji, które przejawia siê tym, ¿e Zamawiaj±cy mo¿e zwiêkszyæ o 20% realizacjê zamówienia w stosunku do podstawowego zakresu zamówienia okre¶lonego w Szczegó³owym Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowi±cym za³. nr 1 do SWZ.Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ niezrealizowania do 20% przedmiotu zamówienia okre¶lonego w Szczegó³owym Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowi±cym za³. nr 1 do SWZ.
Szczegó³owe informacje w zakresie prawa opcji zawieraj± projektowane postanowienia umowy w zakresie zamówienia publicznego stanowi±ce za³±cznik nr 3 do SWZ.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ kryterium najni¿szej ceny.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 8
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wyrobów medycznych: Sonda ¿o³±dkowa (zg³êbnik ¿o³±dkowy) – Pakiet 8
Szczegó³owy Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera za³. nr 1 do SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33141200-2 - Cewniki
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:
Zamawiaj±cy zastrzega sobie, ¿e przy realizacji zamówienia bêdzie mia³ prawo skorzystaæ z prawa opcji, które przejawia siê tym, ¿e Zamawiaj±cy mo¿e zwiêkszyæ o 20% realizacjê zamówienia w stosunku do podstawowego zakresu zamówienia okre¶lonego w Szczegó³owym Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowi±cym za³. nr 1 do SWZ.Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ niezrealizowania do 20% przedmiotu zamówienia okre¶lonego w Szczegó³owym Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowi±cym za³. nr 1 do SWZ.
Szczegó³owe informacje w zakresie prawa opcji zawieraj± projektowane postanowienia umowy w zakresie zamówienia publicznego stanowi±ce za³±cznik nr 3 do SWZ.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ kryterium najni¿szej ceny.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 9
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wyrobów medycznych: Pojemniki do zbiórki moczu dla doros³ych - Pakiet 9
Szczegó³owy Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera za³. nr 1 do SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33141615-4 - Pojemniki na mocz
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:
Zamawiaj±cy zastrzega sobie, ¿e przy realizacji zamówienia bêdzie mia³ prawo skorzystaæ z prawa opcji, które przejawia siê tym, ¿e Zamawiaj±cy mo¿e zwiêkszyæ o 20% realizacjê zamówienia w stosunku do podstawowego zakresu zamówienia okre¶lonego w Szczegó³owym Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowi±cym za³. nr 1 do SWZ.Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ niezrealizowania do 20% przedmiotu zamówienia okre¶lonego w Szczegó³owym Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowi±cym za³. nr 1 do SWZ.
Szczegó³owe informacje w zakresie prawa opcji zawieraj± projektowane postanowienia umowy w zakresie zamówienia publicznego stanowi±ce za³±cznik nr 3 do SWZ.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ kryterium najni¿szej ceny.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 10
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wyrobów medycznych: £±cznik do drenów i cewników – Pakiet 10
Szczegó³owy Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera za³. nr 1 do SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33140000-3 - Materia³y medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:
Zamawiaj±cy zastrzega sobie, ¿e przy realizacji zamówienia bêdzie mia³ prawo skorzystaæ z prawa opcji, które przejawia siê tym, ¿e Zamawiaj±cy mo¿e zwiêkszyæ o 20% realizacjê zamówienia w stosunku do podstawowego zakresu zamówienia okre¶lonego w Szczegó³owym Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowi±cym za³. nr 1 do SWZ.Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ niezrealizowania do 20% przedmiotu zamówienia okre¶lonego w Szczegó³owym Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowi±cym za³. nr 1 do SWZ.
Szczegó³owe informacje w zakresie prawa opcji zawieraj± projektowane postanowienia umowy w zakresie zamówienia publicznego stanowi±ce za³±cznik nr 3 do SWZ.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ kryterium najni¿szej ceny.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 11
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wyrobów medycznych: Ig³y insulinowe do wstrzykiwaczy – Pakiet 11
Szczegó³owy Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera za³. nr 1 do SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33141320-9 - Ig³y medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:
Zamawiaj±cy zastrzega sobie, ¿e przy realizacji zamówienia bêdzie mia³ prawo skorzystaæ z prawa opcji, które przejawia siê tym, ¿e Zamawiaj±cy mo¿e zwiêkszyæ o 20% realizacjê zamówienia w stosunku do podstawowego zakresu zamówienia okre¶lonego w Szczegó³owym Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowi±cym za³. nr 1 do SWZ.Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ niezrealizowania do 20% przedmiotu zamówienia okre¶lonego w Szczegó³owym Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowi±cym za³. nr 1 do SWZ.
