Ogłoszenie z dnia 2022-12-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00454820/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup instrumentów i akcesoriów muzycznych dla Filharmonii Śląskiej im. Henryka Mikołaja Góreckiego – 2 trąbki, flet piccolo, instrumenty perkusyjne.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Filharmonia Śląska im. Henryka Mikołaja Góreckiego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000279338
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sokolska 2
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-084
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.7.) Numer telefonu: +48 32 351 1719
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@filharmonia-slaska.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://filharmonia-slaska.eu/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https:/www.platformazakupowa.pl/pn/filharmonia_slaska1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup instrumentów i akcesoriów muzycznych dla Filharmonii Śląskiej im. Henryka Mikołaja Góreckiego – 2 trąbki, flet piccolo, instrumenty perkusyjne.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-aa17e763-6a4e-11ed-abdb-a69c1593877c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00496679
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00011910/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup instrumentów i akcesoriów muzycznych dla Filharmonii Śląskiej im. Henryka Mikołaja Góreckiego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00454820/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 2/ZP/AT/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 227000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Trąbki Schagerl model Berlin Heavy Conical lub równoważne, 2 sztuki posiadająca niżej opisane parametry:• strój B
• popychacz dźwigniowy dla 1 i 3 krąglika
• instrument mistrzowski ręcznie wykonywany
• wentyle obrotowe (system niemiecki)
• menzura: ML/heavy
• średnica czary głosowej: 132 mm
• czara głosowa: złoty mosiądz
• rurka ustnikowa : złoty mosiądz
• grubość blachy: 0,45 mm
• wykończenie posrebrzane
• futerał Schagerl lub równoważny
Jeżeli w opisie przedmiotu Zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patenty czy inne prawa zastrzeżone lub wyłączne, czy też określone jest pochodzenie instrumentu lub jego części, należy przyjąć, że Zamawiający ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach techniczno-użytkowych nie gorszych niż te wskazane w opisie przedmiotu Zamówienia (art. 101 ust. 4 uPzp).
4.5.3.) Główny kod CPV: 37310000-4 - Instrumenty muzyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37312100-9 - Trąbki
4.5.5.) Wartość części: 38000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Flet piccolo klasy profesjonalnej z dolną klapą C – 1 sztuka – o następujących parametrach:• strój A-444Hz,
• ręcznie kute srebrne klapy,
• wybór ręcznie robionych główek wykonanych z różnych rodzajów drewna oraz o różnym kształcie, minimum 5 główek do wyboru
• mechanizm ze srebra próby 925,
• korpus z drzewa Grenadilla, minimum 2 korpusy do wyboru
Wymagamy oświadczenia producenta odnośnie sezonowania drewna minimum 14 lat.
Jeżeli w opisie przedmiotu Zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patenty czy inne prawa zastrzeżone lub wyłączne, czy też określone jest pochodzenie instrumentu lub jego części, należy przyjąć, że Zamawiający ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach techniczno-użytkowych nie gorszych niż te wskazane w opisie przedmiotu Zamówienia (art. 101 ust. 4 uPzp).
4.5.3.) Główny kod CPV: 37310000-4 - Instrumenty muzyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37314320-1 - Flety
4.5.5.) Wartość części: 39000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zestaw tom-tomów koncertowych Pearl Philharmonic lub równoważnych o następujących parametrach.• rozmiary 6" x 8", 8" x 8", 10" x 10", 10" x 12", 11" x 13", 12" x 14", 14" x 15", 14" x 16"
• 6-warstwowe korpusy z mahoniu afrykańskiego z pierścieniami wzmacniającymi z klonu
• wykończone lakierem Matte Walnut lub równoważnym,
• 2,3 mm Super Hoop II lub równoważny
• tomy dwumembranowe wyposażone w Remo Renaissance Ambassador i Renaissance Diplomat lub równoważne.
• system mocowania OptiMount liub równoważny.
• w komplecie ze statywami, pokrowcami oraz skrzynią hardcase porducenta.
2. Statyw do krotali, skala 2 oktawy F6-F8 Paiste lub równoważny – 1 sztuka
3. Zestaw 5 częściowy ze statywem Tempelblock Gewa lub równoważny
• 5 bloków w różnych strojach
• materiał – drewno naturalne
• w komplecie pałki i statyw
4. Frusta Peitsche Kolberg lub równoważne z uchwytami skórzanymi
• długość 40 cm
• materiał: solidna, powlekana żywicą sklejka brzozowa
5. Triangle Sabian 4” 7” 10” seria HH B8 lub równoważny
• materiał – brąz
• centralnie młotkowany
6. Stojak kombi na 5 trójkątów, klasyczny Kolberg lub równoważny
Stojak łączony na 5 trójkątów w zawieszeniu klasycznym (kąt otwarty trójkąta skierowany w bok)
• model 2110K lub równoważny
• kombinowana podstawa stojaka, składana 134
• włóż rurkę 166
• 2 x pierścień regulacyjny 160
• rura poprzeczna 226
• 5 x kwadratowy pierścień nastawczy w kształcie litery U z otworem poprzecznym 115U
• 5 x uchwyt trójkątny 242
• wszystkie elementy stojaka kombinowanego wykonane są z wysokiej jakości stali i chromowane na wysoki połysk.
