Ogłoszenie z dnia 2022-12-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00409427/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa kompleksowego świadczenia usług szkoleniowych, hotelarskich i restauracyjnych na potrzeby dwóch 2-dniowych warsztatów teoretyczno-praktycznych pod hasłem „Dostępność w rewitalizacji (…)”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Pomorskie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191674836
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Okopowa 21/27
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-810
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@pomorskie.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.pomorskie.eu/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/pomorskie1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa kompleksowego świadczenia usług szkoleniowych, hotelarskich i restauracyjnych na potrzeby dwóch 2-dniowych warsztatów teoretyczno-praktycznych pod hasłem „Dostępność w rewitalizacji (…)”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f32fcd99-544b-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00496838
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00003589/16/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.32 Usługa kompleksowego świadczenia usług szkoleniowych, hotelarskich i restauracyjnych na potrzeby dwóch 2-dniowych warsztatów teoretyczno-praktycznych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt współfinansowany z Funduszu Spójności Unii Europejskiej w ramach Programu Pomoc Techniczna 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00409427/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DAZ-Z.272.84.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 101440,17 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa kompleksowego świadczenia usług szkoleniowych, hotelarskich i restauracyjnych na potrzeby dwóch 2-dniowych warsztatów teoretyczno-praktycznych pod hasłem „Dostępność w rewitalizacji – aspekt architektoniczny, cyfrowy i informacyjno-komunikacyjny” dla przedstawicieli gmin miejskich lub miejsko-wiejskich województwa pomorskiego.
1) W ramach zamówienia Wykonawca będzie odpowiedzialny za ustalenie szczegółowego programu warsztatów teoretyczno-praktycznych, przeprowadzenie warsztatów oraz zapewnienie sali warsztatowej, zakwaterowanie uczestników warsztatów oraz ich wyżywienie według warunków opisanych w załączniku nr 1 do SWZ – Opisie Przedmiotu Zamówienia.
2) Warsztaty będą realizowane w ramach projektu pn. „Wzmacnianie zdolności gmin do programowania i wdrażania działań rewitalizacyjnych” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej, Funduszu Spójności, w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2014-2020 oraz budżetu państwa.
3) Celem warsztatów jest poznanie przez uczestników podstawowych zagadnień związanych z szeroko pojętą tematyką dostępności dla osób ze szczególnymi potrzebami. Uczestnicy powinni przede wszystkim zapoznać się z zasadami projektowania uniwersalnego, w tym z rozwiązaniami technicznymi, a także z podstawowymi aktami prawnymi dotyczącymi
dostępności cyfrowej, architektonicznej i informacyjno-komunikacyjnej. Udział w części praktycznej warsztatów umożliwi uczestnikom nabycie praktycznej wiedzy na temat potrzeb wybranych grup osób ze szczególnymi potrzebami i umiejętności znalezienia się w sytuacji obsługi klienta ze szczególnymi potrzebami.
4) Warsztaty odbędą się w Gdańsku. Miejsce realizacji warsztatów i zakwaterowania uczestników powinno znajdować się w odległości nie większej niż 3 kilometry od Dworca PKP Gdańsk Główny.
5) Zamawiający wymaga przeprowadzenia dwóch 2-dniowych warsztatów teoretyczno-praktycznych łącznie dla 50 osób, po 25 osób na każdy warsztat. Zamawiający zastrzega sobie udział w każdym warsztacie dodatkowej osoby – członka Zespołu ds. rewitalizacji Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego w charakterze obserwatora. Rekrutację na warsztaty przeprowadza Zamawiający.
6) Warsztaty są skierowane przede wszystkim do urzędników miejskich odpowiedzialnych za rewitalizację, w tym za tworzenie i wdrażanie programów rewitalizacyjnych oraz architektów faktycznie zaangażowanych w zarządzanie przestrzenią w miastach.
7) Miejsce realizacji warsztatów musi spełniać standardy dostępności, w szczególności musi być zgodne ze standardem szkoleniowym, o którym mowa w opracowaniu pod nazwą Standardy dostępności dla polityki spójności 2014-2020, które są załącznikiem nr 2 do Wytycznych w zakresie realizacji zasady równości szans i niedyskryminacji, w tym dostępności dla osób z niepełnosprawnościami oraz zasady równości szans kobiet i mężczyzn w ramach funduszy unijnych na lata 2014-2020, zwanymi dalej Standardami dostępności.
8) Zakwaterowanie w obiekcie hotelowym o standardzie minimum trzech gwiazdek (***) spełniającym warunki w zakresie wyposażenia podstawowego i uzupełniającego w rozumieniu Rozporządzenia Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004 r. w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których są świadczone usługi hotelarskie (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 2166).
9) Każdy warsztat będzie trwał 2 (dwa) dni i obejmował łącznie 14 godzin zegarowych zajęć. W każdym dniu warsztatów należy zaplanować po dwie przerwy kawowe (15 min) i jedną obiadową (45 min).
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Opisie Przedmiotu Zamówienia (stanowiącym załączniki nr 1 do SWZ) oraz projekcie Umowy (stanowiącym załączniki do nr 2 SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55100000-1 - Usługi hotelarskie
55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 39250,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 116899,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 39250,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Inventum Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7343518993
7.3.3) Ulica: ul. Henryka Siemiradzkiego
7.3.4) Miejscowość: Nowy Sącz
7.3.5) Kod pocztowy: 33-300
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 39250,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Termin realizacji zgodnie z umową wynosi 5 tygodni od zawarcia umowy, jednak w związku z ograniczonymi możliwościami formularza przeliczono ten okres na 35 dni.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Dostawa wstępnie zadrukowanych blankietów Elektronicznej Legitymacji Studenckiej dla Politechniki Gdańskiej
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi realizowanymi w formule zaprojektuj i wybuduj wraz z kontrolą rozliczenia zadania w podziale na części
- Dostawa urządzeń służących do celów naukowo - badawczych realizowanych w ramach projektu naukowego
- Dostawa precyzyjnej, uniwersalnej maszyny wytrzymałościowej 10kN z przedłużoną ramą +250mm oraz ekstensometrem wideo
- Remont budynku pracowników działu zieleni w Gdańskim Ogrodzie Zoologicznym
- Remont pomieszczeń Domu Studenckiego nr 3 Politechniki Gdańskiej przy ul. Do Studzienki 32 w Gdańsku
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wzmocnienie cyberbezpieczeństwa w Starostwie Powiatowym w Mławie poprzez zakup systemów teleinformatycznych, oprogramowania i rozwiązań ciągłego monitorowania bezpieczeństwa (SIEM)
- "Przeprowadzenie doskonalenia zawodowego w formie szkolenia, warsztatów i webinarium"
- Szkolenia dla pracowników Urzędu Gminy Poświętne, jednostek podległych oraz specjalistyczne kursy i szkolenia dla pracowników działu IT w ramach Projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd
- Przygotowanie, organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla pracowników administracji publicznej - edycja 2025
- Zatrudnienie kadry merytorycznej oraz organizacja warsztatów w ramach projektu pn. "Wspieramy rodziny zastępcze - bo warto"
- Opiekun w żłobku lub klubie dziecięcym
więcej: Usługi hotelarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.