Og³oszenie z dnia 2024-09-12
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00520449/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-27
- 2024/BZP 00520558/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-27
- 2024/BZP 00520778/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-27
- 2024/BZP 00546936/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-15
- 2024/BZP 00569819/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-29
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa budynku Gminnej Biblioteki we W³ostowie w systemie zaprojektuj i wybuduj
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Lipnik
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409838
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Lipnik 20
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Lipnik
1.5.3.) Kod pocztowy: 27-540
1.5.4.) Województwo: ¶wiêtokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jêdrzejowski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 501488049
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: drogi@lipnik.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.lipnik.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa budynku Gminnej Biblioteki we W³ostowie w systemie zaprojektuj i wybuduj
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-36c88d40-04c5-42f6-a45a-f6d90377eb63
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00496837
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-09-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00009460/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.4 Budowa budynku Gminnej Biblioteki we W³ostowie w systemie zaprojektuj i wybuduj
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://lipnik.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://lipnik.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: W przedmiotowym postêpowaniu
Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ przekazywania sobie przez strony postêpowania o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz
informacji:
1.1.Elektronicznie na adres e-mail: inwestycje@lipnik.pl lub za po¶rednictwem Platformy znajduj±cej siê pod adresem:
https://lipnik.ezamawiajacy.pl w zak³adce „Korespondencja”.
2. O¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje, które wp³yn± do Zamawiaj±cego, uwa¿a siê za dokumenty z³o¿one w
terminie, je¶li ich czytelna tre¶æ dotrze do Zamawiaj±cego przed up³ywem tego terminu. Za datê wp³ywu o¶wiadczeñ, wniosków,
zawiadomieñ oraz informacji przekazywanym na adres e-mail Zamawiaj±cego przyjmuje siê datê dostarczenia wiadomo¶ci na adres
e-mail Zamawiaj±cego. W przypadku skorzystania z Platformy za datê wp³ywu o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji
przyjmuje siê datê ich z³o¿enia/wys³ania na Platformie.
3. Ogólne zasady korzystania z Platformy, z zastrze¿eniem pkt 4 niniejszego Rozdzia³u;
3.1.zg³oszenie do postêpowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie Gminy Lipnik;
https://lipnik.ezamawiajacy.pl, lub https://oneplace.marketplanet.pl.
3.2.Wykonawca po wybraniu opcji „Przyst±p do postêpowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl,
gdzie zostanie powiadomiony o mo¿liwo¶ci zalogowania lub do za³o¿enia bezp³atnego konta. Wykonawca zak³ada konto wykonuj±c
kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia has³o, nastêpnie powtarza has³o, wpisuje kod z obrazka, akceptuje
regulamin, klika polecenie „zarejestruj siê”.
3.3.Rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. W zwi±zku z tym Zamawiaj±cy zaleca Wykonawcom
uwzglêdnienie czasu niezbêdnego na rejestracjê w procesie z³o¿enia Oferty w postaci elektronicznej.
Wykonawca wraz z potwierdzeniem z³o¿enia wniosku rejestracyjnego otrzyma informacjê, o mo¿liwo¶ci przyspieszenia procedury
za³o¿enia konta, wówczas nale¿y skontaktowaæ siê pod numerem telefonu podanym w ww. potwierdzeniu.
3.4.Po za³o¿eniu konta Wykonawca ma mo¿liwo¶æ z³o¿enia Oferty w postêpowaniu. Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a
Wykonawcami, w szczególno¶ci zawiadomienia oraz informacje, przekazywane s± w formie elektronicznej za po¶rednictwem
Platformy Zakupowej. Za datê przekazania za¶wiadczeñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich wys³ania za po¶rednictwem zak³adki
„Korespondencja”.
4. Zamawiaj±cy okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo- aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na Platformie Zakupowej tj.:
4.1.Sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s;
4.2.Komputer klasy PC lub MAC, o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów
operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;
4.3.Zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa obs³uguj±ca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet
Explorer minimalnie wersja 10.0;
4.4.W³±czona obs³uga JavaScript;
4.5.Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy pliki w formacie .pdf.