Szczegó³owe informacje w zakresie prawa opcji zawieraj± projektowane postanowienia umowy w zakresie zamówienia publicznego stanowi±ce za³±cznik nr 3 do SWZ.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ kryterium najni¿szej ceny.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 12
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wyrobów medycznych: Bezpieczny sprzêt do linii naczyniowej – Pakiet 12
Szczegó³owy Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera za³. nr 1 do SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33140000-3 - Materia³y medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:
Zamawiaj±cy zastrzega sobie, ¿e przy realizacji zamówienia bêdzie mia³ prawo skorzystaæ z prawa opcji, które przejawia siê tym, ¿e Zamawiaj±cy mo¿e zwiêkszyæ o 20% realizacjê zamówienia w stosunku do podstawowego zakresu zamówienia okre¶lonego w Szczegó³owym Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowi±cym za³. nr 1 do SWZ.Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ niezrealizowania do 20% przedmiotu zamówienia okre¶lonego w Szczegó³owym Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowi±cym za³. nr 1 do SWZ.
Szczegó³owe informacje w zakresie prawa opcji zawieraj± projektowane postanowienia umowy w zakresie zamówienia publicznego stanowi±ce za³±cznik nr 3 do SWZ.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ kryterium najni¿szej ceny.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 13
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wyrobów medycznych: Folia chirurgiczna bakteriobójcza – Pakiet 13
Szczegó³owy Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera za³. nr 1 do SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33140000-3 - Materia³y medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:
Zamawiaj±cy zastrzega sobie, ¿e przy realizacji zamówienia bêdzie mia³ prawo skorzystaæ z prawa opcji, które przejawia siê tym, ¿e Zamawiaj±cy mo¿e zwiêkszyæ o 20% realizacjê zamówienia w stosunku do podstawowego zakresu zamówienia okre¶lonego w Szczegó³owym Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowi±cym za³. nr 1 do SWZ.Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ niezrealizowania do 20% przedmiotu zamówienia okre¶lonego w Szczegó³owym Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowi±cym za³. nr 1 do SWZ.
Szczegó³owe informacje w zakresie prawa opcji zawieraj± projektowane postanowienia umowy w zakresie zamówienia publicznego stanowi±ce za³±cznik nr 3 do SWZ.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ kryterium najni¿szej ceny.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 14
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wyrobów medycznych: Zestaw drenów laparoskopowych – Pakiet 14
Szczegó³owy Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera za³. nr 1 do SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33141640-8 - Dreny
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:
Zamawiaj±cy zastrzega sobie, ¿e przy realizacji zamówienia bêdzie mia³ prawo skorzystaæ z prawa opcji, które przejawia siê tym, ¿e Zamawiaj±cy mo¿e zwiêkszyæ o 20% realizacjê zamówienia w stosunku do podstawowego zakresu zamówienia okre¶lonego w Szczegó³owym Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowi±cym za³. nr 1 do SWZ.Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ niezrealizowania do 20% przedmiotu zamówienia okre¶lonego w Szczegó³owym Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowi±cym za³. nr 1 do SWZ.
Szczegó³owe informacje w zakresie prawa opcji zawieraj± projektowane postanowienia umowy w zakresie zamówienia publicznego stanowi±ce za³±cznik nr 3 do SWZ.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ kryterium najni¿szej ceny.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 15
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wyrobów medycznych: Dreny do pompy histeroskopowej – Pakiet 15
Szczegó³owy Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera za³. nr 1 do SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33141640-8 - Dreny
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:
Zamawiaj±cy zastrzega sobie, ¿e przy realizacji zamówienia bêdzie mia³ prawo skorzystaæ z prawa opcji, które przejawia siê tym, ¿e Zamawiaj±cy mo¿e zwiêkszyæ o 20% realizacjê zamówienia w stosunku do podstawowego zakresu zamówienia okre¶lonego w Szczegó³owym Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowi±cym za³. nr 1 do SWZ.Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ niezrealizowania do 20% przedmiotu zamówienia okre¶lonego w Szczegó³owym Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowi±cym za³. nr 1 do SWZ.
