Ogłoszenie z dnia 2024-09-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00428610/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup busa 9-os. (8+1) dla Warsztatów Terapii Zajęciowej Imperium Słońca w Siemianowicach Śląskich
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Siemianowickie Stowarzyszenie Pomocy Dzieciom Specjalnej Troski ,,IMPERIUM SŁOŃCA"
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 272048585
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ZGRZEBNIOKA 65
1.5.2.) Miejscowość: Siemianowice Śląskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-106
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 228 29 81
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: oferty.imperium@wp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://imperiumslonca.com.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f8884de9-1393-426f-83f1-a565cc10b23c1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
organizacja pozarządowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Działaność na rzecz osób z niepełnosprawnościami. Rehabilitacja społeczna i zawodowa osób z niepełnosprawnością intelektualną
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup busa 9-os. (8+1) dla Warsztatów Terapii Zajęciowej Imperium Słońca w Siemianowicach Śląskich2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f8884de9-1393-426f-83f1-a565cc10b23c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00496747
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00428610
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 1/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup fabrycznie nowego samochodu typu mikrobus (8+1) do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym poruszających się na wózkach inwalidzkich dla Warsztatów Terapii Zajęciowej „Imperium Słońca”
w Siemianowicach Śląskich w ramach „Programu wyrównywanie różnic między regionami III” - obszar D. Zakup dofinansowany jest ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Dodatek nr 3 do SWZ oraz
w Projektowanych postanowienia umowy (Dodatek nr 4 do SWZ).
3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projektowanych postanowieniach umowy (Dodatek nr 4 do SWZ).
4. W celu potwierdzenia, że oferowany samochód, spełnia wymagania Zamawiającego określone w SWZ, Wykonawca ubiegający się udzielenie zamówienia zobowiązany jest złożyć z ofertą „Opis oferowanego samochodu osobowego”, według Dodatku nr 5 do SWZ.
5. Zamawiający opisał przedmiot zamówienia bez wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkt lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę. Jeżeli wykonawca stwierdzi, że przedmiot zamówienia został opisany w sposób, o którym mowa w art. 99 ust. 5 ustawy, tj.: zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów, a nie podano kryteriów stosowanych w celu oceny równoważności, powinien zwrócić się do Zamawiającego o wskazanie, jakie kryteria będą stosowane w celu oceny równoważności. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia określonym w Dodatku nr 3 do SWZ znajdą się odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych,
o których mowa w art. 101, ust. 1, pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Użycie w dokumentacji danej normy, oceny technicznej, specyfikacji technicznych i systemu referencji technicznych ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego materiału, urządzenia lub produktu.
6. Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez Wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp, tj. mających status zakładu pracy chronionej, spółdzielnie socjalne oraz innych wykonawców, których głównym celem lub głównym celem działalności ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, jest społeczna i zawodowa integracja osób społecznie marginalizowanych.
7. Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, o których mowa w art. 100 ust. 1 Pzp.
8. Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia nie określił wymagań dotyczących wydajności lub funkcjonalności, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 1 Pzp.
9. Zamawiający nie żąda od Wykonawcy etykiety oraz nie wskazuje mających zastosowanie wymagań określonej etykiety, o których mowa w art. 104 Pzp.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34114400-3 - Minibusy
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 254588,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 254588,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 254588,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TOYOTA KATOWICE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7010357724
7.3.3) Ulica: KOLEJOWA 54
7.3.4) Miejscowość: KATOWICE
7.3.5) Kod pocztowy: 40-606
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Podwykonawca: CARPOL Sp. z o.o., ul. Logistyczna 9,Natolin, 05-825 Grodzisk Mazowiecki: Zabudowa do przewozu osób niepełnosprawnych-winda
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 254588,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z SIEMIANOWIC ŚLĄSKICH
- Modernizacja ogrzewania w lokalach zamieszkałych Śmiłowskiego 39/10
- Modernizacja ogrzewania w lokalach zamieszkałych Powstańców 18/6
- Modernizacja ogrzewania w lokalach zamieszkałych Jaworowa 2e/40
- Sukcesywna dostawa środków dezynfekcyjnych i antyseptycznych.
- Realizacja Decyzji PINB ul. Powstańców 40
- Modernizacja boisk na terenie Gminy Siemianowice Śląskie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zakup i dostawa samochodu dla PCPR w Ostrowcu Świętokrzyskim w ramach projektu pn. "Rodzina w Centrum""
- "Dostawa pojazdu dostosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych w ramach projektu "CUS w Zagnańsku - nowe możliwości dla mieszkańców""
- "Likwidacja bariery transportowej poprzez zakup samochodu osobowego do przewozu osób niepełnosprawnych"
- Zakup i dostawa 9-osobowego busa przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych na potrzeby Dziennego Domu Pomocy w Cekcynie
- Dostawa samochodu na potrzeby Centrum Usług Społecznych w Zielonej Górze
- Dostawa specjalistycznego samochodu do transportu krwi i jej składników dla Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa im. prof. dr hab. Tadeusza Dorobisza we Wrocławiu
więcej: Minibusy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.