4.6 Zamawiaj±cy okre¶la dopuszczalne formaty przesy³anych danych tj. plików o wielko¶ci do 100 MB w txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods,
odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv,
zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
Administratorem danych osobowych jest Gmina Lipnik, adres rozdzia³ I w sprawach zakresu danych osobowych mo¿na kontaktowaæ siê z inspektorem ochrony danych osobowych pod adresem e-mail: iod@lipnik.pl
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z niniejszym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2022 r., poz. 1710 ze zm.);
Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia lub na okres przechowywania tych danych zgodnie z wytycznymi o dofinansowania z ¶rodków UE;
obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
nie przys³uguje Pani/Panu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Jednocze¶nie Zamawiaj±cy przypomina o ci±¿±cym na Pani/Panu obowi±zku informacyjnym wynikaj±cym z art. 14 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane przekazane zostan± Zamawiaj±cemu w zwi±zku z prowadzonym postêpowaniem i które Zamawiaj±cy po¶rednio pozyska od Wykonawcy bior±cego udzia³ w postêpowaniu, chyba ¿e ma zastosowanie co najmniej jedno z w³±czeñ, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
* Wyja¶nienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, je¿eli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzaj±cego istnieje obowi±zek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.
** Wyja¶nienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników.
*** Wyja¶nienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.7.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Budowa budynku Gminnej Biblioteki we W³ostowie w systemie zaprojektuj i wybuduj
PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA JEST SPORZ¡DZENIE DOKUMENTACJI BUDOWLANEJ ORAZ WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH WRAZ Z INFRASTRUKTUR¡ TECHNICZN¡ I WYPOSA¯ENIEM BIBLIOTEKI PUBLICZNEJ.
obiekt zostanie wykonany w standardzie „pod klucz”
W ZWI¡ZKU ZE SPECYFIK¡ PROJEKTU, WYMAGANY JEST OBOWI¡ZEK KONSULTACJI DOTYCZ¡CYCH WYKONANIA PROJEKTU ZE WSKAZANYMI PRZEDSTAWICIELAMI ZAMAWIAJ¡CEGO NA POSZCZEGÓLNYCH ETAPACH FAZY PROJEKTOWEJ I WYKONAWCZEJ INWESTYCJI.
PROJEKTOWANY BUDYNEK ZLOKALIZOWANO W CZʦCI PÓ£NOCNEJ DZIA£KI, 6,4 M OD KRAWÊDZI DROGI NA DZIA£CE NR 248 I 8,0 M OD KRAWÊDZI DROGI NA DZIA£CE NR 228.
a) Ukszta³towanie terenu
NIE PLANUJE SIÊ ZMIAN W UKSZTA£TOWANIU TERENU POZA NIEZBÊDN¡ NIWELACJ¡.
b) Obs³uga komunikacyjna obiektu
BUDYNEK OBS£UGIWANY BÊDZIE PRZEZ S¡SIEDNIE DROGI GMINNE.
PLANUJE SIÊ ZMIAN¡ PRZEBIEGU ISTNIEJ¡CEJ DROGI WEWNÊTRZNEJ WRAZ Z PRZEBUDOW¡ ISTNIEJ¡CEGO ZJAZDU. PRZY PÓ£NOCNO-ZACHODNIEJ GRANICY DZIA£KI, W PASIE DROGI NA DZIA£CE 228 PROJEKTUJE SIÊ 2 MIEJSCA POSTOJOWE DLA OSÓB NIEPE£NOSPRAWNYCH ORAZ PRZEBUDOWÊ CHODNIKA Z TYM ZWI¡ZAN¡.
PRZED WEJ¦CIEM G£ÓWNYM DO BUDYNKU PROJEKTUJE SIÊ PLACYK POWI¡ZANY Z ISTNIEJ¡CYMI CHODNIKAMI.
c) Projektowane uzbrojenie terenu
W ZWI¡ZKU Z PLANOWAN¡ INWESTYCJ¡ PROJEKTUJE SIÊ NASTÊPUJ¡CE ZMIANY W INFRASTRUKTURZE DZIA£KI:
PRZEBUDOW¡ LUB ZABEZPIECZENIE ISTNIEJ¡CEJ SIECI WODOCI¡GOWEJ ZNAJDUJ¡CEJ SIÊ PRZY PROJEKTOWANYM BUDYNKU, BUDOWÊ PRZY£¡CZA WODOCI¡GOWEGO Z ISTNIEJ¡CEJ SIECI,
BUDOWÊ PRZY£¡CZA KANALIZACJI SANITARNEJ DO ISTNIEJ¡CEJ SIECI, BUDOWÊ PRZY£¡CZA ENERGETYCZNEGO,
ALTERNATYWN¡ BUDOWÊ PRZY£¡CZA GAZOWEGO.
d) Odprowadzenie wód deszczowych
POWIERZCHNIOWO NA TEREN DZIA£KI Z WYKORZYSTANIEM PODZIEMNEGO ZBIORNIKA NA DESZCZÓWK¡ U¯YWAN¡ PÓ¬NIEJ DO PIELÊGNACJI ZIELENI.
e) Zieleñ
projekt zak³ada nasadzenia zieleni izolacyjnej i ozdobnej zgodnie z rysunkiem zagospodarowania.