Szczegó³owe informacje w zakresie prawa opcji zawieraj± projektowane postanowienia umowy w zakresie zamówienia publicznego stanowi±ce za³±cznik nr 3 do SWZ.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ kryterium najni¿szej ceny.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 16
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wyrobów medycznych: Elektrody do resektoskopu – Pakiet 16
Szczegó³owy Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera za³. nr 1 do SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33140000-3 - Materia³y medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:
Zamawiaj±cy zastrzega sobie, ¿e przy realizacji zamówienia bêdzie mia³ prawo skorzystaæ z prawa opcji, które przejawia siê tym, ¿e Zamawiaj±cy mo¿e zwiêkszyæ o 20% realizacjê zamówienia w stosunku do podstawowego zakresu zamówienia okre¶lonego w Szczegó³owym Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowi±cym za³. nr 1 do SWZ.Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ niezrealizowania do 20% przedmiotu zamówienia okre¶lonego w Szczegó³owym Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowi±cym za³. nr 1 do SWZ.
Szczegó³owe informacje w zakresie prawa opcji zawieraj± projektowane postanowienia umowy w zakresie zamówienia publicznego stanowi±ce za³±cznik nr 3 do SWZ.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ kryterium najni¿szej ceny.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 17
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wyrobów medycznych: B³ony, zaciski, staplery – Pakiet 17
Szczegó³owy Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera za³. nr 1 do SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33184100-4 - Implanty chirurgiczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:
Zamawiaj±cy zastrzega sobie, ¿e przy realizacji zamówienia bêdzie mia³ prawo skorzystaæ z prawa opcji, które przejawia siê tym, ¿e Zamawiaj±cy mo¿e zwiêkszyæ o 20% realizacjê zamówienia w stosunku do podstawowego zakresu zamówienia okre¶lonego w Szczegó³owym Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowi±cym za³. nr 1 do SWZ.Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ niezrealizowania do 20% przedmiotu zamówienia okre¶lonego w Szczegó³owym Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowi±cym za³. nr 1 do SWZ.
Szczegó³owe informacje w zakresie prawa opcji zawieraj± projektowane postanowienia umowy w zakresie zamówienia publicznego stanowi±ce za³±cznik nr 3 do SWZ.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ kryterium najni¿szej ceny.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 18
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wyrobów medycznych: Strzykawki insulinowe – Pakiet 18
Szczegó³owy Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera za³. nr 1 do SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33140000-3 - Materia³y medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:
Zamawiaj±cy zastrzega sobie, ¿e przy realizacji zamówienia bêdzie mia³ prawo skorzystaæ z prawa opcji, które przejawia siê tym, ¿e Zamawiaj±cy mo¿e zwiêkszyæ o 20% realizacjê zamówienia w stosunku do podstawowego zakresu zamówienia okre¶lonego w Szczegó³owym Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowi±cym za³. nr 1 do SWZ.Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ niezrealizowania do 20% przedmiotu zamówienia okre¶lonego w Szczegó³owym Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowi±cym za³. nr 1 do SWZ.
Szczegó³owe informacje w zakresie prawa opcji zawieraj± projektowane postanowienia umowy w zakresie zamówienia publicznego stanowi±ce za³±cznik nr 3 do SWZ.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ kryterium najni¿szej ceny.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 19
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wyrobów medycznych: Elektrody do czasowej stymulacji serca – Pakiet 19
Szczegó³owy Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera za³. nr 1 do SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33140000-3 - Materia³y medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:
Zamawiaj±cy zastrzega sobie, ¿e przy realizacji zamówienia bêdzie mia³ prawo skorzystaæ z prawa opcji, które przejawia siê tym, ¿e Zamawiaj±cy mo¿e zwiêkszyæ o 20% realizacjê zamówienia w stosunku do podstawowego zakresu zamówienia okre¶lonego w Szczegó³owym Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowi±cym za³. nr 1 do SWZ.Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ niezrealizowania do 20% przedmiotu zamówienia okre¶lonego w Szczegó³owym Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowi±cym za³. nr 1 do SWZ.
