Ogłoszenie z dnia 2022-12-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00322173/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-26
- 2022/BZP 00330110/01 - Modyfikacja z dnia 2022-09-01
- 2022/BZP 00333044/01 - Modyfikacja z dnia 2022-09-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa urządzeń komputerowych w ramach projektu grantowego pn. «Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR», wg trzech części przedmiotu zamówienia”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MUROWANA GOŚLINA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631258595
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Powstańców Wielkopolskich 9
1.5.2.) Miejscowość: Murowana Goślina
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-095
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański
1.5.7.) Numer telefonu: +4861892600
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@murowana-goslina.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/murowana-goslina
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/6559131.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa urządzeń komputerowych w ramach projektu grantowego pn. «Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR», wg trzech części przedmiotu zamówienia”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-27830c70-2529-11ed-9071-8637ea33a6f9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00496915
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00018059/18/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 „Dostawa urządzeń komputerowych w ramach projektu grantowego pn. «Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR», wg trzech części przedmiotu zamówienia”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Program Operacyjny Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT-EU działania 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia, dotyczący realizacji projektu grantowego „Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR”2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00322173/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.11.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 447997,10 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotowe postępowanie, zostało podzielone na trzy odrębne części:1) część I. przedmiotu zamówienia pn.: „Dostawa komputerów przenośnych”,
2) część II. przedmiotu zamówienia pn.: „Dostawa komputerów stacjonarnych”,
3) część III. przedmiotu zamówienia pn.: „Dostawa tabletów”.
5. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę wraz z wniesieniem do miejsca dostawy 222 sztuk urządzeń komputerowych, w tym:
1) w zakresie obejmującym część I. przedmiotu zamówienia pn.: „Dostawa komputerów przenośnych”: 191 sztuk komputerów przenośnych wraz z systemem operacyjnym Microsoft Windows 11 64-bit Home PL lub Pro PL zainstalowanym na urządzeniu,
Zamawiający wymaga aby dostarczony przedmiot zamówienia spełniał warunki oznakowania CE zgodnie z deklaracją WE i był tym znakiem oznaczony, a także aby dostarczony przedmiot zamówienia był fabrycznie nowy, nieuszkodzony, nie posiadał żadnych śladów użytkowania i nie był przedmiotem praw osób trzecich. Dostarczony przedmiot zamówienia pochodzić będzie z bieżącej produkcji tzn. będzie wyprodukowany w okresie 12 miesięcy przed datą jego dostawy do Zamawiającego, będzie wolny od wad fizycznych i prawnych, dobrej jakości, odpowiadający obowiązującym normom i dopuszczony do obrotu.
Ponadto żaden element wyposażenia, ani żadna jego część składowa, nie będzie regenerowana, powystawowa i wykorzystywana wcześniej przez inny podmiot. Ponadto posiadać będzie wymagane przepisami atesty i certyfikaty.
Wykonawca ponosi odpowiedzialność za jakość dostarczonego przedmiotu zamówienia w całości oraz zastosowanych materiałów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213100-6 - Komputery przenośne
30213000-5 - Komputery osobiste
48620000-0 - Systemy operacyjne
4.5.5.) Wartość części: 387098,4 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotowe postępowanie, zostało podzielone na trzy odrębne części:1) część I. przedmiotu zamówienia pn.: „Dostawa komputerów przenośnych”,
2) część II. przedmiotu zamówienia pn.: „Dostawa komputerów stacjonarnych”,
3) część III. przedmiotu zamówienia pn.: „Dostawa tabletów”.
2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę wraz z wniesieniem do miejsca dostawy 222 sztuk urządzeń komputerowych, w tym:
- w zakresie obejmującym część II. przedmiotu zamówienia pn.: „Dostawa komputerów stacjonarnych”: 25 sztuk komputerów stacjonarnych z monitorem wraz z urządzeniami peryferyjnymi i systemem operacyjnym Microsoft Windows 11 64-bit Home PL lub Pro PL lub Windows 10 Home PL lub Pro PL zainstalowanym na urządzeniu,
Zamawiający wymaga aby dostarczony przedmiot zamówienia spełniał warunki oznakowania CE zgodnie z deklaracją WE i był tym znakiem oznaczony, a także aby dostarczony przedmiot zamówienia był fabrycznie nowy, nieuszkodzony, nie posiadał żadnych śladów użytkowania i nie był przedmiotem praw osób trzecich. Dostarczony przedmiot zamówienia pochodzić będzie z bieżącej produkcji tzn. będzie wyprodukowany w okresie 12 miesięcy przed datą jego dostawy do Zamawiającego, będzie wolny od wad fizycznych i prawnych, dobrej jakości, odpowiadający obowiązującym normom i dopuszczony do obrotu.
