Og³oszenie z dnia 2022-12-14
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00514473/01 - Modyfikacja z dnia 2022-12-23
- 2023/BZP 00116955/01 - Wynik z dnia 2023-03-01
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowy dróg gminnych i wewnêtrznych
w Gminie Or³y
Zadanie dofinansowane z Rz±dowego Funduszu Polski £ad:
Programu Inwestycji Strategicznych
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA OR£Y
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650900358
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Przemyska 3
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Or³y
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-716
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski
1.5.7.) Numer telefonu: 16 671 26 93
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@ugorly.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.gminaorly.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowy dróg gminnych i wewnêtrznych
w Gminie Or³y
Zadanie dofinansowane z Rz±dowego Funduszu Polski £ad:
Programu Inwestycji Strategicznych
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-c2788a09-7be5-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00496774
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-12-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00040100/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.11 Przebudowy dróg gminnych i wewnêtrznych w Gminie Or³y Zadanie dofinansowane z Rz±dowego Funduszu Polski £ad: Programu Inwestycji Strategicznych
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://miniportal.uzp.gov.pl/3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 19.1. Oferta sk³adana jest pod rygorem niewa¿no¶ci w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
19.2. Do oferty wykonawca do³±cza o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie wskazanym przez zamawiaj±cego w pkt 15 i 16 SWZ - zgodne ze wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 2 do SWZ (art. 125 ust. 1 ustawy Pzp). O¶wiadczenie
to stanowi dowód potwierdzaj±cy brak podstaw do wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, na dzieñ sk³adania ofert, tymczasowo zastêpuj±cy wymagane podmiotowe ¶rodki dowodowe.
1) W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym
a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu:
a) miniPortalu, który dostêpny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/,
b) poczty elektronicznej: zp@ugorly.pl
c) ePUAP : https://miniportal.uzp.gov.pl/ /p1xa032nde/SkrytkaESP;
2) Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do nastêpuj±cych formularzy: „Formularz do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz
do „Formularza do komunikacji”;
3) Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy us³ug administracji publicznej (ePUAP);
12) Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych musi byæ zgody
z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia
30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r., poz. 2452) oraz rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy (Dz. U. z 2020 r., poz. 2415);
13) Zgodnie z § 11 ust. 2 r.d.e. Zamawiaj±cy udostêpnia poni¿ej informacje
na temat specyfikacji po³±czenia, formatu przesy³anych danych oraz szyfrowania i oznaczania czasu przekazania i odbioru danych. Wymagania techniczne zwi±zane z korzystaniem z miniPortalu:
a) w celu korzystania z systemu miniPortal konieczne jest dysponowanie przez u¿ytkownika urz±dzeniem teleinformatycznym z dostêpem do sieci Internet. Aplikacja dzia³a na Platformie Windows, Mac i Linux. Specyfikacja po³±czenia, formatu przesy³anych danych oraz kodowania i oznaczania czasu odbioru danych:
b) specyfikacja po³±czenia - Formularze udostêpnione s± za pomoc± protoko³u TLS 1.2,
c) format danych oraz kodowanie miniPortal - Formularze dostêpne
s± w formacie HTML z kodowaniem UTF-8,
d) oznaczenia czasu odbioru danych - miniPortal - wszelkie operacje opieraj± siê o czas serwera i dane zapisywane s± z dok³adno¶ci± co do setnej czê¶ci sekundy,
e) integracja z systemem ePUAP jest wykonana w wykorzystaniem standardowego mechanizmu ePUAP. W przypadku Wykonawcy wysy³aj±cego wniosek do Zamawiaj±cego, ESP Zamawiaj±cego automatycznie generuje Rodzaj Urzêdowego Po¶wiadczenia Odbioru czyli Urzêdowe Po¶wiadczenie Przed³o¿enia (UPP), które jest powi±zane
z wysy³anym dokumentem. W UPP w sekcji „Dane po¶wiadczenia” jest zawarta informacja o dacie dorêczenia. System dostêpny jest
za po¶rednictwem nastêpuj±cych przegl±darek internetowych:
Microsoft Internet Explorer od wersji 11.0,
Mozilla Firefox od wersji 15,
Google Chrome od wersji 20,
Microsoft Edge;
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 30.1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
30.2. Administratorem zbieranych i przetwarzanych przez Gmina Or³y z siedzib± przy ul. Przemyska 3, 37-716 Or³y, reprezentowana przez Wójta Gminy.