7. Stojak kombi na 1 trójkąt, uniwersalny Kolberg lub równoważny
• kombinowana podstawa stojaka, składana 136
• włóż rurkę 166
• 2 x pierścień regulacyjny 160
• uchwyt podstawowy 240
• trójkątny uchwyt na palec 247 ze skórzaną osłoną (do zawieszania trójkąta na uchwycie podstawowym lub do gry z ręki)
• wszystkie elementy stojaka kombinowanego wykonane są z wysokiej jakości stali i chromowane na wysoki połysk
8. Statyw koncertowy pod werbel - Pearl S1030L lub równoważny
• podwójne nogi zakończone gumą
• kompatybilny z werbli od 10" - 16"
• Air Suspension Rubber Tips dla lepszego rezonansu
• Butterfly Nut ułatwiające regulację koszyka
9. Statyw koncertowy pod werbel - Pearl S1030
• regulacja kątów GyroLock
• Air Suspension izolacja kosza werblowego
• wielopłaszczyznowa regulacja
• wysuwane kolce stabilizacyjne
• antypoślizgowe gumy na podwójnych nogach
• regulowany kosz werblowy
• kompatybilny z werblami od 10" - 16"
• zakres wysokości 47 cm – 66 cm
Jeżeli w opisie przedmiotu Zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patenty czy inne prawa zastrzeżone lub wyłączne, czy też określone jest pochodzenie instrumentu lub jego części, należy przyjąć, że Zamawiający ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach techniczno-użytkowych nie gorszych niż te wskazane w opisie przedmiotu Zamówienia (art. 101 ust. 4 uPzp).
4.5.3.) Główny kod CPV: 37310000-4 - Instrumenty muzyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37316000-6 - Instrumenty perkusyjne
37321500-9 - Akcesoria do instrumentów perkusyjnych
4.5.5.) Wartość części: 30000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 46740,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 46740,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 46740,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: IN-ART. STUDIO Agnieszka Pstraś-Gaudyn
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6321794426
7.3.3) Ulica: ul. Zoli 3
7.3.4) Miejscowość: Jaworzno
7.3.5) Kod pocztowy: 43-602
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PSTRAŚ-GAUDYN AGNIESZKA IN-ART STUDIO
jakie przetargi wygrała firma
PSTRAŚ-GAUDYN AGNIESZKA IN-ART STUDIO
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 46740,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-12-09 do 2022-12-15Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 47970,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 47970,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 47970,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZM CONCEPT Zbigniew Zygmunt
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9580804210
7.3.3) Ulica: Ks. Hugo Kołłątaja 1/2
7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz
7.3.5) Kod pocztowy: 85-080
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 47970,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-15Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 36900,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 36900,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 36900,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MUSIC INFO Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6790085754
7.3.3) Ulica: Zamknięta 10
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-554
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO MUSIC-INFO SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO MUSIC-INFO SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 36900,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-15INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Sukcesywna dostawa drobnego jednorazowego i wielorazowego sprzętu medycznego
- Przeprowadzenie kursu z podstaw fotografii w ramach projektu pn.: "Atrakcyjne kształcenie zawodowe krokiem do przyszłości" w Zespole Szkół Poligraficzno - Mechanicznych im. Armii Krajowej w Katowicach
- Przeprowadzenie szkolenia z obsługi ploterów tnących dla nauczycieli w ramach projektu pn.: "Atrakcyjne kształcenie zawodowe krokiem do przyszłości"
- Remont pomieszczeń w Zespole Szkół Poligraficzno-Mechanicznych w Katowicach w ramach projektu: "Wdrażanie nowoczesnych technologii w Zespole Szkół Poligraficzno-Mechanicznych w Katowicach"
- DOSTAWA LEKÓW 17
- Wykonanie etażowej instalacji C.O. w lokalach mieszkalnych zarządzanych przez KZGM w Katowicach II/2025
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa pomocy dydaktycznych, wyposażenia i książek na potrzeby zajęć realizowanych w przedszkolach i szkołach podstawowych gminy Bytów w ramach projektów edukacyjnych
- Dostawa fortepianu dla Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia im. Ignacego Jana Paderewskiego w Malborku
- Dostawa pomocy dydaktycznych do szkół na terenie Gminy Międzyrzec Podlaski - etap II
więcej: Instrumenty muzyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.