Ogłoszenie z dnia 2024-09-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00461246/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont stadionu gminnego w Siennicy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SIENNICA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582782
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Mińska 33
1.5.2.) Miejscowość: Siennica
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-332
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@ugsiennica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugsiennica.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-cfdc2977-abbf-4a39-8995-7c74bc14a4a21.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont stadionu gminnego w Siennicy2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cfdc2977-abbf-4a39-8995-7c74bc14a4a2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00497051
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00017777/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.9 Remont stadionu gminnego w Siennicy
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00461246
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RR.271.12.2024.JC
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest remont trybun na stadionie gminnym w Siennicy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera:
Załącznik nr 5 do SWZ – Zakres prac;
Załącznik nr 6 do SWZ – Przedmiar robót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
37400000-2 - Artykuły i sprzęt sportowy
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający działając na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320 ze zm.), dalej zwana ustawą Pzp, unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, gdyż oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.W przedmiotowym postępowaniu ceny określone we wszystkich złożonych ofertach nie mieszczą się w limicie ustalonym przez Zamawiającego. Zamawiający zmierza przeznaczyć na remont stadionu kwotę 302 202,00 zł. Zamawiający nie dokonuje badania i oceny ofert w celu wyboru oferty najkorzystniejszej, gdyż wiadomo, że cena żadnej oferty nie zmieści się w ustalonym limicie, a Zamawiający tego limitu nie zmieni. Wobec powyższego zachodzą przesłanki do unieważnienia postępowania na wyżej wymienionej podstawie prawnej.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 613553,68 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 820000,00 PLN
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego w Bisztynku".
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Sanniki
- "Wykonanie właściwych prac budowlanych w celu stabilizacji osuwisk na drogach powiatu leskiego ".
- Roboty remontowe i prace konserwatorskie w budynku Kaponiery Środkowej i przejścia podziemnego pod Sucha Fosą wraz z rekonstrukcją muru Carnot'a
- Przebudowa drogi gminnej nr 109414L w miejscowości Zynie
- Rozbudowa budynku pełniącego funkcje warsztatu przeznaczonego do prowadzenia prac stolarskich i zajęć edukacyjnych
więcej: Artykuły i sprzęt sportowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.