30.2.1. Inspektor Danych Osobowych w Urzêdzie Gminy Or³y, e-mail: iod@ugorly.pl Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. Przebudowy dróg gminnych i wewnêtrznych w Gminie Or³y. Zadanie dofinansowane z Rz±dowego Funduszu Polski £ad: Programu Inwestycji Strategicznych
30.2.2. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu ustawê Pzp,
30.2.3. Dane osobowe pozyskane w zwi±zku z prowadzeniem niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego,
a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy w sprawie zamówienia publicznego,
30.2.4. Niezale¿nie od postanowieñ ppkt 30.1.5. powy¿ej, w przypadku zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, dane osobowe bêd± przetwarzane do up³ywu okresu przedawnienia roszczeñ wynikaj±cych
z umowy w sprawie zamówienia publicznego,
30.2.5. Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp,
30.2.6. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
30.2.7. Posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
30.2.8. Nie przys³uguje Pani/Panu:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
30.2.9. Dane osobowe mog± byæ przekazywane do organów publicznych i urzêdów pañstwowych lub innych podmiotów upowa¿nionych
na podstawie przepisów prawa lub wykonuj±cych zadania realizowane
w interesie publicznym lub w ramach sprawowania w³adzy publicznej,
w szczególno¶ci do podmiotów prowadz±cych dzia³alno¶æ kontroln± wobec Zamawiaj±cego. Dane osobowe s± przekazywane do podmiotów przetwarzaj±cych dane w imieniu administratora danych osobowych.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: OAF.II.271.35.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 2
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest Przebudowy dróg gminnych i wewnêtrznych w Gminie Or³y w tym:
12.1.1 Czê¶æ I
1. Droga Ciemiêrzowice dz. 21/18
2. Kaszyce rondo dz. 66/2 i 873
3. Olszynka do Nowosada dz. 546
4. Wac³awice dz. 239/4
5. Trójczyce dz. 218, 228/2, 226
6. Hnatkowice – Batycze dz. 565, 534
7. Zad±browie – budowa droga gminna nr 116385R
12.2. Szczegó³owy zakres zamówienia zosta³ okre¶lony w za³±czniku nr 8 do SWZ. Pozosta³e warunki dotycz±ce realizacji zamówienia okre¶lone zosta³y w projektowanych postanowieniach umowy - za³±cznik nr 7 do SWZ.
12.3. Wymagania (obowi±zki) stawiane Wykonawcy, opisane zosta³y
w projektowanych postanowieniach umowy stanowi±cych - za³±cznik nr 7
do SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowê
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowê i roboty ziemne
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich czê¶ci oraz roboty w zakresie in¿ynierii l±dowej i wodnej
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45233200-1 - Roboty w zakresie ró¿nych nawierzchni
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233223-8 - Wymiana nawierzchni drogowej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 170 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert.
24.1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiaj±cy bêdzie kierowa³ siê nastêpuj±cymi kryteriami i odpowiadaj±cymi im znaczeniami oraz w nastêpuj±cy sposób bêdzie ocenia³ spe³nienie kryteriów:
Lp. Opis kryterium oceny Znaczenie (%)
1. Cena 60 %
2. Okres gwarancji/rêkojmi 40 %
Razem 100 %
24.2. Oferty bêd± oceniane przez komisjê przetargow± metod± punktow± w skali punktowej.
cena „C” - 60 %
Maksymaln± ilo¶æ punktów w kryterium „Cena” otrzyma oferta z najni¿sz± cen±. Ilo¶æ punktów przyznana ofercie w kryterium „Cena” zostanie okre¶lona zgodnie ze wzorem:
Cena oferty najtañszej
C = ------------------------------- × Kp × Wc
Cena oferty badanej
gdzie:
C - liczba punktów przyznana ocenianej ofercie w kryterium cena
Kp - wspó³czynnik proporcjonalno¶ci = 100
Wc - waga procentowa dla kryterium „Cena” = 60%
Oferta mo¿e otrzymaæ maksymalnie 60 pkt (1 % = 1 pkt) w zakresie kryterium ceny.