OPIS BUDYNKU
OPRACOWYWANY OBIEKT JEST BUDYNKIEM PIÊTROWYM, NIEPODPIWNICZONYM.
FORMA BUDYNKU SK£ADA SIÊ Z DWÓCH PROSTOPAD£O¦CIANÓW USTAWIONYCH JEDEN NA DRUGIM PROSTOPADLE DO SIEBIE. SKRAJNE WYMIARY BUDYNKU 24,06 X 18,06 M. DACHY P£ASKIE.
WYSOKO¦CI OKAPU ATTYKI OD POZIOMU TERENU W CZʦCI NI¯SZEJ WYNOSI 5,13 M, W CZʦCI WY¯SZEJ 8,38 M. KONCEPCJA ZAK£ADA PODZIA£ BUDYNKU NA STREFY FUNKCJONALNE:
PARTER: MIESZCZ¡CY G£ÓWN¡ SALÊ BIBLIOTEKI Z KSIÊGOZBIOREM ORAZ CZYTELNIÊ,
PIÊTRO: MIESZCZ¡CE SALÊ MULTLMEDIALN¡ I L‹OMPUTEROW¡ ORAZ POMIESZCZENIA BIUROWE.
NA PARTERZE BUDYNKU, OPRÓCZ BIBLIOTEKI Z CZYTELNI¡, PRZEWIDZIANO SANITARIATY DOSTÊPNE Z G£ÓWNEGO HOLU, POMIESZCZENIE SOCJALNE, POMIESZCZENIA TECHNICZNE I PORZ¡DKOWE ORAZ SCHODY Z WIND¡.
NA PIÊTRZE ZNAJDUJE SIÊ SALA KOMPUTEROWA I MULTIMEDIALNA, POMIESZCZENIA BIUROWE, POMIESZCZENIE SOCJALNE, MAGAZYN I SANITARIATY.
WIELKO¦Æ BIBLIOTEKI, WIELKO¦Æ KSIÊGOZBIORU, ZAPROJEKTOWANO NA 960 MB PÓ£EK CO DAJE OK. 25 TYSIÊCY KSI¡¯EK. W SALI G£ÓWNEJ BIBLIOTEKI PRZEWIDZIANO DWA STANOWISKA KOMPUTEROWE DO PRZEGL¡DANIA KATALOGU.
CZYTELNIA, PRZYLEGAJ¡CA BEZPO¦REDNIO DO SALI BIBLIOTEKI, POSIADA BEZPO¦REDNIE WYJ¦CIE NA ZEWN¡TRZ NA TARAS, PRZYKRYTY PERGOL¡ ZACIENIAJ¡C¡, UMO¯LIWIAJ¡CY KORZYSTANIE Z CZYTELNI NA ZEWN¡TRZ W OKRESIE LETNIM.
POMIESZCZENIE SOCJALNE, ZLOKALIZOWANE BEZPO¦REDNIO PRZY CZYTELNI, UMO¯LIWIA ORGANIZACJ¡ SPOTKAÑ I PRELEKCJI Z MO¯LIWO¦CI¡ PODANIA DROBNEGO POCZÊSTUNKU.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71220000-6 - Us³ugi projektowania architektonicznego
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: 6. Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie zamówieñ powtarzaj±cych.
1) Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ udzielenia zamówieñ, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 PZP, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego. Zamówienia te polegaæ bêd± na powtórzeniu robót podobnych do robót stanowi±cych przedmiot niniejszego zamówienia.
2) Zamówienia, o których mowa w ust. 11 pkt 1 bêd± polega³y na powtórzeniu robót zgodnych
z zakresem robót stanowi±cymi przedmiot niniejszego zamówienia. Zakresem robót stanowi±cych przedmiot zamówieñ, o których mowa w ust. 11 pkt 1 bêd± prace z zakresu:
− Roboty przygotowawcze
− Roboty instalacyjne
− Roboty budowlane
Szczegó³owy opis technologii wykonywania tych robót okre¶la dokumentacja projektowa,
a w przypadku wykonania tego zakresu w innej technologii normy krajowe i europejskie odnosz±ce siê do tych robót. Zakres rzeczowy robót stanowi±cych przedmiot zamówieñ, o których mowa w pkt 1 nie przekroczy warto¶ci 50 % warto¶ci niniejszego zamówienia.