Ponadto żaden element wyposażenia, ani żadna jego część składowa, nie będzie regenerowana, powystawowa i wykorzystywana wcześniej przez inny podmiot. Ponadto posiadać będzie wymagane przepisami atesty i certyfikaty.
Wykonawca ponosi odpowiedzialność za jakość dostarczonego przedmiotu zamówienia w całości oraz zastosowanych materiałów
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213300-8 - Komputer biurkowy
30214000-2 - Stacje robocze
30213000-5 - Komputery osobiste
30231300-0 - Monitory ekranowe
48620000-0 - Systemy operacyjne
30237200-1 - Akcesoria komputerowe
4.5.5.) Wartość części: 55944,20 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotowe postępowanie, zostało podzielone na trzy odrębne części:1) część I. przedmiotu zamówienia pn.: „Dostawa komputerów przenośnych”,
2) część II. przedmiotu zamówienia pn.: „Dostawa komputerów stacjonarnych”,
3) część III. przedmiotu zamówienia pn.: „Dostawa tabletów”.
5. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę wraz z wniesieniem do miejsca dostawy 222 sztuk urządzeń komputerowych, w tym:
a) w zakresie obejmującym część III. przedmiotu zamówienia pn.: „Dostawa tabletów”: 6 szt. tabletów wraz z systemem operacyjnym Android lub system równoważnym, w wersji 9 lub nowszej.
Zamawiający wymaga aby dostarczony przedmiot zamówienia spełniał warunki oznakowania CE zgodnie z deklaracją WE i był tym znakiem oznaczony, a także aby dostarczony przedmiot zamówienia był fabrycznie nowy, nieuszkodzony, nie posiadał żadnych śladów użytkowania i nie był przedmiotem praw osób trzecich. Dostarczony przedmiot zamówienia pochodzić będzie z bieżącej produkcji tzn. będzie wyprodukowany w okresie 12 miesięcy przed datą jego dostawy do Zamawiającego, będzie wolny od wad fizycznych i prawnych, dobrej jakości, odpowiadający obowiązującym normom i dopuszczony do obrotu.
Ponadto żaden element wyposażenia, ani żadna jego część składowa, nie będzie regenerowana, powystawowa i wykorzystywana wcześniej przez inny podmiot. Ponadto posiadać będzie wymagane przepisami atesty i certyfikaty.
Wykonawca ponosi odpowiedzialność za jakość dostarczonego przedmiotu zamówienia w całości oraz zastosowanych materiałów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213200-7 - Komputer tablet
4.5.5.) Wartość części: 4954,50 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 446367,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 465161,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 446367,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZP Systemy Informacyjne Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8661696830
7.3.3) Ulica: Kilińskiego 6
7.3.4) Miejscowość: Połaniec
7.3.5) Kod pocztowy: 28-230
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZP SYSTEMY INFORMACYJNE SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZP SYSTEMY INFORMACYJNE SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 446367,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Oferta z najniższą ceną, przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia i zamawiający nie może zwiększyć kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5915,51 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5915,51 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5915,51 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BARZYCKI INWESTYCJE TOMASZ BARZYCKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5521726937
7.3.3) Ulica: Kuków 121 A
7.3.4) Miejscowość: KUKÓW
7.3.5) Kod pocztowy: 34-206
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5915,51 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
INNE PRZETARGI MUROWANA GOŚLINA
więcej: przetargi MUROWANA GOŚLINA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ) - Zakup oprogramowania dla Centrum Zdrowia w Mikołowie Sp. z o.o."
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Rozwój edukacji na terenie gminy Hyżne"
- Dostawa sprzętu informatycznego i urządzeń bezpieczeństwa
- "Zakup niezbędnego sprzętu teleinformatycznego, zabezpieczeń sieciowych, specjalistycznego sprzętu do digitalizacji muzealiów. W celu poprawy jakości infrastruktury Muzeum Okręgowego w Rzeszowie."
- Dostawa i montaż 52 wiat przystankowych wraz z budową zasilania energetycznego oraz 17 elektronicznych tablic informacji pasażerskiej na terenie przystanków komunikacji publicznej w Inowrocławiu
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu "LoCaGas- Low Calorific Gas for Green Power Production"
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.