Ogłoszenie z dnia 2023-11-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00408537/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sprzedaż i dostawa artykułów do żywienia dojelitowego i pozajelitowego na potrzeby Szpitala Barlinek.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SZPITAL BARLINEK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000304556
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Szpitalna 10
1.5.2.) Miejscowość: Barlinek
1.5.3.) Kod pocztowy: 74-320
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@szpitalbarlinek.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.szpitalbarlinek.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-28ecbf18-5861-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Szpital
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sprzedaż i dostawa artykułów do żywienia dojelitowego i pozajelitowego na potrzeby Szpitala Barlinek.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-28ecbf18-5861-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00496931
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00408537
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TP12/SB/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Produkty do żywienia jelitowego i pozajelitowego4.5.3.) Główny kod CPV: 33692510-5 - Preparaty odżywiania wewnątrzjelitowego
4.5.5.) Wartość części: 179158,20 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Produkty do żywienia jelitowego i pozajelitowego4.5.3.) Główny kod CPV: 33692510-5 - Preparaty odżywiania wewnątrzjelitowego
4.5.5.) Wartość części: 46325,60 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Produkty do żywienia jelitowego i pozajelitowego4.5.3.) Główny kod CPV: 33692510-5 - Preparaty odżywiania wewnątrzjelitowego
4.5.5.) Wartość części: 15928,02 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 182287,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 182287,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 182287,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Aesculap Chifa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7880008829
7.3.4) Miejscowość: Nowy Tomyśl
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 182287,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne.
Art. 255 pkt. 7 ustawy Pzp.
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: Wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, z uwzględnieniem art. 263 Pzp;
Uzasadnienie faktyczne.
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli:
Art.255 pkt.7) ustawy Pzp. Wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, z uwzględnieniem art. 263 Pzp. Cyt. „Jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, lub nie wnosi wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zamawiający może dokonać ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu wykonawców, oraz wybrać najkorzystniejszą ofertę, albo unieważnić postępowanie”.
Do dnia 04.10.2023 roku Firma Bialmed Sp. z o.o. ul. Kazimierzowska 46/48, 02-546 Warszawa jako jedyna złożyła ofertę na pakiety dotyczące przedmiotowego postępowania:
Pakiet nr 2 – Żywienie dojelitowe i pozajelitowe
Wykonawca firma Bialmed Spółka z o.o. w ustalonym terminie związania z ofertą uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Uchylanie się od zawarcia umowy przez firmę Bialmed (kolejna taka sytuacja) z naszą jednostką jest stanowiskiem podjętym świadomie przez Wykonawcę i przekazanym do wiadomości Zamawiającego w dniu 09.11.2023 roku. W tym dniu Spółka Szpitala Barlinek uzyskała informację telefoniczną że firma Bialmed Sp. z o.o. ul. Kazimierzowska 46/48, 02-546 Warszawa jest skłonna podpisać umowę, ale w pierwszej kolejności należy dokonać zapłaty przeterminowanych faktur wynikających z poprzednich umów, zawartych z naszą jednostką. Na dzień dzisiejszy jednostka jaką jest Szpital Barlinek Spółka z o.o. nie jest w stanie uregulować płatności względem firmy Bialmed Sp. z o.o.
W związku z powyższym Zamawiający Szpital Barlinek Sp. z o.o. w świetle art. 263 Pzp unieważnia postępowanie.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 43234,46 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 43234,46 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne.
Art. 255 pkt. 7 ustawy Pzp.
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: Wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, z uwzględnieniem art. 263 Pzp;
Uzasadnienie faktyczne.
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli:
Art.255 pkt.7) ustawy Pzp. Wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, z uwzględnieniem art. 263 Pzp. Cyt. „Jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, lub nie wnosi wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zamawiający może dokonać ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu wykonawców, oraz wybrać najkorzystniejszą ofertę, albo unieważnić postępowanie”.
Do dnia 04.10.2023 roku Firma Bialmed Sp. z o.o. ul. Kazimierzowska 46/48, 02-546 Warszawa jako jedyna złożyła ofertę na pakiety dotyczące przedmiotowego postępowania:
Pakiet nr 3 – Zestawy do długotrwałego żywienia
Wykonawca firma Bialmed Spółka z o.o. w ustalonym terminie związania z ofertą uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Uchylanie się od zawarcia umowy przez firmę Bialmed (kolejna taka sytuacja) z naszą jednostką jest stanowiskiem podjętym świadomie przez Wykonawcę i przekazanym do wiadomości Zamawiającego w dniu 09.11.2023 roku. W tym dniu Spółka Szpitala Barlinek uzyskała informację telefoniczną że firma Bialmed Sp. z o.o. ul. Kazimierzowska 46/48, 02-546 Warszawa jest skłonna podpisać umowę, ale w pierwszej kolejności należy dokonać zapłaty przeterminowanych faktur wynikających z poprzednich umów, zawartych z naszą jednostką. Na dzień dzisiejszy jednostka jaką jest Szpital Barlinek Spółka z o.o. nie jest w stanie uregulować płatności względem firmy Bialmed Sp. z o.o.
W związku z powyższym Zamawiający Szpital Barlinek Sp. z o.o. w świetle art. 263 Pzp unieważnia postępowanie.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13973,47 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13973,47 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z BARLINKA
więcej: przetargi w Barlinku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.