Ogłoszenie z dnia 2022-12-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00444336/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawę mleka i produktów mleczarskich na I półrocze 2023 r. z podziałem na części: Część I – Dostawa mleka i produktów mleczarskich, Część II- Dostawa past serowych i tłuszczy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ "ZŁOTA JESIEŃ"
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001255044
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Franciszka Grzonki 1
1.5.2.) Miejscowość: Racibórz
1.5.3.) Kod pocztowy: 47-400
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 415 2001
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zlota-jesien-dps.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zlota-jesien-dps.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.powiatraciborski.pl/dps/zamowienia.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
pomoc społeczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawę mleka i produktów mleczarskich na I półrocze 2023 r. z podziałem na części: Część I – Dostawa mleka i produktów mleczarskich, Część II- Dostawa past serowych i tłuszczy2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-07a7a8d5-666d-11ed-abdb-a69c1593877c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00496913
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00025393/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.7 Dostawa mleka i produktów mleczarskich z podziałem na części: Część I – Dostawa mleka i produktów mleczarskich Część II- Dostawa past serowych i tłuszczy na I półrocze 2023 r.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00444336/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SA.252.11.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 305406,80 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 152580,40 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W asortymencie części I dostaw znajdują się: mleko pasteryzowane spożywcze 2% 10100 litrów, śmietanan30 % 350 kg, śmietana 12 % 140kg, ser żółty salami -30 kg, ser żółty gouda 30 kg, ser parzony domowy 100 kg, twaróg półtłusty 450 kg, masło extra 82 % tł. 980 kg, ser topiony 100 kg, twarożek ziarnisty 360 kg, kefir 250 kg, jogurt naturalny 300 kg, jogurt owocowy 200 kg. Szczegółowy opis poszczególnego asortymentu, jego wartości odżywcze, wielkości opakowań zawiera opis przedmiotu zamówienia określony w pkt 4 SWZ.Dostawy zamawiający będzie realizował następująco: Dostawa mleka we wtorek i piątek z wyjątkiem dni świątecznych do godz. 6:00; dostawy produktów mleczarskich będą dobywać się średnio dwa razy w tygodniu w terminie 2 dni od zgłoszenia przekazanego e-mailem określającego ilość produktów, na adres wskazany przez Dostawcę. Dostawy produktów mleczarskich mogą być dostarczane do 14:00 w dni robocze. Dostawca dostarczy przedmiot umowy do siedziby zamawiającego na swój koszt i ryzyko.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie
4.5.5.) Wartość części: 118382,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W asortymencie części II dostaw znajdują się: serek na bazie twarogu 150 kg; serek twarogowy, śmietankowy, kremowy o gładkiej zwartej konsystencji 160 kg; serek twarogowy typu tartare 160kg; serek śmietankowy w plastrach 150 kg; ser topiony w plastrach 160 kg; serek homogenizowany naturalny 90 kg; serek homogenizowany owocowy 100kg; mix tłuszczowy 180 kg; margaryna plama 140 kg; smalec 25 kg. Szczegółowy opis poszczególnego asortymentu, jego wartości odżywcze, wielkości opakowań itp. zawiera opis przedmiotu zamówienia określony w pkt 4 SWZ.Dostawy zamawiający będzie realizował sukcesywnie średnio dwa razy w miesiącu w dni robocze do 14:00 w terminie 14 dni od zgłoszenia przekazanego e-mailem określającego ilość produktów, na adres wskazany przez Dostawcę. Dostawca zamówiony towar będzie dostarczał do siedziby zamawiającego własnym transportem.
Wszystkie artykuły powinny być wysokiej jakości, pierwszego gatunku, pierwszej klasy, w opakowaniach oznaczonych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15545000-0 - Pasty serowe do smarowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15412000-9 - Tłuszcze
4.5.5.) Wartość części: 34198,40 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 113211,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 113211,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 113211,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: REMA sp. zo.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6420022023
7.3.3) Ulica: Zebrzydowicka 117
7.3.4) Miejscowość: Rybnik
7.3.5) Kod pocztowy: 44-217
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 113211,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-01-02 do 2023-06-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 33476,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 33476,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 33476,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: REMA sp. zo.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6420022023
7.3.3) Ulica: Zebrzydowicka 117
7.3.4) Miejscowość: Rybnik
7.3.5) Kod pocztowy: 44-217
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 33476,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-01-02 do 2023-06-30INNE PRZETARGI Z RACIBORZA
- "Scalanie gruntów na terenie obrębów ew. Owsiszcze i Nowa Wioska, j. ew. Krzyżanowice - budowa i przebudowa dróg transportu rolnego" - wykonanie dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych.
- "Scalanie gruntów na terenie obrębu ewidencyjnego Gródczanki, jednostka ewidencyjna Pietrowice Wielkie - przebudowa dróg transportu rolnego" - wykonanie dok. projektowej oraz robót budowlanych.
- Oprac. dok.proj. dla zakr. rowów w ramach: Scalanie gruntów na terenie: o.ew.Gródczanki, j.ew.Pietrowice W.; o.ew.Owsiszcze i N. Wioska, j.ew.Krzyżanowice; o.ew.Pawłów i Żerdziny, j.ew.Pietrowice W.
- Scalanie gruntów na terenie obrębów ewidencyjnych Pawłów i Żerdziny, j. ew. Pietrowice Wielkie-budowa i przebudowa dróg transportu rolnego-wykonanie dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych.
- Modernizacja mini - ZOO na terenie Arboretum Bramy Morawskiej w Raciborzu.
więcej: przetargi w Raciborzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych dla Ośrodka Szkoleniowo-Wypoczynkowego Malinówka
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki Szkoły Podstawowej im. Orląt Lwowskich w Roźwienicy w roku 2025
- "Dostawa artykułów żywnościowych z podziałem na części dla ZSCKR w Okszowie od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2025 r."
- SUKCESYWNE DOSTAWY ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO ZESPOŁU SZKOLNO-PRZEDSZKOLNEGO NR 2 W WARSZAWIE
- "Zakup i sukcesywna dostawa żywności (produktów spożywczych) na potrzeby Żłobka Samorządowego w Niebylcu, Niebylec 217, 38-114 Niebylec w okresie od 01.04.2025r. do 31.12.2025r."
- Sukcesywne dostawy mleka i produktów mlecznych
więcej: Tłuszcze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.