Szczegó³owe informacje w zakresie prawa opcji zawieraj± projektowane postanowienia umowy w zakresie zamówienia publicznego stanowi±ce za³±cznik nr 3 do SWZ.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ kryterium najni¿szej ceny.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Wykonawca przygotowuje ofertê przy pomocy interaktywnego „Formularza ofertowego” udostêpnionego przez Zamawiaj±cego na Platformie e-Zamówienia i zamieszczonego w podgl±dzie postêpowania w zak³adce „Informacje podstawowe”.Do oferty nale¿y do³±czyæ:
1. W celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania – odpis lub informacjê z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru.
2. Je¿eli w imieniu Wykonawcy dzia³a osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt 14.1. – pe³nomocnictwo lub inny dokument (np. akt powo³ania na stanowisko prezesa zarz±du, cz³onka zarz±du spó³ki lub, w przypadku spó³ek dzia³aj±cych w systemie common law, cz³onka rady dyrektorów spó³ki, a tak¿e umowa spó³ki cywilnej lub uchwa³a jej wspólników, wskazuj±ca jednego ze wspólników jako umocowanego do reprezentacji spó³-ki) potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania Wykonawcy.
3. Pe³nomocnictwo dla pe³nomocnika do reprezentowania w postêpowaniu Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia – dotyczy ofert sk³adanych przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
4.O¶wiadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania o udzielenie zamówienia – wzór o¶wiadczenia o niepodleganiu wykluczeniu stanowi Za³±cznik nr 2 do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu musi byæ z³o¿one w oryginale.
5. Wykonawca zobowi±zany jest do sporz±dzenia Formularza Cenowego w formie tabeli odrêbnie dla ka¿dego pakietu, uwzglêdniaj±cego nazwê oferowanego produktu, ilo¶æ, cenê jednostkow± netto, warto¶æ netto, podatek VAT, warto¶æ brutto, jak równie¿ wytwórcê, nazwê handlow± produktu, indeks katalogowy, ilo¶æ w opakowaniu zbiorczym.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia zosta³y okre¶lone w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego stanowi±cych za³. nr 3 do SWZ.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-11-24 08:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-9c3e8cf4-7e12-11ee-a60c-9ec5599dddc1
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-11-24 08:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-12-23
INNE PRZETARGI Z SANDOMIERZA
- Dostawa u¿ywanego samochodu ciê¿arowego typu wywrotka
- DOSTAWA autokaru turystycznego przystosowanego do przewozu: 35 osób w nadwoziu zabudowanym wg. wskazanych wymagañ technicznych, dla ZSCKR w Sandomierzu.
- Ochrona osób i mienia oraz konserwacja i utrzymanie w stanie sprawno¶ci eksploatacyjnej systemów bezpieczeñstwa Muzeum Zamkowego w Sandomierzu
wiêcej: przetargi w Sandomierzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy sprzêtu jednorazowego do wykonywania zabiegów termolezji stawów miêdzykrêgowych wraz z dzier¿aw± aparatu.
- Leki ogólne, ¶rodki spo¿ywcze specjalnego przeznaczenia, suplementy diety, wyroby medyczne (II)
- Dostawa ró¿nych artyku³ów medycznych dla potrzeb Nowodworskiego Centrum Medycznego w Nowym Dworze Mazowieckim - uzupe³nienie
- Dostawa sprzêtu medycznego jednorazowego u¿ytku
- Dostawa ob³o¿eñ i bielizny jednorazowego u¿ytku dla SP ZZOZ w Kozienicach
- 21/TP/I/24 DOSTAWY OB£O¯EÑ CHIRURGICZNYCH, ¦RODKÓW OCHRONY OSOBISTEJ, WYROBÓW JEDNORAZOWEGO U¯YTKU DO HIGIENY I OPIEKI NAD PACJENTEM
wiêcej: Materia³y medyczne »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.