Ogłoszenie z dnia 2024-09-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00386559/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Modernizacja budynku komunalnego w Mniowie przy ul. Centralnej 2 na potrzeby Centrum Usług Społecznych w Mniowie”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Usług Społecznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 290421981
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Centralna 2
1.5.2.) Miejscowość: Mniów
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-080
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.7.) Numer telefonu: 41 3737179
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@cusmniow.
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: cusmniow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f6260b0d-3479-11ef-8a31-0e435a8a43bc1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Modernizacja budynku komunalnego w Mniowie przy ul. Centralnej 2 na potrzeby Centrum Usług Społecznych w Mniowie”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f6260b0d-3479-11ef-8a31-0e435a8a43bc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00497019
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00277910/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Modernizacja budynku komunalnego w Mniowie przy ul. Centralnej 2 na potrzeby Centrum Usług Społecznych w Mniowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021-2027 (FEŚ).2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00386559
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GOPS.26.8.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 760680,14 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Projektowana przebudowa i zmiana sposobu użytkowania polega na zaadaptowaniu istniejącej powierzchni (części parteru gdzie po byłej przychodni) na pomieszczenia dla Centrum Usług Społecznych. Projektuje się również nowe wejście boczne do budynku od strony północnej. Prace budowlane, związane
z dostosowaniem pomieszczeń do nowej funkcji będą polegały m.in. na: wyburzeniach kolidujących ścian, wykonaniu nowych ścian z gips-kartonu
i murowanych, ociepleniu, wzmocnieniu i zabezpieczeniu ppoż do REI 30 stropu nad parterem, osadzeniu nowej stolarki i ślusarki drzwiowej, wyposażeniu pomieszczeń w poszczególne instalacje wodne, sanitarne, i elektryczne - wg projektów technicznych. Poddasze jest nieużytkowe będące strychem, cała powierzchnia poddasza i klatki schodowej jest nieużytkowana i poza zakresem zmiany sposobu użytkowania. Przed rozpoczęciem użytkowania poddasza nieużytkowego inwestor wykona oddzielną dokumentacją projektową. Roboty budowlane polegające na demontażu: części stolarki drzwiowej zewnętrznej i wewnętrznej, sufitu podwieszonego, glazury, części terakoty, armatury sanitarnej, kolidujących ścian wewnętrznych działowych. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45262800-9 - Rozbudowa budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45262700-8 - Przebudowa budynków
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45453100-8 - Roboty renowacyjne
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 719274,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1264645,10 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 719274,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Tiburon Invest Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9592602116
7.3.3) Ulica: ul. Jagiellońska 50
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-606
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 719274,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-168.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prace remontowe i adaptacyjne mieszkania wspomaganego w ramach projektu - Nie JESTEŚ sam!" - III
- Termomodernizacja budynku Urzędu Miejskiego w Golczewie wraz z poprawą dostępności architektonicznej
- REMONT SZATNI I POMIESZCZEŃ SOCJALNYCH MIESZĄCYCH SIĘ W BUDYNKU KLUBOWYM NA STADIONIE MIEJSKIM W LĘBORKU - postępowanie powtórzone
- Budowa żłobka w miejscowości Brzeźno gmina Krzymów, ul. Sienna, 62-513 Krzymów
- Budowa boiska piłkarskiego przy Publicznej Szkole Podstawowej nr 5 w Opolu
- Nowoczesna remiza Ochotniczej Straży Pożarnej w Kolsku
więcej: Roboty murarskie i murowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.