3) Zamówienia, o których mowa w pkt 1 bêd± udzielane po przeprowadzeniu odrêbnego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie zamówienia z wolnej rêki, a je¿eli warto¶æ szacunkowa bêdzie mniejsza od kwoty o której mowa w art. 2 ust.1 pkt 1 ustawy Pzp tylko po przeprowadzenie negocjacji.
4) Zamówienia, o których mowa w pkt 1 bêd± udzielane w przypadku wyst±pienia potrzeby zwiêkszenia zakresu rzeczowego robót, zmiana technologii lub wprowadzenia zakresu dodatkowego w przypadku konieczno¶ci dokonania zmian w dokumentacji projektowej oraz gdy wyst±pi potrzeba wykonania dodatkowego zakresu po dokonanym odbiorze koñcowym.
5) Zamówienie o którym mowa w pkt 1 mo¿e obejmowaæ rodzajowo ca³y lub czê¶ciowy zakres robót wskazanych w pkt. 2.
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Wyd³u¿ony okres udzielonej gwarancji jako¶ci
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
W celu potwierdzenia spe³niania przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu Zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych w zakresie:1) wykonanych robót.
Na potwierdzenie niniejszego warunku nale¿y z³o¿yæ wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty;
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e w tym okresie wykona³:
− jedn± robotê budowlan± zrealizowane w systemie „zaprojektuj i wybuduj” lub „wybuduj” zwi±zan± z budow± lub przebudow± lub rozbudow± budynku/ów o warto¶ci co najmniej 2 000 000,00 mln z³ brutto .
− UWAGA!
Do ka¿dej pozycji wykazu nale¿y za³±czyæ dowody okre¶laj±ce, czy roboty te zosta³y wykonane w sposób nale¿yty.
2) wykazu osób, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia publicznego.
Na potwierdzenie niniejszego warunku nale¿y z³o¿yæ wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz
z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia
i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami:
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e dysponuje n/w osobami:
a) Kierownikiem budowy posiadaj±cym uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeñ oraz do¶wiadczenie jako kierownik budowy lub kierownik robót na co najmniej jednej inwestycji zwi±zanej z budow± lub rozbudow± lub przebudow± budynku/ów a warto¶æ zrealizowanej inwestycji wynosi³a minimum 2 000 000,00 z³ brutto.
b) Kierownikiem robót posiadaj±cym uprawnienia budowlane bez ograniczeñ do kierowania robotami w specjalno¶ci uprawnienia budowlane w specjalno¶ci instalacyjnej, w zakresie instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych oraz do¶wiadczenie jako kierownik budowy lub kierownik robót – co najmniej 3 lata do¶wiadczenia w zakresie pe³nienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie
c) Kierownikiem robót posiadaj±cym uprawnienia budowlane do kierowania robotami bez ograniczeñ w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych oraz do¶wiadczenie jako kierownik budowy lub kierownik robót co najmniej 3 lata do¶wiadczenia w zakresie pe³nienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie
d) Projektantem w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej lub architektonicznej - posiadaj±cym uprawnienia do projektowania bez ograniczeñ oraz posiada do¶wiadczenie jako autor minimum jednego projektu inwestycji zrealizowanej zwi±zanej z budow± lub rozbudow± lub przebudow± budynków/ów a warto¶æ zrealizowanej inwestycji która wynosi³a minimum 2 000 000 z³ brutto.
Do wykazu osób nale¿y do³±czyæ o¶wiadczenie Wykonawcy, ¿e zaproponowane osoby posiadaj± wymagane uprawnienia i przynale¿± do w³a¶ciwej izby samorz±du zawodowego je¿eli taki wymóg na te osoby nak³ada Prawo budowlane.
Zgodnie z art. 12a Prawa budowlanego który to odsy³a do ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2020 r. poz. 220) przynale¿no¶æ do w³a¶ciwej izby samorz±du zawodowego nie jest wymagana od obywateli pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub pañstw cz³onkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) gdy¿ do posiadania uprawnieñ w wykonywaniu samodzielnych funkcji w budownictwie nie jest wymagana przynale¿no¶æ do izby samorz±du zawodowego.
5. Sytuacja ekonomiczna i finansowa:
W celu potwierdzenia spe³niania przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu Zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych:
1) dokument potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej
w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia (wykonywaniem robót budowlanych) na sumê gwarancyjn± okre¶lon± przez Zamawiaj±cego nie mniejsz± ni¿:
2 000 000,00 PLN.
2) informacjê banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej potwierdzaj±cej wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow± Wykonawcy,
w okresie nie wcze¶niejszym ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem. Wykonawca potwierdzi spe³nienie warunku je¿eli wyka¿e, ¿e posiada nie mniej ni¿ 2 000 000,00 PLN.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykaz
wykonanych robót potwierdzaj±cy opisany warunek wraz z dowodami potwierdzaj±cymi nale¿yte wykonanie tych robót.
