Ogłoszenie z dnia 2023-11-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00431099/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi pralnicze
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZESPÓŁ ZAKŁADÓW OPIEKI ZDROWOTNEJ W PIONKACH IM. LECHA I MARII KACZYŃSKICH - PARY PREZYDENCKIEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670140015
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Niepodległości 1
1.5.2.) Miejscowość: Pionki
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-670
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@spzzozpionki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://spzzozpionki.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/8281281.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi pralnicze2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b53fec46-6415-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00496673
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00168278/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Usługi pralnicze
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00431099
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SPZZOZ-ZP-46/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia: kompleksowe świadczenie usług pralniczych dla zamawiającego.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje cały asortyment rzeczy przeznaczonych do prania i powierzonych Wykonawcy przez Zamawiającego zwanych materiałami, tj.: bieliznę szpitalną i pościelową (poszwy, poszewki, prześcieradła, koce, podkłady, parawany, itp.); odzież i bieliznę szpitalną pacjentów (piżamy, koszule, szlafroki, ręczniki, itp.); ubrania operacyjne (bluzy, spodnie, spódnice, sukienki), serwety operacyjne; odzież ochronną personelu medycznego (fartuchy, ubrania lekarskie i pielęgniarskie damskie i męskie, bluzy, spodnie, fartuchy barierowe, itp.); materace, kołdry, poduszki, ręczniki, ścierki, obrusy i serwety, zasłony i firany, w tym także z pomieszczeń administracyjno-biurowych poszczególnych jednostek/ komórek organizacyjnych zamawiającego, odzież roboczą pracowników gospodarczych (spodnie, bluzy, koszule, fartuchy robocze, kamizelki ocieplane, bluzy polarowe, kurtki zimowe, itp.); inne, w tym mopy. Zamawiający zastrzega, że część bielizny/ rzeczy przeznaczonych do prania może być oddawana do pralni w stanie wilgotnym/ mokrym.
Wykonawca będzie zobowiązany do odbioru osobistego bielizny brudnej i doręczania czystej (wypranej i wymaglowanej lub uprasowanej) własnym transportem trzy razy w tygodniu do miejsc wskazanych przez Zamawiającego – zgodnie z wszelkimi obowiązującymi normami higieny; dezynfekcji i prania bielizny/ rzeczy; suszenia, maglowania lub prasowania; naprawiania uszkodzeń (cerowanie, zszywanie, przyszywanie oderwanych guzików, inne); dostarczania czystych materiałów - dostarczana bielizna czysta po praniu będzie spakowana i posegregowana na poszczególne komórki organizacyjne. Realizacja świadczenia przez Wykonawcę będzie odbywać się w lokalu odpowiadającym wszelkim wymaganiom sanitarnym i budowlanym przewidzianym dla lokali, w których wykonywane są usługi w zakresie określonym umową. Ilość materiałów przeznaczonych do prania w okresie obowiązywania umowy: 52 200 kg
4.5.3.) Główny kod CPV: 98310000-9 - Usługi prania i czyszczenia na sucho
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
98311000-6 - Usługi odbierania prania
98315000-4 - Usługi prasowania
50830000-2 - Usługi w zakresie naprawy odzieży i wyrobów włókienniczych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 224721,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 314609,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 224721,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usługowy PRALMIX Wiesław Mika
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9481466218
7.3.4) Miejscowość: Radom
7.3.5) Kod pocztowy: 26-600
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Wiesław Mika "PRALMIX" ZAKŁAD USŁUGOWY
jakie przetargi wygrała firma
Wiesław Mika "PRALMIX" ZAKŁAD USŁUGOWY
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 224721,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-11-02 do 2024-10-31INNE PRZETARGI Z PIONEK
- Pieluchomajtki dla osób z inkontynencją w stopniu średnim i ciężkim
- Dostawa pomocy dydaktycznych i narzędzi do szkół podstawowych z terenu Gminy Pionki w ramach Rządowego Programu "Aktywna tablica"
- Rozbudowa drogi gminnej ul. Kościuszki w Pionkach
więcej: przetargi w Pionkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonywanie usługi pralniczej dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Chumiętkach w roku 2025
- Kompleksowa usługa pralnicza wraz z opcją dzierżawy pościeli
- Sukcesywne świadczenie usług prania i dezynfekcji asortymentu na potrzeby Zakładu Karnego we Włocławku
- ŚWIADCZENIE USŁUG PRALNICZYCH DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ PIŁKA- ZAMYŚLIN W 2025 ROKU.
- Świadczenie usług pralniczych na rzecz Aresztu Śledczego w Bytomiu i Oddziału Zewnętrznego w Zabrzu
- "Usługa pralnicza dla DPS w Krasnymstawie"(21.2024.)
więcej: Usługi w zakresie naprawy odzieży i wyrobów włókienniczych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.