24.3. Kryterium OKRES GWARANCJI/RÊKOJMI (gdzie okres rêkojmi jest równy okresowi gwarancji).
Okres gwarancji i rêkojmi na pe³en zakres zamówienia, roboty budowlane jak te¿ wszelkie wbudowane urz±dzenia/materia³y/wyroby budowlane.
Oferta mo¿e otrzymaæ maksymalnie 40 pkt (1 % = 1 pkt) w zakresie kryterium warunki gwarancji.
Z³o¿enie oferty jest jednoznaczne z przyjêciem przez wykonawcê przynajmniej minimalnego okresu gwarancji równego 36 miesiêcy od daty odbioru przedmiotu umowy. Zaoferowanie rêkojmi i gwarancji na okres krótszy ni¿ 36 m-cy skutkowa³o bêdzie odrzuceniem oferty.
Oferta, w której zadeklarowany zostanie okres rêkojmi i gwarancji w liczbie 36 miesiêcy otrzyma 0 pkt.
Oferta, w której zadeklarowany zostanie okres rêkojmi i gwarancji w liczbie od 37
do 43 miesiêcy otrzyma 10 pkt.
Oferta, w której zadeklarowany zostanie okres rêkojmi i gwarancji w liczbie od 44
do 51 miesiêcy otrzyma 20 pkt.
Oferta, w której zadeklarowany zostanie okres rêkojmi i gwarancji w liczbie od 52
do 59 miesiêcy otrzyma 30 pkt.
Oferta, w której zadeklarowany zostanie okres rêkojmi i gwarancji w liczbie od 60
i wiêcej miesiêcy otrzyma 40 pkt.
Zamawiaj±cy przyzna punkty za termin gwarancji nie krótszy ni¿ 36 miesiêcy
i nie d³u¿szy ni¿ 60 miesiêcy. W przypadku zaproponowania przez Wykonawcê okresu gwarancji krótszego ni¿ 36 miesiêcy jego oferta zostanie odrzucona
W przypadku zaoferowania terminu d³u¿szego ni¿ 60 miesiêcy Zamawiaj±cy
do porównania przyjmie termin 60 miesiêcy, natomiast Wykonawca bêdzie zwi±zany terminem zaoferowanym w ofercie.
24.4. £±czna liczba punktów za ofertê = liczba punktów za cenê brutto (maks. 60) + liczba punktów za przed³u¿ony termin gwarancji i rêkojmi (maks. 40).
Opis sposobu obliczenia ³±cznej oceny ofert:
24.4.1.£±czna ocena punktowa (P) oferty zostanie obliczona wed³ug formu³y
P = PC + G
Gdzie:
PC - ilo¶æ punktów przyznanych Wykonawcy w kryterium cena brutto zamówienia,
G - ilo¶æ punktów przyznanych Wykonawcy w kryterium „Okres gwarancji/ rêkojmi”.
£±czna ilo¶æ punktów oferty stanowi sumê ilo¶ci punktów przyznanych w kryterium „CENA” oraz ilo¶ci punktów przyznanych w kryterium „OKRES GWARANCJI/ RÊKOJMI”.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: OKRES GWARANCJI/ RÊKOJMI”.
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest Przebudowy dróg gminnych i wewnêtrznych w Gminie Or³y w tym:
12.1.2. Czê¶æ II
1. Walawa obwodnica droga gminna nr 116377R
2. Duñkowczki droga gminna 116380R
3. Drohojów Kacze do³y droga gminna nr 116367R
4. Niziny dz. 484, 535
12.2. Szczegó³owy zakres zamówienia zosta³ okre¶lony w za³±czniku nr 8 do SWZ. Pozosta³e warunki dotycz±ce realizacji zamówienia okre¶lone zosta³y w projektowanych postanowieniach umowy - za³±cznik nr 7 do SWZ.
