Ogłoszenie z dnia 2022-12-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00421634/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Kompleksowa dostawa gazu ziemnego i świadczenie usług jego dystrybucji do budynków Instytutu Ogrodnictwa – PIB
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Ogrodnictwa - Państwowy Instytut Badawczy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 101023342
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Konstytucji 3 Maja 1/3
1.5.2.) Miejscowość: Skierniewice
1.5.3.) Kod pocztowy: 96-100
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@inhort.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://inhort.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/instytut_ogrodnictwa/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Instytut badawczy
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kompleksowa dostawa gazu ziemnego i świadczenie usług jego dystrybucji do budynków Instytutu Ogrodnictwa – PIB2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4f627f61-5b5b-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00497058
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00421634/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 21/ZP/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 585261,08 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa paliwa gazowego – gazu ziemnego wysokometanowego typu „E” w okresie 12 miesięcy od dnia rozpoczęcia świadczenia dostawy. Planowany termin rozpoczęcia dostawy to 1 lutego 2023 r.
2. Zakres kompleksowej dostawy obejmuje sprzedaż oraz dystrybucję gazu do punktów poboru Instytutu Ogrodnictwa – Państwowego Instytutu Badawczego, tj:
1) punktu poboru Zamawiającego zlokalizowanego w Skierniewicach przy ul. Kościuszki 2 (taryfa W–5.1);
2) punktu poboru Zamawiającego zlokalizowanego w Puławach przy ul. Kazimierskiej 2 (w taryfie W-4) ;
3) 7 punktów poboru Zamawiającego zlokalizowanego w Skierniewicach przy ul. Konstytucji 3 Maja 1/3 (taryfa W-1.1).
- zgodnie z opisem znajdującym się w Załączniku nr 1 do SWZ - Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia oraz formularzem oferty stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ.
3. Aktualna umowa kompleksowa zawarta z PGNiNG została zawarta na czas oznaczony do dnia 31 stycznia 2023 r. Planowany termin rozpoczęcia realizacji dostaw w ramach umowy zawartej w wyniku przeprowadzenia niniejszego postępowania to 1 lutego 2023 r.
4. Zamówienie będzie realizowane po cenach jednostkowych zadeklarowanych w ofercie przedstawionej przez Wykonawcę - zgodnie ze wzorem Formularza oferty- stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ.
5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych ze względu na specyfikę zamówienia.
6. Wykonawca jest obowiązany do posiadania aktualnej umowy z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego (OSD) - o świadczenie usług dystrybucji gazu ziemnego do Zamawiającego, ważną w okresie realizacji niniejszego zamówienia.
7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Załączniku nr 1 do SWZ – Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09123000-7 - Gaz ziemny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
65210000-8 - Przesył gazu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 129847,25 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 129847,25 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 129847,25 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PGNiG Obrót Detaliczny Sp. z o.o. z siedziba w Warszawie
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272706082
7.3.3) Ulica: Jana Kazimierza 3
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-248
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PGNIG OBRÓT DETALICZNY SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PGNIG OBRÓT DETALICZNY SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 129847,25 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z SKIERNIEWIC
- "Świadczenie na rzecz Urzędu Miasta Skierniewice usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym"
- Świadczenie usług zapewniających tymczasowe schronienie osobom bezdomnym z terenu Miasta Skierniewice w 2025 roku
- Dostawa z montażem wyposażenia studia nagrań, 51/ZP/2024
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania IV
- Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach grantu "Cyberbezpieczny Samorząd" - etap I
- Konserwacja i utrzymanie w stałej sprawności eksploatacyjnej systemu monitoringu Miasta Skierniewice
więcej: przetargi w Skierniewicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa dostawa paliwa gazowego dla Gminy Szczucin i innych jednostek
- Kompleksowa dostawa paliwa gazowego dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Staszowie
- WYKONANIE KOMPLEKSOWEJ DOSTAWY GAZU ZIEMNEGO WYSOKOMETANOWEGO TYPU E NA POTRZEBY GMINY KIETRZ I JEJ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH
- Kompleksowa dostawa paliwa gazowego wysokometanowego typ E(GZ-50) dla obiektów jednostek organizacyjnych Gminy Oborniki Śląskie
- Kompleksowe świadczenie przez Wykonawcę na rzecz USK w Opolu dostawy gazu ziemnego wysokometanowego grupy E przeznaczonego na cele opałowe wraz z usługą dystrybucji.
- Kompleksowa dostawa paliwa gazowego dla Gminy Rytwiany
więcej: Gaz ziemny »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.