Wykaz osób, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia wraz z o¶wiadczeniem o posiadanych uprawnieniach.
Potwierdzenie, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej.
Za¶wiadczenia w³a¶ciwego naczelnika Urzêdu Skarbowego potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków i
op³at o którym mowa w rozdziale VI ust. 4 pkt. 1 SWZ.
Za¶wiadczenia, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne i zdrowotne o którym mowa w
rozdziale VI ust. 4 pkt. 2 SWZ.
informacjê banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzaj±c±
wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow± wykonawcy, wystawion± nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed
up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
1. Wadium w wysoko¶ci:50 000,00 z³ ; (s³ownie: piêædziesi±t tysiêcy z³otych 00/100)
nale¿y wnie¶æ przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
2. Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
3. Dowód wniesienia wadium w oryginale nale¿y za³±czyæ do oferty je¿eli wadium zosta³o wniesione
w formie niepieniê¿nej (poprzez wniesienie wadium w oryginale nale¿y rozumieæ przekazanie dokumentu w formie elektronicznej otrzymanej od podmiotu, który zabezpieczenia wadialnego dokona³).
4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (art. 58 ustawy Pzp), Zamawiaj±cy wymaga aby porêczenie lub gwarancja obejmowa³a sw± tre¶ci± (tj. zobowi±zanych
z tytu³u porêczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia lub aby z jej tre¶ci wynika³o, ¿e zabezpiecza ofertê Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (konsorcjum).
5. Wadium wnoszone w pieni±dzu wp³aca siê przelewem na rachunek bankowy:
Bank Spó³dzielczy w Tarnobrzegu
Oddzia³ Lipnik
Nr rachunku 22 9434 1041 2009 1902 8563 0012
z dopiskiem „Wadium” i Nr referencyjny: ZP.271.7.2024
Wadium wniesione w pieni±dzu Zamawiaj±cy przechowuje na rachunku bankowym.
6. Zamawiaj±cy zwraca wadium zgodnie z art. 98, z zastrze¿eniem art. 98 ust. 6 pkt.1 ustawy PZP.
7. Zamawiaj±cy zatrzyma wadium wraz z odsetkami, je¿eli:
1) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 107 ust. 2 lub art. 128 ust. 1,
z przyczyn le¿±cych po jego stronie, nie z³o¿y³ podmiotowych ¶rodków dowodowych lub przedmiotowych ¶rodków dowodowych potwierdzaj±cych okoliczno¶ci, o których mowa w art. 57 lub art. 106 ust. 1, o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, innych dokumentów lub o¶wiadczeñ lub nie wyrazi³ zgody na poprawienie omy³ki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3), co spowodowa³o brak mo¿liwo¶ci wybrania oferty z³o¿onej przez Wykonawcê jako najkorzystniejszej;
2) Wykonawca, którego oferta zosta³a wybrana:
a) odmówi³ podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach okre¶lonych
w ofercie;
b) nie wniós³ wymaganego zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy;
3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego sta³o siê niemo¿liwe z przyczyn le¿±cych po stronie Wykonawcy, którego oferta zosta³a wybrana.
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika jaki zakres rzeczowy wykonania zamówienia realizowaæ zamierzaj± poszczególni Wykonawcy.6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z zapisami okre¶lonymi w SWZ7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-10-01 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://lipnik.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-10-01 11:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-10-30
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa hali gara¿owej - Przebudowa hali magazynowej
- Opracowanie wielobran¿owej dokumentacji projektowej dla zadania pn.: "Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z niezbêdn± infrastruktur± techniczn± - etap I w gminie Je¿ów"
- Wykonywanie prac remont. w zakresie robót elektr. zw. z utrzym. zasobów w nale¿. stanie techniczn., ¶wiadczenie us³. pogotowia tech. w zakr. robót elektr. w zasob. adm. przez ZGN na terenie AN-5.
- "Budowa otwartego zbiornika retencyjnego s³u¿±cego do gromadzenia wód opadowych oraz roztopowych na dz. ewid. 311/12 w miejscowo¶ci Gaj Gruszczañski"
- Przebudowa bud. nr 14, zbiorników wody pitnej, osadników, studni glêbinowej wraz z wymian± przy³±czy zimnej wody na odc. od hydroforni do bloku cieplnego w systemie "zaprojektuj i wybuduj"
- Budowa Nadnoteckiego Parku Rowerowego w Nakle nad Noteci±
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.