12.3. Wymagania (obowi±zki) stawiane Wykonawcy, opisane zosta³y
w projektowanych postanowieniach umowy stanowi±cych - za³±cznik nr 7
do SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowê i roboty ziemne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowê
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich czê¶ci oraz roboty w zakresie in¿ynierii l±dowej i wodnej
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45233200-1 - Roboty w zakresie ró¿nych nawierzchni
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233223-8 - Wymiana nawierzchni drogowej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 170 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert.
24.1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiaj±cy bêdzie kierowa³ siê nastêpuj±cymi kryteriami i odpowiadaj±cymi im znaczeniami oraz w nastêpuj±cy sposób bêdzie ocenia³ spe³nienie kryteriów:
Lp. Opis kryterium oceny Znaczenie (%)
1. Cena 60 %
2. Okres gwarancji/rêkojmi 40 %
Razem 100 %
24.2. Oferty bêd± oceniane przez komisjê przetargow± metod± punktow± w skali punktowej.
cena „C” - 60 %
Maksymaln± ilo¶æ punktów w kryterium „Cena” otrzyma oferta z najni¿sz± cen±. Ilo¶æ punktów przyznana ofercie w kryterium „Cena” zostanie okre¶lona zgodnie ze wzorem:
Cena oferty najtañszej
C = ------------------------------- × Kp × Wc
Cena oferty badanej
gdzie:
C - liczba punktów przyznana ocenianej ofercie w kryterium cena
Kp - wspó³czynnik proporcjonalno¶ci = 100
Wc - waga procentowa dla kryterium „Cena” = 60%
Oferta mo¿e otrzymaæ maksymalnie 60 pkt (1 % = 1 pkt) w zakresie kryterium ceny.
24.3. Kryterium OKRES GWARANCJI/RÊKOJMI (gdzie okres rêkojmi jest równy okresowi gwarancji).
Okres gwarancji i rêkojmi na pe³en zakres zamówienia, roboty budowlane jak te¿ wszelkie wbudowane urz±dzenia/materia³y/wyroby budowlane.
Oferta mo¿e otrzymaæ maksymalnie 40 pkt (1 % = 1 pkt) w zakresie kryterium warunki gwarancji.
Z³o¿enie oferty jest jednoznaczne z przyjêciem przez wykonawcê przynajmniej minimalnego okresu gwarancji równego 36 miesiêcy od daty odbioru przedmiotu umowy. Zaoferowanie rêkojmi i gwarancji na okres krótszy ni¿ 36 m-cy skutkowa³o bêdzie odrzuceniem oferty.
Oferta, w której zadeklarowany zostanie okres rêkojmi i gwarancji w liczbie 36 miesiêcy otrzyma 0 pkt.
Oferta, w której zadeklarowany zostanie okres rêkojmi i gwarancji w liczbie od 37
do 43 miesiêcy otrzyma 10 pkt.
Oferta, w której zadeklarowany zostanie okres rêkojmi i gwarancji w liczbie od 44
do 51 miesiêcy otrzyma 20 pkt.
Oferta, w której zadeklarowany zostanie okres rêkojmi i gwarancji w liczbie od 52
do 59 miesiêcy otrzyma 30 pkt.
Oferta, w której zadeklarowany zostanie okres rêkojmi i gwarancji w liczbie od 60
i wiêcej miesiêcy otrzyma 40 pkt.
Zamawiaj±cy przyzna punkty za termin gwarancji nie krótszy ni¿ 36 miesiêcy
i nie d³u¿szy ni¿ 60 miesiêcy. W przypadku zaproponowania przez Wykonawcê okresu gwarancji krótszego ni¿ 36 miesiêcy jego oferta zostanie odrzucona
W przypadku zaoferowania terminu d³u¿szego ni¿ 60 miesiêcy Zamawiaj±cy
do porównania przyjmie termin 60 miesiêcy, natomiast Wykonawca bêdzie zwi±zany terminem zaoferowanym w ofercie.
24.4. £±czna liczba punktów za ofertê = liczba punktów za cenê brutto (maks. 60) + liczba punktów za przed³u¿ony termin gwarancji i rêkojmi (maks. 40).
Opis sposobu obliczenia ³±cznej oceny ofert:
24.4.1.£±czna ocena punktowa (P) oferty zostanie obliczona wed³ug formu³y
P = PC + G
Gdzie:
PC - ilo¶æ punktów przyznanych Wykonawcy w kryterium cena brutto zamówienia,
G - ilo¶æ punktów przyznanych Wykonawcy w kryterium „Okres gwarancji/ rêkojmi”.
£±czna ilo¶æ punktów oferty stanowi sumê ilo¶ci punktów przyznanych w kryterium „CENA” oraz ilo¶ci punktów przyznanych w kryterium „OKRES GWARANCJI/ RÊKOJMI”.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: OKRES GWARANCJI/ RÊKOJMI”.
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
Warunki udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia.15.1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie precyzuje w tym zakresie ¿adnych wymagañ, których spe³nienie Wykonawca zobowi±zany jest wykazaæ w sposób szczególny.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy nie precyzuje w tym zakresie ¿adnych wymagañ, których spe³nienie Wykonawca zobowi±zany jest wykazaæ w sposób szczególny.
- dotyczy zadania czê¶ciowego nr 1, nr 2
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Wykonawca musi wykazaæ, ¿e posiada ¶rodki finansowe lub zdolno¶æ kredytow± w wysoko¶ci nie mniejszej ni¿ 1milion z³otych (s³ownie: jeden milion z³otych 00/100) przy czym ¶rodki finansowe i zdolno¶æ kredytowa mog± byæ sumowane do wymaganej przez Zamawiaj±cego wysoko¶ci.
dotyczy zadania czê¶ciowego nr 1, nr 2
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli:
a) Wykonawca wyka¿e, ¿e dysponuje lub bêdzie dysponowa³
co najmniej 1 (s³ownie: jedn±) osob± pe³ni±c± funkcjê kierownika budowy która: posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci drogowej bez ograniczeñ lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów prawa oraz przynale¿±c± do w³a¶ciwej Izby Samorz±du Zawodowego oraz kierowa³a realizacj± co najmniej jedn± robot± budowlan± w ramach jednego zamówienia (stosunku zobowi±zaniowego/umowy o wykonawstwo) polegaj±c± (lub obejmuj±c± swoim zakresem)
na budowie lub przebudowie lub remoncie drogi o nawierzchni bitumicznej lub mineralno-bitumicznej w ramach jednego zadania inwestycyjnego, o warto¶ci co najmniej 1 000 000,00 z³. brutto (s³ownie: jeden milion z³otych 00/100) przez ca³y okres jej trwania
(t. j. od momentu przekazania terenu budowy do momentu dokonania odbioru koñcowego robót)
oraz,
a) Wykonawca wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy w tym okresie zrealizowa³ co najmniej jedn± robotê budowlan± polegaj±c± (lub obejmuj±ca swoim zakresem) na budowie lub przebudowie lub remoncie drogi o nawierzchni bitumicznej lub mineralno-bitumicznej i warto¶ci co najmniej 1 000 000,00 z³ brutto (s³ownie: jeden milion z³otych brutto 00/100) w ramach jednego zamówienia (t. j.: jednej umowy/jednego stosunku zobowi±zaniowego).
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: • O¦WIADCZENIA WYKONAWCY O AKTUALNO¦CI INFORMACJI ZAWARTYCH W O¦WIADCZENIU, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez zamawiaj±cego, zgodnie z za³±cznikiem nr 10 do SWZ,
o których mowa w:
a) art. 108 ust. 1 pkt 1 ustawy, Pzp
b) art. 108 ust. 1 pkt 2 ustawy, Pzp
c) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, dotycz±cych orzeczenia zakazu ubiegania siê o zamówienie publiczne tytu³em ¶rodka zapobiegawczego,
d) art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, dotycz±cych zawarcia
z innymi wykonawcami porozumienia maj±cego na celu zak³ócenie konkurencji.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 18.2.1 W celu wykazania spe³niania przez Wykonawcê warunków udzia³u
w postêpowaniu dot. zdolno¶ci technicznej lub zawodowej nale¿y przed³o¿yæ:
a) WYKAZ OSÓB skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia
i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami (wzór wykazu stanowi za³±cznik nr 4 do SWZ),
b) WYKAZ ROBÓT BUDOWLANYCH wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów,
na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty (wzór wykazu robót stanowi za³±cznik nr 9 do SWZ).
18.2.2. w celu wykazania spe³niania przez Wykonawcê warunków udzia³u
w postêpowaniu dot. sytuacji ekonomicznej lub finansowej nale¿y przed³o¿yæ:
• INFORMACJI z banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej potwierdzaj±cej wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow± wykonawcy, w okresie nie wcze¶niejszym ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem.
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
19.5.1. FORMULARZ OFERTOWY - wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 1do SWZ,
19.5.2. O¦WIADCZENIE o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nieniu warunków w postêpowaniu w zakresie wskazanym w pkt 19.2 SWZ - wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 2 do SWZ,
19.5.3. O¦WIADCZENIE podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu - wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 3 do SWZ (je¿eli dotyczy),
19.5.4. O¦WIADCZENIE wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia z którego wynika, które roboty budowlane lub dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy - wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 6 do SWZ (je¿eli dotyczy),
19.5.5. ZOBOWI¡ZANIE podmiotu udostêpniaj±cego zasoby - wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 5 do SWZ (je¿eli dotyczy),
19.5.6. PE£NOMOCNICTWO LUB INNY DOKUMENT POTWIERDZAJ¡CY UMOCOWANIE DO REPREZENTOWANIA WYKONAWCY - je¿eli
w imieniu wykonawcy dzia³a osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w ppkt 19.7.2 Warunek ten dotyczy równie¿ odpowiednio osoby dzia³aj±cej
w imieniu wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia publicznego oraz podwykonawców. Pe³nomocnictwo
to musi w swej tre¶ci jednoznacznie wskazywaæ uprawnienie
do podpisania oferty,
19.5.7. ZASTRZE¯ENIE TAJEMNICY PRZEDSIÊBIORSTWA (je¿eli dotyczy),
19.5.8. WYKAZ ROZWI¡ZAÑ RÓWNOWA¯NYCH wykonawca za³±cza
do oferty wykaz rozwi±zañ równowa¿nych z jego opisem lub normami; (je¿eli dotyczy).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia (spó³ki cywilne/ konsorcja).Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia publicznego oferta przedstawiona przez dwóch lub wiêcej Wykonawców (wspó³partnerów) wchodz±cych w sk³ad konsorcjum lub spó³ki cywilnej musi byæ przedstawiona, jako jedna oferta, od jednego podmiotu i spe³niaæ nastêpuj±ce wymagania:
1) Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie s± zobowi±zani do ustanowienia pe³nomocnika (lidera)do reprezentowania ich w postêpowaniu albo
do reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. Umocowanie nale¿y przed³o¿yæ wraz z ofert± - tre¶æ pe³nomocnictwa powinna dok³adnie okre¶laæ zakres umocowania,
2) wszelka korespondencja bêdzie prowadzona przez zamawiaj±cego wy³±cznie z pe³nomocnikiem (liderem),
3) je¿eli oferta Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia publicznego, zostanie wybrana, zamawiaj±cy zastrzega mo¿liwo¶æ ¿±dania przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, przed³o¿enia umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców,
4) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw
do wykluczenia z postêpowania oraz spe³nianie warunków udzia³u
w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie,
5) wype³niaj±c formularz oferty, jak równie¿ inne dokumenty powo³uj±ce siê
na „Wykonawcê” nale¿y wpisaæ dane dotycz±ce wszystkich wspó³partnerów, a nie ich pe³nomocnika - lidera lub jednego ze wspó³partnerów,
6) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj±
do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane lub dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Tak
7.2.) Informacje na temat zaliczek:
Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie zaliczki na poczet wykonania zamówieniaw wysoko¶ci 5 % warto¶ci zaoferowanej ceny brutto. Szczegó³y zawarte zosta³y
w projektowanych postanowieniach umowy stanowi±cych - za³±cznik nr 7 do SWZ
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostan± wprowadzone do umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz mo¿liwo¶ci jej zmiany.26.1. Projektowane postanowienia umowy stanowi± za³±cznik nr 7 do SWZ.
Z³o¿enie oferty jest jednoznaczne z akceptacj± przez wykonawcê projektowanych postanowieñ umowy.
26.2. Zmiana postanowieñ umowy mo¿e nast±piæ za zgod± obu stron wyra¿on± na pi¶mie, w formie aneksu do niniejszej umowy, pod rygorem niewa¿no¶ci takiej zmiany. Zmiany nie mog± naruszaæ postanowieñ zawartych w art. 455 ust. 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany zawartej umowy w stosunku do tre¶ci wybranej oferty
w zakresie uregulowanym w art. 454 - 455 p.z.p. oraz wskazanym
w Projektowanych postanowieniach umowy. stanowi±cym za³±cznik nr 7
do SWZ.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-12-29 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-12-29 09:15
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-01-27
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
19.13. Tajemnica przedsiêbiorstwa:Protokó³, oferty oraz wszelkie o¶wiadczenia i za¶wiadczenia sk³adane
w postêpowaniu o zamówienie publiczne s± jawne. Je¶li oferta zawiera informacje stanowi±ce tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu ustawy
z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji Wykonawca powinien nie pó¼niej ni¿ w terminie sk³adania ofert, zastrzec, ¿e nie mog± one byæ udostêpnione oraz wykazaæ, i¿ zastrze¿one informacje stanowi± tajemnicê przedsiêbiorstwa. Wykonawca, w celu utrzymania w poufno¶ci tych informacji, powinien przekazaæ je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku. Zamawiaj±cy udostêpni na wniosek zainteresowanego jawn± czê¶æ dokumentacji.
19.13.1 Zastrze¿enie informacji, które nie stanowi± tajemnicy przedsiêbiorstwa
w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji bêdzie traktowane, jako bezskuteczne i skutkowaæ bêdzie ich odtajnieniem.
Podstawy wykluczenia z postêpowania, o których mowa w art. 108 ust. 1
i art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (obligatoryjne) oraz podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 109 (fakultatywne).
Z postêpowania o udzielenie zamówienia wyklucza siê Wykonawców,
w stosunku do których zachodzi którakolwiek z okoliczno¶ci wskazanych:
1) w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp,
2) w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego,
3) Zamawiaj±cy nie przewiduje wykluczenia wykonawcy na postawie art. 109 ust. 1 ustawy Pzp.
. Zamawiaj±cy stawia wymóg w zakresie zatrudnienia przez wykonawcê lub podwykonawcê na podstawie stosunku pracy osób wykonuj±cych wskazane czynno¶ci w zakresie realizacji zamówienia, których wykonywanie polega na wykonywaniu pracy w sposób okre¶lony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa zbiornika wodnego w miejscowo¶ci Janowo gmina D±browa Che³miñska w celu gromadzenia i retencjonowania wód opadowych i gruntowych
- Przebudowa i remont (rewitalizacja) budynku Rz±dcówki z przeznaczeniem na Gminn± Bibliotekê w K±kolewnicy
- Budowa ¿³obka publicznego w Skokach wraz z infrastruktur± towarzysz±c±, parkingami, wiat± ¶mietnikow±, wiat± na rowery i placem zabaw.
- "Modernizacja drogi gminnej nr 290612K Tropie-Habalina-Sarys"
- Poprawa infrastruktury drogowej w Aleksandrowie Kujawskim
- Remont dróg REMONTEREM na terenie gminy I³awa
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.